|
|
Litmanennr10
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heb jij je naam verandert ofzo?? Getransformeerd van Kalou123 naar Litmanennr10. We weten dat je graag bezoekers binnenhaalt op je site, maar zo'n site is het bekijken niet eens waard. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Litmanennr10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 17:11 schreef amsterdammer113 het volgende:Heb jij je naam verandert ofzo?? Getransformeerd van Kalou123 naar Litmanennr10. We weten dat je graag bezoekers binnenhaalt op je site, maar zo'n site is het bekijken niet eens waard. Ben je een beetje gefrustreerd jongen?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: gewoon naar je eigen forum rotten...it's a simpel |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Gefrustreerd, omdat een kleine jongen zoals jij gebruik maakt van de naam van 1 van onze beste spelers van de afgelopen 20 jaar. Dus donder gewoon op naar je eigen forum en neem je geruchten met je mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kom het mij maar brengen dan bufnukkel,zullen we zien wat er gebeurd.Ik hou me nu echt in en blijf dus netjes |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Als iedereen ff 'meld dit bericht' doet is deze gast hoop ik zo opgerot. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahahahahaha wereldse reactie. Ontmaskering is hierbij een feit |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Daar had ik die laatste kansloze reactie niet eens voor nodig. Er is maar 1 persoon die continu geruchten plaatst met als bron transferzone. Eerst was dat Kalou, maar aangezien we hem toen afzeikten om zijn naam heeft hij deze maar gewijzigd in een naam die meer bij Ajax past. Maar laten we zo'n kansloos figuur met de naam van Litmanen posten. Echt niet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:02 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Kom het mij maar brengen dan bufnukkel,zullen we zien wat er gebeurd.Ik hou me nu echt in en blijf dus netjes Applaus, aangezien ik dat eigenlijk niet kan. Die gozer zou dat recht in mijn smoel moeten zeggen. Ik trap hem zo hard de tyfus in dat hij daarna door een rietje mag drinken zonder daarbij zijn handen of voeten te kunnen gebruiken. En echt ik hou me nu nog in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 februari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 19:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Daar had ik die laatste kansloze reactie niet eens voor nodig. Er is maar 1 persoon die continu geruchten plaatst met als bron transferzone. Eerst was dat Kalou, maar aangezien we hem toen afzeikten om zijn naam heeft hij deze maar gewijzigd in een naam die meer bij Ajax past. Maar laten we zo'n kansloos figuur met de naam van Litmanen posten. Echt niet. Helemaal gelijk, had het ff niet door.
De tering met hem. Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar voor de rest is het best gezellig, toch? ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
12 miljoen is trouwens belachelijk weinig voor iemand die nu al beter lijkt dan de meeste. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: contract verlengen(in vaste dienst nemen is beter) en salaris verhoging |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar Eriksen gaat echt nog niet weg hoor. Die blijft nog wel 2 of 3 jaar als het niet langer is. (hoop ik) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boudewijn heeft het gezien zijn reactie is verwijderd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die zien we nooit meer terug,durft niet meer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 17:54 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Gefrustreerd, omdat een kleine jongen zoals jij gebruik maakt van de naam van 1 van onze beste spelers van de afgelopen 20 jaar. Dus donder gewoon op naar je eigen forum en neem je geruchten met je mee. Als dat echt waar is heeft hij nu een ban |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: waarom doet ajax het niet net zoals barca, gewoon enome afkoopbedragen in de contracten zetten, maar dan wel langdurige contracten geven, dan hebben we tenminste niet meer zoals de ellende wat er aan zit te komen qua leegloop. Overigens vind ik 12 miljoen voor een talent als eriksen veels te weinig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
oprotten met die kut italianen,ik hoop dat hij nog 3 jaar in mokum blijft. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb 12.000.000 over voor Liverpool! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd, maar dat is dan wel exclusief Suarez want die is natuurlijk veeeeeeeeeeeeel meer waard! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik denk dat hij sowieso die ban verdiend heeft door hier te roepen dat iedereen maar de ****** (het woord krijg ik niet over mijn lippen) moet krijgen. Daarnaast heb ik het idee dat hij onder verschillende namen post. Heb dit inmiddels ook aangegeven bij Boudewijn. Dan is het aan hem om te bepalen of dit wel of niet het geval is. Maar laten wij het verder gezellig houden. Die stumper is nu weg.
