|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien eens naar voren voren denken ipv achteruit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
verdomme, we worden in de bips gepakt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ik 't toch goed gezien |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: je mankeert niets aan je ogen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
ik zet hem ff af, word me ff te gek nu |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: kan jij volgende week niet vlaggen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: had je je helm nog op? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: je krijgt je eigen voetbalplaatje op het forum |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
ja man, bah ik word gek van die vieseswar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's een beetje te weinig, sorry |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: doen we er een eigen helden topic bij |
|
|
|
|
DY
|
|
|
kan been niet es nog 2x wisselen jesus-.- |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
blij dat fer er weer staat, geeft een klein beetje rust. |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
ik zit me af te vragen, hoe is het mogelijk en hoe zou het zijn om een paar ton per jaar op je bankrekening gestort te krijgen en nog steeds geen fatsoenlijke voorzet van recht buiten kunnen geven? Ik zou mij persoonlijk geweldig voelen, en mij geluk kan ook niet meer op. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsjonge jonge jonge zeg, . . dat kan ik zelf ook wel openen, . . . . gier! |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
3 punten mensen daar gaat het om |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Je kent de financiele situatie van de club he? We moeten de hand op de knip houden! haha |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
over opluchting gesproken, . . . nou ja, eindelijk weer eens 3 pnt |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
wereldwedstrijd :) .... we klimmen richting linkerrijtje :D |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
en nu been opdonderen, bah angsthazen shit, ik ben 7 x dood gegaan man en dat tegen fakking heracles |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laat maar zitten dan, die vlag |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Kippevel op het einde !
RYO/HELD!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, op zeker een aanwinst |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
4 punten uit de laatste 2 wedstrijden, goed toch:D |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
en wat een speler, gaat ff in zn eentje het publiek bedanken. respect Ryo |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
en dat tegen heracles whahahhaha omg |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Miyachi was overal op het veld. Wat een inzet. Wat een waardeloos veldspel verder. Gauw vergeten en hopen dat het beter wordt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 21:38 schreef BUjakkah het volgende:en nu been opdonderen, bah angsthazen shit, ik ben 7 x dood gegaan man en dat tegen fakking heracles gewoon de club blijven steunen, . . en anders moeten "anderen" (de betweters) maar opdonderen |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 21:40 schreef sportdwaas het volgende:Miyachi was overal op het veld. Wat een inzet. Wat een waardeloos veldspel verder. Gauw vergeten en hopen dat het beter wordt. afgelopen 2 wedstrijden speelde we goed en maar 1 unt en nu slecht en 3 punten, dus jaaaaa |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De angst regeert, daar kan Been niets aan doen dat komt door de situatie. de enige oplossing is wedstrijjden winnen. |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 21:41 schreef sevillana het volgende:[..] gewoon de club blijven steunen, . . en anders moeten "anderen" (de betweters) maar opdonderen Ik steun de club waar nodig, Been heeft weer bewezen dat ie het niet heeft. laat hem nu gewoon gaan en dan gaan we nog even feest vieren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die winst is belangrijk voor het vertrouwen, dat vertrouwen is er namelijk al geruime tijd niet meer |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:De angst regeert, daar kan Been niets aan doen dat komt door de situatie. de enige oplossing is wedstrijjden winnen. precies dit geeft vertrouwen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 21:43 schreef BUjakkah het volgende:[..] Ik steun de club waar nodig, Been heeft weer bewezen dat ie het niet heeft. laat hem nu gewoon gaan en dan gaan we nog even feest vieren. die winst is belangrijk voor het vertrouwen, dat vertrouwen is er namelijk al geruime tijd niet meer |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Lucky Been , mag ie godverdomme nog langer blijven........... Gelukkig voor Feyenoord de nodige 3 punten, nu moet het volgens Been alleen maar beter gaan!! Dus gaat ie voor europees voetbal |
|
|
|