BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mc claren ontslagen optie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mclaren naar feyenoord?
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 07 februari 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Bij het herhalijk niet behalen van punten lijkt me dit een goede optie om deze man als trainer binnen te halen..
FR-Han
 FR-Han - maandag 07 februari 2011 - 18:15   quote  deeplink  
hahahahaha salaris?
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Tuurlijk, laten we elk afdankertje ophalen. Ga jij met de collectebus langs?
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 18:52   quote  deeplink  
pleurt toch op man
Royaal
 Royaal - maandag 07 februari 2011 - 18:52   quote  deeplink  
we hebben toch mario
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Mc claren is geen trainer, hij is meer een manager.
Zou wel leuk zijn een beetje engelse roets in het Feyenoord systeem.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 07 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
@vnny nee jou reactie daar komen ze verder mee..mwhahaha
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Mc claren is geen trainer, hij is meer een manager.
Zou wel leuk zijn een beetje engelse roets in het Feyenoord systeem.
ja en dan leuk als er al 5 minuten gespeeld zijn (omdat hij altijd eerst nog even moet poepen) om het hele veld heen lopen naar de dugout
Djee
 Djee - maandag 07 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Zal wel 'roets' in het eten gooien!
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:10 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:
@vnny nee jou reactie daar komen ze verder mee..mwhahaha
probeerde constructief mee te denken, niet gelukt? Ik probeerde hiermee te zeggen dat Mario gewoon moet blijven.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:10 schreef Vnny het volgende:

[..]

ja en dan leuk als er al 5 minuten gespeeld zijn (omdat hij altijd eerst nog even moet poepen) om het hele veld heen lopen naar de dugout
ag jo kwestie van wc'tje bouwen in de dug-out.
probleem opgelost.
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:14 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

ag jo kwestie van wc'tje bouwen in de dug-out.
probleem opgelost.
Ja of een stoma
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 07 februari 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Paar spelers weg doen Bahia,Bisewar(verdient 8 ton!!!!!),bruins,en je haalt McClaren of andere trainer Co Adriaanse??voor dat geld ,paar jeugdspelers erbij halen,Mario maakt deze groep niet beter,Vlaar geen best jaar,Wijnaldum staat al 2 jaar stil,is toch een jongen waar we voor kunnen cashen,vind Mario een toffe peer,maar heb graag een andere trainer.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Het is dat Mario tog een rasechte feyenoorder is dus ik zou nooit zeggen dat hij weg moet, maar ik zou geen traan laten als die gaat.

Maarja over het ontlasting gedrag van Mc Claren kan ik me der iets bij voorstellen,
het veldspel van Feyenoord is ook om van te schijten.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:14 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ja of een stoma
haha ja we gaan een poll houden:

Stoma
Dixie
Wc (dat je kan doortrekken he)
Of geen 'schijt'trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door RedDevil1990 --
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:20 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

haha ja we gaan een poll houden:

Stoma
Dixie
Wc (dat je kan doortrekken he)
Kan ik ook gewoon kiezen dat hij niet komt?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:21 schreef Vnny het volgende:

[..]

Kan ik ook gewoon kiezen dat hij niet komt?
Is ook mogelijk
Heb m al aangepast ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door RedDevil1990 --
Vnny
 Vnny - maandag 07 februari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Is ook mogelijk
Dan ga ik toch maar voor die optie, zijn ook de minste kosten aan verbonden.
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Liever een coach die gewoon Nederlands praat, vond het maar irritant als ie bij interviews Engels lulde..

Maar dat we moeten nadenken over een nieuwe trainer is duidelijk.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:55 schreef MMM het volgende:

