BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum momenteel de zwakste schakel!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - zondag 06 februari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
De laatste tijd krijg ik steeds meer de indruk dan Wijnaldum meer en meer bezig is met eigen succes en minder met Feyenoord. Moeten we doorgaan met deze eigendunker of moeten we cashen?
Djee
 Djee - zondag 06 februari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Cashen?????????????
Wie wil hem dan?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 06 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
ik denk een hoop clubs, bij twente bijvoorbeeld zou zijn kwaliteiten wel uit de verf komen
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Ik denk dat de hele voorhoede een beetje te licht is, ik had de Beuk er in gebracht ipv wijnaldum in de tweede helft
el-loco
 el-loco - zondag 06 februari 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Wijnaldum is de laatste 3/4 wedstrijden aan het proberen een contract ergens anders te verdienen. Die gast speelt alleen voor hemzelf! In ieder geval niet voor Feyenoord! Hij was in mijn ogen vandaag de zwakste schakel!
fr emiel
 fr emiel - zondag 06 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
vandaag was ie dat zkr...
maar meneertje heeft meer in ze mars...
Ben alleeen bang dat voor hem t beste is als ie naar een andere club gaat waar t wel loopt.. en ik denk dattie dan ook verder kan groeien..
R()b
 R()b - zondag 06 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Een paar wedstrijden de bank laten verwarmen.
Met zijn wandeltempo en ongeinteresseerde indruk win je ook geen oorlog!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:09 schreef R()b het volgende:
Een paar wedstrijden de bank laten verwarmen.
Met zijn wandeltempo en ongeinteresseerde indruk win je ook geen oorlog!
mee eens maar uh waar zit jij dan joh de hele tijd?? R()b///held..
hotjumper
 hotjumper - zondag 06 februari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft wel wat rust verdient, op zijn leeftijd heeft hij al een hoop voor zijn kiezen gehad op voetbal gebied. Ik hoop de onbevangen Wijnaldum van weleer nog eens terug te zien.
frray
 frray - zondag 06 februari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Hij is dit soort voetbal ook niet gewend, maar is toch een speler met veel dreiging alleen het rendement, zoals bij alle spelers van Feyenoord, is veels te laag. Nu is hij de zwakste schakel, maar dat komt wel weer goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 februari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:33 schreef hotjumper het volgende:
Wijnaldum heeft wel wat rust verdient, op zijn leeftijd heeft hij al een hoop voor zijn kiezen gehad op voetbal gebied. Ik hoop de onbevangen Wijnaldum van weleer nog eens terug te zien.
idd want de strijd die hij leverd is verders goed..
Felbm
 Felbm - zondag 06 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Hij is ook genoeg wedstrijden de enige geweest die enigzins niveau haalde door in ieder geval duels te winnen. Zou me niks verbazen als een paar wedstrijden rust hem heel goed zou doen.
R()b
 R()b - zondag 06 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens maar uh waar zit jij dan joh de hele tijd?? R()b///held..
Ja echt heel veel stuff te doen.
Maar ik beloof je vanaf nu weer elke dag haha ;)
sevillana
 sevillana - zondag 06 februari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd want de strijd die hij leverd is verders goed..
strijd leveren doet ie wel voldoende, maar ik heb al eerder m'n mening geuit dat ie wat meer oog voor z'n medespelers moet hebben en wat meer rust in z'n kop (en spel) moet krijgen
DY
 DY - zondag 06 februari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 23:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

strijd leveren doet ie wel voldoende, maar ik heb al eerder m'n mening geuit dat ie wat meer oog voor z'n medespelers moet hebben en wat meer rust in z'n kop (en spel) moet krijgen
idd en heel eerlijk daar is bruins dus wel veel beter in. en eht is meer een nummer 10 dan wijnaldum.
sevillana
 sevillana - zondag 06 februari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 23:18 schreef DY het volgende:

[..]

idd en heel eerlijk daar is bruins dus wel veel beter in. en eht is meer een nummer 10 dan wijnaldum.
eens
JanM
 JanM - maandag 07 februari 2011 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 23:18 schreef DY het volgende:

[..]

idd en heel eerlijk daar is bruins dus wel veel beter in. en eht is meer een nummer 10 dan wijnaldum.
Zeker, alleen mag je dat hier eigenlijk niet hardop zeggen ...
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 23:18 schreef DY het volgende:

