BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax binnen half jaar kerngezond'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Ajax-directeur Rik Van den Boog zegt tegenover NU Sport dat Ajax binnen een half jaar kerngezond is.

'Dat 'kerngezond' gaat lukken. Maar kampioen mijn hersenen denken dat ik ze er nog zelf in kan schieten, maar mijn benen schieten tekort, haha', reageert Van den Boog op de stelling 'binnen anderhalf jaar is Ajax kampioen en kerngezond, anders stap ik op'.

Hij vervolgt: 'Kampioen worden, is voor een deel ook een paar ballen die net goed vallen. Vorig seizoen hadden we 'm verdiend. En ik denk dat we de voorwaarden aan het scheppen zijn om straks een reeks neer te zetten'.

Over het opstappen zegt hij: 'Als er een betere voor mijn baan is, ben ik de eerste die zegt: ik heb mijn ding gedaan, ga je gang. Het is een zware baan. Veel zwaarder dan ik gedacht had. Ik heb grotere bedrijven geleid, had niet gedacht dat ik zoveel tijd, energie, bloed, zweet en tranen kwijt zou zijn. Er is wel eens gesuggereerd dat ik 32 uur per week werk. Soms heb ik het idee dat ik 32 uur in een dag stop'.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/49444/-ajax-binnen-half-jaar-kerngezond-.html
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 09 februari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
ook dit klinkt weer lekker in de oren,net als die talenten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 februari 2011 door verbrande harry --
Brandje
 Brandje - woensdag 09 februari 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Dat is het voordeel dat we nog steeds een grote naam hebben. We kunnen spelers voor goede bedragen verkopen en zodoende kan je klappen opvangen.
Ik denk zelfs, mocht Ajax een keer als enige club in de cl spelen, dat het gat met de andere clubs heel erg groot gaat worden.
remco k
 remco k - woensdag 09 februari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 februari 2011 - 15:22 schreef Brandje het volgende:
Dat is het voordeel dat we nog steeds een grote naam hebben. We kunnen spelers voor goede bedragen verkopen en zodoende kan je klappen opvangen.
Ik denk zelfs, mocht Ajax een keer als enige club in de cl spelen, dat het gat met de andere clubs heel erg groot gaat worden.
Financieel wel, maar dat is al vanaf begin jaren negentig zo, dus ook het afgelopen decenium, en we weten allemaal wat dat ons gebracht heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax binnen half jaar kerngezond'

0.0050129