|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Ik begrijp niet dat mario tevreden is over het veldspel waar de vechtlust gebleven?waarom geeft niemand een signaal? komop zeg met dit pingpong voetbal win je geen wedstrijd! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Zit er niet in krijg je er niet in ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 15:46 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:Ik begrijp niet dat mario tevreden is over het veldspel waar de vechtlust gebleven? waarom geeft niemand een signaal?komop zeg met dit pingpong voetbal win je geen wedstrijd! Meeuwis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
toch jammer want er zit veel meer in dan dat er uit gehaald wordt alleen zal je dan wel alles moeten geven, als speler moet je zo vermoeid van het veld komen dat je geen boe of bah kan zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: beetje eens. Maar een fitte Fer speelt ook zo.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Inzet is nog geen Strijd (/Agressie)
Die ventjes zetten zich keihard in, meer kan je nog niet verwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: een Fer in vorm bedoel je? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Tenminste 1 die niet vies is van BLOED op zn shirt! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Er zaten in dit team geen spelers die het vechten kennen! De enige die dit kan is Marcel Meeuwis. Feyenoord heeft voornamelijk op het middenveld teveel dezelfde types. fer,wijnaldum(de slechtste van vandaag), Bruins en in het verleden al dramahdi. Het ontbreekt in het huidige Feyenoord aan vechters! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
waren weer de meeste tijd een schim van vorige week |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gini ook vandaag, dus dat zegt nada. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Gini door een felle actie van een tegenstander. Meeuwis omdat ie zelf STRIJD in zn spel legt. Dus zegt wel degelijk iets! Of t een verstandige actie van meeuwis was weet ik niet maar hij geeft wel een signaal af!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Maximus -- |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
Fer heeft het wel in zich. Zag je vandaag weer een paar keer. Maar moet weer even in ritme/vorm komen. |
|
|
|