|
|
feyenoord1979
|
|
|
Johan Elmander staat open voor een zomers vertrek bij Bolton Wanderers. De oud-Feyenoorder is door zijn aflopende verbintenis na dit seizoen transfervrij
bron :http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/157285/Elmander_voelt_zich_niet_gebonden_aan_Bolton.html |
|
|
|
|
pfe83
|
|
|
Mwah, de laatstje jaren niet veel meer van gehoord, maar speelt toch al wat jaren in Engeland, dat zegt wel iets. Misschien goede vervanger van Luc als eerste spits. Weet alleen niet wat zijn salariseisen zijn na zijn Engelse jaren. |
|
|
|
|
d-nom
|
|
|
Sibon halen , die is uitgebald down under, en wil nog effe lekker een jaartje door, ervaring in huis is toch top en hij geeft veel assists en lijkt me een prima pinch-hitter. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 13:40 schreef d-nom het volgende:Sibon halen , die is uitgebald down under, en wil nog effe lekker een jaartje door, ervaring in huis is toch top en hij geeft veel assists en lijkt me een prima pinch-hitter. of gewoon peter houtman bellen? tjonge tjonge |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
en zo kunnen we nog uuuuuren doorgaan. Was Mido al geweest? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja prima plan, roep ik alles wel om tijdens de wedstrijd, kan ik ook mooi nieuwe Feyenoord songs inzetten! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Nee die is naar Az hoorde ik van Obiku |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die redt ut ook al niet, krachthorken bij de hork....Pffff |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
psnel21
|
|
|
Ze verdienen gelukkig niet zo veel in Engeland. Ik denk dat we 'm 3 weken kunnen vastleggen. Doet het trouwens erg goed bij Bolton ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: het is milo! en geen mido! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik zal nooit voor die kakkerlakken ballen! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: ook niet om de club daar naar de klote te helpen? haha |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Als je Elmander kan halen, meteen doen. Heeft altijd inzet, en bovendien een goede spits. Toen bij Toulouse scoorde die veel en ahd toen transfer verdiend naar Bolton en maakt daar ook wel wat doelpuntjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HELD, bedankt voor de perfecte voorzet tegen de boeren! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Geen Elmander Sibon Koevermans. Met deze gasten worden we nooit Kampioen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nooooooiiiit van gehoord. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Met deze gasten die we nu hebben wel ??
van Beukering is nog sneller dan die Larssen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Elmander zou een aanwinst zijn hebben jullie dan zijn doelpunt niet gezien net voor de kerst .Voor mij het doelpunt van 2010..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hier voor de sukkels die hem niks vinden!!!!!!
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
die elmander is wel echt een beer, iemand opgervallen hoe breed die man is? |
|
|
|
|
FeyenoordVlaardingen
|
|
|
idd een GE NI ALE goal van elmander, zie hem wekelijks op sport 1 spelen bij bolton..en geloof me die man is feyenoords niveau ontstegen..feyenoord zou in deze fase heeeeeel erg blij mogen zijn met een spits van het kaliber Elmander |
|
|
|
|
TnT the DJ
|
|
|
Als je een Zweeds international kunt halen met zoveel ervaring, moet je dat natuurlijk altijd doen...
Echter vrees ik dat Johan inmiddels 6 etages hoger zit dan ons salaris-plafond! Kortom: Waarschijnlijk een zinloze discussie dit! :( |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is niet m'n eerste keus... |
|
|
|
|
feyenoord1979
|
|
|
hey hoe doe je zo filmpje van youtube op deze topic ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door feyenoord1979 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Moet zeggen dat ik de beste man niet zo gevolgd heb de afgelopen jaren maar die goal is natuurlijk geniaal, het salaris zal zeker een probleem zijn |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Daarom, nog 3 van die halve gasten erbij helpt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik doe geen filmpjes. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Iedereen halen die een mooi doelpunt heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan me nog wel herinneren dat Feyenoord destijds het nieuws bekend maakte dat ze een groot talent hadden kunnen vastleggen . . . . . . . . . .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Elmander
om de een of andere reden kwam het er bij Feyenoord niet uit . . . . . . . . . . ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: deja vu all over again?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en bij NAC was hij weergaloos goed,maar niet terug halen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zal het grote Kuip-mysterie wel geweest zijn . . . . . |
|
|
|
|
FR-Yannick
|
|
|
quote: Prachtige goal dat wel ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door FR-Yannick -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 maande terug ofzo... |
|
|
|