|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
MBB
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
MBB
|
|
|
|
|
|
MBB
|
|
|
De Vrij... Al is het alleen maar om R´dam een hak te zetten... ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
de vrij ???? nee jo...
Chivu en persoonlijk heb ik ECHT het gevoel dat hij terug komt.. heb ik al vaker gepost.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 08:51 schreef nummer10 het volgende:[..] ik denk juist wel dat Vermeer de juiste vervanger is.. deboer houd van meevoetballende keepers die het tempo erin houden. ik schat qua meevoetballen vermeer hoger in de steek.. Vermeer word ook een grote zeker weten... is jong kan nog veel leren, en heeft zeker potentie om uit te groeien tot een Topper.. Helemaal eens nummer10! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 19:23 schreef MBB het volgende:Ik vind dat we zoveel mogelijk vertrekkende spelers moeten laten opvolgen door eigen spelers. Vermeer heeft al laten zien dat het een talentvolle keeper is. Dat was destijds met Stekelenburg ook toen hij begon in Ajax1. We moeten Vermeer zeker een kans geven! Ben jij Marco Ban Basten??????;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Chelsea_heeft_interesse_in_Ebecilio.html Chelsea heeft interesse in Ebecilio [Gerucht] Chelsea heeft interesse in Ajacied Lorenzo Ebecilio, althans dat meldt The Daily Mail vrijdag. De 19-jarige linksbuiten speelde onder trainer Frank de Boer enkele aardige wedstrijden en dat maakte waarschijnlijk bij The Blues indruk. Chelsea staat erom bekend jonge talenten bij clubs weg te halen.
Puur omdat ze zelf niet kunnen opleiden en alleen maar alles bij elkaar willen kopen, wat een misselijkmakende club is dat. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb ook weleens leegloop maar komt weer goed man.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: voor of achter??? XD |
|
|
|
|
dege
|
|
|
'Chelsea mengt zich in strijd om Van der Wiel' http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/02/13/2350509/chelsea-mengt-zich-in-strijd-om-van-der-wiel De kans dat Gregory van der Wiel nog jaren bij Ajax speelt wordt steeds kleiner. Na AC Milan, Manchester United, Manchester City en Barcelona heeft nu ook Chelsea interesse in de Ajax-back. Althans, dat meldt Mirror Football. Eerder werd al bekend dat Barcelona in Van der Wiel eventueel de opvolger van de mogelijk vertrekkende Dani Alves ziet. Ook AC Milan en beide clubs uit Manchester zouden interesse hebben in de Oranje-international, waar nu dus ook Chelsea zich bijvoegt.
Volgens de Engelse krant zou de strijd vooral gaan tussen AC Milan en Chelsea. Van der Wiel wordt in het sportkatern van de Engelse krant beschreven als één van de best backs in Europa. Tijdens het WK van afgelopen zomer zou hij zich definitief in de kijker van de Europese elite hebben gespeeld.
Van der Wiel is bezig aan zijn vijfde seizoen in Amsterdamse dienst. Het is zijn derde seizoen als vaste waarde. Hij debuteerde als centrumverdediger maar werd al snel de vaste rechtsback. In 98 competitiewedstrijden maakte Van der Wiel bovendien negen doelpunten.
Dat bedoel ik dus met Chelsea. Maar we kunnen ons denk ik toch echt gaan opmaken voor een leegloop komende zomer. Enkele van de dragende spelers zullen amsterdam gaan verlaten, heel nieuwsgierig hoe ajax dit gaat opvangen. Maar ze zijn nu in ieder geval wel al ruim van te voor gewaarschuwd en moeten nu dus al druk bezig zijn met het zoeken naar goede opvolgers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
bef
|
|
|
Ik zou Derijck halen van den haag een goede verdediger |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik loop zelf leeg man, wat een scheit zooitje zie ik steeds |
|
|
|
|
Sonny
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
gewoon afgetroefd op mentaliteit!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
misschien een verkeerde vergelijking; ben zelf geen 18 meer (nu 50 jaar). ik ben 2 1/2 jaar geleden bij mijn huidige werkgever begonnen samen met een aantal jonkies/schoolverlaters, allen op jaar contract basis. zij zijn een stuk goedkoper dan ik. ik ben als enigste nog steeds in dienst met inmiddels een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd, ondanks de kredietcrisis en dan enkel en alleen maar door mijn instelling en mentaliteit. Let wel, ik wil absoluut niet iedereen over één kam scheren, maar het viel wel op dat het er op leek dat het ze allemaal niets uitmaakte dat ze weer weg moesten. Misschien toch een mentaliteitskwestie.....??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 00:14 schreef Ronald 1960 het volgende:misschien een verkeerde vergelijking; ben zelf geen 18 meer (nu 50 jaar). ik ben 2 1/2 jaar geleden bij mijn huidige werkgever begonnen samen met een aantal jonkies/schoolverlaters, allen op jaar contract basis. zij zijn een stuk goedkoper dan ik. ik ben als enigste nog steeds in dienst met inmiddels een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd, ondanks de kredietcrisis en dan enkel en alleen maar door mijn instelling en mentaliteit. Let wel, ik wil absoluut niet iedereen over één kam scheren, maar het viel wel op dat het er op leek dat het ze allemaal niets uitmaakte dat ze weer weg moesten. Misschien toch een mentaliteitskwestie.....??? Dienstplicht.....
