BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 februari 2013 - 00:42   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:13   quote  deeplink  
-2
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 15:17   quote  deeplink  
He Kelvin effe onder ons,gewoon je contract bij vitesse inleveren bij die Russische trekpop.en zeggen tegen al die supporters van die echte ploeg feyenoord,dat je dom gedaan hebt. En hardwerken in het 2e en dan misschien mag je terugkeren bij een echte ploeg.en dan nooit meer dom doe,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 15:20   quote  deeplink  
Is tegen dovemansoren Piet..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 februari 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 15:17 schreef piet de paler het volgende:
He Kelvin effe onder ons,gewoon je contract bij vitesse inleveren bij die Russische trekpop.en zeggen tegen al die supporters van die echte ploeg feyenoord,dat je dom gedaan hebt. En hardwerken in het 2e en dan misschien mag je terugkeren bij een echte ploeg.en dan nooit meer dom doe,
Grote kans dat Vitesse tegen die tijd failliet is. Gaat ie transfervrij naar elders.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 februari 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Bruikbare speler niet meer dan dat,maar met spiegeltjes en kraaltjes tja weg
tomson
 tomson - zaterdag 02 februari 2013 - 20:02   quote  deeplink  
295065_331880626929885_1307040948_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 februari 2013 - 20:23   quote  deeplink  
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 februari 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 00:11 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vind t sneu voor Leerdam.
de rest boeit me niet zoveel.
ik ook want stel hij vroeg aan 5 ton aan Feyenoord?
Zij weigerde en nagelde hem aan de schandpaal omdat ze het astronomische
bedrag van 4 ton hadden geboden aan Leerdam en hij meer vroeg..
Hij was zelden geblesseerd,zeurde nooit en stond overal waar de trainer wilde dat hij stond
en gaf dan ook nog eens 100%...Waarom verdiend hij geen 5 of 6 ton en Mathijssen 1 miljoen?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 februari 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik ook want stel hij vroeg aan 5 ton aan Feyenoord?
Zij weigerde en nagelde hem aan de schandpaal omdat ze het astronomische
bedrag van 4 ton hadden geboden aan Leerdam en hij meer vroeg..
Hij was zelden geblesseerd,zeurde nooit en stond overal waar de trainer wilde dat hij stond
en gaf dan ook nog eens 100%...Waarom verdiend hij geen 5 of 6 ton en Mathijssen 1 miljoen?
Omdat ie geen 5 ton vroeg aan Feyenoord, maar een salaris van minimaal 8 ton .. .. ..
En dat is wat Fietstas wel wil betalen . . . en hij heeft nog niet bewezen dat waard te zijn. Als Feyenoord dat zou betalen zit ie gelijk bij de topverdieners als Mathijsen en Pellé, wat natuurlijk belachelijk is ! Ik vind dat salaris al veel te hoog, ik zou liever een standaard loon zien met een uitstekende wedstrijd premie bij winst. Dan hebben ze wat om voor te spelen. Bij voorbeeld een standaard salaris van € 350.000,= en dan een winst premie bij thuiswedstrijden van € 7500,= per duel en voor uitwedstrijden € 15000,= , dan zou het totaalinkomen van de desbetreffende speler bij winst in alle partijen een bedrag van € 782.000,= kunnen zijn. Met daar boven een kampioenspremie of een bonus als men europees voetbal bereikt bij het bereiken van een plaats die daar recht op geeft . . .
Ik ben altijd een voorstander van een beloningssysteem ! ! ! Maar zo werkt het helaas niet in de voetbal wereld
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik ook want stel hij vroeg aan 5 ton aan Feyenoord?
Zij weigerde en nagelde hem aan de schandpaal omdat ze het astronomische
bedrag van 4 ton hadden geboden aan Leerdam en hij meer vroeg..
Hij was zelden geblesseerd,zeurde nooit en stond overal waar de trainer wilde dat hij stond
en gaf dan ook nog eens 100%...Waarom verdiend hij geen 5 of 6 ton en Mathijssen 1 miljoen?
