BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik durf het bijna niet te vragen waren er ook pluspunten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
In eerste instantie nee,echter Miagy beviel mij wel.leerdam.swerts, ?????? wie heeft op mijn rot zondag nog dingen gezien waar je van denkt er is nog hoop..........
BUjakkah
 BUjakkah - zondag 06 februari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
dat Mario eindelijk de hand in eigen boezem steekt en opdondert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 februari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Swerts deed me vandaag weer herinneren waarom hij niet was geslaagd bij Feyenoord. Wat een domme overtreding. Kreeg meteen weer flashbacks naar zijn eerste periode bij Feyenoord. Daarvoor speelde hij trouwens best redelijk, maar daarna was hij het kwijt, liet dat moment teveel zijn spel beinvloeden.

Leerdam was redelijk, als hij dit niveau kan vasthouden met uitschieters naar boven dan is het een aardig spelert voor Feyenoord.

Onze Jappanert was MOTM. heeft me echt verbaasd, heel snel met de bal aan de voet en een goede actie. moet wel werken aan zijn voorzet.

Mulder was ook goed, geen fouten, wel enkele cruciale reddingen.

Indi vond ik verdedigend redelijk, maar moet af en toe meer met zijn lijf doen, meer killer zijn. Aanvallend heb je vrij weinig aan heb, qua rushes en voorzetten dan, hij onderschepte de bal wel een aantal keer goed.

Luc speelde ook lang niet slecht, goed weggelopen bij de goal, begin van de 2de helft prima pass op Wijnaldum die had moeten hangen. Was erg actief toen ie op 10 ging spelen, zakte aan het eind wel weg.

Trouwens De Vrij vond ik ook goed. Staat sinds hij Bahia uit de basis heeft gespeeld echt goed te spelen.

Tot zover de hoogtepunten...

Oja het debuut van Meeuwis was bemoedigend, zag hem af en toe heel goed doorjagen en het sein geven tot drukzetten zoals Tomasson dat vorig jaar ook deed.

Positief ook dat Fer zn rentree maakte. Mist duidelijk nog wedstrijdritme.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Leerdam INDI de Vrij Leerdam MYACHIE luc LARSEN vlaar en Swerts
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leerdam INDI de Vrij Leerdam MYACHIE luc LARSEN vlaar en Swerts
mwa Swerts? Larsen is btw nauwelijks aan de bal geweest...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa Swerts? Larsen is btw nauwelijks aan de bal geweest...
een kopbal en duidelijk een aanspeelpunt in die paar minuten...
Swerts was goed bezig alleen die penalty was wat minder..
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 06 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Swerts deed me vandaag weer herinneren waarom hij niet was geslaagd bij Feyenoord. Wat een domme overtreding. Kreeg meteen weer flashbacks naar zijn eerste periode bij Feyenoord. Daarvoor speelde hij trouwens best redelijk, maar daarna was hij het kwijt, liet dat moment teveel zijn spel beinvloeden.

Leerdam was redelijk, als hij dit niveau kan vasthouden met uitschieters naar boven dan is het een aardig spelert voor Feyenoord.

Onze Jappanert was MOTM. heeft me echt verbaasd, heel snel met de bal aan de voet en een goede actie. moet wel werken aan zijn voorzet.

Mulder was ook goed, geen fouten, wel enkele cruciale reddingen.

Indi vond ik verdedigend redelijk, maar moet af en toe meer met zijn lijf doen, meer killer zijn. Aanvallend heb je vrij weinig aan heb, qua rushes en voorzetten dan, hij onderschepte de bal wel een aantal keer goed.

Luc speelde ook lang niet slecht, goed weggelopen bij de goal, begin van de 2de helft prima pass op Wijnaldum die had moeten hangen. Was erg actief toen ie op 10 ging spelen, zakte aan het eind wel weg.

Trouwens De Vrij vond ik ook goed. Staat sinds hij Bahia uit de basis heeft gespeeld echt goed te spelen.

Tot zover de hoogtepunten...

