|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
als ze niet bijtekenen, strik erom en wegwezen.
als ze allebei denken dat ze hoger kunnen mogen ze.
naja 9 miljoen is denk ik precies goed. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
9 mil is te veel je moet toch denken aan 6mil |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
echt waar haal jij die sites vandaan man, haha |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: ik heb zo'n progamma die alle sites afzoekt met nieuws en je hoeft alleen een trefwoord in te typen handig toch ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: lache he,ik geloof er geen klote van haha maar je weet nooit... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: ik weet ook niet of het waar is maar ik deel het nieuws met jullie |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Daarom ben je ook zo'n enorme meerwaarde voor ons forum ;) |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Als beide zaken waar zijn zeg ik tekenen en 14 miljoen euro cashen. Zeker als ze niet willen bijtekenen! Voor 14 miljoen heb je wel wat vergelijkbaars in den lande! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Het is leuk om die 14 miljoen dan te innen. het is alleen zo rot als je weet dat ze daar geen nieuwe spelers mee mogen en willen kopen.
Gudde//Saneringkoning |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:01 schreef el-loco het volgende:Als beide zaken waar zijn zeg ik tekenen en 14 miljoen euro cashen. Zeker als ze niet willen bijtekenen! Voor 14 miljoen heb je wel wat vergelijkbaars in den lande! Talenten van Varkenoord en 14 miljoen om wat aandelen terug te kopen,en oja 3,5 miljoen gaat nog naar de talentpool... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
jongesn we hebben bruins, wat heb je dan nog aan wijnaldum zou ik zeggen? |
|
|
|
|
geromi
|
|
|
plus de helft van ron gaat naar az |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
maakt niet uit. 5 en 6 miljoen, dikke strik. die gasten worden niet meer meer waard bij ons denk ik. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:23 schreef obiku010 het volgende:maakt niet uit. 5 en 6 miljoen, dikke strik. die gasten worden niet meer meer waard bij ons denk ik. ik denk dat ron veel beter is dan hij nu laat zien alles komt denk ik omdat hij in een slechte elftal speelt als hij in en beter elftal speelt komen zijn kwaliteiten naar voren net als vorige jaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:23 schreef obiku010 het volgende:maakt niet uit. 5 en 6 miljoen, dikke strik. die gasten worden niet meer meer waard bij ons denk ik. kunnen we mooi milo weghalen bij az man... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Fer ook nog voor 5/6 miljoen en de wereld ziet er (financieel) ineens een heel stuk florisanter uit! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of we die dan moeten halen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:56 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik heb zo'n progamma die alle sites afzoekt met nieuws en je hoeft alleen een trefwoord in te typen handig toch ;) geinig. welk programma dan? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:26 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik denk dat ron veel beter is dan hij nu laat zien alles komt denk ik omdat hij in een slechte elftal speelt als hij in en beter elftal speelt komen zijn kwaliteiten naar voren net als vorige jaar Wat een onzin, juist als hij beter is moet hij dat nu laten zien. Hij heeft kunnen rijpen, mag ie het ook laten zien vind ik. En het elftal van vorig jaar verschilt niet zoveel als de huidige, alleen Makaay( zat veel op de bank)en van Bronckhorst doen niet meer mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet hoog inzetten. Vlaar is wel een international. Alleen nu ff niet.
Wijnaldum 5? Ik zeg doen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Wil je ook de hele dag roddels lezen? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:56 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik heb zo'n progamma die alle sites afzoekt met nieuws en je hoeft alleen een trefwoord in te typen handig toch ;) google? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: in geen 100 jaar, Feyenooit is geen club voor mij! ik ga liever naar psv! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:56 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] ik heb zo'n progamma die alle sites afzoekt met nieuws en je hoeft alleen een trefwoord in te typen handig toch ;) wat voor programma is dat dan??????????????????????? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
On topic: Vlaar is de wens van Van Gaal.. en die is volgend seizoen echt geen trainer meer bij Munchen.. het zou een wonder zijn als hij de kerst van 2011 zou halen.. 9 milj als vraagprijs vind ik reëel voor een neo-international.. Mathijssen heeft ook niet het eeuwige leven.. en Ooijer is al weg..