Die kwaliteiten die jij opnoemt heeft de gemiddelde supporter ook..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 01:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die kwaliteiten die jij opnoemt heeft de gemiddelde supporter ook..
Kan je nagaan,Mathijssen heeft bijna dezelfde kwaliteiten en is supporter van Willem 2.
Blijft schandalig...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 00:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat ie geen 5 ton vroeg aan Feyenoord, maar een salaris van minimaal 8 ton .. .. ..
En dat is wat Fietstas wel wil betalen . . . en hij heeft nog niet bewezen dat waard te zijn. Als Feyenoord dat zou betalen zit ie gelijk bij de topverdieners als Mathijsen en Pellé, wat natuurlijk belachelijk is ! Ik vind dat salaris al veel te hoog, ik zou liever een standaard loon zien met een uitstekende wedstrijd premie bij winst. Dan hebben ze wat om voor te spelen. Bij voorbeeld een standaard salaris van € 350.000,= en dan een winst premie bij thuiswedstrijden van € 7500,= per duel en voor uitwedstrijden € 15000,= , dan zou het totaalinkomen van de desbetreffende speler bij winst in alle partijen een bedrag van € 782.000,= kunnen zijn. Met daar boven een kampioenspremie of een bonus als men europees voetbal bereikt bij het bereiken van een plaats die daar recht op geeft . . .
Ik ben altijd een voorstander van een beloningssysteem ! ! ! Maar zo werkt het helaas niet in de voetbal wereld
Als hij dat gevraagd zou hebben is dat zeker teveel..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 10:33   quote  deeplink  
Toch wel gek he ? Dat de Vrij en Clasie niet ingaan op die "forse" salarisverhoging van van Geel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 10:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je nagaan,Mathijssen heeft bijna dezelfde kwaliteiten en is supporter van Willem 2.
Blijft schandalig...
Van wie iemand supporter is vind ik eigenlijk niet relevant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Nee als hij bulkt van de kwaliteiten dan verzacht dat enigsinds.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nee als hij bulkt van de kwaliteiten dan verzacht dat enigsinds.
Snap ik. Al is het voor Mathijsen wel een stuk moeilijker de supporters tevreden te stellen dan dat het voor Indi of De Vrij is. Van Mathijsen wordt er minder fouten getolereerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Snap ik. Al is het voor Mathijsen wel een stuk moeilijker de supporters tevreden te stellen dan dat het voor Indi of De Vrij is. Van Mathijsen wordt er minder fouten getolereerd.
Fouten maken we allemaal T ..
En idd er hangt meer druk op Joris maar daar word hij riant voor betaald
om de verdediging te leiden..
En natuurlijk is Leerdam geen topper en hij wou meer dan 4 ton wat best veel is
maar hij werd door Feyenoord wel bespeelt via de media, en daardoor een beetje kapot
gemaakt.En ik blijf Kevin een behoorlijke stofzuiger vinden die we nu wel eens missen..
Ik weet de bedragen niet maar krijg het gevoel dat er met 2 maten gemeten word..
DeVrij verplaatst de besprekingen ook naar een tijdstip dat hij nog maar een 4 miljoen waard is of erger..
De prestaties verbloemen het 1 en ander.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fouten maken we allemaal T ..
En idd er hangt meer druk op Joris maar daar word hij riant voor betaald
om de verdediging te leiden..
En natuurlijk is Leerdam geen topper en hij wou meer dan 4 ton wat best veel is
maar hij werd door Feyenoord wel bespeelt via de media, en daardoor een beetje kapot
gemaakt.En ik blijf Kevin een behoorlijke stofzuiger vinden die we nu wel eens missen..
Ik weet de bedragen niet maar krijg het gevoel dat er met 2 maten gemeten word..
DeVrij verplaatst de besprekingen ook naar een tijdstip dat hij nog maar een 4 miljoen waard is of erger..
De prestaties verbloemen het 1 en ander.
Geen speld tussen te krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Leerdam zegt 'nee' tegen Maccabi Tel Aviv

