BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leegloop bij Ajax??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 09 februari 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Na de sluiting van de laatste transferwindow is het er allerminst rustiger op geworden bij Ajax. Gaat de boel leeglopen aan het einde van dit seizoen? Het vertrek van Stekelenburg en van der Wiel was al vrijwel zeker. Maar nu begint ook Vertonghen te roepen dat ie de tijd wel rijp acht om te vertrekken en zijn er ook veel clubs nog steeds geinteresseerd in Eriksen en El Hamdaoui. Houden we nog wat niveau over?
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Van der Wiel ben ik niet rouwig om. 20 miljoen(15 miljoen trouwens ook) voor een back die niet kan verdedigen is toch een prima deal!
Stekelenburg is te verwachten dus hoop op een geschikte opvolger en dan is dus niet K. Vermeer.Haal die Mexicaan Ochoa maar op=Geweldenaar
Voor de rest zien we het wel en iedereen is te vervangen en Eriksen laat de Boer echt niet gaan. Ten eerste is dat een supertalent en ten tweede staan we er financieel weer prima voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
denk dat we genoeg niveau overhouden..... en vergeet niet dat deboer gericht kan inkopen, en eerlijk is eerlijk ik heb ECHT het vermoeden dat er oud ajacieden terug gaan komen.. ik zag ook de reactie van spijkerman in studio Ajax op de vraag of Chivu in beeld was en daar deed hij een beetje nonchalant over... maar absoluut geen harde nee... was meer zo van mwah nee.. voor mijn gevoel dus wel degelijk.. maar zullen zien.. misschien ook wel goed om overnieuw te beginnen met jonge jongens aangevult met ervaring.. iets wat in mijn ogen de laatste jaren tekort is gekomen.. genoeg talent maar niet goed aangevult met ervaring (teminste de juiste ervaring)
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 08:48 schreef Brandje het volgende:
Van der Wiel ben ik niet rouwig om. 20 miljoen voor een back die niet kan verdedigen is toch een prima deal!
Stekelenburg is te verwachten dus hoop op een geschikte opvolger en dan is dus niet K. vermeer.
Voor de rest zien we het wel en iedereen is te vervangen.
ik denk juist wel dat Vermeer de juiste vervanger is.. deboer houd van meevoetballende keepers die het tempo erin houden. ik schat qua meevoetballen vermeer hoger in de steek.. Vermeer word ook een grote zeker weten... is jong kan nog veel leren, en heeft zeker potentie om uit te groeien tot een Topper..
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 08:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik denk juist wel dat Vermeer de juiste vervanger is.. deboer houd van meevoetballende keepers die het tempo erin houden. ik schat qua meevoetballen vermeer hoger in de steek.. Vermeer word ook een grote zeker weten... is jong kan nog veel leren, en heeft zeker potentie om uit te groeien tot een Topper..
Een keeper moet ballen tegenhouden, dus dat meevoetballen is bijzaak, en Vermeer is de vergelijken met Menzo. Fantastische reddingen maar ook de vreemdste capriolen uithalend die je punten gaan kosten. Naar mijn mening niet het rustpunt wat een keeper voor Ajax1 moet zijn
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
vermeer is inderdaad niet de opvolger ik hoop dat frankie dat al gezien heeft toen hij onder bassie speelde en steek op de bank belanden.
BRW
 BRW - woensdag 09 februari 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Mogelijk vertrekkende spelers zijn:

- van der Wiel
- Vertonghen
- Stekelenburg
- El Hamdaoui
- (Eriksen)
- (de Zeeuw) Gezien de interesse van Fener afgelopen maand.

Ja, ik denk ook dat El Hamdaoui van de zomer gaat vertrekken!
En van mij mag het, ik vind het een goede voetballer maar hij past niet bij Ajax.
Ach, als er 10 clubs geinteresseerd zijn dan moet dat van de zomer wel goed komen..

Al met al, als deze spelers vertrekken, moet er een aardig centje binnenkomen.
En kun je dus ook gerichte aankopen doen!
Financieel komt het sowieso wel goed. Aantal dure (qua salaris) spelers zullen vertrekken. (Aflopende contracten) En er gaat nog wel het e.e.a. binnenkomen aan CL geld en transfergeld.

