|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| Dit is toch echt de doodsteek voor het vowtbal als je het mij vraagt! |  |  | 

|  | 

|  | joduh 
 |  | 

|  |  
						| sorry,maar ik begrijp er niks van man hahahhahahahahaaha |  |  | 

|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| Volgens vi heeft qatar er 20 miljoen per jaar voor over als guardiola bondscoach wordt! Al dat geld uit rusland en qatar maakt hwt voetbal er niet eerlijker op
 |  |  | 

|  | 

|  | joduh 
 |  | 

|  |  
						| wrom niet?doet ajax toch ook? |  |  | 

|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| 20 miljoen aan salaris??? Hahaha voor wie dan? Atouba?;) |  |  | 

|  | 

|  | Pietje 
 |  | 

|  |  
						| quote:Wie zegt touwens dat het om dollars of euro's gaat?? Mischien wel de een of andere Afrikaanse munt ;-) |  |  | 

|  | 

|  | joduh 
 |  | 

|  |  
						| nee in kleinere bedragen man.....maar kopen toch ook bij kleinere clubs de uitblinkers weg???is toch hetzelfde?praat eens met een groningsuporter hierover?????je hebt gelijk een tik op je NEUS te pakken ;-)hahahahah |  |  | 

|  | 

|  | joduh 
 |  | 

|  |  
						| quote:of troebels....hahahahOp zondag 06 februari 2011 - 18:15 schreef Pietje het volgende:[..] Wie zegt touwens dat het om dollars of euro's gaat?? Mischien wel de een of andere Afrikaanse munt ;-) |  |  | 

|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| Hahaha snap jouw punt wel, maar ajax heeft geen bodemloze geldkist, qatar en rusland wel. |  |  | 

|  | 

|  | Benno 
 |  | 

|  |  
						| Hahaha chocoladrmunten uit madrid van de goedheiligman |  |  | 

|  | 

|  | joduh 
 |  | 

|  |  
						| quote:luister,nu is het rusland....eerst spanje,toen italie,toen engeland.....geld is macht man...had ik het maar.... |  |  | 

|  |