600x200-ev-1084952.jpg

Maccabi Tel Aviv heeft een vergeefse poging gewaagd om Kelvin Leerdam te huren van Feyenoord. De 23-jarige verdediger, die vandaag met Jong Oranje naar Kroatië reist voor een oefeninterland, zag op de laatste dag van januari een directe overgang naar Vitesse afketsen.

Omdat de transfermarkt in Israël nog altijd open is, zocht Jordy Cruijf meteen contact met de speler. De technisch directeur van Maccabi Tel Aviv zag de komst van de rechtspoot wel zitten, maar Leerdam ziet geen heil in een kort avontuur in Israël. Na dit seizoen vervolgt hij zijn carrière alsnog bij Vitesse.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 17:08   quote  deeplink  
'Van Leeuwen in de fout bij transfer Leerdam'

74226.jpg

Volgens Omroep Gelderland is de transfer van Kelvin Leerdam naar Vitesse niet doorgegaan omdat technisch directeur Ted van Leeuwen zich niet aan de afspraak gehouden had. De regionale omroep meldt dat Vitesse met Van Leeuwen afgesproken had dat Leerdam maximaal 300.000 euro mocht kosten, maar de directeur sloot met Feyenoord een akkoord over een transfersom van 450.000 euro.

Toen Leerdam zich vervolgens bij Vitesse meldde om zijn contract te ondertekenen, weigerde algemeen directeur Erwin Kasakowski mee te werken. Dit omdat hij het dus niet eens was met de transfersom die Van Leeuwen en Feyenoord afgesproken hadden. Omdat Kasakowski weigerde te tekenen, ging de hele transfer niet door.
Sinds het mislukken van de transfer van Leerdam zit Fred Rutten, de coach van Vitesse, ziek thuis. Ook zou Van Leeuwen zwaar onder vuur liggen in Arnhem.
Bron:FCUpdate
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 21:30   quote  deeplink  
'Van Leeuwen schuldig aan mislukken transfer Leerdam'

600x400-tk-1259361.jpg

Dat Kelvin Leerdam (21) nog altijd bij Feyenoord speelt en vorige week niet de overstap maakte naar Vitesse, komt door Ted van Leeuwen. Althans, dat is de uitleg van de Arnhemse directie. Nadat eerder Vitesse en Leerdam een mondeling akkoord hadden bereikt voor een zomerse transfer, probeerden de clubs afgelopen week tevergeefs tot een tussentijds vertrek te komen. Vitesse had niks aan een speler die nog een half jaar op een Rotterdamse reservebank zou verpieteren en Feyenoord kon het geld goed gebruiken.

Na een eerste bod van minder dan honderdduizend euro, bereikten beide partijen op 31 januari alsnog een akkoord. Voor 450 duizend euro, ruim 300 duizend euro meer dan Van Leeuwen in eerste instantie wilde betalen, zou Leerdam meteen naar Arnhem komen. Daarnaast bedong Feyenoord nog een doorverkooppercentage en zou Leerdam tot de best verdienende spelers in Arnhem behoren. Leerdam nam die middag persoonlijk afscheid van zijn teamgenoten maar het contract werd nooit getekend teruggestuurd.

De tekenbevoegde, interim-directeur Erwin Kasakowski, vond het transferbedrag van 450 duizend euro buitenproportioneel hoog. De Duitser berekende dat Leerdam de komende vijf maanden bijna een miljoen euro zou gaan kosten aan een afkoopsom, het salaris en het tekengeld. Dat is ruim 71 duizend euro per wedstrijd. 'Zou jij 450 duizend euro betalen plus een doorverkooppercentage van tien procent toestaan voor een contract van vijf maanden', liet de Duitser weten. 'Hij kost ons dit seizoen bijna een miljoen euro.'

Binnen de Arnhemse directie wordt Van Leeuwen verantwoordelijk gehouden voor het afketsen van de transfer. De technisch directeur mocht volgens ingewijden tot een transfersom van ongeveer drie ton gaan, maar ging daar ruimschoots overheen. De technisch directeur is sinds het voorval ziek en is zelf niet in staat om te reageren.
Bron:VI
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 februari 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Erg veel Vitesse...
Kutclub.
van geil
 van geil - maandag 04 februari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 21:30 schreef RenatoBos het volgende:
'Van Leeuwen schuldig aan mislukken transfer Leerdam'

[ afbeelding ]

Dat Kelvin Leerdam (21) nog altijd bij Feyenoord speelt en vorige week niet de overstap maakte naar Vitesse, komt door Ted van Leeuwen. Althans, dat is de uitleg van de Arnhemse directie. Nadat eerder Vitesse en Leerdam een mondeling akkoord hadden bereikt voor een zomerse transfer, probeerden de clubs afgelopen week tevergeefs tot een tussentijds vertrek te komen. Vitesse had niks aan een speler die nog een half jaar op een Rotterdamse reservebank zou verpieteren en Feyenoord kon het geld goed gebruiken.

Na een eerste bod van minder dan honderdduizend euro, bereikten beide partijen op 31 januari alsnog een akkoord. Voor 450 duizend euro, ruim 300 duizend euro meer dan Van Leeuwen in eerste instantie wilde betalen, zou Leerdam meteen naar Arnhem komen. Daarnaast bedong Feyenoord nog een doorverkooppercentage en zou Leerdam tot de best verdienende spelers in Arnhem behoren. Leerdam nam die middag persoonlijk afscheid van zijn teamgenoten maar het contract werd nooit getekend teruggestuurd.