Eerst maar eens zien hoever we deze tweede seizoenshelft komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door BRW --
PETER111
 PETER111 - woensdag 09 februari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Eriksen vertrekt niet.
Blade85
 Blade85 - woensdag 09 februari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
sorry hoor maar wie niet ziet dat vermeer een topvervanger is moet echt maar niet in dit gesprek mee gaan doen want dan heb je niks nuttigs te zeggen. vermeer is een geweldige lijnkeeper en heeft een superreflex. hij kan meevoetballen. DAT IS EEN VEREISTE BIJ AJAX, MEEVOETBALLEN IS GEEN BIJZAAK. het enige wat hij mist is de ervaring, maar dat komt wel.
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:29 schreef Blade85 het volgende:
sorry hoor maar wie niet ziet dat vermeer een topvervanger is moet echt maar niet in dit gesprek mee gaan doen want dan heb je niks nuttigs te zeggen. vermeer is een geweldige lijnkeeper en heeft een superreflex. hij kan meevoetballen. DAT IS EEN VEREISTE BIJ AJAX, MEEVOETBALLEN IS GEEN BIJZAAK. het enige wat hij mist is de ervaring, maar dat komt wel.
tsja ik vraag mij af of je zelf wel helemaal tof bent als je als een debiel reageert omdat iemand een andere mening heeft!!
Hij haalt regelmatig de raarste capriolen uit.Is enorm zwak bij corners en vrije trappen. Een keeper moet een rustpunt zijn waar de verdediging op kan vertrouwen en zo keeper is Vermeer niet want je weet nooit wat hij gaat doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Brandje --
Ride
 Ride - woensdag 09 februari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Vermeer heeft een hele goede periode gehad onder v. Basten.
Steek had een zware dobber om 'm te vervangen en dat is ook toen mislukt.
Veel punten verloren in die periode... anders hadden we best kampioen kunnen worden toen.

Vermeer nr.1 na de Steek
BRW
 BRW - woensdag 09 februari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Vermeer een goede vervanger is. Stekelenburg heeft kwaliteiten die Vermeer niet heeft en andersom net zo. Alleen het allergrootste verschil zal de ervaring zijn! Maar die had Stekelenburg ook niet toen ie begon..

Daarnaast kun je het ook niet maken om Vermeer niet op te stellen!
Die jongen heeft zich altijd voorbeeldig gedragen en nooit gezeurd.
Dus hij verdiend sowieso een kans in het eerste!

Verhoeven vind ik een leuke keeper (voor middenmoters of lager) maar die moet geen tweede keeper worden achter Vermeer. Mij benieuwen hoe dat eruit ziet volgend seizoen..
Rogier
 Rogier - woensdag 09 februari 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Met deze spelers worden we al jaren geen kampioen dus interesseert het me niet echt veel wie er gaan.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

tsja ik vraag mij af of je zelf wel helemaal tof bent als je als een debiel reageert omdat iemand een andere mening heeft!!
Hij haalt regelmatig de raarste capriolen uit.Is enorm zwak bij corners en vrije trappen. Een keeper moet een rustpunt zijn waar de verdediging op kan vertrouwen en zo keeper is Vermeer niet want je weet nooit wat hij gaat doen.
precies,vermeer is niet mijn opvolger van de steek...it's a simpel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door verbrande harry --
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:38 schreef BRW het volgende:
Ik denk ook dat Vermeer een goede vervanger is. Stekelenburg heeft kwaliteiten die Vermeer niet heeft en andersom net zo. Alleen het allergrootste verschil zal de ervaring zijn! Maar die had Stekelenburg ook niet toen ie begon..

Daarnaast kun je het ook niet maken om Vermeer niet op te stellen!
Die jongen heeft zich altijd voorbeeldig gedragen en nooit gezeurd.
Dus hij verdiend sowieso een kans in het eerste!

