BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Anarchie werkt averechts bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
bron: vi.nl column Derksen

--------------------------------------------------------------------------------

De onder druk staande beleidsbepalers van Feyenoord moeten ondanks alle stress ook nog het primitieve gedrag van een groep zichzelf supporters noemende aanhangers tolereren.

De indruk ontstaat dat het trouwe Legioen louter uit militante, opportunistisch en agressief reagerende onredelijke heethoofden bestaat. Niets is minder waar. De meeste Feyenoord-fans zijn brave, redelijk denkende mensen die begrip hebben voor de situatie waarin hun club verkeert. Voor kenners, insiders en mensen met een nuchter verstand is de teloorgang geen verrassing. Het is allemaal aangekondigd en uitgelegd. Dit seizoen, en als het financieel wat tegenzit ook de kómende jaren, moet de club zien te overleven.

De als kwajongens ietwat over het paard getilde talenten ontwikkelen zich niet of zijn overschat, waardoor het elftal bedroevend presteert en Feyenoord niet in de grauwe middenmoot staat, maar op de vijftiende plaats. Feitelijk maakt dat niets uit, doordat de Rotterdammers het geluk hebben dat Willem II, VVV-Venlo en Excelsior zó zwak zijn dat het degradatiespook De Kuip niet zal bezoeken. Trainer Mario Been slaagt er niet in een groep aardige spelers geen toptalenten aan het voetballen te krijgen. Meer is er niet aan de hand. In plaats van op de tiende plaats, staat Feyenoord een paar posities lager.

Been heeft even wat hulp nodig van een gelouterde coach met een Feyenoord-achtergrond. Wim Jansen, Jan Boskamp en Willem van Hanegem zouden een dergelijke rol kunnen vertolken, maar het kwetsbare ego van Been staat dat niet toe. In zijn column in het AD voorspelt Van Hanegem de club, ondanks alle problemen, een gouden toekomst. Hij is ervan overtuigd dat deze spelers veel beter kunnen voetballen dan dat ze wekelijks laten zien en dat neemt Been weer op als een motie van wantrouwen. Met frisse tegenzin ging de trainer, in opdracht van de sponsors, met Van Hanegem praten.

Een dag later reageerde Been volkomen misplaatst en overspannen op de uitspraken van De Kromme in het AD. Als voormalige protégé ziet Been zijn leermeester als een bedreiging, terwijl Van Hanegem alleen maar wil helpen. Zoals Johan Cruijff zich zorgen maakt om Ajax, ligt Van Hanegem wakker om Feyenoord. Jansen en Boskamp blijven op afstand, maar De Kromme wil zijn nek uitsteken. Het zegt alles over de persoonlijkheid van Been dat hij een goedbedoelde en broodnodige helpende hand als een gevaar voor zijn eigen positie ziet.

De Feyenoord-coach heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij niet meer serieus wordt genomen indien hij hulp van buitenaf accepteert. Hij roemt zijn technische staf, maar de voor driehonderdduizend euro bij NAC Breda weggekochte assistent-trainer Leon Vlemmings voegt niets toe aan de ontwikkeling van de spelers. Feyenoord heeft behoefte aan een man die de op een dood spoor zittende voetballers weer wat zelfvertrouwen geeft en daar zou Been het roerend mee eens moeten zijn. Nu hij zich verzet tegen de komst van Van Hanegem is zijn mening niet relevant meer, want hij staat de ontwikkeling van de spelers, voor wie hij verantwoordelijk is, in de weg. De houding van de coach is onbegrijpelijk; niemand pleit voor zijn ontslag, iedereen wil hem juist helpen. Het is een zwaktebod. Als zijn trots belangrijker is dan het rendement van zijn elftal, dwingt hij de beleidsbepalers een beslissing te nemen.

