|
|
Marco12345
|
|
|
meer profclubs die als ze gaan trainen eerst 500 meter af moeten leggen over een zebrapad op een drukke weg, een holletje naar beneden en een bruggetje om bij het trainingsveld te komen? . |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 09:44 schreef Marco12345 het volgende:meer profclubs die als ze gaan trainen eerst 500 meter af moeten leggen over een zebrapad op een drukke weg, een holletje naar beneden en een bruggetje om bij het trainingsveld te komen? . Interessant! Fijn ook om te weten! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
God dat is bij andere clubs niet zo. Denk je dat wij daarom niet presteren tijdens de wedstrijd? Dat ze voortaan elke zondag voor de wedstrijd eerst een drukke weg over moeten etc om te kunnen presteren? Wat nutteloos topic dit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
het holletje naar beneden, daar komen al die spierblessures van, wie belt Mario even? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
ja ik denk inderdaad dat dat er mede mee te maken heeft, het is amateurisme ten top. Het ziet er niet uit zo'n selectie die dan moet wachten voor het rode stoplicht en de materiaalman heeft dan de sleutel van het poortje na het bruggetje en soms staan de miljonairs daar dan te wachten naast de sloot. Kunnen ze daar nou echt niets beters op verzinnen anno 2011? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Welke clubs nog meer dan Milo? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: fc bal over de weg naar bijveldje! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ja precies... topsportklimaat! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
denk overigens niet dat het ten koste gaat van de prestatie,s. tenzij ze over de weg rijden daar zoals bij carmegedon |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ok, dat gaat misschien wat ver maar verbazingwekkend blijft het wel, de knulligheid ervan. Vroeger hadden ze misschien maar 1 trainingsveld maar wél direct naast de Kuip in die kooi, dat had toch wel veel meer uitstraling dan trainen op de amateurveldjes. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bij Milan ligt er 44 km tussen het trainingsveld en het stadion. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Moeten ze dat ook iedere dag lopen?? |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee maar is wel een idee als training. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 09:58 schreef Marco12345 het volgende:ja ik denk inderdaad dat dat er mede mee te maken heeft, het is amateurisme ten top. Het ziet er niet uit zo'n selectie die dan moet wachten voor het rode stoplicht en de materiaalman heeft dan de sleutel van het poortje na het bruggetje en soms staan de miljonairs daar dan te wachten naast de sloot. Kunnen ze daar nou echt niets beters op verzinnen anno 2011? Heel Varkenoord straalt topsport uit ,het is alleen profesioneliteit ANNO 1974.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat moet een hoop mensen hier aanspreken. Die hyperventileren al als er een vuilnisbak in de Kuip verplaats wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat moet een hoop mensen hier aanspreken. Die hyperventileren al als er een vuilnisbak in de Kuip verplaats wordt. Is nostalgie daarzo,ik kom er graag en zou dat ook nog heel lang willen doen... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 09:44 schreef Marco12345 het volgende:meer profclubs die als ze gaan trainen eerst 500 meter af moeten leggen over een zebrapad op een drukke weg, een holletje naar beneden en een bruggetje om bij het trainingsveld te komen? . Eerder gaan trainen, is het op de weg ook niet druk, hoeven ze niet over het zebrapad. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
hij heeft wel een punt!! wat heeft het nu eigenlijk opgeleverd dat we het veld bij de Kuip hebben weg gehaald?? O ja, dat je nu een kaartje moet regelen om een van de 5 duizend te zijn bij de eerste training!! net als altijd worden wij weer op de achtergrond geplaatst!! Overigens zien die velden er op varkenoord ook niet uit! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Bij vvv moeten ze eerst 3548 treden omlaag om te spelen en daarna weer 3548 treden omhoog.....
Lekker belangrijk, die 500 meter is gelijk een goede warming up. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Goeie warming up als ze dat moeten fietsen |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 09:44 schreef Marco12345 het volgende:meer profclubs die als ze gaan trainen eerst 500 meter af moeten leggen over een zebrapad op een drukke weg, een holletje naar beneden en een bruggetje om bij het trainingsveld te komen? . Het lek is boven! Eindelijk weten we hoe het komt dat we zo slecht presteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: komt door dat holletje naar beneden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze kunnen zich toch ook daar omkleden? Of is dat niet luxe genoeg? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik heb me dit al eerder eens door iemand laten vertellen;
De Toekomst is het sportcomplex van 020. Hier spelen de vier amateur- en 14 jeugdelftallen en het tweede elftal van 020. Sinds seizoen 2009-2010 traint 020 - 1 ook bijna altijd op de Toekomst.
Door een wijziging op de tekentafel is de Toekomst iets verder - op een afstand van 600 meter - van de Amsterdam ArenA komen te liggen dan gepland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
ik ken een club uit almelo die vind het nodig om te trainen in nijmegen en rotterdam. Dat is iets verder dan 500 meter. Dus ik denk dat het normaal is om ver van je stadion te trainen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, . . . Feyenoord heeft niet al te lang geleden ergens ver van Rotterdam in een grote zandbak getraind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja toen zeiden ze ook dat het perfecte omstandigheden waren en dat ze optimaal voorbereid waren voor de competitie start, En het gevolg.... Een record aan nederlagen in het nieuwe jaar |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 17:20 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja toen zeiden ze ook dat het perfecte omstandigheden waren en dat ze optimaal voorbereid waren voor de competitie start, En het gevolg.... Een record aan nederlagen in het nieuwe jaar het zand is nu uit de ogen dus nu zijn ze wakker!! komende 12 wedstrijden gaan we winnen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja ik hoop het dat het daar aan lag |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Ze hadden het zand nog in hun ogen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 17:12 schreef RedDevil1990 het volgende:ik ken een club uit almelo die vind het nodig om te trainen in nijmegen en rotterdam. Dat is iets verder dan 500 meter. Dus ik denk dat het normaal is om ver van je stadion te trainen Schalke '04? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee die niet, zit die tegenwoordig ook in Almelo gevestigd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stoplicht rood, stoplicht groen, in Almelo is geen ruk te doen
Bier is er lauw, bevolking lam, we trainen graag in Rotterdam. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 09:02 schreef FR-Henk het volgende:Stoplicht rood, stoplicht groen, in Almelo is geen ruk te doen Bier is er lauw, bevolking lam, we trainen graag in Rotterdam. Jij ben echt grappig, ik lach heel gauw. Dus je moet echt stoppen nou |
|
|
|