BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mc claren ontslagen optie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 07 februari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
no further comments
craven
 craven - maandag 07 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
bagger
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 21:58 schreef rich Arnhem het volgende:
Zonder geld zal er erg lastig afscheid genomen kunnen worden van een trainer en daardoor wordt het nog lastiger om een nieuwe aan te trekken want dit soort mannen komen niet voor kauwgomballen zoals ik wel in een ander topic over onze nieuwste aanwinst las. Dat het niet lekker loopt zie ik ook, maar ligt dat misschien ook niet aan het feit dat ze met pudding in hun benen het veld op lopen omdat ze er zelf al vanuit gaan dat ze weer verliezen?!? Als er straks twee wedstrijden op rij gewonnen worden gaat het er in die koppies (hoop ik) vanzelf weer lekker zitten en komt het allemaal vast weer goed.
stille hoop is er altijd!! Tot het te laat is............ en dan gaan we met zijn alle janken zeker. Dan kunnen we niet hard genoeg roepen dat de trainer eruit had gemoeten. Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg en dat jullie alle gelijk van de wereld hebben!!!
Komende zaterdag avond te beginnen tegen heracles. Ik hoop ook elke wedtsrijd dat de ommekeer kom maar elke keer weer een teleurstelling! En dan mag ik geen kritiek op Been hebben dat ie geen macht meer heeft over spelers heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 februari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 22:12 schreef de.fan het volgende:

[..]

