|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2011 - 08:00 schreef Els het volgende:JDT is een prima nummer 10, dus als Bruins echt geen kans meer krijgt, wat ik me niet kan voorstellen, dan kan Jon die positie prima invullen. En hij is op de weg terug. hij is al 3 jaar op de weg terug |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: 2 jaar geleden speelde hij 13 wedstrijden en vorig 24 voor Feyenoord. Dus wat bedoel je precies? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
pak m vast want hij is de held!! ((((((((((((LEERDAM))))))))))))
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gisteren was hij ietsje minder goed, maar wat blijft is: Leerdam///HELD! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: komt allemaal goed Jan...
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
mooi he? zo`n ventje!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
toppertje....
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha kleine held... Ik heb natuurlijk liever Tevez maar ja hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
volgens mij ben jij zijn zaakwaarnemert... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
(((((((((((((((((KELVIN////HELD!!!!)))))))))))))))))))))
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: er is wel een link ,dat wel hahaha
Kijk m zweten man,zie je niet meer zoveel tegenwoordig hahaha
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook,op de bank!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mokotjo:Grotere held :)
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: daar zit ie ook:) maar in potentie beter das mijn mening (ookal raakt ie het hele seizoen al geen pepernoot) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof niet dat iemand het begrijpt... Mokotjo is en held ,Fer is redelijk en Leerdam is op dit moment gewoon even de beste en dat is leuk voor die jongen en leuk voor Feyenoord... Been heeft al veel vreemde kuezes gemaakt maar deze is verstandig dus!!!! 1-1 Barca Arsenal btw hahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Speelt Robin nog mee? Was ff heetgebakert voor rust.. vriendin en poes zitten nu voor tv:( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik geloof niet dat iemand het begrijpt... Mokotjo is en held ,Fer is redelijk en Leerdam is op dit moment gewoon even de beste en dat is leuk voor die jongen en leuk voor Feyenoord... Been heeft al veel vreemde kuezes gemaakt maar deze is verstandig dus!!!! 1-1 Barca Arsenal btw hahaha joh als feyenoord wint vindt ik het best, maar vindt dat mokotjo speelminuten verdiend....v persie rood, wat een kutscheidsrechter, verneukt de gehele wedstrijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 22:05 schreef Maximus het volgende:Speelt Robin nog mee? Was ff heetgebakert voor rust.. vriendin en poes zitten nu voor tv:( Nee net de 2de geel gekregen pffffffffffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2011 - 22:05 schreef craven het volgende:[..] joh als feyenoord wint vindt ik het best, maar vindt dat mokotjo speelminuten verdiend....v persie rood, wat een kutscheidsrechter, verneukt de gehele wedstrijd zeker weten maar onthoud nou dat die jongen en net hier is en erg jong... rustig aan met die parel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Breng Mokotjo rustig, laat hem eerst bij tekenen en laat hem dan schitteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
best, maar geef hem wat speelminuten... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik zie Leon een tegenhangert creeren voor het Babowie topic...
Heel goed van Leotje!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Baap mag niet vergeten worden Pietje maar Leerdam doet het gewoon goed... Ik zag telkens helemaal niks hier op het forum over hem,en dat irriteerde mij. 3 wedstrijden achter elkaar was hij zo belangerijk voor Feyenoord en behaalde telkens met de Vrij de hoogste nationale cijfers .....
En dan kan iedereen lullen ik zie liever die of die maar dat gaat dan volledig het doel van presteren voorbij!!!Wie goed is ,is goed, simpel...
LEERDAM///HELD!!!
Kom op ventje,gefocust blijven ook kwa strijd!!!
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 14:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Geweldig kereltje ,idd een soldaat een sluipschuter op het middenveld.Onopvallend goed wreed op het veld ,hij is een kleine Feyenoord held!!! Laat ze maar lullen jongen ik ben jou fan!!!! [ afbeelding ] Leon hij is zeker nuttig,maar voetballend is het heel matig hoor...we pakken nu de punten door die kneine uit Japan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies man,en daar hebben we gewoon wat aan!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 12:25 schreef De Spot het volgende:[..] Leon hij is zeker nuttig,maar voetballend is het heel matig hoor...we pakken nu de punten door die kneine uit Japan.. Leerdam is onze beste middenvelder van dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1, en het is verdomd geen leugen!!!!