OT: Natuurlijk is 12 miljoen voor een groeibriljant veel te weinig. Eriksen moet bijtekenen en zeker nog 3 jaar in Mokum meedraaien. We hebben al vaker gezien dat talenten te vroeg weggaan en vervolgens verpieteren op de bank in het buitenland. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 11:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik denk dat hij sowieso die ban verdiend heeft door hier te roepen dat iedereen maar de ****** (het woord krijg ik niet over mijn lippen) moet krijgen. Daarnaast heb ik het idee dat hij onder verschillende namen post. Heb dit inmiddels ook aangegeven bij Boudewijn. Dan is het aan hem om te bepalen of dit wel of niet het geval is. Maar laten wij het verder gezellig houden. Die stumper is nu weg. OT: Natuurlijk is 12 miljoen voor een groeibriljant veel te weinig. Eriksen moet bijtekenen en zeker nog 3 jaar in Mokum meedraaien. We hebben al vaker gezien dat talenten te vroeg weggaan en vervolgens verpieteren op de bank in het buitenland. Hij kan het, als het goed is, gewoon zien aan het IP-adres.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
40 miljoen komt eerst, een beetje ons helemaal leegkopen opzoute |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vind dat we genoeg verkocht hebben man...wil eens gaan feesten!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LAAT ZE DE RAMBAMMMMMMMMMMM KRIJGEN... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Na de wedstrijd tegen Engeland gisteren weten de Engelsen wie hij is, en zijn vraagprijs is verdrievoudigt want hij was met afstand de beste speler op het veld, vooral in eerste helft meld BBC en andere engelse kranten. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
een talent als Eriksen moet ajax proberen om een zo lang mogelijk contract te geven en als het kan een absurd hoge afkoopsom in het contract laten opnemen. Neem een vb, Affelay gaat naar barca, staat een afkoopsom in zijn contract van 100 miljoen, als hij al 100 moet opleveren hoeveel moet eriksen dan wel niet opleveren, dit talent is nog erg jong en kan een hele grote worden. En mochten de grote clubs hem willen hebben, trek ze maar een poot uit, laat ze merken dat wij AJAX geen winkeltje zijn voor de top. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
als ik ajax was, zou ik zowieso beginnen met een afkoopsom in elk contract.. zoals in die van vdwiel.. alleen dan iets hoger.. elk contract gewoon op 30 mil zetten |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 10:58 schreef dege het volgende:een talent als Eriksen moet ajax proberen om een zo lang mogelijk contract te geven en als het kan een absurd hoge afkoopsom in het contract laten opnemen. Neem een vb, Affelay gaat naar barca, staat een afkoopsom in zijn contract van 100 miljoen, als hij al 100 moet opleveren hoeveel moet eriksen dan wel niet opleveren, dit talent is nog erg jong en kan een hele grote worden. En mochten de grote clubs hem willen hebben, trek ze maar een poot uit, laat ze merken dat wij AJAX geen winkeltje zijn voor de top. Klopt niet helemaal. In Spanje zijn clubs volgens de wet verplicht om spelers de mogelijkheid te geven om zich vrij te kunnen kopen. Alle spelers hebben dat soort bedragen in hun contracten staan. Dat bedrag treedt alleen in werking als Barca niet mee wil werken aan een transfer. Het betekent dus dat Afellay zelf (of zijn nieuwe club) zijn contract bij Barca voor 100 miljoen kan afkopen. Het staat dus los van de werkelijke transferwaarde. Het geeft de clubs ook iets meer macht om zelf de prijzen te bepalen. Het is een soort veiligheidsklep. Figo is volgens mij de enige die daar ooit gebruik van heeft gemaakt.
