|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen al jou afwezigheid verraad al jou klasse,en dan nog word er geen woord over jou gerapt!!!! LEERDAM///HELD!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Alleen al jou afwezigheid verraad al jou klasse,en dan nog word er geen woord over jou gerapt!!!! LEERDAM///HELD!!!! Moet je nog gelijk geven ook.. Al had ik al aangegeven dat hij het aardig deed de laatste weken, ook als rechtsback. Verwacht hem daar ook wel weer over 2 weken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:16 schreef MMM het volgende:[..] Moet je nog gelijk geven ook.. Al had ik al aangegeven dat hij het aardig deed de laatste weken, ook als rechtsback. Verwacht hem daar ook wel weer over 2 weken. als leerdam op het middenveld loopt geeft hij zelfs nog dubbele dekking aan dani,let maar eens op maat,echtwaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] als leerdam op het middenveld loopt geeft hij zelfs nog dubbele dekking aan dani,let maar eens op maat,echtwaar.. Denk dat we hem als rechtsback harder nodig hebben op dit moment |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe dan ook leerdam///held!!!! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
behoord tot de top 3 van Feyenoord 1 dit seizoen!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies de beuk,jij snapt m!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, . . bikkel en stofzuiger op 't middenveld (waar die ook 't best tot z'n recht komt!) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
prima jongen,,,en zn vader ook... presteren jongen,dan kan pa van die heftruck af |
|
|
|
|
Shorty,fr1908
|
|
|
goeie jongen,die komt er wel (((((((de zwarte spijker))))))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij begrijp het gozer.....LEERDAM///HELD!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heerlijk die korte weken,ben dan ook blij als het weer pinksteren of pasen is ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Idd is die pleuris winter voorbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik haat die troep,speculaas snert schaatsen en kerst... Dat is 1 grote thriller man ... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik haat die troep,speculaas snert schaatsen en kerst... Dat is 1 grote thriller man ... -1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik haat die troep,speculaas snert schaatsen en kerst... Dat is 1 grote thriller man ... Ik dacht dat jij schaatsmeister was? Maar +1 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2011 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik haat die troep,speculaas snert schaatsen en kerst... Dat is 1 grote thriller man ... +2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen als Bram op de proppen komt met gluhwein :) |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
En hoe! Wat is Leerdam gegroeid zeg, of zie ik het nou verkeerd xD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Was de enige goeie vandaag Frannie,en daarom LEERDAM///HELD!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zouden jullie dit topic schoon willen houden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Vond dat ie 't nog wel aardig deed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Heb geen Helden gezien, wel elf kleuters die denken dat ze op halve kracht wat kunnen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat was de grootste fout vandaag. Kwamen al die anderen uit voort. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Flh en jij zijn de enige met een frisse kijk op de wedstrijd..
Leerdam ////((((((((held))))))))) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leerdam geveld door waterpokken, damn nu pas waterpokken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dat jeukt toch alleen maar? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ook, schijnt er ook niet lekker van te zijn. Ik wist dat feyenoord kinderziektes had maar... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
vorige week hebben ze allemaal een griepprik gehad en één voor één worden ze ziek. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Ze doen er ook alles aan om onze opmars te stoppen....! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zo'n prik is voor 65 plussers,,,niet voor n gezond jong iemand...Prutsers |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij doet er wel alles aan om z'n stigma te bevestigen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Still.......LEERDAM>>((((((((((((((HELD)))))))))))))))
Ze zullen je missen morgen kerel,net als tegen Ado.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: ..ben er ook zéér bang voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: terecht vet onderstreept de Beuk !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Jep, en hoe ik het gedaan heb :-( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: shit mijn schuld!!!!! pleurde donderdag de tv uit met de woorden,,KRIJG DE PESTPOKKEN |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz