|
|
de flh
|
|
|
Gaan we ook nog een keer spelers afserveren vóórdat ze gespeeld hebben? 't wordt steeds gekker hierzo.. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Knap hoor!! Dat je iemand die nog geen 20 minuten voor tijd invalt direct kunt beoordelen. Je moet scout worden, dan gaan we gouden tijden tegemoet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 09:43 schreef de flh het volgende:Gaan we ook nog een keer spelers afserveren vóórdat ze gespeeld hebben? 't wordt steeds gekker hierzo.. mee eens dit is de aller aller aller grootste graf topic ooit ..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook eens. waarom alle aandacht naar larssen als we 2 nieuwe top spitsen hebben die gelukkig barca af hebben gezegt, en voor een paar ronald mc donald centen willen spelen voor onze mooie club! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was ook die 20minuten matiger dan ik verwacht had. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar heb jij nou niet het idee dat ook hij weer op een eiland werd gezet...?? Het kan niet heel lang meer duren of ook ik ga definitief het geloof in Been verliezen,en dat had ik liever niet gehad!!! |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
De enige verstandige opmerking komt weer eens, zoals zo vaak, van Els |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
inderdaad, niet te snel oordelen over die gozert. Hij deed helemaal niet zoveel fout. Vond die goal van Luc trouwens wel 24 karaats. Positie, voorzet, timing; allemaal perfect. Vond Meeuwis ook een aanwinst, laat anderen beter spelen. Het ging mis zodra hij eruit was. Swerts: drama. Begon al bij de aftrap. Killing voor de team-moraal dat soort fouten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we moeten hem gewoon even de tijd geven. denk wel dat hij dan gaat renderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar heb jij nou niet het idee dat ook hij weer op een eiland werd gezet...?? Het kan niet heel lang meer duren of ook ik ga definitief het geloof in Been verliezen,en dat had ik liever niet gehad!!! nou ik vond meer dat ie niet kon rennen, de draaicirkel had van een stadsbus en zo..
komt wel goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:[..] nou ik vond meer dat ie niet kon rennen, de draaicirkel had van een stadsbus en zo.. komt wel goed. Ik denk het ook !!! Heb eerlijk gezegt in die fase meer op Fer zitten letten... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
en daar werd je zeker ook niet vrolijk van ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: kzie ook steeds meer mensen die ik niet ken, allerlei topics openen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: openen en vervolgens niet meer reageren haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 09:47 schreef vakkieQkeleku het volgende:Knap hoor!! Dat je iemand die nog geen 20 minuten voor tijd invalt direct kunt beoordelen. Je moet scout worden, dan gaan we gouden tijden tegemoet. vind ik idd ook heel knap, die mensen die daar toe in staat zijn, en dat n.b. zonder trainerscursus !!! |
|
|
|