Maar dat we moeten nadenken over een nieuwe trainer is duidelijk.
Misschien de vader van babovic?
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Misschien de vader van babovic?
Alleen als hij z'n zoon meeneemt!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 19:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Alleen als hij z'n zoon meeneemt!
Daarop doelde ik ook ;)
Jij heb zeker wel een schotel aangeschaft nu om het voetbal in servië te kunnen volgen?
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:01 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Daarop doelde ik ook ;)
Jij heb zeker wel een schotel aangeschaft nu om het voetbal in servië te kunnen volgen?
Hahahahaha, Sopcast
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
ook niet.
R()b
 R()b - maandag 07 februari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Ik zie dan liever Vinnie Jones , als we dan toch rare trainers gaan noemen.
Hebben we iig een goede mentaliteit!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahahahaha, Sopcast
haha oke, nou hij doet het daar beter dan bij toen bij Feyenoord
hier had die 11 wedstrijden 2 goals en daar staat die nu ook op 11 wedstrijden en 5 goals.
Is niet slecht voor een middenvelder
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Z'n contract loopt af, terughalen dus!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Als goed is heeft die daar voor 2 jaar getekent.
Dus toch nog anderhalf jaar wachten
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.co.uk/en/stefan-babovic/profil/spieler_29237.html

Contract until: 30.06.2012
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 07 februari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Ja dat is in voetbaljaren toch gewoon anderhalf jaar.
''anderhalf voetbal seizoen''
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Alles beter dan mario, zo simpel is het nu wel!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 februari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
mooi!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 07 februari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
jammer.......
Alexi
 Alexi - maandag 07 februari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Wat een topic,
Het is altijd wat,Mario is onze trainer!
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 februari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:16 schreef de.fan het volgende:
Alles beter dan mario, zo simpel is het nu wel!!!
Kan jij niet gewoon weg!
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:16 schreef de.fan het volgende:
Alles beter dan mario, zo simpel is het nu wel!!!
Alles beter dan jij. Zowel Bruins als Bahia posten momenteel op het forum, dus...ksssst
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kan jij niet gewoon weg!
Jij vind blijkbaar dat Mario het goed doe!! Dan moet ik je helaas vertellen dat jij geen kaas heb gegeten van voetbal. Of jij kijk alle wedstrijden alleen maar met een Mario Been bril. Dan kan ie helemaal niks fout doen ja. Was jij zo blij met die wissels afgelopen zondag? En zie jij spelers beter worden onder Mario? En zie jij dat het veldspel beter wordt onder Mario? En zie jij dat er vooruit wordt verdedigd onder Mario? En wie lopen er elke wedstrijd de laatste 20 minuten achteruit? Ja de jongens van Mario Been. En dat kan je de jongens niet kwalijk nemen dan ligt helemaal aan de trainer Mario Been, hij bewijst elke wedstrijd weer dat ie er niks van snapt en wat veel erger is hij wordt door de spelers niet meer serieus genomen!! Hij is 1 van de jongens en dat is zijn manco. Kijk iedereen moet zijn tijd en kans krijgen maar op een gegeven moment hou het op, ook voor Mario Been en moet hij erkennen dat ie Feyenoord niet op de rails kan krijgen. Ik hoop van harte dat hij dit zelf in zie op tijd anders vrees ik het ergste voor Feyenoord en met mij vele anderen.
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:31 schreef Els het volgende:

[..]

Alles beter dan jij. Zowel Bruins als Bahia posten momenteel op het forum, dus...ksssst
Dat mag jij vinden Els, maar Feyenoord is belangrijker dan elke trainer of speler!! En een speler of trainer die niet presteer hoor gewoon zijn conclusie te trekken. Alle spelers hebben geen zelfvertrouwen op Miyo na. Dus ik ben benieuwd hoe lang het nog bij hem ga duren voor die ook met zijn staart tussen zijn benen ga voetballen. En als het zover is dan ligt dit echt aan Mario Been en niemand anders. Ik hoop echt van harte dat dit niet gaat gebeuren want Miyo is eindelijk een speler waar ik van kan genieten!!
Djee
 Djee - maandag 07 februari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:31 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jij vind blijkbaar dat Mario het goed doe!! Dan moet ik je helaas vertellen dat jij geen kaas heb gegeten van voetbal. Of jij kijk alle wedstrijden alleen maar met een Mario Been bril. Dan kan ie helemaal niks fout doen ja. Was jij zo blij met die wissels afgelopen zondag? En zie jij spelers beter worden onder Mario? En zie jij dat het veldspel beter wordt onder Mario? En zie jij dat er vooruit wordt verdedigd onder Mario? En wie lopen er elke wedstrijd de laatste 20 minuten achteruit? Ja de jongens van Mario Been. En dat kan je de jongens niet kwalijk nemen dan ligt helemaal aan de trainer Mario Been, hij bewijst elke wedstrijd weer dat ie er niks van snapt en wat veel erger is hij wordt door de spelers niet meer serieus genomen!! Hij is 1 van de jongens en dat is zijn manco. Kijk iedereen moet zijn tijd en kans krijgen maar op een gegeven moment hou het op, ook voor Mario Been en moet hij erkennen dat ie Feyenoord niet op de rails kan krijgen. Ik hoop van harte dat hij dit zelf in zie op tijd anders vrees ik het ergste voor Feyenoord en met mij vele anderen.
"Met jou vele anderen"? Kun je niet gewoon voor jezelf spreken?
Btw.....Wellicht kan jij ons cluppie weer "op de rails krijgen"!
En anders........wat Jumper al zei: "kan jij niet gewoon weg"?
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:31 schreef Els het volgende:

[..]

Alles beter dan jij. Zowel Bruins als Bahia posten momenteel op het forum, dus...ksssst
ik denk dat er zwaarder geschut nodig is om deze "de.fan" (???) weg te jagen van 't forum, Els

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2011 door sevillana --
Els
 Els - maandag 07 februari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden Els, maar Feyenoord is belangrijker dan elke trainer of speler!! En een speler of trainer die niet presteer hoor gewoon zijn conclusie te trekken. Alle spelers hebben geen zelfvertrouwen op Miyo na. Dus ik ben benieuwd hoe lang het nog bij hem ga duren voor die ook met zijn staart tussen zijn benen ga voetballen. En als het zover is dan ligt dit echt aan Mario Been en niemand anders. Ik hoop echt van harte dat dit niet gaat gebeuren want Miyo is eindelijk een speler waar ik van kan genieten!!
Je speelt op de man met allerlei oneliners en daar hou ik absoluut niet van. De prestaties van het huidige elftal liggen ver onder mijn verwachtingen, en ik denk dat dat voor iedereen geldt. Waar het aan ligt, is voor een buitenstaander, wat jij en ik bij mijn weten toch echt zijn, moeilijk vast te stellen. De makkelijkste oplossing bij collectief falen, is uiteraard de leidinggevende eruit schoppen, maar of dat in dit geval de meest constructieve oplossing is? Feyenoord loopt enerzijds het risico een op zich veelbelovende trainer voortijdig af te branden en anderzijds het risico dat weinig trainers voor een acceptabel salaris naar Feyenoord willen komen. Op dit moment lijken Feyenoord en Mario tot elkaar veroordeeld en zullen ze heel gauw moeten gaan zorgen dat het gaat lopen. Een andere elftalbegeleider vind ik een prima tussenoplossing.
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:47 schreef Els het volgende:

[..]

Je speelt op de man met allerlei oneliners en daar hou ik absoluut niet van. De prestaties van het huidige elftal liggen ver onder mijn verwachtingen, en ik denk dat dat voor iedereen geldt. Waar het aan ligt, is voor een buitenstaander, wat jij en ik bij mijn weten toch echt zijn, moeilijk vast te stellen. De makkelijkste oplossing bij collectief falen, is uiteraard de leidinggevende eruit schoppen, maar of dat in dit geval de meest constructieve oplossing is? Feyenoord loopt enerzijds het risico een op zich veelbelovende trainer voortijdig af te branden en anderzijds het risico dat weinig trainers voor een acceptabel salaris naar Feyenoord willen komen. Op dit moment lijken Feyenoord en Mario tot elkaar veroordeeld en zullen ze heel gauw moeten gaan zorgen dat het gaat lopen. Een andere elftalbegeleider vind ik een prima tussenoplossing.
de huidige elftalbegeleider plaats ik al geruime tijd m'n vraagtekens bij, ik begrijp echt niet wat die überhaupt kan toevoegen aan het geheel ???
(misschien is ie goed geinformeerd over de betere kiprestaurant e.d. in de regio?)
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik denk dat er zwaarder geschut nodig is om deze "de.fan" (???) weg te jagen van 't forum, Els
Trieste figuren als jij blijf je ook houden natuurlijk! Maar ik laat me zeker niet door jullie weg jagen omdat het jullie niet aan sta!! Dat ik zo negatief ben over sommige spelers en een trainer , dat is dan jammer voor jullie. Maar ik ben en blijft van mening dat Feyenoord met deze mensen niet vooruit kom. En deze mensen hebben RUIM de tijd gehad om zich te bewijzen! En nu MOET er gewoon wat gebeuren om het hele gebeuren weer in het gareel te krijgen! Dat is mijn mening en als jullie daar moeite mee hebben, jammer dan.
MMM
 MMM - maandag 07 februari 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja dat is in voetbaljaren toch gewoon anderhalf jaar.
''anderhalf voetbal seizoen''
Het is laat, hahahaha