stille hoop is er altijd!! Tot het te laat is............ en dan gaan we met zijn alle janken zeker. Dan kunnen we niet hard genoeg roepen dat de trainer eruit had gemoeten. Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg en dat jullie alle gelijk van de wereld hebben!!!
Komende zaterdag avond te beginnen tegen heracles. Ik hoop ook elke wedtsrijd dat de ommekeer kom maar elke keer weer een teleurstelling! En dan mag ik geen kritiek op Been hebben dat ie geen macht meer heeft over spelers heeft.
Je mag alle kritiek hebben, maar je blert wat erg veel. Mario moet weg en zo. Kom eens met alternatieven man, en verdomd goeie want bij uitspraken als "Alles beter dan Mario" moet ik aan pubers denken.
de.fan
 de.fan - maandag 07 februari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je mag alle kritiek hebben, maar je blert wat erg veel. Mario moet weg en zo. Kom eens met alternatieven man, en verdomd goeie want bij uitspraken als "Alles beter dan Mario" moet ik aan pubers denken.
Alternatieven heb ik al eens aan gegeven maar die pruimen ze helaas niet in Rotterdam!
Het moet in ieder geval een type Ernst Happel zijn en dan kom je al gauw uit bij trainers als
Co Adriaanse en Louis van Gaal. Trainers met de harde hand en geen soffie zoals Mario Been.
Zelfs Gert-jan Verbeek zie ik nu nog liever in de kuip dan Mario Been. Maar die werd helaas door die 'ouwe' lullen weg gejaagd! Maar die uitspraak: Alles beter dan Mario, komt meer voort uit de opmerking van mij dat Mario te veel tussen de spelers loopt en werk. Terwijl een trainer naar mijn idee boven de groep hoor te staan om autoritair te zijn. Maar dat ik mijn mening en daar zal niet iedereen mee eens zijn. Ik vind dat Mario zijn kans in de ruim afgelopen 1,5 jaar heeft gehad en dat ie daar nu op afgerekend dien te worden. Ik ben bang als we het seizoen met Mario afmaken dat we zelfs onder Excelsior gaan eindigen en dat we verdoemd zijn tot het spelen van de na-competitie.Dat is toch triest voor een club als Feyenoord! Dat zou normaal geen probleem horen te zijn maar als je er eenmaal in zit dan wordt het verrekte moeilijk. Ik ben gewoon een ZEER bezorgde supporter die helaas enkele voorspellingen al heb zien uitkomen. En dan zullen er altijd wel weer andere zijn die zeggen dat er geen reet van klop. Nu doe ik weer een voorspelling: Met Mario gaan we na-competitie spelen en dan hou ik mijn hart vast voor Feyenoord. En wie weet wat dat weer teweeg ga brengen bij de 'supporters'. En dan bedoel ik de 'supporters' die zich nu nog rustig houden naar buiten toe. Daar neem ik tot nu toe mijn petje voor af.
Zij hebben zich tot nu toe voortreffelijk gedragen en ik hoop dat dit in de toekomst ook zo blijf. Relschoppers horen gewoon niet bij een voetbalclub thuis. En hoe Feyenoord bezig is om de financiele schuld weg te werken dat is ook toppie en ik hoop dat we van de zomer zo goed als schuldenvrij zullen zijn zodat we weer de weg omhoog kunnen gaan oppakken! Maar ik blijft erbij dat Mario niks meer met deze groep kan, gewoon omdat ie te lief is!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 februari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Mensen als van Gaal en Adriaanse zijn niet te betalen voor Feyenoord, en zijn types die groter dan de club willen zijn. Net als die vette Jol bij 020.
Mario ontslaan geeft absoluut geen garantie dat een ander het beter zal doen. Er zit een licht stijgende lijn in het spel. De komende paar weken moet dat zich gaan uitbetalen in punten. Zo niet, dan moet een acceptabele vervanger klaar staan.
Maar die vind je niet makkelijk, want een trainer stel je aan voor meerdere jaren. Dat is om het sportieve beleid in alle rust verder te ontwikkelen. Met Been is dat ingezet. Nu paniekmoves maken maakt dit toch al instabiele team rijp voor een verdere afgrond.
JanM
 JanM - maandag 07 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:
Mensen als van Gaal en Adriaanse zijn niet te betalen voor Feyenoord, en zijn types die groter dan de club willen zijn. Net als die vette Jol bij 020.
Mario ontslaan geeft absoluut geen garantie dat een ander het beter zal doen. Er zit een licht stijgende lijn in het spel. De komende paar weken moet dat zich gaan uitbetalen in punten. Zo niet, dan moet een acceptabele vervanger klaar staan.
Maar die vind je niet makkelijk, want een trainer stel je aan voor meerdere jaren. Dat is om het sportieve beleid in alle rust verder te ontwikkelen. Met Been is dat ingezet. Nu paniekmoves maken maakt dit toch al instabiele team rijp voor een verdere afgrond.
Die punten gaan komen! McClaren hebben we daar niet voor nodig!
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 23:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Die punten gaan komen! McClaren hebben we daar niet voor nodig!
Ik hoop van harte dat je gelijk krijgt...........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 februari 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:31 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jij vind blijkbaar dat Mario het goed doe!! Dan moet ik je helaas vertellen dat jij geen kaas heb gegeten van voetbal. Of jij kijk alle wedstrijden alleen maar met een Mario Been bril. Dan kan ie helemaal niks fout doen ja. Was jij zo blij met die wissels afgelopen zondag? En zie jij spelers beter worden onder Mario? En zie jij dat het veldspel beter wordt onder Mario? En zie jij dat er vooruit wordt verdedigd onder Mario? En wie lopen er elke wedstrijd de laatste 20 minuten achteruit? Ja de jongens van Mario Been. En dat kan je de jongens niet kwalijk nemen dan ligt helemaal aan de trainer Mario Been, hij bewijst elke wedstrijd weer dat ie er niks van snapt en wat veel erger is hij wordt door de spelers niet meer serieus genomen!! Hij is 1 van de jongens en dat is zijn manco. Kijk iedereen moet zijn tijd en kans krijgen maar op een gegeven moment hou het op, ook voor Mario Been en moet hij erkennen dat ie Feyenoord niet op de rails kan krijgen. Ik hoop van harte dat hij dit zelf in zie op tijd anders vrees ik het ergste voor Feyenoord en met mij vele anderen.
Vorig jaar heb ik jou ook niet zien posten dat Mario weg moest.
Als jij niet begrijpt dat hij het middenveld wilde versterken nadat hij zag dat door de tegentreffer de angst weer toesloeg in het team enLarsen in de spits kwam omdat er wat meer body in de voorhoede nodig was om de bal daar meer vast te houden dan vraag ik me af of jij überhaupt weleens kaas hebt gegeten in ieder geval de loyaliteitskaas is aan je neus voorbij gegaan.
Hou eens wat meer rekening met de omstandigheden waaronder Mario moet werken, ik neem jou toch ook niet kwalijk dat je geen 40 miljoen hebt gestort voor de VvF.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 februari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig jaar heb ik jou ook niet zien posten dat Mario weg moest.
Als jij niet begrijpt dat hij het middenveld wilde versterken nadat hij zag dat door de tegentreffer de angst weer toesloeg in het team enLarsen in de spits kwam omdat er wat meer body in de voorhoede nodig was om de bal daar meer vast te houden dan vraag ik me af of jij überhaupt weleens kaas hebt gegeten in ieder geval de loyaliteitskaas is aan je neus voorbij gegaan.
Hou eens wat meer rekening met de omstandigheden waaronder Mario moet werken, ik neem jou toch ook niet kwalijk dat je geen 40 miljoen hebt gestort voor de VvF.
duidelijk!!!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 08 februari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 20:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden Els, maar Feyenoord is belangrijker dan elke trainer of speler!! En een speler of trainer die niet presteer hoor gewoon zijn conclusie te trekken.
En als wij constant blijven zeiken over spelers en trainers wil er straks al helemaal niemand meer komen naar Feyenoord...kijken wie er dan groter is....sorry, je hebt wel een punt, maar wij moeten als legioen ook eens gewoon stoppen met zeiken. Ik ga geen namen noemen, maar als iemand een verkeerde voorzet geeft of wat dan ook dan wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Natuurlijk ben ik ook niet blij met de positie van Feyenoord nu, maar het is nu eenmaal niet anders. stoppen met zeiken en blijven steunen.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 08 februari 2011 - 11:48   quote  deeplink  
ZUCHT** Worden jullie er ook zo moe van dat elke vertrekkende trainer of speler bij welke club dan ook ineens een topic op ons forum krijgt? Of het geen optie is pffffffff ...
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 08 februari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
emile ratelband schijnt geen club te hebben. optie?
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 08 februari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
en anders hans van willegenburg?
fey12
 fey12 - dinsdag 08 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Je kan er wel een duo van maken. Dus dat Mclaren zeg maar de rol krijgt van de nieuwe TD en daarbij Mario helpt bij het trainerschap.
Milo
 Milo - dinsdag 08 februari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Hoe erg het ook allemaal is, vind ik dat we niet de hand boven mario zijn hoofd moeten houden! volgend seizoen moet er iemand anders voor de groep staan!

