BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 mei 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Haha met en lach..snap het..d:-)))
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 21 mei 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Gewoon een 3 jarig contract aanbieden, iedereen maak wel eens een foutje...en buiten dat, iedereen verdient een tweede kans.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 mei 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 19:45 schreef hoogvliet010 het volgende:
Gewoon een 3 jarig contract aanbieden, iedereen maak wel eens een foutje...en buiten dat, iedereen verdient een tweede kans.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 mei 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1
3 kansen dus..
Els
 Els - dinsdag 21 mei 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Leerdam heeft eigenlijk alleen maar uitzicht op de bank bij Feyenoord, Vilhena is hem gepasseerd, Janmaat idem en er zijn geen wedstrijden waar ik hem gemist heb. Ik kan me dus voorstellen dat hij het toch ergens anders gaat proberen.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 21 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 23:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

3 kansen dus..
Of een 4jarig contract??
tomson
 tomson - woensdag 22 mei 2013 - 00:22   quote  deeplink  
Met jong oranje naar Israël en een transfervrije status. 1+1 = 2. Die vind z'n club wel..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 mei 2013 - 04:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 00:22 schreef tomson het volgende:
Met jong oranje naar Israël en een transfervrije status. 1+1 = 2. Die vind z'n club wel..
Met een ek bankzitten komt die nog niet ver denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 mei 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Leerdam: 'Er is meer dan Vitesse'

600x400-ms-1216732.jpg

Kelvin Leerdam heeft voor het eerst zelf gesproken over zijn tumultueuze transfer naar Vitesse. Volgens de voetballer is het zeker geen uitgemaakte zaak dat hij naar Arnhem vertrekt, zegt hij tegen RTV Rijnmond: 'Ik moet er heel goed over nadenken of ik wel naar Vitesse ga. Ik heb vooral met Fred Rutten gesproken,' zegt Leerdam. 'En die is nu weg. Het is ook niet zo dat ik naar Vitesse moét. Er is nog meer dan Vitesse.'

Leerdam besloot in de winterstop zijn aflopende contract bij Feyenoord niet te verlengen en over te stappen naar Vitesse. Bij de club in Arnhem werd de beslissende handtekening nooit gezet en Leerdam en zijn zaakwaarnemer hoorden daarna niets meer van de club. Wel heeft Leerdam een mondelinge overeenkomst met de nummer vier van het afgelopen seizoen.

Leerdam spreekt ook over zijn periode bij Feyenoord, waar hij van basisspeler naar tribuneklant degradeerde toen hij zijn contract weigerde te verlengen. 'Ik heb respect voor de keuze van de club. En de club heeft respect voor mijn keuze. Het enige wat ik moeilijk vond was dat ik niet kon voetballen.'

Over trainer Ronald Koeman is Leerdam ondanks het kwijtraken van zijn basisplaats positief: 'In die periode heb ik wel veel met Koeman gesproken. Over mijn situatie en over het feit dat ik niet speelde. Hij hield me op de trainingen ook scherp met het oog op Jong Oranje. Het voelde als een overwinning toen ik aan het einde van de competitie weer bij de selectie kwam en speelminuten kreeg.'


Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 mei 2013 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 23 mei 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Held!
Maximus
 Maximus - donderdag 23 mei 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Zie m wel naar twente verkassen...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 mei 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Feyenoord 2
sevillana
 sevillana - donderdag 23 mei 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 mei 2013 - 22:30 schreef Maximus het volgende:
Zie m wel naar twente verkassen...
Dat zou pas een sportieve verbetering zijn ... ;)
tomson
 tomson - woensdag 12 juni 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Een langer verblijf van Kelvin Leerdam bij Feyenoord is uitgesloten, zo benadrukt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. De jeugdinternational zette recent de deur weer op een kier, maar de Rotterdamse volksclub gaat hier geen gebruik van maken.

"Dat boek is dicht", zo stelt Van Geel. "Ik heb anderhalf jaar geprobeerd zijn contract te verlengen en we hebben nooit een akkoord bereikt. Dan houdt het een keer op." FC Twente is zeer geïnteresseerd om de rechtsback annex middenvelder gratis in te lijven.

Leerdam raakte dit seizoen bij Feyenoord op een zijspoor toen hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. In januari leek hij naar Vitesse over te stappen, maar zijn transfer liep op het laatste moment spaak. Onlangs liet Leerdam weten nooit gezegd te hebben Feyenoord te willen verlaten en voor de optie open te staan ook volgend seizoen in Rotterdam-Zuid te spelen.

bron : SN
craven
 craven - woensdag 12 juni 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 12:24 schreef tomson het volgende:
Een langer verblijf van Kelvin Leerdam bij Feyenoord is uitgesloten, zo benadrukt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. De jeugdinternational zette recent de deur weer op een kier, maar de Rotterdamse volksclub gaat hier geen gebruik van maken.