De tekenbevoegde, interim-directeur Erwin Kasakowski, vond het transferbedrag van 450 duizend euro buitenproportioneel hoog. De Duitser berekende dat Leerdam de komende vijf maanden bijna een miljoen euro zou gaan kosten aan een afkoopsom, het salaris en het tekengeld. Dat is ruim 71 duizend euro per wedstrijd. 'Zou jij 450 duizend euro betalen plus een doorverkooppercentage van tien procent toestaan voor een contract van vijf maanden', liet de Duitser weten. 'Hij kost ons dit seizoen bijna een miljoen euro.'

Binnen de Arnhemse directie wordt Van Leeuwen verantwoordelijk gehouden voor het afketsen van de transfer. De technisch directeur mocht volgens ingewijden tot een transfersom van ongeveer drie ton gaan, maar ging daar ruimschoots overheen. De technisch directeur is sinds het voorval ziek en is zelf niet in staat om te reageren.
Bron:VI
eerlijk is eerlijk..die mof heeft gelijk.
en van Geel zat te hoog in de boom.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 februari 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Het bedrag is in ieder geval aan de hoge kant, maar je kan het Van Geel moeilijk kwalijk nemen dat zijn onderhandelingspartner het accepteert. Denk dat Martin 3 ton ook wel prima gevonden zou hebben, zeker als je ook salaris bespaart.
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 05 februari 2013 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het bedrag is in ieder geval aan de hoge kant, maar je kan het Van Geel moeilijk kwalijk nemen dat zijn onderhandelingspartner het accepteert. Denk dat Martin 3 ton ook wel prima gevonden zou hebben, zeker als je ook salaris bespaart.
Ik weet wel zeker dat Martin 3 ton ook prima had gevonden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 februari 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 07:28 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat Martin 3 ton ook prima had gevonden.
Wat was het eerste bod dan?
van geil
 van geil - dinsdag 05 februari 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het bedrag is in ieder geval aan de hoge kant, maar je kan het Van Geel moeilijk kwalijk nemen dat zijn onderhandelingspartner het accepteert. Denk dat Martin 3 ton ook wel prima gevonden zou hebben, zeker als je ook salaris bespaart.
nee hoor,,dan was ie al lang weggeweest.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 februari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Geen uitleg voor Leerdam over mislukte transfer

600x200-bb-1129812.jpg

De leiding van Vitesse heeft Kelvin Leerdam na het stuklopen van de transfer donderdag niet meer gebeld om uitleg te verschaffen. De speler van Jong Oranje en zijn zaakwaarnemers Sigi Lens en John Veldman waren verbijsterd dat de transfer van Feyenoord naar het Gelredome stukliep, doordat algemeen directeur Erwin Kasakowski geen krabbel onder het contract wilde zetten.

In de Kuip vragen ze zich stilletjes af of Leerdam in de zomer naar Vitesse vertrekt. De speler bereikte kort na de jaarwisseling een akkoord voor vier seizoenen, tegen een riant salaris. Maar de handdruk van technisch directeur Ted van Leeuwen en het fijne gesprek met Fred Rutten, hoeveel is dat nog waard nu het duo vorige week op pijnlijke wijze werd gepasseerd door Kasakowski? De Duitser is in Arnhem de enige met tekenbevoegdheid.

Dat Vitesse de afgelopen dagen niet benutte om Leerdam moed in te spreken na de voor hem pijnlijke soap over zijn directe overgang, zegt misschien wel veel. De middenvelder houdt zich begrijpelijkerwijs vast aan het akkoord. Maar van een getekende verbintenis is geen sprake, noch van een medische keuring.

Leerdam kreeg wel een telefoontje van Fred Rutten, die hem vanaf zijn 'ziekbed' een hart onder de riem wilde steken. Ondertussen weet Leerdam dat zijn kansen op deelname aan het EK in Israël met Jong Oranje op de tocht staat. Bij Feyenoord komt hij niet aan spelen toe. En wil Vitesse de Utrechter eigenlijk nog hebben? Sterker, wil Leerdam straks nog wel voetballen voor een club die hem liet barsten en daarover geen uitleg verschafte?
Bron:AD
Wim2
 Wim2 - dinsdag 05 februari 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Hahaha! Goed hoor Leerdam vooral niet blijven!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 februari 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Feyenoord dient geen klacht in tegen Vitesse

600x200-wd-1320157.jpg

Martin van Geel is niet van plan om een klacht in te dienen tegen Vitesse. De technisch directeur van Feyenoord ontving een bod van technisch directeur Ted van Leeuwen voor Kelvin Leerdam, maar hij bleek dat gedaan te hebben zonder toestemming te vragen aan de leiding.

