BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax target gaat naar Russische promovendus

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 februari 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Ajax niet gewoon deze gozer heeft gekocht in de winterstop?? voor 5m gaat hij in Rusland spelen en niet eens bij een topclub? Heeft Ajax lopen slapen?? Waarom zou Ajax hem niet gepolst hebben? Ik snap dat hij nog niet goed genoeg is voor Arsenal etc. maar hij was ideaal voor Ajax volgens mij.

"Ajax-doelwit verkast voor miljoenen naar Russische promovendus
Maandag, 7 februari 2011 om 00:15CFR Cluj heeft aanvalsleider Lacina Traoré voor vijf miljoen euro verkocht aan de Russische promovendus Kuban Krasnodar. De boomlange Ivoriaan kwam met zijn ploeg dit seizoen nog uit in de Champions League en vestigde met enkele doelpunten de aandacht van een reeks Europese clubs, waaronder Ajax."
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 07 februari 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 08:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik snap niet dat Ajax niet gewoon deze gozer heeft gekocht in de winterstop?? voor 5m gaat hij in Rusland spelen en niet eens bij een topclub? Heeft Ajax lopen slapen?? Waarom zou Ajax hem niet gepolst hebben? Ik snap dat hij nog niet goed genoeg is voor Arsenal etc. maar hij was ideaal voor Ajax volgens mij.

Maandag, 7 februari 2011 om 00:15CFR Cluj heeft aanvalsleider Lacina Traoré voor vijf miljoen euro verkocht aan de Russische promovendus Kuban Krasnodar. De boomlange Ivoriaan kwam met zijn ploeg dit seizoen nog uit in de Champions League en vestigde met enkele doelpunten de aandacht van een reeks Europese clubs, waaronder Ajax."
Waarom was hij dan ideaal volgens jou?
Brandje
 Brandje - maandag 07 februari 2011 - 08:58   quote  deeplink  
Als hij zo goed is waarom gaat hij dan een onbekende Russische club? Vraag jezelf dat eens af.
padvr
 padvr - maandag 07 februari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Dit is geen Championship Manager of FIFA 2011 vriend. Dit is real life.
riveco
 riveco - maandag 07 februari 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Als alle spelers werden gehaald, die hier voorbij komen zaten we nu met 3000 contractspelers. de ene voor de bank de ander de tribune.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 februari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 09:59 schreef riveco het volgende:
Als alle spelers werden gehaald, die hier voorbij komen zaten we nu met 3000 contractspelers. de ene voor de bank de ander de tribune.
Inderdaad. En als deze speler werkelijk zo goed is als wordt voorgedaan, waarom gaat hij dan naar een promovendus in de Russische competitie. Dan lijkt het mij dat deze gozer echt wel naar een betere club had kunnen gaan.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2011 - 11:18   quote  deeplink  
betekend dit niet gewoon dat onze lange vriend alleen op geld uit is ?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 februari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 08:58 schreef Brandje het volgende:
Als hij zo goed is waarom gaat hij dan een onbekende Russische club? Vraag jezelf dat eens af.
Goede vraag, maar hij is echt een paar klasse beter dan Dost. PSV had tegen Cluj gespeeld en die Traore maakte op mij een zéér sterke indruk. Hij was snel, sterk, doelgericht, balvast en ondanks zijn lengte ook nog technisch vaardig. Ik weet dat Rutten hem wilde halen toen Reis vorig jaar ontslagen werd. Alleen was er geen geld voor een transfer. Hij heeft ook op CL-niveau al wat laten zien. Als Traore 5 miljoen kost, dan is Dost 1 miljoen waard. Een gemiste kans voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Misschien is de Boer niet gecharmeerd van deze speler, misschien is het een lastige jongen in de groep, misschien, misschien, misschien.....
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 07 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 08:55 schreef Ajax we love you het volgende:

Hzo ideaal dan, als hij dat was geweest dan had ajax hem egt niet laten gaan hoor?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 februari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Misschien is de Boer niet gecharmeerd van deze speler, misschien is het een lastige jongen in de groep, misschien, misschien, misschien.....
Hij is wel een Afrikaan. Die ben je een paar weken kwijt tijdens de Africa cup.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Ik denk idd dat als hij dan een paar weken weg is het grootste probleem is. Maar het is echt een geweldige voetballer, Arsenal wilde hem ook hebben, maar vonden hem nog niet goed genoeg voor het eerste. IN cl heeft hij toch wel leuke dingen laten zien. Hij is een echte Ajax spits in mijn ogen, maar ik weet niet wat zijn salaris was. Ik snap alleen niet waarom hij daar naartoe is gegaan, miss dan toch het geld?? Of hij heeft gewoon een illegale zaakwaarnemer. Ajax doet daar geen zaken meer mee
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 08 februari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Als je voor Kuban nog wat kiest dan ben je al ziek in je hoofd.
Lekker laten gaan dus....
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, laat maar die mafkees, hoe goed hij ook was
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 09:14   quote  deeplink  
gewoon de centen...it's a simpel
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:42 schreef Ajax we love you het volgende:
Ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, laat maar die mafkees, hoe goed hij ook was
Idd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax target gaat naar Russische promovendus

0.0055449