"Dat boek is dicht", zo stelt Van Geel. "Ik heb anderhalf jaar geprobeerd zijn contract te verlengen en we hebben nooit een akkoord bereikt. Dan houdt het een keer op." FC Twente is zeer geïnteresseerd om de rechtsback annex middenvelder gratis in te lijven.

Leerdam raakte dit seizoen bij Feyenoord op een zijspoor toen hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. In januari leek hij naar Vitesse over te stappen, maar zijn transfer liep op het laatste moment spaak. Onlangs liet Leerdam weten nooit gezegd te hebben Feyenoord te willen verlaten en voor de optie open te staan ook volgend seizoen in Rotterdam-Zuid te spelen.

bron : SN
Helemaal mee eens, weg met die knakkert..
tomson
 tomson - woensdag 12 juni 2013 - 12:30   quote  deeplink  
Is verdomme een nuttige spelert craaf !
craven
 craven - woensdag 12 juni 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 12:30 schreef tomson het volgende:
Is verdomme een nuttige spelert craaf !
1,5 jaar kon hij bijtekenen, maar meneer wilde naar Vitesse(gewoon voor de poen) en weigerde alles. Nu Vitesse niet meer wil, zet hij de deur open.
Alsof je Vriendin probeert vreemd te gaan, maar als dit niet goed uitpakt weer terug wil.. mazzel!
MMM
 MMM - woensdag 12 juni 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 12:29 schreef craven het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, weg met die knakkert..
Eens. Waardeloze speler.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 12 juni 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Idd. opdonderen! Hij wou zo graag weg. lkkr weglope dan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 juni 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Onverstandig van die jongen. En dat anderhalf jaar lang.
Veel succes elders.
van geil
 van geil - woensdag 12 juni 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 12:24 schreef tomson het volgende:
Een langer verblijf van Kelvin Leerdam bij Feyenoord is uitgesloten, zo benadrukt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. De jeugdinternational zette recent de deur weer op een kier, maar de Rotterdamse volksclub gaat hier geen gebruik van maken.

"Dat boek is dicht", zo stelt Van Geel. "Ik heb anderhalf jaar geprobeerd zijn contract te verlengen en we hebben nooit een akkoord bereikt. Dan houdt het een keer op." FC Twente is zeer geïnteresseerd om de rechtsback annex middenvelder gratis in te lijven.

Leerdam raakte dit seizoen bij Feyenoord op een zijspoor toen hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen. In januari leek hij naar Vitesse over te stappen, maar zijn transfer liep op het laatste moment spaak. Onlangs liet Leerdam weten nooit gezegd te hebben Feyenoord te willen verlaten en voor de optie open te staan ook volgend seizoen in Rotterdam-Zuid te spelen.

bron : SN
van geel moet eens leren om te praten als n bestuurder.
JanM
 JanM - woensdag 12 juni 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:45 schreef van geil het volgende:

[..]

van geel moet eens leren om te praten als n bestuurder.
Wat zegt 'ie verkeerd dan ???
van geil
 van geil - woensdag 12 juni 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat zegt 'ie verkeerd dan ???
sfeer kweken.....

IK heb anderhalf jaar geprobeerd................................................etc.
is niet aan de orde was afdoende geweest.

inherent aan t Clasie verhaal.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 juni 2013 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 22:52 schreef van geil het volgende:

[..]

sfeer kweken.....

IK heb anderhalf jaar geprobeerd................................................etc.
is niet aan de orde was afdoende geweest.

inherent aan t Clasie verhaal.
Nee.
Een bestuurder legt verantwoording af aan m.n. stakeholders (zijn óók de supporters).
En dus ook het waarom van de keuze.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 juni 2013 - 08:26   quote  deeplink  
Precies, anders krijg je weer t gelul dat er niet genoeg geprobeerd is...
craven
 craven - donderdag 13 juni 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 08:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee.
Een bestuurder legt verantwoording af aan m.n. stakeholders (zijn óók de supporters).
En dus ook het waarom van de keuze.
eensert
van geil
 van geil - donderdag 13 juni 2013 - 20:19   quote  deeplink  
oneens.maar dat was al duidelijk misschien.
overbodig.was al lang bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juni 2013 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 juni 2013 - 10:35   quote  deeplink  
'FC Twente denkt aan Leerdam bij vertrek Rosales'

484806_499159116823290_907136265_n.jpg

Het is niet ondenkbaar dat Kelvin Leerdam komend seizoen onder contract zal staan bij FC Twente. De rechtsback beschikt over een aflopend contract bij Feyenoord en weet nog niet waar zijn toekomst zal liggen.

