BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 4 miljoen voor Castaignos, wie haalt Feyenoord volgend seizoen als spits hiervoor?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fey12
 fey12 - woensdag 09 februari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
4 miljoen voor Castaignos, wie haalt Feyenoord volgend seizoen als spits hiervoor? Hebben we eindelijk een toptalent in de spits, na dit jaren niet te hebben. Doet Feyenoord hier wel goed aan is mijn vraag? Qua verkoop wel, contract loopt af en 4 miljoen met schulden is niet slecht. Maar hadden ze niet een huurperiode van bijvoorbeeld een jaar of twee jaar moeten afdwingen en een percentage van zijn marktwaarde over 4 jaar, of een percentage van zijn doorverkoop.
De vraag is dus, doet feyenoord er wel goed aan een spits met talent te verkopen, terwijl we al zo'n probleem hebben is de afgelopen jaren gebleken om aan een goalgetter te komen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 februari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Wellicht dat Feyenoord zo spoedig mogelijk uit die wurgende cat. 1 indeling wil komen, oftewel: van de zomer weer ruimte om te kunnen kopen. Geeft wél meer armslag en investeringsruimte.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 februari 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Iemand uit eigen jeugd denk ik.
de flh
 de flh - woensdag 09 februari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Iemand uit eigen jeugd denk ik.
Dat zou echt schitterend zijn.
markw3
 markw3 - woensdag 09 februari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Andréa Fileccia??? Zie hem wel eens voorbij schieten in wedstrijden van jong Feyenoord. Van de week ook weer 2 gescoord in de beker tegen PSV... Gewoon een kans geven lijkt me? Wel jammer dat ie bij Excelsior niet speelt.
d-nom
 d-nom - woensdag 09 februari 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Iemand uit eigen jeugd denk ik.
Top idee , en nu nog effe lekker de oude maar zeer goed spelende Sibon derbij halen, voor de ervaring en vele assists die deze goede man nog in de been heeft. Wil nog een jaar door, dus laat hem ze lekker der voor ons in knallen.
Vnny
 Vnny - woensdag 09 februari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Ja Sibon dat is een zo'n reserve jood, bovendien is bij hem oud een understatement
FR-Han
 FR-Han - woensdag 09 februari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
vleminx!!!! die motten we hebben. gini eruit, bjorn erbij!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 09 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 13:48 schreef obiku010 het volgende:
vleminx!!!! die motten we hebben. gini eruit, bjorn erbij!!!
kenne we nie betale!!!
Vnny
 Vnny - woensdag 09 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Ligt eraan wat we zelf nog gaan verkopen van de zomer...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 09 februari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 16:34 schreef Vnny het volgende:
Ligt eraan wat we zelf nog gaan verkopen van de zomer...
Vleminx moet 10 miljoen gaan kosten, als we er 3 verkopen voor 15 miljoen totaal (meer lijkt me onrealistisch) gaat er 25% meteen naar investeerders. daarna gaat een groot deel naar de schuldsanering. Daarbij moeten we maar hopen dat we uit categorie 1 komen, maar als dat gebeurt hebben we hooguit 6 of 7 miljoen om te besteden inclusief die speler's salaris...
Vnny
 Vnny - woensdag 09 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 16:43 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Vleminx moet 10 miljoen gaan kosten, als we er 3 verkopen voor 15 miljoen totaal (meer lijkt me onrealistisch) gaat er 25% meteen naar investeerders. daarna gaat een groot deel naar de schuldsanering. Daarbij moeten we maar hopen dat we uit categorie 1 komen, maar als dat gebeurt hebben we hooguit 6 of 7 miljoen om te besteden inclusief die speler's salaris...
10 miljoen WTF, serieus? Dost was (maar) 6 miljoen en heeft nog een lang doorlopend contract. Als het echt 10 miljoen is dan is het inderdaad niet haalbaar en bovendien niet echt verantwoord om zo'n dure aankoop te doen. Dan kun je beter van Wolfswinkel halen, zal vast niet meer kosten neem ik aan.
sevillana
 sevillana - woensdag 09 februari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Iemand uit eigen jeugd denk ik.
Jordy Toorenburg aan de selectie toevoegen misschien?
DY
 DY - woensdag 09 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 17:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

Jordy Toorenburg aan de selectie toevoegen misschien?
Jah precies, werd bij ado bestempeld als groot talent heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen:P
Bernardo
 Bernardo - woensdag 09 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Transfervrij zoeken of Huren
Maar laten ze alles wat ze verkopen daar de verdiensten van zoveel mogelijk gebruiken om de schuld weg te poetsen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Lijkt me wel duidelijk! Doen ze ook, trouwens.
sevillana
 sevillana - woensdag 09 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 17:13 schreef Bernardo het volgende:
Transfervrij zoeken of Huren
Maar laten ze alles wat ze verkopen daar de verdiensten van zoveel mogelijk gebruiken om de schuld weg te poetsen
dat zou wel eens mee (of tegen?) kunnen gaan vallen, spelers die door Feyenoord verkocht worden en nog goed geld opbrengen . . . . .
Vnny
 Vnny - woensdag 09 februari 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 17:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

Jordy Toorenburg aan de selectie toevoegen misschien?
prima idee!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 4 miljoen voor Castaignos, wie haalt Feyenoord volgend seizoen als spits hiervoor?









0.0079081