|
|
verbrande harry
|
|
|
Er bestaat een goede kans dat Johan Cruijff zelf ook terugkeert bij Ajax. 'De Verlosser' is kandidaat nummer één om leiding te gaan geven aan het platform voor technische zaken.
Dat schrijft Jaap de Groot maandag in zijn column in De Telegraaf. De Groot is de ghostwriter van Cruijff.
De ledenraad van Ajax komt deze week bijeen om te vergaderen over de invoering van drie platforms, die de club moeten gaan doorlichten. De bedoeling is dat Neerlands beste voetballer ooit aan het roer van het technische gedeelte gaat staan.
Cruijff riep recent oud-Ajacieden op zich kandidaat te stellen voor de ledenraad, om meer voetbalverstand binnen de club te krijgen. Aron Winter, Keje Molenaar, Peter Boeve, Barry Hulshoff, Dick Schoenaker, Co Meijer en Dirk Groot gaven daar gehoor aan.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/157107/Rele_kans_op_terugkeer_Cruijff_bij_Ajax.html |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nou ben benieuwd wat jullie mischien johan terug... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: laten we het hopen!! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoop het met heel mijn ziel en heel mijn hart! Johan Cruijff, je bent meer dan welkom! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Welke club zou jou nou niet willen hebben in de staf?
Johan///////HELD
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
cruijff for president!!!! barry delft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JOHAN/////////////HELD..
RED ONS AJAX... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
JOHAN CRUIJFF///////EL SALVADOR///////AJAX////////////HELD
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JOHAN is de grootste van allemaal.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
al jouw gebeden zijn gehoord alibabba!!!! |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ben benieuwd wat er uit die ledenraad vergadering gekomen is vanavond.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit is HET moment om het heft in handen te geven van Johan Cruijff en de zijnen.
LET's go again!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bami en Nasi voortaan! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lekker zit je in de laatste uren van een transferwindow ga je zitten chineesen,kapot klappen dat zooitje. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|