|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:46 schreef BRAYY het volgende:[..] komop he dit hele forum is luchtfietsen kijk eens naar de topics die geopent worden dus klaag aub niet en wees blij dat ik het hier post en niet een nieuw topic aanmaak waar weer 10 x slotje wordt gejoelt IK KLAAG NOOIT.................op vrijdag. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ff serieus. NIEMAND wil Wijnaldum. Die zitten iedere week op de tribune. Die gasten zijn niet achterlijk. Die zien hem ook spelen. Arsenal draait om combinatievoetbal. Als er 1 ding is wat Wijnaldum NIET beheerst, is dat het.. Wat een onzin. ! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 10:58 schreef scarface1979 het volgende:Ff serieus. NIEMAND wil Wijnaldum. Die zitten iedere week op de tribune. Die gasten zijn niet achterlijk. Die zien hem ook spelen. Arsenal draait om combinatievoetbal. Als er 1 ding is wat Wijnaldum NIET beheerst, is dat het.. Wat een onzin. ! Klopt, maar Liverpool is anders. Ik zou op dit moment Wijnaldum zelfs voor de helft weg doen. Hij speelt echt dramatisch. Op de vleugel leek het nog wel wat, maar sinds die de nummer tien plek eist loopt die naast zijn schoenen en dat zie je in het veld. Vlaar is een goede verdediger, maar 9 miljoen en naar Bayern? Zou geweldig zijn, maar dat is natuurlijk ongeloofwaardig. Mathijssen ging volgens mij voor 4 miljoen naar HSV... Misschien dat er voor Vlaar iets meer gevangen kan worden maar ik betwijfel het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool heeft ook ooit 18 miljoen betaald voor b*bel.. Die zijn echt gestoord qua bedragen, dus.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:16 schreef Crisismanager het volgende:[..] Klopt, maar Liverpool is anders. Ik zou op dit moment Wijnaldum zelfs voor de helft weg doen. Hij speelt echt dramatisch. Op de vleugel leek het nog wel wat, maar sinds die de nummer tien plek eist loopt die naast zijn schoenen en dat zie je in het veld. Vlaar is een goede verdediger, maar 9 miljoen en naar Bayern? Zou geweldig zijn, maar dat is natuurlijk ongeloofwaardig. Mathijssen ging volgens mij voor 4 miljoen naar HSV... Misschien dat er voor Vlaar iets meer gevangen kan worden maar ik betwijfel het. ik denk dat we blij mogen zijn dat jij momenteel bij Feyenoord geen manager bent |
|
|
|
|
Klop
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 februari 2011 - 21:51 schreef DY het volgende:als ze niet bijtekenen, strik erom en wegwezen. als ze allebei denken dat ze hoger kunnen mogen ze. naja 9 miljoen is denk ik precies goed. EENS, gaan en cashen!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Kan me er niet meer druk om maken. Voor hun weer nieuwe talenten. Zolang ze maar wel verkocht. De hele eredivisie wil onze spelers hebben en daarbuiten ook.
dus geen clubliefde, dan is het KASSA!!
lekker toch? |
|
|
|
|
De Trainer
|
|
|
Als van Geel dan toch komt laat hem dan ook Ruud Vormer meenemen van Roda jc. Contract loopt volgend jaar af. Samen met Meeuwissen en Fer op het middenveld. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: dat weet ik wel zeker |
|
|
|
|
Rosco P Coltrui
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 10:58 schreef scarface1979 het volgende:Ff serieus. NIEMAND wil Wijnaldum. Die zitten iedere week op de tribune. Die gasten zijn niet achterlijk. Die zien hem ook spelen. Arsenal draait om combinatievoetbal. Als er 1 ding is wat Wijnaldum NIET beheerst, is dat het.. Wat een onzin. ! Inderdaad, mhr Wijnaldum wil lekker alles zelf doen! Maar mochten ze hem willen voor 5 mln, strik erom en afleveren, zodat we zeker weten dat ie alsnog terugkomt |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:01 schreef De Trainer het volgende:Als van Geel dan toch komt laat hem dan ook Ruud Vormer meenemen van Roda jc. Contract loopt volgend jaar af. Samen met Meeuwissen en Fer op het middenveld. Vormer is een homo! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: It takes one to know one zeggen ze wel eens... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
eventuele opvolgers? uit de selectie of aankopen?
namen? |
|
|
|