"Een klacht indienen, heeft geen zin", tekende Voetbal International op uit de mond van Van Geel. "Ted belde mij en deed een bod. Dan ga ik ervan uit dat ik praat met iemand die daartoe bevoegd is. Als ik hem nou als eerste zou hebben gebeld, had ik misschien moeten vragen met wie ik moest onderhandelen."

"Wat ik weet, is dat Vitesse dit niet netjes heeft gedaan", vervolgde Van Geel zijn verhaal. Volgens de directeur denkt Leerdam daar precies hetzelfde over. Hij verlaat Feyenoord echter in de zomer toch voor Vitesse.
Bron:Soccernews
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 februari 2013 - 18:52   quote  deeplink  
Leerdam.. wie is dat?
van geil
 van geil - woensdag 06 februari 2013 - 19:29   quote  deeplink  
gatenkaas
van geil
 van geil - woensdag 06 februari 2013 - 19:29   quote  deeplink  
gatenkaas
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Pot maakt afspraak met Koeman over rol Leerdam

600x400-tk-1259361.jpg

Cor Pot en Ronald Koeman hebben duidelijke afspraken gemaakt over de positie van Feyenoorder Kelvin Leerdam. De coach van Jong Oranje en de trainer van de Rotterdammers spraken onlangs uitvoerig over Leerdam, die bij zijn club niet meer voorkomt in de sportieve plannen. Pot wil de Utrechter ondanks die bijrol graag meenemen naar het EK in Israël.

'Ronald is bereid om Kelvin de rest van het seizoen bij Jong Feyenoord/Excelsior als rechtsback op te stellen', zegt Pot. 'Op die positie is hij bij ons in beeld om mee te gaan naar het EK komende zomer.' Als eerste keus zal straks in Israël Ajaksmiet Ricardo van Rhijn, bij Oranje tweede keus achter Daryl Janmaat, fungeren. Pot liet zijn spelergroep gisteren weten dat hij eist dat iedereen bij het EK om moet kunnen gaan met een bescheiden rol.

'We hebben straks heel veel spelers die in aanmerking komen voor een basisplek, maar er kunnen er maar elf spelen. Kevin Strootman is normaal gesproken een middenvelder die altijd speelt. Maar daarnaast kan ik kiezen uit onder meer Marco van Ginkel, Leroy Fer, Adam Maher, Jordy Clasie, Tonny Vilhena. En dan vergeet ik er nog een paar. Al die spelers, hoe goed ook, moeten zich realiseren dat ze op de bank kunnen belanden.'
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 maart 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Leerdam in de CL volgend seizoen , dan zal ie zijn LUL uit zijn broek lachen ...
Els
 Els - dinsdag 19 maart 2013 - 19:14   quote  deeplink  
Tja. En welbeschouwd sta je dan voor lul, toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 14:44   quote  deeplink  
'Transfer Leerdam naar Vitesse op losse schroeven'

600x400-ev-1084952.jpg

Het is nog allerminst zeker dat Kelvin Leerdam komend seizoen bij Vitesse speelt. De verdediger annex middenvelder van Feyenoord leek in januari al een overeenkomst voor vier seizoenen met de Arnhemmers te hebben, maar er is nog steeds geen contract getekend. De twijfels over de voorgenomen overgang van Leerdam zijn na zijn korte invalbeurt zondag toegenomen. Feyenoord hoopte Leerdam in de winterstop al aan Vitesse te verkopen, maar de Arnhemmers hapten toen niet toe. Komende zomer is de jeugdinternational transfervrij.

