BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: edit!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 februari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

leg 't ff uit ja, . . . . . .
wat?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 08 februari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:51 schreef obiku010 het volgende:

[..]

1 telefoontje naar de vreemdelingendienst en het is geregeld ;-)
Nee, daar sta ik ingeschreven als Klaasjan
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:53 schreef Quiroz het volgende:

[..]

wat?
wat iemand kan, of moet, stemmen dus
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 februari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door RedDevil1990 --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:16 schreef RedDevil1990 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de nieuwe aanvaller bij ajaks
vervanging van suarez
alleen officieele ah voetbalplaatjes zijn hier gewenst man. liefst versterkingen voor Feyenoord
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:19 schreef obiku010 het volgende:

[..]

alleen officieele ah voetbalplaatjes zijn hier gewenst man. liefst versterkingen voor Feyenoord
Sorry ik zal m weer weghalen ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:20 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Sorry ik zal m weer weghalen ;)
jammer, vond 't wel een leuk plaatje
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
lieve els. hier een berichtje via de manager van mike scherpte, van mike.
mike vraagt zich af of je zijn voetbalvrouw wil worden. dit omdat jhe altijd zo lief bent op het forum. ik hoop dat je het wat vind. we kunnen ook eerst daten voor het trouwen. groet mike.xxx
Els
 Els - dinsdag 08 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:43 schreef obiku010 het volgende:
lieve els. hier een berichtje via de manager van mike scherpte, van mike.
mike vraagt zich af of je zijn voetbalvrouw wil worden. dit omdat jhe altijd zo lief bent op het forum. ik hoop dat je het wat vind. we kunnen ook eerst daten voor het trouwen. groet mike.xxx
Ik denk nog even na over een gepaste reactie ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:11 schreef Quiroz het volgende:
[ afbeelding ]

Als doorgewinterde Feyenoordsupporter heeft Milo al het nodige meegemaakt. De Wolf tegen Roda, Kiprich op de schouders, Obiku in Amsterdam en Pierre met een paar vrije trappen. Af en toe werd er nog een ME'ertje geslagen en af en toe krijgt Milo een SV'tje. Helaas mag hij niet in een straal van 4 kilometer rond De Kuip komen en dus kan Feyenoord niets voor hem betekenen. Dachten wij. Bij navraag bleek dat Milo een 24/7 non stop nanny wou inhuren voor zijn drieƫnveertig buitenechtelijke kinderen en dat was Feyenoord toch echt iets te gortig. Een club uit Amsterdam wiens naam onbekend is wou deze taak op zich nemen, maar uit navraag bij Milo bleek dat hij nog liever een dag zijn haar liet groeien dan dat hij in een sporthal ging voetballen. AZ hengelde ook nadrukkelijk naar zijn diensten, en aangezien deze zonnebankbruine bink dicht bij Alkmaar woont werd dat een logische keuze. De uitwedstrijd naar Feyenoord gaat dit seizoen echter niet door dit seizoen. Hij gaat de dag voor de wedstrijd de hond uitlaten met K. Hofland, aldus de ex-jeugdtrainer van onder meer FC Volendam.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAKAASHAHAKOP.........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:57 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk nog even na over een gepaste reactie ;-)
Je gaat niet over 1 nacht ijs zeker Els????
Mike Scherpte een toekomstige FeyenoordHELD!!!!
Elke wedstrijd voortaan verwarmt kijken happie en een drankie inbegrepen Els haha
Milo
 Milo - dinsdag 08 februari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:11 schreef Quiroz het volgende:
[ afbeelding ]