De Tukkers zien Leerdam graag de overstap maken naar Enschede wanneer Roberto Rosales besluit om de club te verlaten. Daar de rechtsachter nog een contract heeft tot medio 2014 is een vertrek van de mandekker in de zomerse transferperiode niet ondenkbaar.

Momenteel is FC Twente in gesprek met Rosales om te spreken over een contractverlenging. Wanneer de Venezolaan zijn contract niet verlengt, behoort een verkoop tot de mogelijkheden. In dat geval is FC Twente volgens TC/Tubantia van plan om de transfervrije Leerdam binnen te halen.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 juni 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Bosz wil Leerdam alsnog naar Vitesse halen

600x400-wd-1510670.jpg

Volgens De Telegraf wil Peter Bosz Kelvin Leerdam alsnog naar Vitesse halen. Na een transfersoap afgelopen winter, haakte Vitesse na het vertrek van Fred Rutten af voor de jeugdinternational van Feyenoord. Bosz zou de transfer van de inmiddels transfervrije Leerdam alsnog vlot willen trekken. Bij FC Twente is Leerdam ook in beeld, maar moet hij afwachten of Rosales verkocht wordt.
Bron:Netwerk.to
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 10:35 schreef RenatoBos het volgende:
'FC Twente denkt aan Leerdam bij vertrek Rosales'

[ afbeelding ]

Het is niet ondenkbaar dat Kelvin Leerdam komend seizoen onder contract zal staan bij FC Twente. De rechtsback beschikt over een aflopend contract bij Feyenoord en weet nog niet waar zijn toekomst zal liggen.

De Tukkers zien Leerdam graag de overstap maken naar Enschede wanneer Roberto Rosales besluit om de club te verlaten. Daar de rechtsachter nog een contract heeft tot medio 2014 is een vertrek van de mandekker in de zomerse transferperiode niet ondenkbaar.

Momenteel is FC Twente in gesprek met Rosales om te spreken over een contractverlenging. Wanneer de Venezolaan zijn contract niet verlengt, behoort een verkoop tot de mogelijkheden. In dat geval is FC Twente volgens TC/Tubantia van plan om de transfervrije Leerdam binnen te halen.
Bron:Soccernews
Lol
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 01 juli 2013 - 07:14   quote  deeplink  
De Soldaat - Nick en Simon!

Hij werd uitgezonden door Nederland.
Naar het verre land.
Waar het zo gevaarlijk is.
En thuis wacht daar zijn geliefde meid.
Die de brieven krijgt.
Van een jongen die ze mist.

Maar hij ziet een ster.
En die wijst hem de weg.
's avonds voor het slapen gaan.
Kijkt zij naar dezelfde maan.

-Refrein-
Want al ben ik zo ver weg.
Geeft het troost als ik zeg.
Ik ben dicht bij je.
Zo dicht bij je.
Neem me mee in je hart.
Zo wordt mijn pijn halve smart.
Ik ben dicht bij je.
Blijf dicht bij je.
Zo ver weg.

Voor een maand had zij geen bericht gehad.
En lag er op de mat een officiele enveloppe.
't noodlot greep hem in de kraag.
In een hinderlaag.
En zijn brieven hielden op.

Nu ziet zij een ster.
En die wijst haar de weg.
's avonds voor het slapen gaan.
Kijkt zij naar dezelfde maan.

-Refrein-
Want al ben ik zo ver weg.
Geeft het troost als ik zeg.
Ik ben dicht bij je.
Zo dicht bij je.
Neem me mee in je hart.
Zo wordt mijn pijn halve smart.
Ik lijk dicht bij je.
Zo dicht bij je.

-Refrein-
Al ben ik zo ver weg.
Geeft het troost als ik zeg,
Ik ben dicht bij je!
Zo dicht bij je.

Neem me mee in je hart.
Zo wordt mijn pijn halve smart.
Ik lijk dicht bij je.
Zo dicht bij je!
Zo ver weg!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 08:17   quote  deeplink  
Leerdam voor vier jaar naar Vitesse

309_1372268370_leerdam.jpg

Vitesse heeft de tweede versterking van het seizoen binnen. Na Marko Vejinovic komt ook Kelvin Leerdam naar de Gelredome. De verdediger komt transfervrij over van Feyenoord en tekent voor vier jaar.