Technisch directeur Ted van Leeuwen in VI: 'Er is niks aan de situatie veranderd. Nou ja, we zijn nog steeds niet rond. We zullen zien hoe het gaat.' Sinds bekend werd dat Leerdam Feyenoord transfervrij wilde verlaten, heeft de Rotterdamse club hem niet meer laten spelen, op de korte invalbeurt tegen Vitesse na.
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 april 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 19:14 schreef Els het volgende:
Tja. En welbeschouwd sta je dan voor lul, toch?
Ja als het was gebeurt wel ja. Maar daar gaan we maar niet meer vanuit ...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 april 2013 - 20:54   quote  deeplink  
eigenlijk moet ik wel lachen om dit soort huilie huilie berichten
Maar ik denk dat Vitesse laag kan inschieten aangaande zijn salaris.
de grootste verliezer is Kelvin, rot voor dat ventje .Maar wat was er ook alweer mer boontje en zijn loontje ??
Fijn he zaakwaarnemers die je gek maken (let je even op Clasie)
Els
 Els - woensdag 24 april 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 15:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja als het was gebeurt wel ja. Maar daar gaan we maar niet meer vanuit ...
Begrijpend lezen.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 april 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 20:54 schreef piet de paler het volgende:
eigenlijk moet ik wel lachen om dit soort huilie huilie berichten
Maar ik denk dat Vitesse laag kan inschieten aangaande zijn salaris.
de grootste verliezer is Kelvin, rot voor dat ventje .Maar wat was er ook alweer mer boontje en zijn loontje ??
Fijn he zaakwaarnemers die je gek maken (let je even op Clasie)
Nou als hij gaat dan worden ze zakken rijkelijk gevuld volgens de VI
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Vitesse wil transfervrije Leerdam nog steeds

600x400-wd-1510670.jpg

Vitesse heeft de komst van Kelvin Leerdam nog niet uit het hoofd gezet. De verdediger annex middenvelder van Feyenoord leek in januari al de overstap naar Arnhem te maken, maar tot een transfer kwam het (ondanks een akkoord tussen de clubs) niet. Technisch directeur Ted van Leeuwen hoopt dat Leerdam nog steeds wil komen: "Maar de situatie is natuurlijk wat anders geworden."

Leerdam liet in oktober van het vorige kalenderjaar weten dat hij zijn aflopende contract bij Feyenoord niet wilde verlengen en raakte toen direct zijn basisplaats kwijt. Niet veel later bereikte hij een akkoord met Vitesse, dat de jeugdinternational transfervrij wilde binnenhalen. In januari leek het erop dat de Arnhemmers toch nog een transfersom zouden betalen, na een akkoord tussen Van Leeuwen en Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.

De 22-jarige Leerdam was al in GelreDome, toen hij hoorde dat algemeen directeur Erwin Kasakowski van Vitesse weigerde om zijn handtekening te zetten onder het akkoord. Van Leeuwen had zijn hand overspeeld en de transfer ging niet door. Leerdam keerde zodoende zwaar teleurgesteld terug naar Rotterdam, maar in de Gelderlander laat Van Leeuwen weten dat de komst van de geboren Surinamer nog altijd een 'reële optie' is. Leerdam heeft nog geen contract getekend bij Vitesse.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 mei 2013 - 15:08   quote  deeplink  
Pot: 'Leerdam mee bij gebrek aan beter, of ken jij iemand?'
sevillana
 sevillana - maandag 20 mei 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Jezuieten praat;

"Kelvin Leerdam heeft in de winterstop voor Vitesse gekozen door de aanwezigheid van trainer Fred Rutten. De middenvelder annex rechtsback van Feyenoord bereikte in januari een mondeling akkoord met de Arnhemmers, van een transfer kwam het destijds niet. Inmiddels besloot de oefenmeester zijn contract niet te verlengen bij de nummer vier van de Eredivisie.

"Door zijn vertrek is wel een belangrijke 'basis' weggevallen voor mij. Rutten was een voorname reden om voor die club te kiezen. Hij maakt spelers beter, dat weet iedereen. Ik vind het zonde dat hij weg is", laat Leerdam weten in NUsport.

Bij Feyenoord loopt het contract van de Nederlands jeugdinternational af. Vitesse blijft een optie. "Maar ik ga nu nog niet zeggen waar ik straks zal spelen. Voor mij is het grotendeels al bekend, maar ik heb de tijd", aldus de bijna 23-jarige voetballer."

mwah ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Succes Kelvin.
van geil
 van geil - maandag 20 mei 2013 - 18:19   quote  deeplink  
1e aanwinst.:)
sevillana
 sevillana - maandag 20 mei 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 18:19 schreef van geil het volgende:
1e aanwinst.:)
not ..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 mei 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Die gaat gewoon transfervrij de deur uit, en kan voor diverse clubs kiezen dan lijkt mij..
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 mei 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat gewoon transfervrij de deur uit, en kan voor diverse clubs kiezen dan lijkt mij..
tsja ... ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic









0.0218551