Verhoeven vind ik een leuke keeper (voor middenmoters of lager) maar die moet geen tweede keeper worden achter Vermeer. Mij benieuwen hoe dat eruit ziet volgend seizoen..
Vermeer krijgt een vorstelijk salaris en dat hij zich voorbeeldig heeft gedragen vind ik geen rede om keeper van het eerste te maken. Een keeper moet goed genoeg zijn en ik ben van mening dat Vermeer niet die keeper is.
BRW
 BRW - woensdag 09 februari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vermeer krijgt een vorstelijk salaris en dat hij zich voorbeeldig heeft gedragen vind ik geen rede om keeper van het eerste te maken. Een keeper moet goed genoeg zijn en ik ben van mening dat Vermeer niet die keeper is.
Dat mag jij vinden! Ik ben van mening dat hij dat wel is.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 09 februari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Toen Bergkamp en Jonk weg gingen naar Inter was de wereld ook te klein.
Volgens mij hebben we het toen wel aardig gedaan met eigen jeugd.
Heb vertrouwen in de Toekomst!
Blade85
 Blade85 - woensdag 09 februari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 09:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

zoals??? dat hij af en toe onder een voorzet of corner doorgaat??? pff dat deden stekelenburg en v\d sar ook in het begin... 4\5 jaar geleden was iedereen nog zo blij met lobont en gentenaar en vond iedereen stekelenburg maar matig... blijkt maar weer hoe weinig mensen echt talent kunnen herkennen.En ja iemand die zegt dat meevoetballen voor een keeper bijzaak is kan een debiele reactie van me verwachten. Ik bedoel een ajax keeper die niet meevoetbalt??? cultuur??? niet belangrijk zeker...
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:14 schreef Blade85 het volgende:

[..]

zoals??? dat hij af en toe onder een voorzet of corner doorgaat??? pff dat deden stekelenburg en v\d sar ook in het begin... 4\5 jaar geleden was iedereen nog zo blij met lobont en gentenaar en vond iedereen stekelenburg maar matig... blijkt maar weer hoe weinig mensen echt talent kunnen herkennen.En ja iemand die zegt dat meevoetballen voor een keeper bijzaak is kan een debiele reactie van me verwachten. Ik bedoel een ajax keeper die niet meevoetbalt??? cultuur??? niet belangrijk zeker...
ben ik met je eens.. deboer hamert er zelfs op bij Steek dat de langebal minder gehanteerd word ...
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

en zelf steek doet nog wel eens wat fout.. de reden dat MvB hem eruit heeft gehaald toen was omdat hij nog steeds het "talent" was en de dingen die hij fout deed Bleef doen.. en Vermeer heeft hem meer dan vorstelijk vervangen, erger nog Vermeer had minder tegen doelpunten dan met steek op doel en Vermeer heeft reddingen gemaakt wat ons punten opleverde..
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en zelf steek doet nog wel eens wat fout.. de reden dat MvB hem eruit heeft gehaald toen was omdat hij nog steeds het "talent" was en de dingen die hij fout deed Bleef doen.. en Vermeer heeft hem meer dan vorstelijk vervangen, erger nog Vermeer had minder tegen doelpunten dan met steek op doel en Vermeer heeft reddingen gemaakt wat ons punten opleverde..
Ook zat punten gekost. Vermeer is in mijn ogen gewoon niet de keeper voor toekomst.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
hij begon pas te knoeien toen MvB begon te knoeien en spelers geen vertrouwen kon geven.. zowel op het EK als de OS was Vermeer een SUPER keeper
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ga je nu beweren, lees sprookjes verzinnen, om je eigen gelijk te halen. Maar goed als het jij niet erg vind dat bijna elke corner en vrije trap van de tegenstander gevaarlijk is dan vind ik dat best. zegt alleen voldoende over je voetbalinzicht. Maar goed we zullen het zien als Vermeer op goal staat.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - woensdag 09 februari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Ja maar dat geleuter over de jeugd en de Toekomst hebben we nu wel gehad. Aan Ebicilio en Ozbiliz zien we dat zij er nog lang niet aan toe zijn. We willen toch meedoen voor de titel en in Europa (liefst CL) Dat gaat met zo'n lichte en jonge selectie echt niet lukken
Ride
 Ride - woensdag 09 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:57 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Ja maar dat geleuter over de jeugd en de Toekomst hebben we nu wel gehad. Aan Ebicilio en Ozbiliz zien we dat zij er nog lang niet aan toe zijn. We willen toch meedoen voor de titel en in Europa (liefst CL) Dat gaat met zo'n lichte en jonge selectie echt niet lukken
Dennis Bergkamp verliet Ajax in 1993 en pas in seizoen 1994/1995 waren wij oppermachtig

