|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
8-0 4 x de vrij en 4 x ryo |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Vergeet niet dat Luigi nog een keer scoort. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
dezelfde opstelling graag. Alleen Fer ipv Leerdam, ondanks zijn goede spel van de afgelopen weken. Dan moet het een 2-1 overwinning worden! |
|
|
|
|
blinde
|
|
|
wanneer komt er nou eens een keer een doelpunt uit een vrije trap of een corner en wanneer uit een afstandschot dat is toch allemaal te trainen of ben ik nou dom? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 20:05 schreef blinde het volgende:wanneer komt er nou eens een keer een doelpunt uit een vrije trap of een corner en wanneer uit een afstandschot dat is toch allemaal te trainen of ben ik nou dom? die kwaliteiten zijn we kwijt geraakt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 19:59 schreef Roy15 het volgende:dezelfde opstelling graag. Alleen Fer ipv Leerdam, ondanks zijn goede spel van de afgelopen weken. Dan moet het een 2-1 overwinning worden! nou fer mag wel ff de bank warm houden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: corners worden te laag genomen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
nee hoor, spitsen zijn te groot. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Is al weken zo en dat kan ik nou echt niet vatten! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
16-0 want ik moet werken. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Heb er vrij voor moeten nemen, zou lekker zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: he, met de taxi?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nee met de cd'tjes en plaatjes |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
1-2 sorry, twee x willie wartaal |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
1-0 1 keer krijgen we het geluk mee ;P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitslag is niet zo moeilijk, 3-1. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Mario moet de spelers laten afwerken ik heb zojuist de laatste drie wedstrijden bekeken en als ik zie hoe vaak we voor de doel staan en alleen maar goed erin hoefen te schieten dan zijn we veel verder laat roy er maar iets aan doen |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Mario moet de spelers laten afwerken ik heb zojuist de laatste drie wedstrijden bekeken en als ik zie hoe vaak we voor de doel staan en alleen maar goed erin hoefen te schieten dan zijn we veel verder laat roy er maar iets aan doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu ik alle frustraties op de site er uit heb kunnen gooien (dank u allen) en ik de wedstrijd in zijn geheel heb terug gekeken,Denk ik dat het niet zo slecht was en dat we tegen Heracles toch weer goede zaken kunnen doen.Ik denk ook dat de spelers nog mpeten leren om met de nieuwe spelers om te gaan. En ik heb geleerd even af te koelen na een wedstrijd en dan pas te reageren op de site (sorry) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 21:29 schreef piet de paler het volgende:Nu ik alle frustraties op de site er uit heb kunnen gooien (dank u allen) en ik de wedstrijd in zijn geheel heb terug gekeken,Denk ik dat het niet zo slecht was en dat we tegen Heracles toch weer goede zaken kunnen doen.Ik denk ook dat de spelers nog mpeten leren om met de nieuwe spelers om te gaan. En ik heb geleerd even af te koelen na een wedstrijd en dan pas te reageren op de site (sorry) Het Forum is therapie, man. Hallelujah! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 21:29 schreef piet de paler het volgende:Nu ik alle frustraties op de site er uit heb kunnen gooien (dank u allen) en ik de wedstrijd in zijn geheel heb terug gekeken,Denk ik dat het niet zo slecht was en dat we tegen Heracles toch weer goede zaken kunnen doen.Ik denk ook dat de spelers nog mpeten leren om met de nieuwe spelers om te gaan. En ik heb geleerd even af te koelen na een wedstrijd en dan pas te reageren op de site (sorry) Open ff een topic man! Dit is topicwaardig... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dank u opperwezen FR Henk |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik denk dat het 3-0 wordt met deze opstelling
------------------ Mulder Swerts -- Vlaar -- De Vrij -- Martins Indi --------- Leerdam -- Meeuwis ------------------ Bruins Simon ------- Castaignos ----------- Ryo |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
ik denk 3-1 Als deze niet wordt gewonnen krijgen we het moeilijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: DJ hotjumpert op dek 6,man je hoef nu nog niet te gaan oefenen man er is tijd zat !! |
|
|
|
|
Klop
|
|
|
we MOETEN winnen!! Hoe en hoeveel maakt mij niet uit, maar het spel uit de laatste twe wedstrijden geeft mij wel weer hoop. En hoop doet....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker zaterdagavond wedstrijdje. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zekers,hangt een apparte sfeer bij een goede inzet ... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
magere 1-0 in de 89ste minuut |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga wel lekker neuken zaterdag, want daar geniet ik nog van want Feyenoord pppfff.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: een oog naar de televisie kijkend, wedden?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: die ga ik niet met je aan, want wie weet, heb je gelijk! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tuurlijk man, weet je wel :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ben zo klaar met al die gassies! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote: Ha tot het in de 7de minuut 1-0 wordt , moet je opletten hoe snel je van de kut af bent . Dus te hopen voor jou dat het pas in de 89ste minuut 1-0 wordt . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: weet ik, maar t blijft je club... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 14:39 schreef turok het volgende:[..] Ha tot het in de 7de minuut 1-0 wordt , moet je opletten hoe snel je van de kut af bent . Dus te hopen voor jou dat het pas in de 89ste minuut 1-0 wordt . en in min 10 lig ik er weer op dan staat 1-2 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: idd waarom is dat nou he? begrijp er geen kut van! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: idd, ik had zondag ook echt zo de kolere in. Toch nog de tweede helft gekeken. Maar gvd wat een kudtzooi. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2011 - 14:51 schreef Stylzz het volgende:[..] idd, ik had zondag ook echt zo de kolere in. Toch nog de tweede helft gekeken. Maar gvd wat een kudtzooi. kheb letterlijk gekotst gisteravond, komt niet alleen daardoor natuurlijk.. maar helpen deed het ook niet. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dat hou jij toch geen 1 uur en 3 kwartier vol en ja dat heeft je vrouw verteld :-P |
|
|
|