|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Niet 1 waar die 3 penalty's stopt. En tegen AZ, Groningen en Ajax 4 Fantastische reddingen maakt in 1 wedstrijd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik zit trouwens ff die Vieuws in de gaten te houden van dit topic. Maar in de afgelopen 5 minuten is dit topic 48 x bekeken waarvan maar 2 posten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 18:45 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Niet 1 waar die 3 penalty's stopt. En tegen AZ, Groningen en Ajax 4 Fantastische reddingen maakt in 1 wedstrijd ja wel hoor. Pak de wedstrijd van Twente. Penalty stoppen tegen Roda.
etc etc.
Maar Tyton is inderdaad net ff verder nog. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Als Tyton op de goal komt wordt je top 5. Hij pakt echt punten voor je, zoals Gomes in vroeger deed bij de lampies, en Stekelvarken bij de snavels dit jaar. Maarja.. Its all about the money |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:[..] ja wel hoor. Pak de wedstrijd van Twente. Penalty stoppen tegen Roda. etc etc. Maar Tyton is inderdaad net ff verder nog. Als een spits 1 op 1 op mulder af gaat dan scoort die eerder als tegen Tyton. Ik ken het wel 100x zeggen maar ik vind tyton echt tyfus goed. Tyton is in ieder geval VELE malen beter dan Stekelenburg was op die leeftijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 18:50 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als een spits 1 op 1 op mulder af gaat dan scoort die eerder als tegen Tyton. Ik ken het wel 100x zeggen maar ik vind tyton echt tyfus goed. Tyton is in ieder geval VELE malen beter dan Stekelenburg was op die leeftijd leuk voor Roda. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja dat had Martin van Geel goed gedaan daar |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 3 seconden beeld is wat weinig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar altijd nog 3x zo lang als Babovic' magic moments. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: woehahaha trainingsbeelden, 5x dezelfde beelden. Zelfs op de hotelkamer! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: beetje goeie inhoud mag ook wel, ik kan van mulder ook 10 minuten opname laten zien zonder inhoud.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zoek de andere filmpjes zelf maar op! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh, relax. T is geen wereldspeler. T is een simpele waterdrager. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Natuurlijk is het uiteindelijk allemaal wat opgeblazen met die topics, wat wel geweldig was overigens!
Maar wat ik wel meen is dat hij echt wat aan Feyenoord had kunnen toevoegen. Niet alleen qua voetbal, maar zeker ook qua strijd. Gewoon zonde dat zo'n jongen de kans niet heeft gekregen en na een jaartje alweer moest vertrekken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 februari 2011 - 17:55 schreef D-010 het volgende:Feyenoord lijkt steeds meer overtuigd van Przemyslaw Tyton. De doelman van Roda JC moet komend seizoen in De Kuip gaan spelen. De huidige drie keepers blijken (nog) niet te voldoen aan het beoogde niveau. Tyton doet het momenteel goed bij Roda JC. Martin van Geel kent de ins en outs van zijn contract en zou de Pool naar Feyenoord kunnen halen. Dat is nodig ook gezien de huidige situatie bij de Rotterdammers. Eerste keus Rob van Dijk is te oud om nog langer door te gaan. De jongelingen Erwin Mulder en Darley Ramon Torres hebben daarnaast nog niet het niveau wat nodig is bij Feyenoord. Mulder staat momenteel op doel, maar oogt onzeker. Darley heeft nog helemaal geen ervaring. Als Darley te weinig ervaring heeft... wat doet ie dan nog hier en wordt ook hij niet bij Exelcior gestald...? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Waarom wordt er doorgegaan op een topic dat er allang niet meer toe doet. Feyenoord zal geen nieuwe keeper gaan halen en Mulder gaat het gewoon heel goed doen dit jaar als hij heel blijft. Nu kan dit topic dicht. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
weet iemand trouwens waarom darley nummer 1 heeft gekregen? |
|
|
|