Als doorgewinterde Feyenoordsupporter heeft Milo al het nodige meegemaakt. De Wolf tegen Roda, Kiprich op de schouders, Obiku in Amsterdam en Pierre met een paar vrije trappen. Af en toe werd er nog een ME'ertje geslagen en af en toe krijgt Milo een SV'tje. Helaas mag hij niet in een straal van 4 kilometer rond De Kuip komen en dus kan Feyenoord niets voor hem betekenen. Dachten wij. Bij navraag bleek dat Milo een 24/7 non stop nanny wou inhuren voor zijn drieƫnveertig buitenechtelijke kinderen en dat was Feyenoord toch echt iets te gortig. Een club uit Amsterdam wiens naam onbekend is wou deze taak op zich nemen, maar uit navraag bij Milo bleek dat hij nog liever een dag zijn haar liet groeien dan dat hij in een sporthal ging voetballen. AZ hengelde ook nadrukkelijk naar zijn diensten, en aangezien deze zonnebankbruine bink dicht bij Alkmaar woont werd dat een logische keuze. De uitwedstrijd naar Feyenoord gaat dit seizoen echter niet door dit seizoen. Hij gaat de dag voor de wedstrijd de hond uitlaten met K. Hofland, aldus de ex-jeugdtrainer van onder meer FC Volendam.
WTF is dit? jullie gaan er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het erge is dat er nog een kern van waarheid inzit ook alleen was het almere city!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:15 schreef Milo het volgende:

[..]

WTF is dit? jullie gaan er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het erge is dat er nog een kern van waarheid inzit ook alleen was het almere city!
hahahahahaha MILO///HELD!!!!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:15 schreef Milo het volgende:

[..]

WTF is dit? jullie gaan er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het erge is dat er nog een kern van waarheid inzit ook alleen was het almere city!
jullie? leon en ik waren geen deel hiervan! hahahaha. het was die buitenlandert. lol. wij hadden je gewoon in Feyenoordshirt geplaatst man. huile gemene streek van quiroz. nogmaals...quiroz... hahahaha verder wil ik niet stoken natuurlijk. ;-)
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:15 schreef Milo het volgende:

[..]

WTF is dit? jullie gaan er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het erge is dat er nog een kern van waarheid inzit ook alleen was het almere city!
hahaha

