|
|
verbrande harry
|
|
|
Morten Olsen hoopt dat Christian Eriksen de aanbiedingen van buitenlandse clubs voorlopig naast zich laat liggen. De middenvelder van Ajax staat bekend als één van de grootste talenten van Europa en de topclubs zouden in de rij staan om de Deen over te nemen. Maar het is nu nog te vroeg voor Christian om te vertrekken, zei Olsen.
De bondscoach van Denemarken, en voormalig coach van Arsenal, zag de naam van Eriksen al genoemd worden bij clubs als Chelsea, Arsenal en AC Milan. Hij is een zeer getalenteerde speler, zei Olsen. Hij is technisch zeer sterk en hoewel het misschien wat vroeg was, besloot ik om hem afgelopen zomer mee te nemen naar het WK. Dit was een mooi moment voor hem en goed voor zijn toekomst, want hij is absoluut een speler die in de aankomende jaren erg belangrijk gaat zijn.
Woensdag krijgen de Engelse scouts een nieuwe kans om Eriksen aan het werk te zien, wanneer Denemarken oefent tegen de Britten. Hij zal zeker spelen, maar ik weet nog niet of hij start, zei Olsen, die hoopt dat de Engelse clubs zich inhouden: Momenteel zit hij goed bij Ajax, hij kan zich daar ontwikkelen tot een topspeler. Het is nu nog te vroeg voor Christian om te vertrekken, maar misschien zien jullie hem over een jaar of vijf in de Premier League.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15546 |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
helemaal mee eens,veeeeeeeeeeels te vroeg...hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Eriksen, luister naar Morten!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Olsen+Eriksen-4=2=helden!
toch? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Idd!
Niet dat Eriksen überhaupt weg wilde.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Eriksen moet, als ie verstandig is, en dat is ie wel, nog minimaal 2 en een half jaar bij AJAX blijven. In Amsterdam kan ie uitgroeien tot een briljantje en dan heeft ie de clubs voor het uitkiezen. Een Deen in Ajax-dienst gaat bijna altijd goed en wanneer ie naar de wijze lessen van Morten luistert, komt het helemaal goed. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoezo te vroeg???het is kw voor 8? |
|
|
|