Oja het debuut van Meeuwis was bemoedigend, zag hem af en toe heel goed doorjagen en het sein geven tot drukzetten zoals Tomasson dat vorig jaar ook deed.

Positief ook dat Fer zn rentree maakte. Mist duidelijk nog wedstrijdritme.
We hebben de zelfde wedstrijd gezien, om er nog iets aan toe te voegen Biseswar speelde een goede wedstrijd
JanM
 JanM - zondag 06 februari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Vooral Mulder///HELD!, Ryo, Leerdam en De Vrij!
Nop
 Nop - zondag 06 februari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 februari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 15:01 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

We hebben de zelfde wedstrijd gezien, om er nog iets aan toe te voegen Biseswar speelde een goede wedstrijd
voor zijn doen speelde hij best aardig. Prima assist, maar ik verwacht wel wat meer van een vleugelaanvaller bij Feyenoord. Als je ziet hoe Ryo zich op de andere vleugel manifesteerde. Groot verschil toch.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 06 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Mulder, Myachi, Luc, Meeuwis Indi Vlaar en de Vrij.
Dat is te weinig om de wedstrijd te kunnen winnen
Collin
 Collin - zondag 06 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Vooral de tweede helft was luc erg sterk. onbegrijpelijk dat ie er uit moest. ga dan met twee spitese vol voor de winst. Mulder keepte eindelijk bijna foutloos, paar zeer goeie reddingen. Myachi was goed, moet een aantal punten flink verbeteren, maar is snel en erg technisch
de flh
 de flh - zondag 06 februari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Kheb helaas alleen de 2e helft gezien, maar ik vond Luc écht fantastisch spelen. Vrij lopen, acties, kaatsen, scoren, druk zetten, mee verdedigen.. écht heel goed.

Ook Mulder heeft echt heel goed gekeept.. die laatste bal natuurlijk, maar ook die bal op de paal die hij nog raakte.. was gewoon érg goed vandaag.

Vond Ryo, Vlaar, Meeuwis, de Vrij (op die panna na dan) en Biseswar goed spelen.
Leerdam, Wijnaldum, Swerts en Indi vond ik nog best redelijk spelen.

Die gekke momenten moeten er gewoon uit. Ook moeten ze nu echt met meer vertrouwen voetballen. Het niveauverschil na de 1-0 en de 1-1 is echt Schrijnend.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leerdam INDI de Vrij Leerdam MYACHIE luc LARSEN vlaar en Swerts
larsen, die heeft echt geen al geraakt in de tijd dat ie erin stond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:06 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

larsen, die heeft echt geen al geraakt in de tijd dat ie erin stond
Van een bouwkundigvastgoedmagnaat mag ik wat beter rekenwerk verwachten
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
;)..............vond jij wel dan dat ie iets goed gedaan heeft?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
;)..............vond jij wel dan dat ie iets goed gedaan heeft?
Is moeilijk te zeggen maar toen hij erin kwam vond ik hem het niet slecht doen
balvast tikken een zwakkopballetje en bijna ee uitbraak,mwah een 6je
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Leerdam INDI de Vrij Leerdam MYACHIE luc LARSEN vlaar en Swerts
MULDER.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 februari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen maar toen hij erin kwam vond ik hem het niet slecht doen
balvast tikken een zwakkopballetje en bijna ee uitbraak,mwah een 6je
oké.....jij bent de baas!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

MULDER.
en Mulder uiteraard...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:41 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

oké.....jij bent de baas!
Nee Els is de baas Jappie,we geven alles uit handen en Els beslist haha ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Els is de baas Jappie,we geven alles uit handen en Els beslist haha ;)
ah, tuurlijk!!! hoe kon ik zo stom zijn. jij bent natuurlijk het slaafje;)
Els
 Els - zondag 06 februari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:45 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ah, tuurlijk!!! hoe kon ik zo stom zijn. jij bent natuurlijk het slaafje;)
Ik hou er geen slaven op na. Past absoluut niet bij mijn wereldbeeld en mijn mening over mijn medemens. Maar vind het uiteraard wel prettig om de baas te zijn ;-)
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 06 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
En Mario heeft alleen positieve dingen gezien. Was kennelijk zijn bril vergeten.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 06 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 16:47 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou er geen slaven op na. Past absoluut niet bij mijn wereldbeeld en mijn mening over mijn medemens. Maar vind het uiteraard wel prettig om de baas te zijn ;-)
medewerkers van een baas zijn toch slaven??
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 06 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Die JapannerT en Luc samen met Leerdam en Biseswar iets van lichtpunten voor de rest echt weer BaggerT

We hebben het hier over Feyenoord de grootste club van nederland!!!