ik vind dat je na de zomer maar gewoon naar Feyenoord moet komen, misschien het komende half jaar bij AZ het record van Alje Schut verbreken met eigen doelpunten maken?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
dat kost geen moeite lijkt me. milo is echt een tikkie terug spelert. hahaha
Milo
 Milo - dinsdag 08 februari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
jullie gaan eraan!!!!!!!!vuile kakkerlakken!!!!!!!!!!!! 17 april moeten jullie het goed maken met me!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:22 schreef Milo het volgende:
jullie gaan eraan!!!!!!!!vuile kakkerlakken!!!!!!!!!!!! 17 april moeten jullie het goed maken met me!
pils en een broodje unox van mij? of liever de boven vuur gehouden schaapie van quiroz. of toch de makreelt van leon? alles met heerlijk slootpils? komt goed man!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:22 schreef Milo het volgende:
jullie gaan eraan!!!!!!!!vuile kakkerlakken!!!!!!!!!!!! 17 april moeten jullie het goed maken met me!
hahahahahaha komt goed kaaskop.... ;)
Milo
 Milo - dinsdag 08 februari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
hey luister ga nu naar huis om mijn planten te voeden maar morgen gaan we het er nog over hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:26 schreef Milo het volgende:
hey luister ga nu naar huis om mijn planten te voeden maar morgen gaan we het er nog over hebben
ja milo hahahahaha
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha komt goed kaaskop.... ;)
ik heb wel gehoord dat v gaal weg is bij bayern, en niet terug wil naar az vanwege milo. is kijken of de rvc daar nog wat mee doet eerdaags. hij heeft wel visie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:27 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik heb wel gehoord dat v gaal weg is bij bayern, en niet terug wil naar az vanwege milo. is kijken of de rvc daar nog wat mee doet eerdaags. hij heeft wel visie
zeker maar zou hij die top assistent ook meenemen?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
welke dan? dries? ik weet het niet. het is wel een sterk koppel samen. de tijd zal het leren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:32 schreef obiku010 het volgende:
welke dan? dries? ik weet het niet. het is wel een sterk koppel samen. de tijd zal het leren
ja precies ,ik krijg net een fax,ik moet naar zestienhoven tot morgen ofzo !!!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
is dries al geland? zal wel elk moment zo ver zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
1230145962_5_C1b7.jpeg
dries roelvink! een topper pur sang! heeft inmiddels cock vd palm en lee towers met pensioen gestuurd. als deze held met zijn gouden keeltje het Feyenoord lied ten gehore brengt, staat Feyenoord al met 1-0 voor. scoorde enkele top hits, en maakte furore bij singing with the stars! is inmiddels een fenomeen in binnen en buitenland (lees limburg) dries is vanwege zijn verzorgde uiterlijk ook een uithangbord voor de club. ik denk dat we nog veel moois van hem kunnen verwachten! hier het icoon!!! hier.....DRIES!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:29 schreef obiku010 het volgende:
is dries al geland? zal wel elk moment zo ver zijn
hij is binnen Obiku,jongen wat een versterking in deze zware tijden..
We heb het onmogelijke mogelijk gemaakt!!!!!!
Dit gaat de hele wereld overt man...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
1230165307_5_Ng1S.jpeg
hans kraaij jr. geliefd bij de dametjes en het legioen. had een wervelende carriere. en hield er meerdere exen op na in navolging van zijn boezemvriend derksen. rendeert het best als back, met een type derksen naast hem. na lienden fc, de grote stap gemaakt naar Feyenoord. dit tot groot genoegen van de fans. ergens krijg je soms het idee, dat het legioen liever de sr zou hebben binnegehaald. maar gezien drastische verjonging binnen Feyenoord is de keus gevallen op deze rustige, timide spelert, die net als dries, de beschikking heeft over een mooie haarcoupe. wij presenteren!!!! HANS KRAAIJ JR!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij is binnen Obiku,jongen wat een versterking in deze zware tijden..
We heb het onmogelijke mogelijk gemaakt!!!!!!
Dit gaat de hele wereld overt man...
sla net de ney york times open en de gatto del sport. overal haalt dries de voorpagina,s!! wat een ongelooflijk fenomeen. hopen dat we hem nog lang voor de club kunnen behouden. maar gezien messi een beetje flopt, en dries met kop en schouders overal bovenuit steekt, straks een verplichte ruil. ben er helemaal niet blij mee. en als dries een echt clubmens is zoals wij dachten, dan blijft hij hier en gaat ie niet bij een of andere spaanse 3e divisionist spelen. dries blijf hier!!!

