BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bergkamp vervangt Blind als assistent Frank de Boer bij eerste van Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 februari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Ronald de Boer lijkt voor zijn beurt te hebben gesproken. De voormalig middenvelder staat voor een terugkeer naar Ajax en neemt in Amsterdam vermoedelijk de taken van Dennis Bergkamp over. Die wordt op zijn beurt dan weer betrokken bij het eerste elftal, zo beweert De Boer.

Bergkamp was eerder trainer van de D2 bij Ajax en is sinds begin dit jaar samen met oud-doelman Fred Grim de vervanger van Frank de Boer bij de A1. Laatstgenoemde is dan weer doorgeschoven naar de positie van hoofdtrainer en krijgt daarbij momenteel hulp van Danny Blind en Hennie Spijkerman.

Volgens Ronald de Boer zal Blind echter technisch directeur worden, waarna Bergkamp wordt doorgeschoven als assistent van Frank de Boer. Ikzelf wordt assistent-trainer van de jeugd, al is het nog niet helemaal rond", aldus de voormalig middenvelder tegenover het Arabische Sport360. Ronald de Boer woonde de laatste jaren in Qatar.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15528
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
lijkt me een goeie zaak....
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 februari 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:41 schreef nummer10 het volgende:
lijkt me een goeie zaak....
zeker weten
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 08 februari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:46 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

zeker weten
Wat lijkt jouw een goede zaak? Dat Ronald de Boer terugkeert of dat Bergkamp assistent wordt. Ik meen me namelijk te herinneren dat jij liever niet wilde dat Ronald naar Ajax zou komen aangezien dit niet in de lijn van Ajax lag.

OT: Bergkamp assistent lijkt mij een zeer goede zaak. Blind kan zich dan weer op het technische vlak bezig gaan houden. Maar rest mij eigenlijk nog 1 vraag. Wanneer komt Litmanen naar Ajax? Ik zou die man graag een rol als trainer zien vervullen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 februari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Op zich ben ik er wel blij mee alleen vind ik wel dat er veel met Bergkamp geschoven wordt. Dan weer de D-tjes. Dan weer de A1 en nu weer als assistent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door Brandje --
Ride
 Ride - dinsdag 08 februari 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Alles schuiven voor de grote daden maar eerst kampioen worden dit jaar.
Heb er weer geloof in, zeker als we komend weekend winnen.
psv gaat echt niet winnen in Alkmaar..
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 februari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 11:05 schreef Ride het volgende:
Alles schuiven voor de grote daden maar eerst kampioen worden dit jaar.
Heb er weer geloof in, zeker als we komend weekend winnen.
psv gaat echt niet winnen in Alkmaar..
Helaas wij ook niet zomaar in Kerkrade. verder nog naar Eindhoven, DH en Heerenveen toe.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat lijkt jouw een goede zaak? Dat Ronald de Boer terugkeert of dat Bergkamp assistent wordt. Ik meen me namelijk te herinneren dat jij liever niet wilde dat Ronald naar Ajax zou komen aangezien dit niet in de lijn van Ajax lag.

OT: Bergkamp assistent lijkt mij een zeer goede zaak. Blind kan zich dan weer op het technische vlak bezig gaan houden. Maar rest mij eigenlijk nog 1 vraag. Wanneer komt Litmanen naar Ajax? Ik zou die man graag een rol als trainer zien vervullen.
nee dennis bergkamp erbij is eigenlijk top, maar over ronald heb ik me twijfels inderdaad want dan krijg je weer die kliekjes vorm wat onder jol ook was.
Ride
 Ride - dinsdag 08 februari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 11:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas wij ook niet zomaar in Kerkrade. verder nog naar Eindhoven, DH en Heerenveen toe.
Zelfde cyclus als vorig jaar.. gewoon alles winnen en hopen dat de rest nu wel eens genoeg punten laat vallen.

Liefst, wanneer het allemaal goed gaat heej, ben ik al de één na laatste wedstrijd kampioen.
Dat we thuis dan afsluiten tegen Twente met de dubbel in handen.

Mooi feestje in het stadion. Laten we Twente nog winnen misschien als daardoor psv zeker op de 3e plaats komt

hahahaha

off-topic trouwens...
alibabba
 alibabba - dinsdag 08 februari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
DENNIS BERGKAMP////////THE NON-FLYING DUTCHMEN///////////HELD

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 08 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 februari 2011 - 10:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Litmanen trainers cappaciteiten of ambities heeft

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bergkamp vervangt Blind als assistent Frank de Boer bij eerste van Ajax'

0.0063550