|
|
Milo
|
|
|
Hey we kunnen de.fan wel de hele tijd gaan afzeiken, maar ik ben het wel groot deels met hem eens! ik moet mario ook niet en ik vind dat Feyenoord belabberd speelt onder mario! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zoals Stylzz aan aanhaalde: er is een groot verschil tussen fans en supporters. Fans hebben waardering voor de prestatie, en zijn minder emotioneel betrokken. Supporters houden van het fenomeen, en kunnen en willen geen afstand nemen. We hebben hier een heleboel supporters, en de één slaat wat verder door dan de ander. En we hebben hier minimaal 1 fan. Ik vind de discussie prima, maar de behoefte om te denigreren, te kwetsen en te beledigen, daar heb ik minder mee. Opvallend is wel dat hier de fan het vaakst mee uit de bocht schiet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 08:50 schreef de.fan het volgende:[..] In ieder geval ik wenst niemand hier weg. En dat alleen omdat er supporters zijn vinden dat ik bagger post!!Ik ben niet zo kinderachtig..... Maar dat is veel te makkelijk, een discussie aan gaan is veel leuker. Het is zo makkelijk om iemand weg te wensen. Jammer voor jou maar ik ga niet weg.Voor niemand, jammer voor jullie, maar als jullie niet tegen een andere mening kunnen moeten je een andere hobby gaan zoeken! En dat ik bepaalde spelers en trainers niet zie zitten is mijn eigen mening net zoals jullie een eigen mening. Maar ik zal nooit willen dat iemand hier moet oprotten. Lang leve de discussie................ Je bent af en toe niet handig met je denigrerende opmerkingen, maar schrijft gelukkig ook verstandige dingen en reageert op posts. Ben het zeker NIET met je eens, maar kan je bijdragen wel waarderen. Lekker doorposten man, voor mij GEEN eenheidsworst en iedereen dezelfde mening cq. meeloopgedrag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand hoeft weg. Behalve jacobs. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: eens! en koevermans! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
hersenloos is ook een vorm van discussïeren alleen van een wat lager niveau. Als je een reactie plaats dmv +1 of ik ook Dat is wel heel makkelijk |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: eens! en van Noodwijk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 09:08 schreef Milo het volgende:Hey we kunnen de.fan wel de hele tijd gaan afzeiken, maar ik ben het wel groot deels met hem eens! ik moet mario ook niet en ik vind dat Feyenoord belabberd speelt onder mario! Ik begin jou ook een lul te vinden....;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Allemaal niet gelezen wat hiervoor stond, net ff samenvatting gekeken, lekkere goals, Wijnaldum aan het combineren, niet hoogstaand maar de punten zijn binnen.
Had ik overigens al gezegd dat ik bosz een lul vind? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ik verlaag me niet tot dit soort 'domme' uitspraken. Als je niet tegen kritiek kan moet je een andere hobby gaan zoeken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 10:41 schreef de.fan het volgende:[..] Ik verlaag me niet tot dit soort 'domme' uitspraken. Als je niet tegen kritiek kan moet je een andere hobby gaan zoeken Dat hoef je ook niet als jij een keer dom gaat lullen haal je je niveau tenminste eens omhoog, knurft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kip met appelmoes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: met zijn dikke snarf! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: lekker, zonder patat? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: op de gezonde toer vandaag? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nee net een Engels ontbijtje weg getikt, dus de cholesterol is weer op niveau. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Was de afgekeurde 3-1 nu wel of geen buitenspel? Het leek mij niet maar helaas kon ik het niet checken. samenvatting van studio sport liet dit doelpunt niet zien? Begrijp niet waarom ze die eruit hebben gelaten overigens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Na de nederlaag van Heracles Almelo tegen Feyenoord (2-1) voelde Peter Bosz zich tekort gedaan. "We hadden minimaal recht op een punt, mokte de coach. "Vooral in de tweede helft hebben we uitstekend gevoetbald. We waren de bovenliggende partij, maar we verzuimden te scoren. Dat we in deze wedstrijd 61 procent van het balbezit hadden, zegt mij genoeg. We hebben hier te weinig gekregen."