Je hebt gelijk
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

Trieste figuren als jij blijf je ook houden natuurlijk! Maar ik laat me zeker niet door jullie weg jagen omdat het jullie niet aan sta!! Dat ik zo negatief ben over sommige spelers en een trainer , dat is dan jammer voor jullie. Maar ik ben en blijft van mening dat Feyenoord met deze mensen niet vooruit kom. En deze mensen hebben RUIM de tijd gehad om zich te bewijzen! En nu MOET er gewoon wat gebeuren om het hele gebeuren weer in het gareel te krijgen! Dat is mijn mening en als jullie daar moeite mee hebben, jammer dan.
Ik triest?
Sorry hoor, maar ik denk dat je de plank helemaal mis slaat want ik voel me helemaal niets triest.
En jij bent overigens naar mijn mening de 1e persoon die zo over mij denkt e/o schrijft.
Ik denk toch echt eerder dat jij degene bent die triest genoemd mag worden want volgens mij post jij op het voor jou verkeerde forum.
Een neuzen forum lijkt me toch meer iets voor jou . . . . . . . . . . . .
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 21:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik triest?
Sorry hoor, maar ik denk dat je de plank helemaal mis slaat want ik voel me helemaal niets triest.
En jij bent overigens naar mijn mening de 1e persoon die zo over mij denkt e/o schrijft.
Ik denk toch echt eerder dat jij degene bent die triest genoemd mag worden want volgens mij post jij op het voor jou verkeerde forum.
Een neuzen forum lijkt me toch meer iets voor jou . . . . . . . . . . . .
Moet ik naar een neuzen forum omdat ik anders over voetbal denk! En dan noem jij je zelf niet triest?
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 21:20 schreef de.fan het volgende:

[..]

Moet ik naar een neuzen forum omdat ik anders over voetbal denk! En dan noem jij je zelf niet triest?
de.fan . . . . . . . . . . . . . . . . . . nu maar verder gestopt met lezen
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 07 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Zonder geld zal er erg lastig afscheid genomen kunnen worden van een trainer en daardoor wordt het nog lastiger om een nieuwe aan te trekken want dit soort mannen komen niet voor kauwgomballen zoals ik wel in een ander topic over onze nieuwste aanwinst las. Dat het niet lekker loopt zie ik ook, maar ligt dat misschien ook niet aan het feit dat ze met pudding in hun benen het veld op lopen omdat ze er zelf al vanuit gaan dat ze weer verliezen?!? Als er straks twee wedstrijden op rij gewonnen worden gaat het er in die koppies (hoop ik) vanzelf weer lekker zitten en komt het allemaal vast weer goed.
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 21:58 schreef rich Arnhem het volgende:
Zonder geld zal er erg lastig afscheid genomen kunnen worden van een trainer en daardoor wordt het nog lastiger om een nieuwe aan te trekken want dit soort mannen komen niet voor kauwgomballen zoals ik wel in een ander topic over onze nieuwste aanwinst las. Dat het niet lekker loopt zie ik ook, maar ligt dat misschien ook niet aan het feit dat ze met pudding in hun benen het veld op lopen omdat ze er zelf al vanuit gaan dat ze weer verliezen?!? Als er straks twee wedstrijden op rij gewonnen worden gaat het er in die koppies (hoop ik) vanzelf weer lekker zitten en komt het allemaal vast weer goed.
zou goed kunnen, . . dit is iig beter om te lezen dan al die zinloze posts waaruit alleen maar negativiteit blijkt . . . . . .
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 21:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

de.fan . . . . . . . . . . . . . . . . . . nu maar verder gestopt met lezen
sevillana ook maar stoppen met lezen zeker, hahahahaha
We kunnen wel kinderachtig blijven doen he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mc claren ontslagen optie?









0.0084030