BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer Dost mislukt door etentje

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Chinees kost Ajax spits, Als het maar lekker was....
nummer10
 nummer10 - maandag 07 februari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Ik zag dit net ook op VI. zou dit echt waar zijn ?

Opmerkelijk nieuws van Johan Derksen in het praatprogramma Voetbal International. De transfer van Bas Dorst van sc Heerenveen naar Ajax zou zijn afgeketst door een etentje van de bobo's van de Amsterdamse club. Nadat Rik van den Boog afscheid had genomen van de overige leden van het bestuur van Ajax, bleek de Friese club bereid in te gaan op het bod van Ajax.
De algemeen directeur kon echter niemand meer bereiken en zo ketste de transfer van de spits af. 'Het is toch niet te geloven dat een club als Ajax gaat eten als er een spits aangekocht moet worden, blijkbaar hadden ze geen spits nodig,' zei Rene van der Gijp lachend na het horen van het nieuws. 'Eigenlijk is het schandalig dat dit bij een club als Ajax gebeurd

bron : http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Transfer_Dost_mislukt_door_etentje.html
remco k
 remco k - maandag 07 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
En zoals 80% van die snor onzin is, zal ook dit wel weer nergens op slaan, wie zegt mij dat ze niet tijdens het eten hebben overlegd wat de mogelijkheden waren, of dat er tijdens het eten wat telefoontjes zijn gepleegd. Ik doe zelf zo vaak zaken tijdens het eten en overleg zo vaak wat bepaalde mogelijkheden binnen het bedrijf zijn, dat zijn gewoon hele normale zaken...

Het is rustig om Ajax heen, dus zoekt de snor iets om ajax mee te slaan, alles wat mogelijk is zullen ze gebruiken tegen ons..

Ik zou me er dus niet al te druk om maken, en ik zou het al zeker niet geloven...
cvita
 cvita - maandag 07 februari 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Zeiksnor !
joduh
 joduh - maandag 07 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
je zal maar honger hebben........
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 07 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Precies, stoken binnen de club en organisatie in de hoop dat zijn gegokte kampioen pisboeren het worden.
Anders moet hij de VI nu al aanpassen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
JA ik vind hem ook een eikel, maar volgens heerenveen was er idd niemand aanwezig met de juiste mandaat, dus waar waren die eikels? Net als onze scouts bij de hoeren? Al is 50% waar, dan is het nog steeds schandalig dat hij ze niet kon bereiken
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 08 februari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Logisch toch dat er 10 minuten voor het sluiten niemand meer bereikbaar is. Dan wil je toch ook geen zaken meer doen. Ook dat is een goed signaal naar de toekomst. Heerenveen heeft gegokt en verloren. Derksen maakt daar natuurlijk wel weer een slap verhaal van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door Per4manc --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 08 februari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:09 schreef Per4manc het volgende:
Logisch toch dat er 10 minuten voor het sluiten niemand meer bereikbaar is. Dan wil je toch ook geen zaken meer doen. Ook dat is een goed signaal naar de toekomst. Heerenveen heeft gegokt en verloren. Derksen maakt daar natuurlijk wel weer een slap verhaal van.
Prijs is prijs... nogmaals.. wij zijn de Lidl niet en afdingen doe je maar op de Dappertjes Markt
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:10 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Prijs is prijs... nogmaals.. wij zijn de Lidl niet en afdingen doe je maar op de Dappertjes Markt
haha, maar prijs is prijs en Heerenveen ging akkoord 10 minuten voor het einde, terwijl Ajax al eerder had gezegt dat ze niet verder zouden gaan. Heerneveen dacht ze komen wel terug, nee dus en dus kwamen ze 10 minuten voor tijd terug onder het mom OK we gaan akkoord. Erg vervelend van Heerenveen, maar je weet dat als Ajax bestuur zijnde, dat dit kan gebeuren. Dit is niet alleen bij ajax het geval. Dat hoort bij het spelletje.
EnjoyAjax2010
 EnjoyAjax2010 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Ben ik de enige die in de gaten heeft dat ie Genee er alles aan doet om Ajax af te zeiken, zelfs een lichte stemverheffing is me niet ontgaan. Prima als ie tegen ajax is maar laat het als presentator niet zo overduidelijk blijken
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:05 schreef EnjoyAjax2010 het volgende:
Ben ik de enige die in de gaten heeft dat ie Genee er alles aan doet om Ajax af te zeiken, zelfs een lichte stemverheffing is me niet ontgaan. Prima als ie tegen ajax is maar laat het als presentator niet zo overduidelijk blijken
Ik vind die Genee ook echt een vreselijke eikel. Ik heb het niet gezien, maar zie het zo voor me. Welke club support hij eigenlijk? Die gozer van eredivisie live is duidelijk voor Ajax (Ben even zijn naam kwijt en ik bedoel niet humberto Tam)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Jan Joost van Gangelen?
Humberto Tan is ook Ajacied en heeft vroeger bij Meerboys in Amsterdam Oost gevoetbald

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door Ronald 1960 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Ja zo heet hij!! Ja het is wel overduidelijk, vind het wel leuk... haha, maar he als je kijkt naar de nederlandse bevolking en daarbuiten dan heeft ajax iets van 11miljoen fans, en Feyenoord komt tweede met 700.000 fans en daarna die lampjes 600.000, dus het is een juiste afspiegeling van de wereld en die Genee??? voor welke club is hij, weet iemand dat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door Ajax we love you --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 februari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
geen idee
Dobis
 Dobis - dinsdag 08 februari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Cambuur Leeuwarden
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 februari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:45 schreef Ajax we love you het volgende:
Ja zo heet hij!! Ja het is wel overduidelijk, vind het wel leuk... haha, maar he als je kijkt naar de nederlandse bevolking en daarbuiten dan heeft ajax iets van 11miljoen fans, en Feyenoord komt tweede met 700.000 fans en daarna die lampjes 600.000, dus het is een juiste afspiegeling van de wereld en die Genee??? voor welke club is hij, weet iemand dat?
Genee is supporter van Cambuur. Die cijfers kloppen niet. Google maar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 februari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Genee is supporter van Cambuur. Die cijfers kloppen niet. Google maar.
Nee waarschijnlijk heb je gelijk, maar vond het wel leuk om het een beetje te overdijven
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

haha, maar prijs is prijs en Heerenveen ging akkoord 10 minuten voor het einde, terwijl Ajax al eerder had gezegt dat ze niet verder zouden gaan. Heerneveen dacht ze komen wel terug, nee dus en dus kwamen ze 10 minuten voor tijd terug onder het mom OK we gaan akkoord. Erg vervelend van Heerenveen, maar je weet dat als Ajax bestuur zijnde, dat dit kan gebeuren. Dit is niet alleen bij ajax het geval. Dat hoort bij het spelletje.
Als Heerenveen akkoord is, wat ze zelf ontkennen overigens, dan kan Ajax Dost in de zomer voor het "afgesproken" bedrag alsnog ophalen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 09 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Godverdomme is er nu nog steeds gezeik om die Dost. Tering. Ik heb nu al 3700 verschillende verhalen gehoord. Hij is er niet en we moeten het doen met de selectie die er nu staat. Dat gezeik over 1 speler, die er niet eens is, komt me nu wel een beetje de strot uit. Daarnaast verzint die Derksen 99 van de 100 verhalen om interessant over te komen. Dus ook om dit bericht kan ik alleen maar lachen.
anti010
 anti010 - woensdag 09 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Die J.J van G is een grote gore kakkerlak, heeft zelfs jaren seizoenskaart gehad van de havenboys. Maar wat moet je anders supporteren als je club zo slecht speelt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 09 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Doe mij 1 bami met kroepoek!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 09 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
MET SATÈ!!!!!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 februari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 16:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Doe mij 1 bami met kroepoek!
Nice ;)

Heb ik ook wel zin in ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 februari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 16:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nice ;)

Heb ik ook wel zin in ;)
XD hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfer Dost mislukt door etentje

0.0067520