|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik niet zo heel erg ,alleen dan moeten er wel keuzes gemaakt worden op de juiste beoordelingen betreft de spelers die in de basis stonden.. Dan denk ik dat het wel meevalt!Maar misschien heb ik al geestelijke stuiptrekkingen dat kan ook ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Meeuwis liet wel wat strijd zien, Leon, dus daar kan ik dan wel een beetje positief over zijn. Maar blesseert zichzelf door een onbesuisde actie..... Na de Graafschap zaten de spelers er compleet doorheen, het hart van die groep staat er komende thuiswedstrijd ook. Moeten de confrontatie dus aan met de tegenstander, zichzelf én een verwachtingsvol, ongeduldig en zwaar explosieve Kuip. Ik zie die wedstrijd niet zomaar goed aflopen. Al heb ik momenteel wel al mijn hoop gevestigd op de scheids bij Heracles. Er kunnen niet genoeg rode kaarten gegeven worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijft gokken en inschatten, maar met normaal gesproken doorgaande ontwikkeling is 14 punten haalbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:01 schreef Els het volgende:Meeuwis liet wel wat strijd zien, Leon, dus daar kan ik dan wel een beetje positief over zijn. Maar blesseert zichzelf door een onbesuisde actie..... Na de Graafschap zaten de spelers er compleet doorheen, het hart van die groep staat er komende thuiswedstrijd ook. Moeten de confrontatie dus aan met de tegenstander, zichzelf én een verwachtingsvol, ongeduldig en zwaar explosieve Kuip. Ik zie die wedstrijd niet zomaar goed aflopen. Al heb ik momenteel wel al mijn hoop gevestigd op de scheids bij Heracles. Er kunnen niet genoeg rode kaarten gegeven worden. Oh wie word die scheids dan Els en voor wie zijn die rode kaarten!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: We moeten die van Groningen nemen, bij Groningen-Willem II al 3 rode kaarten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En bij Heracles tot nu toe maar 1 rode kaart. Die is er volgende week in elk geval niet bij. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 15:00 schreef MMM het volgende:Feyenoord12 feb '11, Feyenoord - Heracles Almelo 20 feb '11, ADO Den Haag - Feyenoord27 feb '11, Feyenoord - FC Groningen 6 mrt '11, SC Heerenveen - Feyenoord13 mrt '11, Feyenoord - NAC Breda 20 mrt '11, Roda JC Kerkrade - Feyenoord2 apr '11, Feyenoord - AZ 10 apr '11, FC Utrecht - Feyenoord17 apr '11, Feyenoord - Willem II 24 apr '11, Feyenoord - PSV 1 mei '11, VVV Venlo - Feyenoord15 mei '11, Feyenoord - NEC Vitesse12 feb '11, FC Twente - Vitesse20 feb '11, Vitesse - De Graafschap 26 feb '11, Heracles Almelo - Vitesse5 mrt '11, Vitesse - VVV Venlo 12 mrt '11, Vitesse - SC Heerenveen 18 mrt '11, AZ - Vitesse3 apr '11, Vitesse - NEC 9 apr '11, ADO Den Haag - Vitesse16 apr '11, Vitesse - FC Groningen 24 apr '11, FC Utrecht - Vitesse1 mei '11, PSV - Vitesse15 mei '11, Vitesse - Excelsior Excelsior13 feb '11, NEC - Excelsior19 feb '11, Excelsior - Willem II 25 feb '11, VVV Venlo - Excelsior5 mrt '11, Excelsior - PSV 12 mrt '11, Heracles Almelo - Excelsior20 mrt '11, Excelsior - FC Twente 2 apr '11, SC Heerenveen - Excelsior9 apr '11, Excelsior- De Graafschap 16 apr '11, NAC Breda - Excelsior24 apr '11, Ajax - Excelsior1 mei '11, Excelsior - FC Utrecht 15 mei '11, Vitesse - ExcelsiorVVV-Venlo12 feb '11, ADO Den Haag - VVV-Venlo20 feb '11, Ajax - VVV-Venlo25 feb '11, VVV-Venlo - Excelsior 5 mrt '11, Vitesse - VVV-Venlo12 mrt '11, FC Twente - VVV-Venlo19 mrt '11, VVV-Venlo - Willem II 3 apr '11, FC Groningen - VVV-Venlo9 apr '11, VVV-Venlo - NEC 16 apr '11, Roda JC Kerkrade - VVV-Venlo23 apr '11, VVV-Venlo - SC Heerenveen 1 mei '11, VVV-Venlo - Feyenoord 15 mei '11, De Graafschap - VVV-Venlo Boeie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