Die heren zijn toch al niet te benijden. Ze zijn dag en nacht op zoek naar geld om de schulden af te lossen, waardoor Feyenoord weer een beleid kan voeren. Daar zijn mensen bij die medeverantwoordelijk zijn voor de huidige financiële situatie, maar anderen hebben er part noch deel aan. In de merkwaardige wereld van het topvoetbal camoufleren sportieve resultaten de daadwerkelijke situatie. Daardoor zijn nederlagen tegen Excelsior, NAC Breda, NEC en De Graafschap dodelijk voor de noodzakelijke rust rond de zieltogende club.

Een groep fanatieke aanhangers laat zich leiden door onderbuikgevoelens die zó primitief zijn dat het zeer bedreigend overkomt. Het is een minderheidsgroepering, maar de leiders zijn volleerde volksmenners en daardoor zeer gevaarlijk. Mensen die er nog niet zo lang geleden in slaagden het ultieme boegbeeld Jorien van den Herik niet alleen uit De Kuip, maar tevens uit Rotterdam te verjagen, moeten we serieus nemen. Zij zijn in staat iedereen uit het stadion te verbannen. Als alibi voor hun terreur verschuilen deze aanhangers zich achter de drogreden dat ze een Feyenoord-hart hebben. Echte supporters zouden nooit met het mes op de keel gesprekken met de beleidsbepalers afdwingen en mensen met een clubhart zouden ook geen onredelijke en lachwekkende eisen stellen.

Uit pure angst schuiven sommige bestuurders voortdurend aan zodra deze militante aanhangers tekst en uitleg eisen. Daardoor denken ontevreden aanhangers dat ze recht op deze persoonlijke service hebben. De argumenten die ze aandragen zijn gebaseerd op vooroordelen, teleurstelling en zinloze agressie. Na de thuisnederlaag tegen De Graafschap stonden ze weer voor het Maasgebouw en dan is de sfeer zó bedreigend dat iedereen haastig aanschuift om de gemoederen te bedaren.
Deze lieden, die zich Feyenoord-supporters noemen, eisen vervolgens per brief dat Been met Van Hanegem moet gaan praten, anders moet hij op non-actief worden gesteld. Financieel directeur Onno Jacobs moet weg, de spelers dienen zich respectvoller te gedragen tegenover fans en Leo Beenhakker moet meteen vertrekken. Die laatste eis in intussen gehonoreerd.

Het wordt nog schrijnender als deze mensen eisen dat de club op 1 juli 2011 klaar moet zijn voor de wederopstanding. Vanaf dat moment dient Feyenoord weer te worden vertegenwoordigd door een boegbeeld. Algemeen directeur Eric Gudde moet naar de achtergrond, president-commissaris Dick van Well dient te vertrekken en in zijn plaats moet Boudewijn Poelman terugkeren. Ook willen de supporters meepraten over het vijfjarenbeleidsplan, terwijl ze laten weten dat alleen commercieel directeur Mark Koevermans als aanspreekpunt aanvaardbaar is. Koevermans komt net kijken in De Kuip, maar is blijkbaar zó onderdanig naar de harde kern dat de heren hem heilig verklaren.

Ze slaan de spijker op zn kop als ze stellen dat rekening houden met persoonlijke belangen niet opportuun meer is, en dat het clubbelang boven alles prevaleert. Ze beseffen niet dat ze met hun intimiderende gedrag goede beleidsbepalers en sponsors ervan weerhouden tijd en geld in de club te steken. Supporters horen op de stoel van een seizoenkaarthouder en niet aan de vergadertafel, waar het beleid wordt bepaald. De heren overschatten zichzelf schromelijk en hun gedrag werkt averechts. Daardoor heeft Feyenoord drie problemen. Naast de technische stagnatie en de financiële nood, wordt de club ook nog beschadigd door mensen die koketteren met het feit dat ze alles uit liefde voor Feyenoord doen. Natuurlijk zijn supporters emotioneel bij de club betrokken, maar zodra ze dat uiten via vernielingen, agressie of intimidatie verliezen ze de status van supporter. Dan zijn ze ordinaire vandalen en hooligans.