Haha de arme stakker! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 10:55 schreef RedDevil1990 het volgende:Na de nederlaag van Heracles Almelo tegen Feyenoord (2-1) voelde Peter Bosz zich tekort gedaan. "We hadden minimaal recht op een punt, mokte de coach. "Vooral in de tweede helft hebben we uitstekend gevoetbald. We waren de bovenliggende partij, maar we verzuimden te scoren. Dat we in deze wedstrijd 61 procent van het balbezit hadden, zegt mij genoeg. We hebben hier te weinig gekregen." Haha de arme stakker! kwam doordat onze dappere strijders achteruit gingen lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 02:06 schreef Roy15 het volgende:Mulder 8 De Cler 5- Vlaar 7 De Vrij 7 Swerts 6- Meeuwis 7- Leerdam 7+ Wijnaldum 5- Ryo 8+ Castaignos 7 Biseswar 9 Kappe nou... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nou jou discussie niveau is erg hoog, maar je post hebben de dieptegang van een teletubbie aflevering. Jy weet niet wat niveau is man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: laat m jo, hij solliciteert naar een baantje bij VI |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 11:36 schreef craven het volgende:Nou jou discussie niveau is erg hoog, maar je post hebben de dieptegang van een teletubbie aflevering. Jy weet niet wat niveau is man... ? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Dat lijstje met cijfers daar zit een foutje in, de - (min) bij Swerts staat aan de verkeerde kant, verander het effe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
quote: hahahah daar heb je gelijk in hahahahahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja ik vind het ook raar dat swerts een hoger cijfer heeft dan De cler. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 09:19 schreef Els het volgende:Zoals Stylzz aan aanhaalde: er is een groot verschil tussen fans en supporters. Fans hebben waardering voor de prestatie, en zijn minder emotioneel betrokken. Supporters houden van het fenomeen, en kunnen en willen geen afstand nemen. We hebben hier een heleboel supporters, en de één slaat wat verder door dan de ander. En we hebben hier minimaal 1 fan. Ik vind de discussie prima, maar de behoefte om te denigreren, te kwetsen en te beledigen, daar heb ik minder mee. Opvallend is wel dat hier de fan het vaakst mee uit de bocht schiet. keurig omschreven weer door Els, . . . en mee eens, 't is de waarheid. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ga jij met m mee dan? Dan ben je weer fan van de fan en dan weer géén fan van de fan... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 09:19 schreef Els het volgende:Zoals Stylzz aan aanhaalde: er is een groot verschil tussen fans en supporters. Fans hebben waardering voor de prestatie, en zijn minder emotioneel betrokken. Supporters houden van het fenomeen, en kunnen en willen geen afstand nemen. We hebben hier een heleboel supporters, en de één slaat wat verder door dan de ander. En we hebben hier minimaal 1 fan. Ik vind de discussie prima, maar de behoefte om te denigreren, te kwetsen en te beledigen, daar heb ik minder mee. Opvallend is wel dat hier de fan het vaakst mee uit de bocht schiet. Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen.
En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010.
Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 12:06 schreef Maximus het volgende:[..] Ga jij met m mee dan? Dan ben je weer fan van de fan en dan weer géén fan van de fan... hij waait graag met alle winden mee ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:03 schreef de.fan het volgende:[..] Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen. En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010. Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. Inderdaad daar heb ik helemaal geen moeite me...
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:03 schreef de.fan het volgende:[..] Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen. En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010. Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. Dank u. Had me eigen ook wel in dat rijtje verwacht. Toch fijn dat ik dat ik gewaardeerd word! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:03 schreef de.fan het volgende:[..] Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen. En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010. Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. whahaha moet steeds meer om je lachen, je bent echt grappig. Moet je iets mee gaan doen man! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind Els helemaal niks.:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Handen af van Els anders zal ik jou eens vreselijk kwetsen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehhehehe, lukt altijd. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ik ook want met kwetsen heb ik totaal geen moeite volgens onze forumclown |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat heb jij tegen clowns? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha in zijn algemeenheid niet zoveel, alleen tegen fanclowns
Bassie vind ik namelijk wel te gek (moest ik zeggen van Obiku) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de.fan is soms een lul maar wel één waar ik respect voor op kan brengen. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 10:52 schreef vakkieQkeleku het volgende:Was de afgekeurde 3-1 nu wel of geen buitenspel? Het leek mij niet maar helaas kon ik het niet checken. samenvatting van studio sport liet dit doelpunt niet zien? Begrijp niet waarom ze die eruit hebben gelaten overigens. Dit vraag ik me ook af. Wie heeft het gezien? Kon volgens mij onmogelijk buitenspel zijn... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:03 schreef de.fan het volgende:[..] Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen. En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010. Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. Vindt je jezelf niet in dat rytje passen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:29 schreef Dubbel V het volgende:[..] Dit vraag ik me ook af. Wie heeft het gezien? Kon volgens mij onmogelijk buitenspel zijn... Luc lijkt op gelijke hoogte te staan, dus geen buitenspel. En hij lijkt de bal ook niet te raken, dus ook niet hinderlijk (niet) buitenspel. |
|
|
|
|
CRaiG BeLLaMy
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 14:03 schreef de.fan het volgende:[..] Dat moet je dan eens uitleggen aan de volgende zogenaamde supporters of fans, die hebben er ook helemaal geen moeite mee om mensen te denigreren,beledigen en te kwetsen. En dat zijn: craven, hotjumper, vnny, obiku010. Dan zou het niveau misschien wat omhoog gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat jij ( Els ) het meeste wat je schrijf zeer goed en duidelijk is. Jij ben zeker een van de betere forum leden. Calimero... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gooi maar dicht, topic is redelijk kansloos geworden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gotvert! je staat nog boven mij man. craven eerste plek! gaat niet goed met mij hoor! hahahaha. wat een onzin allemaal |
|
|
|