hantekeningen voor dries zijn blijven graag hieronder:
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
getekend
loeloe@!?
-------
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
getekend
obiku010!!
---------
craven
 craven - woensdag 09 februari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Jullie zyn aan t prutsen nu...
Milo
 Milo - woensdag 09 februari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
yep! prutsers!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
wacht maart!! vanaaf komt de staf aan bod!! daar worden jullie wel blijer van. i promise!! :-)
MMM
 MMM - woensdag 09 februari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 10:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ afbeelding ]
hans kraaij jr. geliefd bij de dametjes en het legioen. had een wervelende carriere. en hield er meerdere exen op na in navolging van zijn boezemvriend derksen. rendeert het best als back, met een type derksen naast hem. na lienden fc, de grote stap gemaakt naar Feyenoord. dit tot groot genoegen van de fans. ergens krijg je soms het idee, dat het legioen liever de sr zou hebben binnegehaald. maar gezien drastische verjonging binnen Feyenoord is de keus gevallen op deze rustige, timide spelert, die net als dries, de beschikking heeft over een mooie haarcoupe. wij presenteren!!!! HANS KRAAIJ JR!!!!
Hahahahaha Hansie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
We zijn nu met een aankoop bezig en de fans weten precies wat we bedoel
als we zeggen dat hij met z`n achternaam JUMPER heet......
We hopen dan ook van harte dat we hem voor de transferdeadline binnen hebben...24.00
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
1229750673_5_KdMc.jpeg
louis van gaal. een rotterdammer in hart en nieren. was ooit een gewaardeert vedette bij sparta. later als trainert altijd van Feyenoord blijven houden en ging in 020 aan de slag. daar had hij een paar meevallers en pakte promp een paar prijsjes. heeft altijd verlangt om in rotterdam terug te keren. met de woorden: wij zijn de beste van 020, wij zijn de gekste van eindhoven, en wij hopen ooit een legioen te krijgen zoals in rotterdam, werden hij en truus letterlijk op handen gedragen. inmiddels lonkt een nieuwe sponsor door v gaals contacten. het schijnt dat een grote lepel fabriekant de club uit zuid hierdoor voor 50 miljoen per jaar wil sponseren. dit zou precies zijn wat de rotterdammers wilde. een taktiekus, en een man met connecties!! aldus emile schelvis
antwoord meteen op dit bericht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 februari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
HIJ IS BINNEN ,DE HELD DER HELDEN!!!!!!!
1230507224_5_49xm.jpeg
hotjumpert. een fan van simpley red. een ier van afkomst. heeft zijn roots in de ira. maar kon door een sluwe wijze infiltreren bij een club in rotterdam. na de eerste 4 afwijzingen bij diverse clubs, kreeg hij een kans in kralingen. een kans die hij met beide handen aangreep. na 3 mooie jaren op kralingen, waar hij speciaal geliefd was door de vrouwelijke supporters, maakte hij de verdiende overstap naar het eerste elftal van Feyenoord. in rotterdam zuid hebben ze tegenwoordig een jumpert 5 minutes. dit om deze geweldige spelert te eren, en om steeds weer het beste in hem naar boven te halen. jumpert stelt dan ook tevreden: met zulke supporters. als die gasten achter je staan, doet de scheids dat vanzelf ook. Feyenoord is een club van het volk. ik hou van dit volk!! ook al maken sommige zoals obiku flauwe grappen, toch sluit ik ook hem in mijn armen! aldus een voldane jumpert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
hahahahhahahaha dit is de aankoop der aankopen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 februari 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Profielfoto dief dat je dr bent!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
hahahahaa geniaal!!! wat een held!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 18:36 schreef hotjumper het volgende:
Profielfoto dief dat je dr bent!
HOTJUMPER////HELD!!!voor altijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Er is weer een mega transfer onderweg!!!
MMM
 MMM - woensdag 09 februari 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Hahaha helden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 februari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:
Er is weer een mega transfer onderweg!!!
zorgelijk.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 februari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Gaan ze me nog spammen ook!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zorgelijk.
Ik denk het wel voor 1 persoon onder ons hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 februari 2011 - 19:42   quote  deeplink  
1230573201_5_3D_Z.jpeg
In het Noord Hollandse volksmond noemen ze hem ook wel Roony Aldo om zijn weergeloze kracht en snelheid!!!deze spelert brak voor het eerst echt door in de jeugd op varkenoord. stond bekent om een droog karakter, en een goed spelinzicht. ooit wilde van gaal hem naar az toe halen. maar stylzz bedankte voor de eert. hij speelde lievert voor eerst fc hypolytushoef, en later bij zijn droomclub feyenoord. een zeer nuttige speler zij piet visser al eens tijdens een jeugd wk. inmiddels in zijn nadagen. maar deze knul heeft een schitterende carriere gehad. inmiddels weet hij nog nioet of hij nog een jaartje doorgaat, of dat hij achter de geraniums of pc en forum gaat zitten. stylzz: ik kijk wel. voor nu rustig genieten van mijn bij feyenoord verdiende burgerking bonnen en voetselpaketten van de plaatselijke voetselbank. komt tijd komt raad, aldus stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 februari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ja dat zat er DIK in.

Rolle met die bolle! :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: edit!









0.0093228