in 1993 werd het elftal meer en meer gevormd.
Blade85
 Blade85 - woensdag 09 februari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ga je nu beweren, lees sprookjes verzinnen, om je eigen gelijk te halen. Maar goed als het jij niet erg vind dat bijna elke corner en vrije trap van de tegenstander gevaarlijk is dan vind ik dat best. zegt alleen voldoende over je voetbalinzicht. Maar goed we zullen het zien als Vermeer op goal staat.
zeg gozer ga is ff zijn wedstrijden terug kijken en doe je ogen deze keer is open man... dat je een mening hebt is tot daar aan toe maar basseer die dan wel op hele waarheden en niet op een baar neeldjes die je toevallig voorbij hebt zien komen
Blade85
 Blade85 - woensdag 09 februari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:53 schreef nummer10 het volgende:
hij begon pas te knoeien toen MvB begon te knoeien en spelers geen vertrouwen kon geven.. zowel op het EK als de OS was Vermeer een SUPER keeper
Kijk iemand die wel echt heeft gekeken!!!:D:D
Idd hij was super daar het enige wat hij nodigt heeft is ervaring het talent is er meer dan voldoende...
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 13:22 schreef Blade85 het volgende:

[..]

Kijk iemand die wel echt heeft gekeken!!!:D:D
Idd hij was super daar het enige wat hij nodigt heeft is ervaring het talent is er meer dan voldoende...
Grappig want MvB was juist de trainer die ervoor zorgde dat hij in Ajax 1 kwam te staan. Dus wel wakker blijven beste jongen.
Blade85
 Blade85 - woensdag 09 februari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
je klopt echt nie jij he... snap je de zin niet??? te moeilijk voor je??? op het moment dat van basten de rest van het team verkrachte kon vermeer het ook niet meer in zijn eentje... raar he... wat onlogisch he... Dat heeft niks meer met kwaliteit te maken
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
In zijn eentje???? Kerel wat lul je nu voor onzin. Vermeer heeft een paar hele goede wedstrijden gekeept maar ook punten gekost.
Begin dit jaar Porto-Ajax. Verlies 1-0. Vermeer denkt die bal gaat wel achter(was ook wel achter) en dat werd een doelpunt omdat hij de laconiek was. Zo zie ik vermeer. Iemand die de raarste dingen kan doen!
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 13:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappig want MvB was juist de trainer die ervoor zorgde dat hij in Ajax 1 kwam te staan. Dus wel wakker blijven beste jongen.
dat klopt inderdaad en op het moment dat MvB hem in Ajax 1 zette was hij in het begin gewoon SUPER.. hij verving Steek PERFECT beter zelfs nog dan Steek zelf op dat moment.. toen kwam steek terug van een blessure en verloren we wedstrijden.. toen Verving MvB hem definitief.. en kreeg Vermeer de voorkeur.. en dat ging lang goed TOTDAT MvB het team om ging gooien en telkens dingen veranderde en de spelers geen vertrouwen kon geven.. geef Vermeer vertrouwen als de eerste Keeper en hij staat er gewoon..
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 13:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt inderdaad en op het moment dat MvB hem in Ajax 1 zette was hij in het begin gewoon SUPER.. hij verving Steek PERFECT beter zelfs nog dan Steek zelf op dat moment.. toen kwam steek terug van een blessure en verloren we wedstrijden.. toen Verving MvB hem definitief.. en kreeg Vermeer de voorkeur.. en dat ging lang goed TOTDAT MvB het team om ging gooien en telkens dingen veranderde en de spelers geen vertrouwen kon geven.. geef Vermeer vertrouwen als de eerste Keeper en hij staat er gewoon..
Ik beweer ook nergens dat het geen goede keeper is maar hij is onvoorspelbaar. Dat is leuk wanneer je spits bent maar een keeper moet rust uitstralen en degelijk.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 14:32   quote  deeplink  
toen hij het vertrouwen kreeg vond ik tevens de verdediging zelfverzekerde, same story.. ik ben van mening dat Vermeer een Topper word..
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 14:32 schreef nummer10 het volgende:
toen hij het vertrouwen kreeg vond ik tevens de verdediging zelfverzekerde, same story.. ik ben van mening dat Vermeer een Topper word..
Dat mag en dat respecteer ik!!
Ajx
 Ajx - woensdag 09 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
vermeer is geen goede keeper, als stekelenburg vertrekt moet ajax Tyton van roda jc halen. dat is pas een goede en waardige opvolger van stekelenburg!!
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 14:38 schreef Ajx het volgende:
vermeer is geen goede keeper, als stekelenburg vertrekt moet ajax Tyton van roda jc halen. dat is pas een goede en waardige opvolger van stekelenburg!!
dat laten we wel aan de scouting over...
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 14:38 schreef Ajx het volgende:
Dat vind ik ook een hele goede keeper. Jammer dat hij er zondag weer bij is tegen Ajax
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
klopt das ook een zeer goeie keeper..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 14:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat mag en dat respecteer ik!!
;)
bully
 bully - woensdag 09 februari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
mooie reddingen zegt echt niet alles over de kwaliteiten van de keeper.
in de tijd dat vermeer steek verving leek het allemaal mooi.
maar een redding verichten die je had kunnen voorkomen door jezelf goed optestellen is ook een klasse.
en die heeft vermeer niet.
zag hem vaak reddingen maken die niet nodig waren als hij zich goed had opgestelt.
dus hoop niet dat hij de opvolger word.
bird
 bird - woensdag 09 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
zat er aan te komen natuurlijk ben benieuwd wat de boer doet en binnen haald
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 14:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een hele goede keeper. Jammer dat hij er zondag weer bij is tegen Ajax
Maar hij mist zondag natuurlijk wel wedstrijdritme en dat kan ook wel best eens voldoende zijn voor ons AJAX om de 3 punten mee te nemen naar Amsterdam.
joduh
 joduh - woensdag 09 februari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
ik ben bang voor een grote leegloop.........maar precies wat er hier ook gezegt wordt,ajax blijft een topclub en ik hoop dat jc zich er mee kan gaan bemoeien en dan zullen er ook goede vervangers komen.........hoop wel dat jantje blijft....de rest gun ik een goede transfer of hoop ik dat ze oprotten hahahahahahah
MBB
 MBB - woensdag 09 februari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Ik vind dat we zoveel mogelijk vertrekkende spelers moeten laten opvolgen door eigen spelers. Vermeer heeft al laten zien dat het een talentvolle keeper is. Dat was destijds met Stekelenburg ook toen hij begon in Ajax1. We moeten Vermeer zeker een kans geven!
MBB
 MBB - woensdag 09 februari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 18:57 schreef joduh het volgende:
ik ben bang voor een grote leegloop.........maar precies wat er hier ook gezegt wordt,ajax blijft een topclub en ik hoop dat jc zich er mee kan gaan bemoeien en dan zullen er ook goede vervangers komen.........hoop wel dat jantje blijft....de rest gun ik een goede transfer of hoop ik dat ze oprotten hahahahahahah
Ik hoop alleen niet dat er voor iedereen iemand van buiten wordt gehaald. Als je van buiten haalt, haal dan aub wel een directe versterking. Als dat niet haalbaar is, doe het dan met eigen spelers!
joduh
 joduh - woensdag 09 februari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
ja maar je kan wel zeggen :doe maar met eigen spelers,maar die zullen er wel moeten staan dan he?we zijn geen 010toch?
MBB
 MBB - woensdag 09 februari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 19:30 schreef joduh het volgende:
ja maar je kan wel zeggen :doe maar met eigen spelers,maar die zullen er wel moeten staan dan he?we zijn geen 010toch?
Uiteraard... Maar als een directe versterking van buiten niet haalbaar is, dan heeft het geen zin om een ´mindere god´ van buiten te halen. Breedtespelers hebben we altijd wel zelf rondlopen..
Dev
 Dev - woensdag 09 februari 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Voordat we verder gaan over wie er verkocht gaat worden ( wiel, vertonghen, steek, ericsen, zeeuw en hammie). Wie gaat er zeker weg aan het aan eind van het seizoen? Maw wiens contract loopt af en zien we volgend seizoen sowieso niet terug?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de volgende spelers hun contract aflopen en volgen jaar geen ajacied meer zijn:
Donald (roda), Ooier, Atouba, Tainio, Oleguer, Suk (?) en Jozefzoon.

Dat zijn al drie verdedigers en tel daarbij op de nadrukkelijke sollicitatie van vertonghen voor een transfer. En de grote aandacht voor zowel wiel als de steek.......Wie weet er nog een paar goede verdedigers die te koop te zijn!?!?!?
joduh
 joduh - woensdag 09 februari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
chivu
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 februari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leegloop bij Ajax??

0.0061588