Ik vind het wel grappig dat velen geen goed woord over hebben voor Heerenveen en Utrecht, maar tegelijkertijd wensen dat Ajax zich op dezelfde harde manier opstelt als buitenlandse clubs voor Ajacieden komen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
BBC:
Wilshere's first start for England actually saw him over-shadowed by another teenager carrying a nation's weight of expectation, Denmark's Christian Eriksen, who will have Premier League managers forming an orderly queue outside the door at Ajax after a stunning display.
en
Eriksen was the stand-out player in the opening half and it was the prodigiously talented 18-year-old who delivered the cross that the Liverpool defender headed beyond the despairing dive of Hart.
en
Eriksen was a constant menace with his precise and crafty threaded passes - and he also showed his shooting ability with an effort that cannoned off the base of the post. The Ajax midfielder then picked out veteran winger Rommedahl, whose low strike across goal was saved by Hart. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 11:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Klopt niet helemaal. In Spanje zijn clubs volgens de wet verplicht om spelers de mogelijkheid te geven om zich vrij te kunnen kopen. Alle spelers hebben dat soort bedragen in hun contracten staan. Dat bedrag treedt alleen in werking als Barca niet mee wil werken aan een transfer. Het betekent dus dat Afellay zelf (of zijn nieuwe club) zijn contract bij Barca voor 100 miljoen kan afkopen. Het staat dus los van de werkelijke transferwaarde. Het geeft de clubs ook iets meer macht om zelf de prijzen te bepalen. Het is een soort veiligheidsklep. Figo is volgens mij de enige die daar ooit gebruik van heeft gemaakt. Ik vind het wel grappig dat velen geen goed woord over hebben voor Heerenveen en Utrecht, maar tegelijkertijd wensen dat Ajax zich op dezelfde harde manier opstelt als buitenlandse clubs voor Ajacieden komen. verschil zit hem ook in de kwaliteit van de speler.. dat ik geen goed woord over heb over herenveen komt gewoon omdat ze 4 mil winst willen halen uit een bankzitter die amper heeft gespeelt Ajax vraagt ook alleen de hoofdprijs voor de basisspelers en dat is Dost niet in Herenveen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 11:32 schreef Rogier het volgende:BBC: Wilshere's first start for England actually saw him over-shadowed by another teenager carrying a nation's weight of expectation, Denmark's Christian Eriksen, who will have Premier League managers forming an orderly queue outside the door at Ajax after a stunning display. en Eriksen was the stand-out player in the opening half and it was the prodigiously talented 18-year-old who delivered the cross that the Liverpool defender headed beyond the despairing dive of Hart. en Eriksen was a constant menace with his precise and crafty threaded passes - and he also showed his shooting ability with an effort that cannoned off the base of the post. The Ajax midfielder then picked out veteran winger Rommedahl, whose low strike across goal was saved by Hart. tjah daar heeft die het nu laten zien.. nu bij Ajax nog... :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hij is bij ons ook prima bezig. Wordt een hele grote voetballer deze jongen. Kijk alleen eens naar zijn techniek en spelinzicht. Elke bal die hij aan neemt ligt meteen goed voor de vervolgaktie. Het balletje wat hij Mickey gaf uit tegen Heracles was van grote klasse. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 11:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Klopt niet helemaal. In Spanje zijn clubs volgens de wet verplicht om spelers de mogelijkheid te geven om zich vrij te kunnen kopen. Alle spelers hebben dat soort bedragen in hun contracten staan. Dat bedrag treedt alleen in werking als Barca niet mee wil werken aan een transfer. Het betekent dus dat Afellay zelf (of zijn nieuwe club) zijn contract bij Barca voor 100 miljoen kan afkopen. Het staat dus los van de werkelijke transferwaarde. Het geeft de clubs ook iets meer macht om zelf de prijzen te bepalen. Het is een soort veiligheidsklep. Figo is volgens mij de enige die daar ooit gebruik van heeft gemaakt. Ik vind het wel grappig dat velen geen goed woord over hebben voor Heerenveen en Utrecht, maar tegelijkertijd wensen dat Ajax zich op dezelfde harde manier opstelt als buitenlandse clubs voor Ajacieden komen. heereveen is gewoon hard bezig om een goede voetballer als Dost kapot te maken, je haalt hem binnen voor 3,2 miljoen en meneer Jans zet hem alleen maar op de bank. Als Dost dan weg wil