Het zou mooi zijn Gini weg kon voor 5 milj.. voor alle partijen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 22:44 schreef JanM het volgende:Fer ook nog voor 5/6 miljoen en de wereld ziet er (financieel) ineens een heel stuk florisanter uit! Financieel wel!! Als Vlaar, Wijnaldum en Fer staks weg zijn met alle gehuurde spelers is het helemaal om te huilen!! Sportief dus een groot drama!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 11:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Financieel wel!! Als Vlaar, Wijnaldum en Fer staks weg zijn met alle gehuurde spelers is het helemaal om te huilen!! Sportief dus een groot drama!! ja maar dat mag je volgend jaar nog steeds verwachten.. We halen de goedkope toppers bij de middenmoters weg en spelen volgend jaar dus dan ook middenmoot+ |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:[..] ja maar dat mag je volgend jaar nog steeds verwachten.. We halen de goedkope toppers bij de middenmoters weg en spelen volgend jaar dus dan ook middenmoot+ middenmoot is al stukken beter dan waar we nu staan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:[..] ja maar dat mag je volgend jaar nog steeds verwachten.. We halen de goedkope toppers bij de middenmoters weg en spelen volgend jaar dus dan ook middenmoot+ Moet uitgangspunt zijn helaas. Zorgvuldig blijven met uitgaven. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Niet waar, Vlaar is al met zijn tweede contract bezig bij ons. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 10:53 schreef de flh het volgende:On topic: Vlaar is de wens van Van Gaal.. en die is volgend seizoen echt geen trainer meer bij Munchen.. het zou een wonder zijn als hij de kerst van 2011 zou halen.. 9 milj als vraagprijs vind ik reëel voor een neo-international.. Mathijssen heeft ook niet het eeuwige leven.. en Ooijer is al weg.. Het zou mooi zijn Gini weg kon voor 5 milj.. voor alle partijen... Vlaar en van gaal, zijn echt dikke vrienden |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Hopen dat het echt waar is |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
9 miljoen voor Ron zou niet zo verkeerd zijn. denk overigens wel dat 5 miljoen voor Gini een koopje is, dat zou wel wat meer mogen zijn. Arsenal, Liverpool en BM hebben best wat te verteren. misschien zou trouwens een ruil Ryo voor Gini wel kunnen . . . . . . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 18:33 schreef sevillana het volgende:9 miljoen voor Ron zou niet zo verkeerd zijn. denk overigens wel dat 5 miljoen voor Gini een koopje is, dat zou wel wat meer mogen zijn. Arsenal, Liverpool en BM hebben best wat te verteren. misschien zou trouwens een ruil Ryo voor Gini wel kunnen . . . . . . . . Geen gekke ruil, al zou Ryo zich eerst over langere periode moeten bewijzen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die gaat 't wel redden, Arsenal neemt 'm niet zo maar onder contract natuurlijk hè
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is ook wel weer zo. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
5 mil en kuijt voor wijnalldum van liverpool en vlaar weg voor miljoenen naar bayern dat zou voor feyenoord het ideale scenario zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:23 schreef BRAYY het volgende:5 mil en kuijt voor wijnalldum van liverpool en vlaar weg voor miljoenen naar bayern dat zou voor feyenoord het ideale scenario zijn. Zo zijn er nog wel meer te bedenken natuurlijk...
Bahia ruilen voor Kuijt en 8 miljoen bijbetaling door Liverpool.... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zo zijn er nog wel meer te bedenken natuurlijk... Bahia ruilen voor Kuijt en 8 miljoen bijbetaling door Liverpool.... ja maar dat is niet reeel en mijn optie wel want arsenal, liverpool en ac milan willen wijnaldum en bayern wil vlaar komt bij dat dirkies contract afloopt aan het einde van dit seizoen als ik het goed heb en hij wil terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door BRAYY -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:27 schreef BRAYY het volgende:[..] ja maar dat is niet reeel en mijn optie wel want arsenal, liverpool en ac milan willen wijnaldum en bayern wil vlaar komt bij dat dirkies contract afloopt aan het einde van dit seizoen als ik het goed heb en hij wil terug Nee, maar jouw voorstel is ook nog luchtfietsen. Kan me niet voorstellen dat Kuijt's contract van de zomer al afloopt en bovendien...Dirk gaat echt nog niet terug om voor een veeeel lager salaris bij Feyenoord te gaan voetballen. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, maar jouw voorstel is ook nog luchtfietsen. Kan me niet voorstellen dat Kuijt's contract van de zomer al afloopt en bovendien...Dirk gaat echt nog niet terug om voor een veeeel lager salaris bij Feyenoord te gaan voetballen. komop he dit hele forum is luchtfietsen kijk eens naar de topics die geopent worden dus klaag aub niet en wees blij dat ik het hier post en niet een nieuw topic aanmaak waar weer 10 x slotje wordt gejoelt |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:46 schreef BRAYY het volgende:[..] komop he dit hele forum is luchtfietsen kijk eens naar de topics die geopent worden dus klaag aub niet en wees blij dat ik het hier post en niet een nieuw topic aanmaak waar weer 10 x slotje wordt gejoelt Slotje svp :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
slot lijkt mij een prima idee |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: heb jij ook een handeltje in sloten tegenwoordig Milo? haha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik handel in alles de shakebekers zijn niet aan te slepen houd de site goed in de gaten! nou al die mad max gehad? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vragen naar Milo |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Zal ik doen gozer.
haha nee, stuur je het met een postduif? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gvd! hoerenzooi ed is gruwelijk op het moment morgen bij ed van amsterdam trainen pppfff |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ok cool man, ga je nog foto's schieten? |
|
|
|