[..]

idd en heel eerlijk daar is bruins dus wel veel beter in. en eht is meer een nummer 10 dan wijnaldum.
Eens. Ik zie Wijnaldum ook veel liever aan de rechterkant, of in een vrije rol.
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 07 februari 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Maar hij is gewoon niet gelukkig in zijn acties
Heeft gewoon weer eens een doelpunt nodig
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Of rust, ook een prima suggestie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 08:54 schreef Els het volgende:
Of rust, ook een prima suggestie.
Ik denk vooral rust en veel dvdtjes kijken van 1 a 2 seizoentjes terug..
Klop
 Klop - maandag 07 februari 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Wisselen voor Chazia Mourali??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 09:13 schreef Klop het volgende:
Wisselen voor Chazia Mourali??
de zwakste schakel?
bakiepeter
 bakiepeter - maandag 07 februari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
wijaldum is niet alleen de zwakste schakel maar als je goed naar de laatste 4 wedstrijden kijkt wil die alleen met bisesware en leerdam voetballen dus!!!!!!!!! op de tribune die gozer of spelen als een teamspeler dus met iedereen
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 08 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Wijnaldum is al 2 jaar een zwakke schakel. Die jongen heeft oogkleppen op en loopt teveel met de bal. Hij zal simpel moeten leren voetballen. Want na vier seizoenen Eeredivisie en bijna 100wedstrijden kan je geen rookiegedrag meer laten zien.
Ik denk niet dat nog enig club geintresseerd is om hem nu te halen. Hij is niet zo ver meer in zn ontwikkeling en zal bij zichzelf te raden moeten gaan.
Als ik dan hoor dat hij tevreden is met zn eigen ontwikkeling en dat hij voor hij bijtekent wil weten hoe het team er volgend jaar uitziet zakt mn broek af. Hij mmoet blij zijn dat elke wedstrijd gespaart wordt door Been. Want hij hoort op dit moment niet in de basis.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 08 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Wijnaldum is al 2 jaar een zwakke schakel. Die jongen heeft oogkleppen op en loopt teveel met de bal. Hij zal simpel moeten leren voetballen. Want na vier seizoenen Eeredivisie en bijna 100wedstrijden kan je geen rookiegedrag meer laten zien.
Ik denk niet dat nog enig club geintresseerd is om hem nu te halen. Hij is niet zo ver meer in zn ontwikkeling en zal bij zichzelf te raden moeten gaan.
Als ik dan hoor dat hij tevreden is met zn eigen ontwikkeling en dat hij voor hij bijtekent wil weten hoe het team er volgend jaar uitziet zakt mn broek af. Hij mmoet blij zijn dat elke wedstrijd gespaart wordt door Been. Want hij hoort op dit moment niet in de basis.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 08 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Wijnaldum is al 2 jaar een zwakke schakel. Die jongen heeft oogkleppen op en loopt teveel met de bal. Hij zal simpel moeten leren voetballen. Want na vier seizoenen Eeredivisie en bijna 100wedstrijden kan je geen rookiegedrag meer laten zien.
Ik denk niet dat nog enig club geintresseerd is om hem nu te halen. Hij is niet zo ver meer in zn ontwikkeling en zal bij zichzelf te raden moeten gaan.
Als ik dan hoor dat hij tevreden is met zn eigen ontwikkeling en dat hij voor hij bijtekent wil weten hoe het team er volgend jaar uitziet zakt mn broek af. Hij mmoet blij zijn dat elke wedstrijd gespaart wordt door Been. Want hij hoort op dit moment niet in de basis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 februari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Ben je t kwijt?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 08 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
die jongen zit er gewoon even doorheen, die moet ff een tijdje rust hebben. Heeft niks met kwaliteit te maken. Rust geven en daarna weer rustig inbrengen naast ervaren jongens niet in plaats van.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 08 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Op de rechtsbuiten positie kan die zijn energie kwijt, daar liggen zijn kwaliteiten en daar kan hij ver komen in zijn carriere. Zijn kwaliteiten sluiten niet aan op een nummer 10. Ricky van Haaren, dat is een 10, iemand die goed het spel voor zich kan houden, simpel voetbalt en een goed schot heeft. Van Haaren is er alleen fysiek nog niet klaar voor.