mag hij niet, of er moet al een absurde winst gemaakt worden op deze jongen die niet speelt. Bij ajax is al vaker een speler vertrokken in goed overleg als die geen of weinig speeltijd kreeg, dus ajax houd wat dat betreft wel de eer aan zichzelf. Nou duidelijk waarom een hoop mensen commentaar hebben op de werkwijze van heereveen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 11:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] Klopt niet helemaal. In Spanje zijn clubs volgens de wet verplicht om spelers de mogelijkheid te geven om zich vrij te kunnen kopen. Alle spelers hebben dat soort bedragen in hun contracten staan. Dat bedrag treedt alleen in werking als Barca niet mee wil werken aan een transfer. Het betekent dus dat Afellay zelf (of zijn nieuwe club) zijn contract bij Barca voor 100 miljoen kan afkopen. Het staat dus los van de werkelijke transferwaarde. Het geeft de clubs ook iets meer macht om zelf de prijzen te bepalen. Het is een soort veiligheidsklep. Figo is volgens mij de enige die daar ooit gebruik van heeft gemaakt. Ik vind het wel grappig dat velen geen goed woord over hebben voor Heerenveen en Utrecht, maar tegelijkertijd wensen dat Ajax zich op dezelfde harde manier opstelt als buitenlandse clubs voor Ajacieden komen. Je begrijpt het niet helemaal. Als Ajax een speler verkoopt dan heeft men een bedrag in gedachte. Ze gaan niet aan madrid 40 miljoen vragen en aan Manchester City 50 miljoen. Dat is wat Heerenveen wel doet. Bovendien is Dost wisselspeler en geen dragende speler zoals Luis dat wel bij Ajax was. Bankzitters mogen bij Ajax vaak voor weinig vertrekken. Heerenveen gaat voor een wisselspeler ineens meer dan het dubbele vragen dan waar ze hem voor gekocht hebben. 010 mocht Dost kopen voor 5 miljoen en Ajax moest er in eerste instantie 7 miljoen voor neertellen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 12:10 schreef Brandje het volgende:[..] Je begrijpt het niet helemaal. Als Ajax een speler verkoopt dan heeft men een bedrag in gedachte. Ze gaan niet aan madrid 40 miljoen vragen en aan Manchester City 50 miljoen. Dat is wat Heerenveen wel doet. Bovendien is Dost wisselspeler en geen dragende speler zoals Luis dat wel bij Ajax was. Bankzitters mogen bij Ajax vaak voor weinig vertrekken. Heerenveen gaat voor een wisselspeler ineens meer dan het dubbele vragen dan waar ze hem voor gekocht hebben. 010 mocht Dost kopen voor 5 miljoen en Ajax moest er in eerste instantie 7 miljoen voor neertellen. Heerenveen vroeg toch 6 miljoen. Feyenoord moest 5 miljoen betalen + 25% doorverkoop. Dat kun je tegen elkaar wegstrepen, misschien was Feyenoord nog wel nadeliger uitgekomen met deze constructie. Utrecht vroeg 7,5 miljoen voor Mertens. Hij is basisspeler en absolute smaakmaker bij de Utrechters. Toch vond Van der Boog het nodig om Utrecht bijna voor gek te verklaren. Dat is toch misplaatst als je zelf wel tig keer Liverpool met lege handen naar huis stuurt.
Dost blijft overigens een bankzitter waar veel potentie in zit. Het is nog geen speler die te licht bevonden is. Zijn potentie is ook wat waard. Daar zou ik dus ook een premium voor vragen als de samenwerking om wat voor reden dan ook niet soepel verloopt. Onder Jol zat Eriksen toch ook vaak op de bank. Wat als een club voor hem was gekomen en hij wel wat voor een vertrek zou voelen? Had Ajax dan ook genoegen genomen met de kostprijs? Tuurlijk niet, want als zo een speler tot bloei komt, dan is hij een veelvoud waard. Met die insteek ga je de onderhandelingen in. Het is wat anders als het bijv. spelers als Sno, wielaert, etc. betreft. Daar wil de club op een gegeven moment vanaf, omdat ze weinig tot niks toevoegen. Is een andere categorie dan Dost. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 13:06 schreef PSVMocro het volgende:[..] Heerenveen vroeg toch 6 miljoen. Feyenoord moest 5 miljoen betalen + 25% doorverkoop. Dat kun je tegen elkaar wegstrepen, misschien was Feyenoord nog wel nadeliger uitgekomen met deze constructie. Utrecht vroeg 7,5 miljoen voor Mertens. Hij is basisspeler en absolute smaakmaker bij de Utrechters. Toch vond Van der Boog het nodig om Utrecht bijna voor gek te verklaren. Dat is toch misplaatst als je zelf wel tig keer Liverpool met lege handen naar huis stuurt. Weet niet of je het misschien helemaal begrijpt maar ik snap de insteek wel. Die spelers hadden we eerder moeten scouten en halen. Dat wij ze nu voor een habbekrats proberen te kopen is misschien niet reëel maar wel de moeite van het proberen waard. Gokken dat een speler heel graag wil komen kan soms werken, zie Suarez.