Zodra modale elftallen karakter tonen, komt elke vaderlandse topclub in de problemen. FC Utrecht demonstreerde dat eerder tegen Ajax en vorige week zondag leverde Feyenoord, met alle beperkingen, een topprestatie tegen FC Twente. De Rotterdammers hadden recht op drie punten in Enschede, maar keerden opnieuw met lege handen terug naar huis. Een overwinning had voor een knusse week gezorgd in De Kuip. Aan waardering en schouderklopjes heeft de club niet zo veel, alleen punten zijn een garantie voor interne rust. Nu wordt de niveauloze soap weer voortgezet.

De directie probeert te overleven, de spelers hopen op een nieuwe club met meer mogelijkheden, de sponsors proberen Been de beoogde rechterhand Van Hanegem door zijn strot te duwen, Martin van Geel blijft lonken en de harde kern supporters stort zich ongetwijfeld weer op internet met onbeschaafde en kwetsende teksten. Het zal best opluchten, maar het is zo zinloos en beschamend. De renovatie van Feyenoord kost tijd. Ik schat drie tot vijf jaar. Het heeft geen enkele zin nu zwartepieten uit te delen. Niet alleen fans verschuilen zich achter hun ontembare clubliefde. Ook directieleden, trainers en spelers hebben daar een handje van.

Het zou die anonieme leiders van de harde kern sieren als zij vanaf heden het goede voorbeeld geven. Ze kunnen een optimaal werkklimaat creëren, waardoor alle verantwoordelijke officials optimaal aan de wederopstanding van Feyenoord kunnen werken. Zodra de supporters het personeelsbeleid, de technische zaken en de financiën willen controleren en regelen, is er sprake van anarchie in De Kuip. En daar is geen enkele reden voor. Dat moet de Feyenoord-leiding deze ontevreden groepering deze week duidelijk maken. Anders ontstaat er een onwerkbare situatie.

Johan Derksen

(Bron: vi.nl)
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 13:39   quote  deeplink  
is allang op tv geweest dit stukkie. oud nieuws
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:39 schreef obiku010 het volgende:
is allang op tv geweest dit stukkie. oud nieuws
ze herhalen zichzelf altijd, maar voor degene die het niet kijken.. óf omdat het goed geschreven is.. óf gewoon, omdat het kan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
ik las dit en vond dit zo'n pretentieus kudtstuk. Ik zat te hopen dat men het hier dood zou zwijgen. Maar helaas.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 13:49   quote  deeplink  
ben wel benieuwd wat ie vanaaf de melden heeft. zal wel niet veel goeds zijn
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Nee ik heb er nu al zin in.
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:
Nee ik heb er nu al zin in.
Kijk 't zowiezo nooit.
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:
ik las dit en vond dit zo'n pretentieus kudtstuk. Ik zat te hopen dat men het hier dood zou zwijgen. Maar helaas.
Dat wel, maar ik heb ook vaak 't gevoel dat de harde kern de club 'dood knuffelt'. Te betrokken is ook niet goed..
Zowiezo, overal waar 'te' voor staat..
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik heb ook vaak 't gevoel dat de harde kern de club 'dood knuffelt'. Te betrokken is ook niet goed..
Zowiezo, overal waar 'te' voor staat..
behalve tevreden
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

behalve tevreden
tenor
tesamen
telen
teckel
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

behalve tevreden
.. :)
craven
 craven - maandag 07 februari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
tegoed
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
tepel
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
tepel
we hebben een winnaart! een jaarvooraad frisk komt jou kan op!
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

we hebben een winnaart! een jaarvooraad frisk komt jou kan op!
hahahaha, ik doe de uitreiking natuurlijk.
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

behalve tevreden
Ook niet altijd goed. Haalt de ambitie eruit.
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:12 schreef Els het volgende:

[..]

Ook niet altijd goed. Haalt de ambitie eruit.
els weer! hahahaha. lekkert scherp wijffie!!
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
te lang stuk om te lezen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:22 schreef Milo het volgende:
te lang stuk om te lezen!
tis ook een zeiksnor verhaal.