Sinds de afschaffing hiervan, hebben mensen geen discipline meer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zou iedereen eruit knikkeren en opnieuw gaan bouwen een jaartje of 7.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker sarcastisch vandaag.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja en dat kan ik me hartstikke goed voorstellen. Weer wachten, weer gaan bouwen. Voor het zoveelste jaar. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 21:52 schreef Pietje het volgende:[..] Ja en dat kan ik me hartstikke goed voorstellen. Weer wachten, weer gaan bouwen. Voor het zoveelste jaar. zo is het pietje.......we worden gewoon genaait.....en die vette heren maar mooi weer spelen en links en rechts de zakken vullen en een beetje hoeren en snoeren in de rondte.....en sjakie de fanatieke fan maakt overuren om zijn kaartje voor zijn cluppie te kunnen betalen man....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 21:56 schreef joduh het volgende:[..] zo is het pietje.......we worden gewoon genaait.....en die vette heren maar mooi weer spelen en links en rechts de zakken vullen en een beetje hoeren en snoeren in de rondte.....en sjakie de fanatieke fan maakt overuren om zijn kaartje voor zijn cluppie te kunnen betalen man....... Zeker, joduh!!! En dat soort mannen laat zich niet opzij drukken door Johan Cruijff of Keje Molenaar. Wat betreft Van den Boog heb ik goede hoop dat hij binnenkort gaat (moet) opstappen. Bij het ontslag van Van der Zee heeft hij zich nagenoeg onmogelijk gemaakt. Hij wordt openlijk betiteld als leugenaar. Zijn positie wankelt. Prima! Nou de rest nog. Ik zie liever echte voetbalmensen daar zitten in plaats van die commerciële managers. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 22:00 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker, joduh!!! En dat soort mannen laat zich niet opzij drukken door Johan Cruijff of Keje Molenaar. Wat betreft Van den Boog heb ik goede hoop dat hij binnenkort gaat (moet) opstappen. Bij het ontslag van Van der Zee heeft hij zich nagenoeg onmogelijk gemaakt. Hij wordt openlijk betiteld als leugenaar. Zijn positie wankelt. Prima! Nou de rest nog. Ik zie liever echte voetbalmensen daar zitten in plaats van die commerciële managers. weet je pietje...ben momenteel in een fase dat het me werkelijk geen ene fuck meer uitmaakt man......van binnen ben ik verdrietig,boos ,woedend,leeg.......ik weet het gewoon niet man....stond er maar iets tastbaars voor me,kon ik me uitleven erop,maar hier kan je niks mee doen man.......e natuurlijk hoop ik (voor de 20e x) dat het nu WEL goedkomt en op de derde ster volgend seizoen,maar ook ben ik weer bang voor de domper die we wel weeer zullen gaan krijgen......waar is gvd AJAX??????????????en nog belangrijer: WIE is AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en het wordt steeds duidelijker...we kunnen net zo goed voor SHELL gaan juichen........of nokia...OF SUPER DE BOER.......OOK ALLEMAAL BEDRIJVEN..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 22:06 schreef joduh het volgende:[..] weet je pietje...ben momenteel in een fase dat het me werkelijk geen ene fuck meer uitmaakt man......van binnen ben ik verdrietig,boos ,woedend,leeg.......ik weet het gewoon niet man....stond er maar iets tastbaars voor me,kon ik me uitleven erop,maar hier kan je niks mee doen man.......e natuurlijk hoop ik (voor de 20e x) dat het nu WEL goedkomt en op de derde ster volgend seizoen,maar ook ben ik weer bang voor de domper die we wel weeer zullen gaan krijgen......waar is gvd AJAX??????????????en nog belangrijer: WIE is AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en het wordt steeds duidelijker...we kunnen net zo goed voor SHELL gaan juichen........of nokia...OF SUPER DE BOER.......OOK ALLEMAAL BEDRIJVEN..... En dat is nou precies het gevoel dat ik ook heb. Zeker, met Johan en Frank zullen er mooie tijden gaan komen. Ik verwacht het, of beter, ik hoop het. Maar weer wachten. Jezus, joduh ik ben toch zo verschrikkelijk kwaad, maar vooral teleurgesteld. Elke jaar hoop ik weer op een mooi seizoen en elke keer is het weer niks... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist man...en dt er hier dappere dodo`s lopen die het hebben over geduld hebben en je moet ze de tijd geven......mijn god man....hoeveel tijd wil je hebben man.....we zijn genaait en kampioenschap is gewoon verkocht voor positieve financien.....wat voor HET BEDRIJF ajax dus belangrijer is dan hun suporters die de derde ster willen........ |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Als Jan en Toby vertrekken,dan denk ik aan Douglas en Vlaar in het centrum. Al Hammie vertrekt is Huntelaar de ideale oplossing. Theo Janssen erbij op links en rechtsback uit eigen jeugd. Dan staat er komend jaar prima team. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 23:03 schreef Ajax mijn club het volgende:Als Jan en Toby vertrekken,dan denk ik aan Douglas en Vlaar in het centrum. Al Hammie vertrekt is Huntelaar de ideale oplossing. Theo Janssen erbij op links en rechtsback uit eigen jeugd. Dan staat er komend jaar prima team. VLAAR??? aub niet zeg, die is echt niet zo goed als word voor gedaan. Douglas zou wel een welkome versterking zijn maar Vlaar dus echt niet. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
ajax moet gewoon zelf goed scouten, ik zeg koop de scouts van groningen en herenveen en je krijgt zeker een topper voor weinig |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 22:06 schreef joduh het volgende:[..] weet je pietje...ben momenteel in een fase dat het me werkelijk geen ene fuck meer uitmaakt man......van binnen ben ik verdrietig,boos ,woedend,leeg.......ik weet het gewoon niet man....stond er maar iets tastbaars voor me,kon ik me uitleven erop,maar hier kan je niks mee doen man.......e natuurlijk hoop ik (voor de 20e x) dat het nu WEL goedkomt en op de derde ster volgend seizoen,maar ook ben ik weer bang voor de domper die we wel weeer zullen gaan krijgen......waar is gvd AJAX??????????????en nog belangrijer: WIE is AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en het wordt steeds duidelijker...we kunnen net zo goed voor SHELL gaan juichen........of nokia...OF SUPER DE BOER.......OOK ALLEMAAL BEDRIJVEN..... eens...machteloos? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 22:12 schreef joduh het volgende:juist man...en dt er hier dappere dodo`s lopen die het hebben over geduld hebben en je moet ze de tijd geven......mijn god man....hoeveel tijd wil je hebben man.....we zijn genaait en kampioenschap is gewoon verkocht voor positieve financien.....wat voor HET BEDRIJF ajax dus belangrijer is dan hun suporters die de derde ster willen........ ook eens... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hij is niet de enige... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 07:09 schreef tommie77 het volgende:ajax moet gewoon zelf goed scouten, ik zeg koop de scouts van groningen en herenveen en je krijgt zeker een topper voor weinig met name groningen doet goed werk met haar scouting, hebben meer afgeleverd de laatste jaren als ajax, helaas maar waar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 - 12:23 schreef dege het volgende:[..] met name groningen doet goed werk met haar scouting, hebben meer afgeleverd de laatste jaren als ajax, helaas maar waar. vind het nog wel meevallen eerlijk gezegt.. ze hebben nog altijd geen chivu maxwell zlatan etc etc etc etc.. wat ze scouten is leuk en aardig in de eredivisie maar zeker geen wereldtop zoals ajax ze wel scoute |
|
|
|