met de opbrengst van luc, mario zo snel mogelijk afkopen!
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Ligt er wat mij betreft helemaal aan hoe hij het seizoen afmaakt, als het toch nog gaat draaien en er wordt echt gebouwd aan een ploeg zou dat zonde zijn. Kijk verliezen we nog 6 wedstrijden en blijven we met onze hakken over de sloot in de eredivisie dan wordt het een ander verhaal vind ik.
de flh
 de flh - dinsdag 08 februari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Verkapte Mario-topic.

SLOT
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 08 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 12:37 schreef de flh het volgende:
Verkapte Mario-topic.

SLOT
goh, ben het zowaar een keer eens met je ;-)
JanM
 JanM - dinsdag 08 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
McWie?
Milo
 Milo - dinsdag 08 februari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
flury?
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
is er een nieuwe smaak uit?
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig jaar heb ik jou ook niet zien posten dat Mario weg moest.
Als jij niet begrijpt dat hij het middenveld wilde versterken nadat hij zag dat door de tegentreffer de angst weer toesloeg in het team enLarsen in de spits kwam omdat er wat meer body in de voorhoede nodig was om de bal daar meer vast te houden dan vraag ik me af of jij überhaupt weleens kaas hebt gegeten in ieder geval de loyaliteitskaas is aan je neus voorbij gegaan.
Hou eens wat meer rekening met de omstandigheden waaronder Mario moet werken, ik neem jou toch ook niet kwalijk dat je geen 40 miljoen hebt gestort voor de VvF.
Inderdaad vorig seizoen was ik blij met Mario, laat dat duidelijk zijn! En ik zeg duidelijk dat ie zijn kans heeft gehad! En dat ik sinds begin December 2010 het helemaal heb gehad met Mario. En als je je middenveld wil versterken moet je VOORUIT durven voetballen en niet krampachtig naar achteren. En dat gebeurde nadat Meeuwis er uit ging en Fer erin kwam. En als je dan zo onder druk komt te staan ga je niet ene Ricky van Haaren erin brengen ten koste van een aanvallers! Als er iemand in aanmerking kwam voor een wissel was het Gini Wijnaldum wel. Want die speelde wel heel rampzalig tegen Vitesse. En wat betreft die 40 miljoen, dan moet ik wel vertrouwen hebben in de mensen die bij Feyenoord aan het roer staan! Ik vind nog steeds dat er 1 persoon in de leidinggeving zit die er allang uit geschopt had moeten worden. Als deze Onno Jacobs eruit wordt geschopt ben ik ervan overtuigd dat er nog VEEL meer geld voor Feyenoord beschikbaar kan komen!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 17:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