Echt dit is werkelijk de waarheid!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ik vind wel dat hij wat creativiteit mist,met Meeuwis heb je al iemand voor de balans...hij zou er ook uitkunnen...Fer kan wel iemand voor de goal zetten..het zijn allemaal keuzes..beste middenvelder het is maar wat je van iemand vraagt..loopvermogen van 16 naar 16 balans nuttig..zie ook graag assisten en goals. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 15:08 schreef De Spot het volgende:[..] Ik vind wel dat hij wat creativiteit mist,met Meeuwis heb je al iemand voor de balans...hij zou er ook uitkunnen...Fer kan wel iemand voor de goal zetten..het zijn allemaal keuzes..beste middenvelder het is maar wat je van iemand vraagt..loopvermogen van 16 naar 16 balans nuttig..zie ook graag assisten en goals. Tja en bij alles wat er op dit moment komt kijken op het middenveld overtreft hij Meeuwis Wijnaldum en Fer.... Buiten het harde werken van Meeuwis heb ik nog weinig gezien van hem kwa samenspel. Ja Leerdam loopt van 16 naar 16 ,daarbij is hij de derde verdediger in de pikorde op de Vrij en Vlaar na.Heeft 3 ballen van de lijn gehaald.Daarbij is hij ook steeds mee te vinden in de aanval wat misschien nog niet helemaal lukt maar geeft het tijd. Heeft in iedergeval mogelijkheden afgedwongen. Een vergelijking met Fer wil ik al helemaal niet gaan maken want kwa niveau steekt Leerdam daar met kop en schouders bovenuit. Tja en Wijnaldum?Behoord toch echt de beste te zijn met zijn techniek en kracht.Maar helaas ook Leerdam is beter dan Wijnaldum op dit moment...
Maar voor al die kritische mensen tegenover Leerdam moeten het wel willen zien!!!!! Zie je het niet ,dan ben ik daar klaar mee en vind ik dat op basis van de laatste wedstrijden onbegrijpelijk!!!Verders even goede vrienden de Spot ,uiteraard ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 15:08 schreef De Spot het volgende:[..] Ik vind wel dat hij wat creativiteit mist,met Meeuwis heb je al iemand voor de balans...hij zou er ook uitkunnen...Fer kan wel iemand voor de goal zetten..het zijn allemaal keuzes..beste middenvelder het is maar wat je van iemand vraagt..loopvermogen van 16 naar 16 balans nuttig..zie ook graag assisten en goals. Daar moet Wijnaldum voor zorgen, mar dat komt er maar heel zelden uit ... vandaar mijn pleidooi voor Mokotjo/Bruins op #10. Fer moet de strijd aan (en om te spelen winnen) van òf Meeuwis òf Leerdam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Leerdam maar een simpele middenvelder, werkt hard maar komt voetballend te kort. Dit is een tijdelijke optie. Mokotjo is een paar klassen beter en kan je veel geld opleveren.
Maar ik gun Leon dit topic uiteraard, maat! LEON///HELD!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:Ik vind Leerdam maar een simpele middenvelder, werkt hard maar komt voetballend te kort. Dit is een tijdelijke optie. Mokotjo is een paar klassen beter en kan je veel geld opleveren. Maar ik gun Leon dit topic uiteraard, maat! LEON///HELD!!! Mokotjo kan toch gewoon voor Meeuwis en Leerdam spelen i.p.v. Wijnaldum? Kan hij Ryo, Luc en Simon mooi vrij voor de keeper zetten, of zelf een goal maken natuurlijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:11 schreef JanM het volgende:[..] Mokotjo kan toch gewoon voor Meeuwis en Leerdam spelen i.p.v. Wijnaldum? Kan hij Ryo, Luc en Simon mooi vrij voor de keeper zetten, of zelf een goal maken natuurlijk! Is ook een mogelijkheid, zeker gezien de vorm van Wijnaldum.. Mokotjo is eigenlijk meer een verdedigende middenvelder maar ik ben ook wel benieuwd naar hem op '10'. Voetballend één van de betere in de selectie! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:12 schreef MMM het volgende:[..] Is ook een mogelijkheid, zeker gezien de vorm van Wijnaldum.. Mokotjo is eigenlijk meer een verdedigende middenvelder maar ik ben ook wel benieuwd naar hem op '10'. Voetballend één van de betere in de selectie! Die 'discussie' hadden we al eens eerder: weet je wel heel zeker dat hij een defensieve middenvelder is? Volgens mij en http://www.transfermarkt.de/en/kamohelo-mokotjo/profil/spieler_108601.html niet! En Been heeft hem nu i.p.v. Bruins op de reservebank gezet, dus ook dat doet vermoeden dat hij als #10 of in ieder geval aanvallend ingestelde middenvelder zou worden gebruikt, toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij Excelsior heeft hij vooral als verdedigende middenvelder gespeeld. En hier heeft hij daar ook altijd gespeeld.. Apart dat transfermarkt.de het anders aangeeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:11 schreef JanM het volgende:[..] Mokotjo kan toch gewoon voor Meeuwis en Leerdam spelen i.p.v. Wijnaldum? Kan hij Ryo, Luc en Simon mooi vrij voor de keeper zetten, of zelf een goal maken natuurlijk! Ik vind dat je gelijk heb,Mokotjo vind ik ook meer een spelverdeler. Leerdam is juist het type speler dat met hem op het middenveld zou moeten ballen.Leerdam is meer type Fer alleen beter op dit moment! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:Ik vind Leerdam maar een simpele middenvelder, werkt hard maar komt voetballend te kort. Dit is een tijdelijke optie. Mokotjo is een paar klassen beter en kan je veel geld opleveren. Maar ik gun Leon dit topic uiteraard, maat! LEON///HELD!!! Je moet Leerdam niet vergelijken met Mokotjo want die vind ik ook goed. Mokotjo moet je duwen tussen de middenvelders Bruins en Wijnaldum.. hahaha MMM///HELD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja en bij alles wat er op dit moment komt kijken op het middenveld overtreft hij Meeuwis Wijnaldum en Fer.... Buiten het harde werken van Meeuwis heb ik nog weinig gezien van hem kwa samenspel. Ja Leerdam loopt van 16 naar 16 ,daarbij is hij de derde verdediger in de pikorde op de Vrij en Vlaar na.Heeft 3 ballen van de lijn gehaald.Daarbij is hij ook steeds mee te vinden in de aanval wat misschien nog niet helemaal lukt maar geeft het tijd. Heeft in iedergeval mogelijkheden afgedwongen. Een vergelijking met Fer wil ik al helemaal niet gaan maken want kwa niveau steekt Leerdam daar met kop en schouders bovenuit. Tja en Wijnaldum?Behoord toch echt de beste te zijn met zijn techniek en kracht.Maar helaas ook Leerdam is beter dan Wijnaldum op dit moment... Maar voor al die kritische mensen tegenover Leerdam moeten het wel willen zien!!!!! Zie je het niet ,dan ben ik daar klaar mee en vind ik dat op basis van de laatste wedstrijden onbegrijpelijk!!!Verders even goede vrienden de Spot ,uiteraard ;) Iedereen zijn mening....het kan ook zijn zoals Jan M zegt Wijnaldum speelt natuurlijk heel slecht op 10...is ook geen tien vind ik...maar goed.We gaan het weer zien zo...heb er zin an!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 16:12 schreef MMM het volgende:[..] Is ook een mogelijkheid, zeker gezien de vorm van Wijnaldum.. Mokotjo is eigenlijk meer een verdedigende middenvelder maar ik ben ook wel benieuwd naar hem op '10'. Voetballend één van de betere in de selectie! Denk dat hij niet op 10 uit de voeten kan...je moet ook op de juiste momenten voor de goal kunnen komen en met je rug naar de goal kunnen voetballen...hij is juist zo goed met het spel voor zich...een potentiele kanjer kan het worden...hoop niet de ook hij vermoord word in de kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond het vandaag wat moeilijker om een goed oordeel te vellen over Leerdam.. Ik zag hem wel weer overal met goede en minder goede acties.. Tenopzichte van Wijnaldum haal je toch weer je voldoende.... Fer voor Meeuwis was ook niet direct een versterkte wissel want na die wissel zakte het toch wat in..Moeilijk de juiste oordelen te geven vandaag!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vandaag was denk ik een collectief 6'je, meer was het niet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2011 - 18:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vond het vandaag wat moeilijker om een goed oordeel te vellen over Leerdam.. Ik zag hem wel weer overal met goede en minder goede acties.. Tenopzichte van Wijnaldum haal je toch weer je voldoende.... Fer voor Meeuwis was ook niet direct een versterkte wissel want na die wissel zakte het toch wat in..Moeilijk de juiste oordelen te geven vandaag!! leerdam vond ik wel goed vandaag... |
|
|
|