Zoals Wijnaldum de laatste tijd speelt, is hij gek dat hij niet meteen zijn contract verlengt terwijl de club dat wilt, want dan is dit duidelijk zijn plafond: juist ja... de zwakste schakel van de nummer 15 van de eredivisie!
Bijtekenen en anders is de zomer wegwezen
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 16:55 schreef Pietje1 het volgende:
die jongen zit er gewoon even doorheen, die moet ff een tijdje rust hebben. Heeft niks met kwaliteit te maken. Rust geven en daarna weer rustig inbrengen naast ervaren jongens niet in plaats van.
Hij heeft bijna 100 eredivisiewedtrijden gespeeld! Hij is ervaren genoeg!
de flh
 de flh - dinsdag 08 februari 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:46 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Hij heeft bijna 100 eredivisiewedtrijden gespeeld! Hij is ervaren genoeg!
Als je nog geen 3 jaar oud ben dan onthoud je niet alles zo goed als bijv op je 30e.
aad 64
 aad 64 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
We gaan toch niet iedere speler met een dippie wegdoen?
Hij heb echt wel klasse hoor.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:55 schreef aad 64 het volgende:
We gaan toch niet iedere speler met een dippie wegdoen?
Hij heb echt wel klasse hoor.
Klasse in de zin van hij is een soort speler waar je van KAN genieten door z'n acties
Maar eerlijk is eerlijk hij heeft totaal geen rendement.
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 februari 2011 - 17:46 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat de hele voorhoede een beetje te licht is, ik had de Beuk er in gebracht ipv wijnaldum in de tweede helft
Ik begrijp niet wat jij zie in van Beukering!! Maar ik ben het wel met jou eens dat Gini gewisseld had moeten worden. En als we dan Mc Beukering op de bank hebben dan moeten we die maar proberen.
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Klasse in de zin van hij is een soort speler waar je van KAN genieten door z'n acties
Maar eerlijk is eerlijk hij heeft totaal geen rendement.
Nee moeten we ook niet doen!! Iedereen vergeet hoe jong Gini nog is maar hij heeft zeker even zijn rust nu nodig. Dus 1 of 2 wedstrijdjes op de bank om dan weer vol te gaan vlammen!!
Veel scoren zal ie nooit maar hij is wel een mannetje die een man kan passeren mits ie fit en vrij is!!
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee moeten we ook niet doen!! Iedereen vergeet hoe jong Gini nog is maar hij heeft zeker even zijn rust nu nodig. Dus 1 of 2 wedstrijdjes op de bank om dan weer vol te gaan vlammen!!
Veel scoren zal ie nooit maar hij is wel een mannetje die een man kan passeren mits ie fit en vrij is!!
Hoe kom je erbij dat hij niet fit is? Hij is uit vorm maar het enige dat daarbij helpt is gewoon spelen, mag natuulijk ook in het 2e :)
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij niet fit is? Hij is uit vorm maar het enige dat daarbij helpt is gewoon spelen, mag natuulijk ook in het 2e :)
eens
scarface1979
 scarface1979 - maandag 14 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee moeten we ook niet doen!! Iedereen vergeet hoe jong Gini nog is maar hij heeft zeker even zijn rust nu nodig. Dus 1 of 2 wedstrijdjes op de bank om dan weer vol te gaan vlammen!!
Veel scoren zal ie nooit maar hij is wel een mannetje die een man kan passeren mits ie fit en vrij is!!
Leuk als je een man kan passeren maar als je dat op de verkeerde momenten doet of er drie voorbij wil en oogkleppen op hebt zopdat je andere vrijstaande medespelers niet ziet die dan wel een goal kunnen maken heb je er weinig aan!
MMM
 MMM - maandag 14 februari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Feyenoord heeft ook wel wat teveel buitenspelers. Biseswar, Wijnaldum, Cabral, Ryo, Simon en Cissé.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 14 februari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Daaaaaag Wijnaldum!! ik hoop dat er een gek is die nog aardig wat geld voor je wil neer leggen.
Hij zal het daar dan wel weer geweldig doen maar wij hebben op dit moment geen reet aan hem!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum momenteel de zwakste schakel!









0.0121071