Inderdaad vorig seizoen was ik blij met Mario, laat dat duidelijk zijn! En ik zeg duidelijk dat ie zijn kans heeft gehad! En dat ik sinds begin December 2010 het helemaal heb gehad met Mario. En als je je middenveld wil versterken moet je VOORUIT durven voetballen en niet krampachtig naar achteren. En dat gebeurde nadat Meeuwis er uit ging en Fer erin kwam. En als je dan zo onder druk komt te staan ga je niet ene Ricky van Haaren erin brengen ten koste van een aanvallers! Als er iemand in aanmerking kwam voor een wissel was het Gini Wijnaldum wel. Want die speelde wel heel rampzalig tegen Vitesse. En wat betreft die 40 miljoen, dan moet ik wel vertrouwen hebben in de mensen die bij Feyenoord aan het roer staan! Ik vind nog steeds dat er 1 persoon in de leidinggeving zit die er allang uit geschopt had moeten worden. Als deze Onno Jacobs eruit wordt geschopt ben ik ervan overtuigd dat er nog VEEL meer geld voor Feyenoord beschikbaar kan komen!!!
jij blijft wel stug volhouden om "jouw gelijk" te krijgen hè?
de flh
 de flh - dinsdag 08 februari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij blijft wel stug volhouden om "jouw gelijk" te krijgen hè?
Altijd zo'n hekel aan dat soort mensen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
ach ja . . . . .
de flh
 de flh - dinsdag 08 februari 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:40 schreef sevillana het volgende:
ach ja . . . . .
hehehe, op één topic moet het kunnen vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door de flh --
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij blijft wel stug volhouden om "jouw gelijk" te krijgen hè?
Tja wat moet ik hierop zeggen? Volgens mij ben jij met hetzelfde bezig!! Anders zou het maar een saaie boel worden!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij blijft wel stug volhouden om "jouw gelijk" te krijgen hè?
maar het is ook zo makkelijk om je vinger naar 1 persoon te wijzen, dat die de schuldige is. er zijn der heus wel meer die bij hebben gedragen aan de situatie waarin we nu zitten. dus de.fan, alsjeblieft stop, je krijgt geen gelijk ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 08 februari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 februari 2011 - 23:03 schreef de.fan het volgende:

[..]

Alternatieven heb ik al eens aan gegeven maar die pruimen ze helaas niet in Rotterdam!
Het moet in ieder geval een type Ernst Happel zijn en dan kom je al gauw uit bij trainers als
Co Adriaanse en Louis van Gaal. Trainers met de harde hand en geen soffie zoals Mario Been.
Zelfs Gert-jan Verbeek zie ik nu nog liever in de kuip dan Mario Been. Maar die werd helaas door die 'ouwe' lullen weg gejaagd! Maar die uitspraak: Alles beter dan Mario
pakken we eens een punt ga jij zeiken over een nieuwe trainer
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 08 februari 2011 - 19:04   quote  deeplink  
alsjeblieft niet zeg
de.fan
 de.fan - dinsdag 08 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:44 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

maar het is ook zo makkelijk om je vinger naar 1 persoon te wijzen, dat die de schuldige is. er zijn der heus wel meer die bij hebben gedragen aan de situatie waarin we nu zitten. dus de.fan, alsjeblieft stop, je krijgt geen gelijk ;)
Ik hoef geen gelijk te hebben , ik vind gewoon dat er bepaalde spelers en trainer niet capabel zijn voor Feyenoord. Iedereen krijgt van mij kansen maar ik laat ze ook net zo hard weer vallen als men niet capabel zijn voor een mooie club als Feyenoord
johnny1971
 johnny1971 - dinsdag 08 februari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
ze moeten been uit gooien je heb er niks aan die vent weg wezen met been wat een houdhakker zeg pfffff als we zo door gaan dan spellen we nacompatitie
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
oh ja joh, dat is nog eens een nieuw geluid
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:29 schreef Vnny het volgende:
oh ja joh, dat is nog eens een nieuw geluid
je bedoelt dat "spellen" ?
of dat "houdhakker" misschien ?
't zou ook nog "nacompatitie" kunnen zijn natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door sevillana --
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:44 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

maar het is ook zo makkelijk om je vinger naar 1 persoon te wijzen, dat die de schuldige is. er zijn der heus wel meer die bij hebben gedragen aan de situatie waarin we nu zitten. dus de.fan, alsjeblieft stop, je krijgt geen gelijk ;)
als ie dat persé wil mag ie van mij best gelijk krijgen hoor, misschien dat het een positieve uitwerking heeft, . . . stoppen met azijn pissen of zo . . . . . .