Weet echt niet wie of wat het scoutingsapparaat mee bezig is! zag die Larssen invallen en deed me meteen denken aan Piet (li)keur, dat is toch niet de spits waarop we zitten te wachten, wat een houtenklaas zeg! wijnaldum deed het in de eerste helft nog wel aardig, maar zodra hij onder druk komt is het altijd balverlies... snapte de wissel van Fer echt niet in zo'n wedstrijd. die jongen is er te lang eruit geweest en is absoluut geen topper!
Mario durfde niet voor de winst te spelen en wisselde Luc, die naar mijn mening een van zijn betere wedstrijden voor feyenoord speelde!
Maar goed ik zal het wel weer verkeerd zien. het feit is wel dat Excelsior/VVV/Heracles punten blijven pakken en wij dadelijk echt voor degradatie gaan voetballen!!
aad 64
 aad 64 - zondag 06 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Het was wind stil of dat we 1 punt op psv inlopen ja toch
Marsco
 Marsco - zondag 06 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Wijnaldum..... ZUCHT!!!
Wil wachten met bijtekenen, maar laat wekelijks zien dat hij niet beslissend is voor Feyenoord. Begon weer met meest simpele ballen te verliezen. Mist grootste kans van wedstrijd (groter dan kans van Vitesse met Babangida) en heeft totaal geen overzicht. VERMOEIEND!!!

Ook om te zien trouwens, dat de ploeg volledig in elkaar donderde na de 1-1. Totaal onnodig. Van Halst volledig gelijk bij eredivisie live. Durven gewoon niet te voetballen. Af en toe balletje tussendoor doen wonderen. Maar nee, terug, terug en terug.

Ryo sterk. Biseswar goed (heeft schijnbaar concurrentie nodig). Luc aardig. Meeuwis nuttig. Swerts gewoon dom, verder goede wedstrijd.
Wil het wel eens zien met Fer, Meeuwis en Wijnaldum op middenveld en voorin met Luc met op flanken Ryo en Simon.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Met Fer en Simon terug mag Wijnaldum wel eens naar de bank terug. En Bruins mag er naast zitten.
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:01 schreef FR-Henk het volgende:
Met Fer en Simon terug mag Wijnaldum wel eens naar de bank terug. En Bruins mag er naast zitten.
Op schoot
JanM
 JanM - zondag 06 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
------------------ Mulder
Swerts -- Vlaar -- De Vrij -- Martins Indi
------------ Leerdam -- Meeuwis
------------------ Bruins
Simon ------- Castaignos ----------- Ryo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door JanM --
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 06 februari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
met 12 man moet dat zeker lukken :)
MMM
 MMM - zondag 06 februari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Achja...
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Ik begreep de wissel wel, je zag dat de paniek begon toe te slaan en om dan een echte middenvelder te wisselen voor een aanvaller is wel begrijpelijk. Aanvallend was het toch minder omdat wijnaldum de buitenkant niet hield.
Djee
 Djee - zondag 06 februari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Op schoot
Strak plan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Ik begreep de wissel wel, je zag dat de paniek begon toe te slaan en om dan een echte middenvelder te wisselen voor een aanvaller is wel begrijpelijk. Aanvallend was het toch minder omdat wijnaldum de buitenkant niet hield.
Hij wil niet bijtekenen maar straks kan die als tie zo doorgaat bij Barendrecht of Cappele tekenen.
de flh
 de flh - zondag 06 februari 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Ik begreep de wissel wel, je zag dat de paniek begon toe te slaan en om dan een echte middenvelder te wisselen voor een aanvaller is wel begrijpelijk.
Vond ik ook.
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 00:09   quote  deeplink  
En Meeuwis had in de rust al aangegeven dat hij ergens in de 2e helft gewisseld zou moeten worden. Conditie.....
DY
 DY - maandag 07 februari 2011 - 00:13   quote  deeplink  
1+punt is dat we weer 1 punt dichterbij de play offs voor europess voetbal zijn, nog 10 punten in halen en dan play offs:D!!!!!!!!!!!!
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 00:09 schreef Els het volgende:
Conditie.....
Nee, Ritme!.. ;)
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 09:40 schreef de flh het volgende:

[..]

Nee, Ritme!.. ;)
Wedstrijdritme... ook goed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Ik begreep de wissel wel, je zag dat de paniek begon toe te slaan en om dan een echte middenvelder te wisselen voor een aanvaller is wel begrijpelijk. Aanvallend was het toch minder omdat wijnaldum de buitenkant niet hield.
Maar bracht die wissel het benodigde resultaat ?Of had Mario misschien beter voor een
balvaste en met overzicht speelde middenvelder moeten kiezen dan 1 die voor het eerst
na een blessure weer eens de wedstrijd in stapt naar maanden?
craven
 craven - maandag 07 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Ik begreep de wissel wel, je zag dat de paniek begon toe te slaan en om dan een echte middenvelder te wisselen voor een aanvaller is wel begrijpelijk. Aanvallend was het toch minder omdat wijnaldum de buitenkant niet hield.
Het gaat om de gewisselde persoon en die hem kwam vervangen, en dat sloeg niet aan...
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 februari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 12:00 schreef craven het volgende:

[..]

Het gaat om de gewisselde persoon en die hem kwam vervangen, en dat sloeg niet aan...
Ik weet niet of Luc er doorheen zat, hij moest natuurlijk wel veel meer werk verzetten als alleen in de spits.
En misschien hoopte hij op wat schoten uit de tweede lijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door hotjumper --
craven
 craven - maandag 07 februari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik weet niet of Luc er doorheen zat, hij moest natuurlijk wel veel meer werk verzetten als alleen in de spits.
Weet ik ook niet, op het oog leek het er niet op, hij had ook voor wijnaldum kunnen kiezen of ryo( eerste wedstrijd en zat er aardig doorheen). Persoonlijk vindt ik van haaren (nog) te kort komt...
* Persoonlijk had ik liever mokotjo daar gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door craven --
JanM
 JanM - dinsdag 08 februari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 12:37 schreef craven het volgende:

[..]

Weet ik ook niet, op het oog leek het er niet op, hij had ook voor wijnaldum kunnen kiezen of ryo( eerste wedstrijd en zat er aardig doorheen). Persoonlijk vindt ik van haaren (nog) te kort komt...
* Persoonlijk had ik liever mokotjo daar gezien
Maar die zat op de tribune. Waarom eigenlijk? Iemand een idee anders dan dat Been er niets van begrijpt of iets van die strekking?
MMM
 MMM - woensdag 09 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Mokotjo op de tribune gooien is lachwekkend, dan ben je ongeschikt als coach. Het is je beste middenvelder, ongelooflijk..
sevillana
 sevillana - woensdag 09 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ryo Miyaichi heeft wat mij betreft z'n visitekaartje wel afgegeven, naar mijn mening heeft ie zich al in de basis gespeeld.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 16:14 schreef MMM het volgende:
Mokotjo op de tribune gooien is lachwekkend, dan ben je ongeschikt als coach. Het is je beste middenvelder, ongelooflijk..
Ongeschikt als coach, nee.
Wel weer raar dat ie van Haaren er in zet. Of was Mokotjo nog niet fit?
MMM
 MMM - woensdag 09 februari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 17:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of was Mokotjo nog niet fit?
Jawel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik durf het bijna niet te vragen waren er ook pluspunten









0.0093219