quote:
Dost blijft overigens een bankzitter waar veel potentie in zit. Het is nog geen speler die te licht bevonden is. Zijn potentie is ook wat waard. Daar zou ik dus ook een premium voor vragen als de samenwerking om wat voor reden dan ook niet soepel verloopt. Onder Jol zat Eriksen toch ook vaak op de bank. Wat als een club voor hem was gekomen en hij wel wat voor een vertrek zou voelen? Had Ajax dan ook genoegen genomen met de kostprijs? Tuurlijk niet, want als zo een speler tot bloei komt, dan is hij een veelvoud waard. Met die insteek ga je de onderhandelingen in. Het is wat anders als het bijv. spelers als Sno, wielaert, etc. betreft. Daar wil de club op een gegeven moment vanaf, omdat ze weinig tot niks toevoegen. Is een andere categorie dan Dost.
Weet niet, Dorst is in mijn optiek geen Ajax-spits. Potentie zou betekenen dat hij zelfs bij Heerenveen meer speeltijd zou krijgen om een nog betere spits te worden. Ik acht Ron Jans behoorlijk hoog in zijn voetbaltechnisch inzicht dus als hij Dorst op de bank zet vind ik 'm geen Ajax speler. Ook niet voor een habbekrats dus ben blij dat hij niet gekomen is. We hebben Davy Klaassen nog. Cvitanich komt eraan. En El Hammie dus we zijn op toppertjes behoorlijk bedeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lees net dat seedorf deze zomer transfervrij is... zou het dan toch ? komt die terug ? IK HOOP HET |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 10:58 schreef dege het volgende:een talent als Eriksen moet ajax proberen om een zo lang mogelijk contract te geven en als het kan een absurd hoge afkoopsom in het contract laten opnemen. Neem een vb, Affelay gaat naar barca, staat een afkoopsom in zijn contract van 100 miljoen, als hij al 100 moet opleveren hoeveel moet eriksen dan wel niet opleveren, dit talent is nog erg jong en kan een hele grote worden. En mochten de grote clubs hem willen hebben, trek ze maar een poot uit, laat ze merken dat wij AJAX geen winkeltje zijn voor de top. Bij deze constructie die je voor ogen hebt, lang contract en hoge afkoopsom, hoort ook een absurd salaris. Ik denk niet dat AJAX zich dat kan permiteren.
Wat ik me blijf afvragen, waarom J.C. met zijn positie bij ons AJAX en Barcelona, geen samenwerkingsverband kan regelen. Barcelona heeft het geld en wij de capaciteiten om goed op te leiden. We spelen zo goed als het zelfde systeem. Laat Barcelona maar hier een deel van hun talenten stallen, scheelt AJAX weer een hoop geld. Plus dat ik zelf ook niet zoveel vertrouwen heb op ons scouting. Zo sla je twee vliegen in één klap. Een speler als Eriksen past mooi in het systeem van Barcelona. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 14:09 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Bij deze constructie die je voor ogen hebt, lang contract en hoge afkoopsom, hoort ook een absurd salaris. Ik denk niet dat AJAX zich dat kan permiteren. Wat ik me blijf afvragen, waarom J.C. met zijn positie bij ons AJAX en Barcelona, geen samenwerkingsverband kan regelen. Barcelona heeft het geld en wij de capaciteiten om goed op te leiden. We spelen zo goed als het zelfde systeem. Laat Barcelona maar hier een deel van hun talenten stallen, scheelt AJAX weer een hoop geld. Plus dat ik zelf ook niet zoveel vertrouwen heb op ons scouting. Zo sla je twee vliegen in één klap. Een speler als Eriksen past mooi in het systeem van Barcelona. opzich geen slecht idee... dan had Bojan nu bij ons gezeten waarschijnlijk :D |
|
|
|