AMEN!
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

je bedoelt dat "spellen" ?
of dat "houdhakker" misschien ?
't zou ook nog "nacompatitie" kunnen zijn natuurlijk
haha nee dat geen eens, meer het Mario "uit gooien", dit heb ik nog niet voorbij horen komen de afgelopen weken/ maanden
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:59 schreef Vnny het volgende:

[..]

haha nee dat geen eens, meer het Mario "uit gooien", dit heb ik nog niet voorbij horen komen de afgelopen weken/ maanden
da's idd ook wel een aardige ja, . . . . . zo zonder "R"
doet me overigens meer aan een ander spelletje denken, in baseball kom je die term wel vaker tegen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door sevillana --
Vnny
 Vnny - dinsdag 08 februari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

da's idd ook wel een aardige ja, . . . . . zo zonder "R"
doet me overigens meer aan een ander spelletje denken, in baseball kom je die term wel vaker tegen
haha three strikes
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:05 schreef Vnny het volgende:

[..]

haha three strikes
nu loopt er bij Feyenoord in een wat lager team toevallig iemand rond die dat spelletje goed kent, een oud-bondscoach met ook wel aardig wat ervaring op Major-League niveau
joszef-rulesz
 joszef-rulesz - dinsdag 08 februari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Ik erger me ook mateloos aan al die topics die geopend worden n.a.v. een vertrekkende trainer, tranfervrije speler, éénmaal scorende spits, mouwopstropende bikkelaar en ga zo maar door. We zijn toch geen 'afvoerhuis'? De huidige selectie is waar we het mee moeten doen. Ook wat mij betreft mogen hier gelijk een aantal uit 'oplossen', maar op dat nu weer elke keer opnieuw aan te zwengelen. Focus op het nu! Borst vooruit, shirt strakgetrokken en de mouwen opgestroopt. Mindere voetballers met mentaliteit boven verwende juffertjes. Aan het eind van het seizoen nemen we gericht afscheid en vormen we het nieuwe Feyenoord. Ons Feyenoord. Dus kappen met die leipe topics! En helemaal met die, die na een half jaar opnieuw voorbij komen!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 08 februari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:13 schreef joszef-rulesz het volgende:
Ik erger me ook mateloos aan al die topics die geopend worden n.a.v. een vertrekkende trainer, tranfervrije speler, éénmaal scorende spits, mouwopstropende bikkelaar en ga zo maar door. We zijn toch geen 'afvoerhuis'? De huidige selectie is waar we het mee moeten doen. Ook wat mij betreft mogen hier gelijk een aantal uit 'oplossen', maar op dat nu weer elke keer opnieuw aan te zwengelen. Focus op het nu! Borst vooruit, shirt strakgetrokken en de mouwen opgestroopt. Mindere voetballers met mentaliteit boven verwende juffertjes. Aan het eind van het seizoen nemen we gericht afscheid en vormen we het nieuwe Feyenoord. Ons Feyenoord. Dus kappen met die leipe topics! En helemaal met die, die na een half jaar opnieuw voorbij komen!
eens held!! welkom terug!
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 18:43 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja wat moet ik hierop zeggen? Volgens mij ben jij met hetzelfde bezig!! Anders zou het maar een saaie boel worden!
okay, jij je zin, . . . van mij mag je best gelijk hebben als jij daar blij mee bent.
669456243_5_tO8p.jpeg
nu tevreden?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 februari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 20:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, jij je zin, . . . van mij mag je best gelijk hebben als jij daar blij mee bent.
[ afbeelding ]
nu tevreden?
Retard-Arguing.jpg
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 08 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik hoef geen gelijk te hebben , ik vind gewoon dat er bepaalde spelers en trainer niet capabel zijn voor Feyenoord. Iedereen krijgt van mij kansen maar ik laat ze ook net zo hard weer vallen als men niet capabel zijn voor een mooie club als Feyenoord
En hoe moet dat dan betaald worden?
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
nu moet je niet gelijk van die moeilijke vragen gaan stellen, jumper

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mc claren ontslagen optie?









0.0065929