heracles wint wel, grunn wint, dat zijn wel onze volgende tegenstanders he. dikke prima insteling gezien bij Heracles. die gaan ons ook gewoon overlopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:32 schreef BUjakkah het volgende:heracles wint wel, grunn wint, dat zijn wel onze volgende tegenstanders he. dikke prima insteling gezien bij Heracles. die gaan ons ook gewoon overlopen. Heb met een schuin oog gekeken naar Heracles en die deden 't best aardig. We zien het zaterdag wel.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zaterdag gaan we WEL winnen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik hoop het. Zouden voor mij echt bonuspunten zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Begrijp echt niet waar jouw vertrouwen gebleven is? Na 2 prima uitwedstrijden, waarvan vandaag ondanks enkele zieken (Bruins) en met enkele nieuwe spelers, heb ik er alle vertrouwens in dat we thuis gaan winnen van Heracles! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:39 schreef JanM het volgende:[..] Begrijp echt niet waar jouw vertrouwen gebleven is? Na 2 prima uitwedstrijden, waarvan vandaag ondanks enkele zieken (Bruins) en met enkele nieuwe spelers, heb ik er alle vertrouwens in dat we thuis gaan winnen van Heracles! Ik niet Jan, want het was weer een domme, persoonlijke fout. En vergeet niet hoe ze de vorige thuiswedstrijd van het veld zijn gegaan. Ik ben echt bang, dat het thuisvoordeel bij ons steeds meer een thuisnadeel gaat worden. Heel veel zal afhangen van de reactie en het geduld van het Legioen. En dat wordt wel heel erg op de proef gesteld. Er komt een punt, dat die steun niet meer zo onvoorwaardelijk is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:43 schreef Els het volgende:[..] Ik niet Jan, want het was weer een domme, persoonlijke fout. En vergeet niet hoe ze de vorige thuiswedstrijd van het veld zijn gegaan. Ik ben echt bang, dat het thuisvoordeel bij ons steeds meer een thuisnadeel gaat worden. Heel veel zal afhangen van de reactie en het geduld van het Legioen. En dat wordt wel heel erg op de proef gesteld. Er komt een punt, dat die steun niet meer zo onvoorwaardelijk is. Belangrijkste verschil van vorige week en vandaag t.o.v. eerdere wedstrijden is dat er in ieder geval ook weer strijdlust getoond wordt. Ik verwacht dat dat er bij de resterende thuiswedstrijden voor gaat zorgen dat Het Legioen er pal achter blijft staan en mede daardoor de resultaten ook zullen komen. Ben het met je eens dat als het omgekeerde gebeurt - en daarom reageer ik ook zo fel op die raszeikerds hier - het heel moeilijk zal gaan worden ... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik denk dat: dat feyenoord nog 18 punten haalt dat Excelsior nog 8 punten haalt dat vitesse nog 13 punten haalt dat vvv venlo nog 7 punten haalt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:53 schreef JanM het volgende:[..] Belangrijkste verschil van vorige week en vandaag t.o.v. eerdere wedstrijden is dat er in ieder geval ook weer strijdlust getoond wordt. Ik verwacht dat dat er bij de resterende thuiswedstrijden voor gaat zorgen dat Het Legioen er pal achter blijft staan en mede daardoor de resultaten ook zullen komen. Ben het met je eens dat als het omgekeerde gebeurt - en daarom reageer ik ook zo fel op die raszeikerds hier - het heel moeilijk zal gaan worden ... toch zie je wel dezelfde fouten aldoor terug. Wel van verschillende spelers. Dat is de pest. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:55 schreef Stylzz het volgende:[..] toch zie je wel dezelfde fouten aldoor terug. Wel van verschillende spelers. Dat is de pest. Ook dat heeft met vertrouwen te maken. Als je een paar wedstrijden wint maakt Swerts zo'n onbegrijpelijke fout m.i. niet. Nu is het heel zuur en kost dat je de wedstrijd. Maar spelers als Mulder, De Vrij, Leerdam, Meeuwis en die Ryo geven de burger toch moed, zelfs na een gelijkspel vandaag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 16:58 schreef JanM het volgende:[..] Ook dat heeft met vertrouwen te maken. Als je een paar wedstrijden wint maakt Swerts zo'n onbegrijpelijke fout m.i. niet. Nu is het heel zuur en kost dat je de wedstrijd. Maar spelers als Mulder, De Vrij, Leerdam, Meeuwis en die Ryo geven de burger toch moed, zelfs na een gelijkspel vandaag? Tsja, maar door Wijnaldum, Biseswar, van Haaren en Fer zakt je de moed weer in de schoenen. Al is niet geheel fair (haha) om Fer te noemen na zo'n lange blessure. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Precies 13 punten halen we en Excelsior pakt er al 12 in de komende 5 wedstrijden.. dit wordt echt een gebed zonder einde!! De wedstrijd tegen VVV wederom van cruciaal belang!!
We hebben qua spelers toch echt geen verkeerd team! als ik Heracles/ADO/Utrecht/NEC/NAC kijk staan allemaal ver voor ons die hebben qua spelersmateriaal echt niks maar 1 ding hebben ze wel...Winnaarsmentaliteit!! Mario krijgt deze spelers niet aan het spelen...Dat heeft hem namelijk ook altijd opgebroken in zin voetbal carierre |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Tsja, maar door Wijnaldum, Biseswar, van Haaren en Fer zakt je de moed weer in de schoenen. Al is niet geheel fair (haha) om Fer te noemen na zo'n lange blessure. Vandaar ook mijn voorstel qua opstelling:
------------------ Mulder Swerts -- Vlaar -- De Vrij -- Martins Indi ------------ Leerdam -- Meeuwis ------------------ Bruins Simon ------- Castaignos ----------- Ryo |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
weer die bruins he. zet daar mokotjo maar neer dan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan ook, maar dan moet 'ie wel eerst op de bank zien te komen i.p.v. de tribune ... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Tsja, maar door Wijnaldum, Biseswar, van Haaren en Fer zakt je de moed weer in de schoenen. Al is niet geheel fair (haha) om Fer te noemen na zo'n lange blessure. Biseswar had wel een mooie assist toch? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dat geloof je toch zelf niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Meehuilen met de wolven.. wel leuk voor jou natuurlijk :) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: nou ja, als ie dat elke week doet.. verdient ie toch een basisplaats. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Heb t gezien, ik denk we pakken 22 punten... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Jezus, Els als jij het ook niet meer zie zitten, ga ik mijn stukkie touw weer zoeken hoor.
Normaal zouden we deze wedstrijden een voor een winnen, alleen misschien een gelijkspelletje tegen psv en ado uit. Wat zijn we toch diep gezakt. En dat met spelers erbij die rond of boven de 1 mio verdienen. Niet te geloven... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik zie een stijgende lijn in het voetbal dus ben ik (nog) gerust. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 18:53 schreef de kromme2 het volgende:Jezus, Els als jij het ook niet meer zie zitten, ga ik mijn stukkie touw weer zoeken hoor. Normaal zouden we deze wedstrijden een voor een winnen, alleen misschien een gelijkspelletje tegen psv en ado uit. Wat zijn we toch diep gezakt. En dat met spelers erbij die rond of boven de 1 mio verdienen. Niet te geloven... Absoluut. Maar ze mogen me in positieve zin verrassen. A.s. zaterdag zal cruciaal zijn. Hoe komen ze op, hoe reageert het legioen, hoe beginnen ze de wedstrijd, hoe reageert het legioen... Als we zaterdag goed voor de dag komen, gaat het er weer wat zonniger uitzien. Maar als het echt op knokken en mentale weerbaarheid aankomt, dan zie ik het somber in. Gelukkig is de KNVB anti Willem II. |
|
|
|