Vandaag wordt de jeugdinternational gepresenteerd bij Vitesse. De overgang nam veel tijd in beslag. Eind januari leek Leerdam al naar Arnhem te komen op advies van toenmalig trainer Fred Rutten. De clubleiding annuleerde op het laatste moment de overgang en belandde in een crisis met Rutten.
Na het vertrek van de oefenmeester dit voorjaar leek Leerdam een transfer naar Gelderland te kunnen vergeten. De nieuwe hoofdtrainer Peter Bosz liet weten Leerdam er toch graag bij te hebben.
Bron:Elfvoetbal
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 01 juli 2013 - 09:38   quote  deeplink  
Doei.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juli 2013 - 08:42   quote  deeplink  
Leerdam: 'Bosz geeft mij het gevoel dat er vertrouwen in mij is'

600x400-wd-1510670.jpg

Kelvin Leerdam tekende gisteren een vierjarig contract bij Vitesse. Een verrassende stap vinden velen, aangezien de middenvelder in de winter nog voor spek en bonen naar Arnhem was gereden en toenmalig trainer Fred Rutten zowat de enige leek die vertrouwen had in de 23-jarige speler. De nieuwe hoofdcoach bij het ambitieuze Vitesse, Peter Bosz, heeft de oud-Feyenoorder echter snel kunnen overtuigen om een meerjarig contract aan te gaan bij de club van eigenaar Merab Jordania.

'Er is veel gezegd en geschreven over die gebeurtenissen in de winter. Ik heb altijd vertrouwen gehouden in John Veldman en Sigi Lens, mijn zaakwaarnemers', zegt Leerdam in het Algemeen Dagblad. 'Ik sprak vorige maand ook nog met FC Twente, maar Peter Bosz was direct duidelijk. Hij wilde heel graag dat ik naar Vitesse zou komen. Hij geeft mij het gevoel dat er veel vertrouwen in mij is.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Leerdam: "Mentaal sterker geworden"

kelvin_leerdam2.jpg

Kelvin Leerdam stond donderdag voor het eerste op het trainingsveld van Vitesse. De verdediger annex middenvelder maakte na een roerig jaar alsnog de overstap naar de club uit Arnhem, daar wil hij zich nu volledig concentreren op het voetbal en zijn toekomst.

Leerdam kende een moeilijke tijd, zijn invalbeurt tijdens Feyenoord-Vitesse was bovendien pijnlijk. Hij werd vijandig bejegend door de fans van zijn club. Theo Janssen, nu ploeggenoot, ontfermde zich over de jongeling. "Theo zei tegen me: 'Blijf sterk en doe je eigen ding. Het is jouw carrière'. Daar hebben we het nog niet over gehad", zegt Leerdam in gesprek met De Telegraaf. "Het is pas mijn eerste dag bij Vitesse. Bovendien wil ik alles wat is gebeurd achter me laten en me volledig concentreren op het voetbal en de toekomst."

Leerdam bekijkt de hele periode uiteindelijk met een positieve blik. "Mentaal ben ik er sterker door geworden. Ik ben altijd rustig gebleven en ben achter de keuze blijven staan, die ik heb gemaakt. Iedereen wil wat van je, maar daar heb ik me niet door laten afleiden."

Dat Peter Bosz de nieuwe trainer werd van Vitesse, trok Leerdam uiteindelijk over de streep om toch in Arnhem aan de slag te gaan. "Ik ken hem goed, want als jeugdspeler van Feyenoord heb ik nog mijn eerste contractje bij hem getekend. Ik vind het belangrijk dat ik ga werken met een Nederlandse trainer, want die hebben meestal geduld met jonge spelers en willen ze verder helpen in hun ontwikkeling."
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2013 door RenatoBos --
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Slotje
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 juli 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2013 - 16:34 schreef VVout het volgende:
Slotje
Op je account..

Leerdam//held!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juli 2013 - 00:34   quote  deeplink  
You tell him!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 juli 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
You tell him!
Damn right! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 juli 2013 - 00:45   quote  deeplink  
Ach, Leerdam mag ooit weer terugkomen.
Is toch correct gebleven.
tomson
 tomson - zaterdag 06 juli 2013 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:30 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Op je account..

Leerdam//held!
Hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juli 2013 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:35 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Damn right! ;)
hehehe ;)
VVout
 VVout - zaterdag 06 juli 2013 - 03:37   quote  deeplink  
Is al goed, Leerdam held en nu is ie weg en kost lekker geen geld.

Dag.
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 06 juli 2013 - 05:11   quote  deeplink  
en als volgende graag Fernandez
ferfan
 ferfan - zaterdag 06 juli 2013 - 05:45   quote  deeplink  
Het is toch best bizar dat deze gozer een topic heeft waar haast 1400 posts staan..
dit is dan 1401 :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 06:44   quote  deeplink  
Jouw telraam werkt niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2013 - 00:30 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Op je account..

Leerdam//held!
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juli 2013 - 20:00   quote  deeplink  
Hoord bij het fietstas forum.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 20:56   quote  deeplink  
En toch zoek je het d:-)
tomson
 tomson - zondag 29 september 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Ah daar is ie weer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het officiële Feyenoord overlopers topic...Ebicilio Wijnaldum Rekik Bruma Leerdam van La Parra en Castaignos Fer topic









0.0217480