Dat zou je eigenlijk wel aan moeten spreken? ;)
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tis ook een zeiksnor verhaal.

Dat zou je eigenlijk wel aan moeten spreken? ;)
lul, nu moet ik het gaan lezen, bedankt he!
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:25 schreef Milo het volgende:

[..]

lul, nu moet ik het gaan lezen, bedankt he!
laat me vanavond maar weten wat je dr van vond :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:
ik las dit en vond dit zo'n pretentieus kudtstuk. Ik zat te hopen dat men het hier dood zou zwijgen. Maar helaas.
matig?nee niet echt ,de open deuren intrappen ,uiteraard!!
Maar ook een hoop waarheden....
leest lekker weg en laten we eerlijk zijn ,echt veel
betere columns zijn er gewoon weg niet!!!!
Ik ben wel blij met dit topic ,beter dan de nieuwe spitsen topic
of de loverboat topic(niet echt),maar het houd de discusie opgang..
Of daar nieuwe dingen in naar voren komen blijft de vraag...
Kan mij verders ook niks schelen,beter als een dooie boel..
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

matig?nee niet echt ,de open deuren intrappen ,uiteraard!!
Maar ook een hoop waarheden....
leest lekker weg en laten we eerlijk zijn ,echt veel
betere columns zijn er gewoon weg niet!!!!
Ik ben wel blij met dit topic ,beter dan de nieuwe spitsen topic
of de loverboat topic(niet echt),maar het houd de discusie opgang..
Of daar nieuwe dingen in naar voren komen blijft de vraag...
Kan mij verders ook niks schelen,beter als een dooie boel..
tis toch gewoon onder de gordel en simpel scoren.

ach ja. De Snor is gewoon een zeikpijpert!
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tis toch gewoon onder de gordel en simpel scoren.

ach ja. De Snor is gewoon een zeikpijpert!
Dat zowiezo en, zoals Leon al zegt, het zit vol met open deuren. Maar er is ook niks gelogen.. en sommige 'supporters' gaan gewoon te ver.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door de flh --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tis toch gewoon onder de gordel en simpel scoren.

ach ja. De Snor is gewoon een zeikpijpert!
Klopt maar er zijn altijd dingen uit te halen bv wat flh zegt...
De druk van het legioen moet weg blijven...
Dat kan zo giga uit de hand gaan lopen als bv op 2-0 achterkomen
zaterdag das ongekent....

Het liefst de discusie waarom het legioen zich nog even stil moet
houden dan een topic bijvoorbaat al te laten ploffen..
Zitten overigens nog wel meer open deuren in waar we wat mee kunnen...
Daarin is jou mening op het forum ook erg belangerijk omdat jij
de dingen vaak erg goed en duidelijk kan weergeven...
Vergeet niet je bent een forum HELD!!!!samen met meerdere hierzo
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 14:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat zowiezo en, zoals Leon al zegt, het zit vol met open deuren. Maar er is ook niks gelogen.. en sommige 'supporters' gaan gewoon te ver.
wat is te ver? ik vind dit geen nieuws!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:09 schreef Milo het volgende:

[..]

wat is te ver? ik vind dit geen nieuws!
nieuws of geen nieuws,het gaat toch om de discusie of waar is een forum anders voor?
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nieuws of geen nieuws,het gaat toch om de discusie of waar is een forum anders voor?
ben je dronken pik?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:15 schreef Milo het volgende:

[..]

ben je dronken pik?
Is dit jou antwoord gozert?
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is dit jou antwoord gozert?
wtf man ga je mij nou lopen zieken?????????? hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:18 schreef Milo het volgende:

[..]

wtf man ga je mij nou lopen zieken?????????? hahahahaha
Nee maar ik vind dit een goeie topic...
Kan mooie discusies opleveren,of we er wat aan hebben is een tweede?
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee maar ik vind dit een goeie topic...
Kan mooie discusies opleveren,of we er wat aan hebben is een tweede?
nee man kansloos dit! dit is al 100 jaar aan de gang en het zal ook niet veranderen! vind dit niet echt iets nieuws!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:24 schreef Milo het volgende:

[..]

nee man kansloos dit! dit is al 100 jaar aan de gang en het zal ook niet veranderen! vind dit niet echt iets nieuws!
Kijk we komen toch ergens,idd dat met wilde supporters
is al een tijd aan de gang...
Ik denk dat het nu niet best is als het zaterdag ontploft
mochten we achter komen te staan....
Met z`n alle achter het team blijven staan!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
Als KKL dan maar zn fluitje thuis laat.
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Vestandig stuk. Laten ze het bij Feyenoord maar eens gaan voorlezen en dan met z'n allen bespreken of ze een aantal zaken toch niet anders aan moeten gaan pakken.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 07 februari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Els je hebt weer helemaal gelijk. Echt, ik ben onder de indruk van al jouw zeer 'to the point' bijdragen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:55 schreef de kromme2 het volgende:
Els je hebt weer helemaal gelijk. Echt, ik ben onder de indruk van al jouw zeer 'to the point' bijdragen.
Mee eens!!
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:55 schreef de kromme2 het volgende:
Els je hebt weer helemaal gelijk. Echt, ik ben onder de indruk van al jouw zeer 'to the point' bijdragen.
Hmmm, da's zo positief, dat ik nou ernstig aan het twijfelen ben. There ain't no way to please a woman ;-)
Milo
 Milo - maandag 07 februari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk we komen toch ergens,idd dat met wilde supporters
is al een tijd aan de gang...
Ik denk dat het nu niet best is als het zaterdag ontploft
mochten we achter komen te staan....
Met z`n alle achter het team blijven staan!!!
nee we zijn al 21 wedstrijden rustig het is klaar!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 16:08 schreef Milo het volgende:

[..]

nee we zijn al 21 wedstrijden rustig het is klaar!
Je bent er niet eens man zatertdag?
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent er niet eens man zatertdag?
en als je dr bent mag je dr niet in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Ook dat nog eens idd...
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 16:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ook dat nog eens idd...
ze hebben dr van die bordjes met een plaatje, staat er: "ik mag er niet in" naast.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 februari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
hahahahahaha
JanM
 JanM - maandag 07 februari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk we komen toch ergens,idd dat met wilde supporters
is al een tijd aan de gang...
Ik denk dat het nu niet best is als het zaterdag ontploft
mochten we achter komen te staan....
Met z`n alle achter het team blijven staan!!!
AMEN!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 07 februari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze hebben dr van die bordjes met een plaatje, staat er: "ik mag er niet in" naast.
hahahahaha
de flh
 de flh - maandag 07 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 16:08 schreef Milo het volgende:

[..]

nee we zijn al 21 wedstrijden rustig het is klaar!
dat gaat toch nergens over? je doet alsof het een prestatie is dat 21 wedstrijden normaal wordt gedragen zonder dat er ruiten worden ingegooid enz .. da's toch te bizar voor woorden.. gewoon compleet van de pot gerukt ..
de kromme2
 de kromme2 - maandag 07 februari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 15:58 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, da's zo positief, dat ik nou ernstig aan het twijfelen ben. There ain't no way to please a woman ;-)
Dat is bekend, maar volgens mij ben je in potentie de perfecte vrouw. Je houdt van voetbal, je hebt er zelfs verstand van en je bent ook nog voor Feyenoord :-)
JanM
 JanM - maandag 07 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 17:29 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat is bekend, maar volgens mij ben je in potentie de perfecte vrouw. Je houdt van voetbal, je hebt er zelfs verstand van en je bent ook nog voor Feyenoord :-)
In potentie ???
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 februari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Gewoon dat zeiken op Been vind ik al niks, verder gooit ie alleen olie op het vuur. Zaterdag gewoon ff winnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Anarchie werkt averechts bij Feyenoord









0.0110399