|
|
verbrande harry
|
|
|
Johan Cruijff heeft dinsdag met de top van Ajax gesproken over de toekomst van de Amsterdamse club. Beide partijen willen voorlopig geen details over de inhoud van het gesprek prijsgeven.
Cruijff sprak met algemeen directeur Rik van den Boog en de volledige raad van commissarissen van Ajax. Eén van de onderwerpen was de invoering van drie commissies die als klankbord van de directie moeten functioneren. Ajax verwacht nog deze week bekend te maken welke personen die groepen gaan vormen. Het gaat om een technische en financiële commissie en een aantal mensen die de clubstructuur moet bewaken. Cruijff is kandidaat om de technische commissie te leiden.
Goede plaats,
De 63-jarige Verlosser sluit zelfs niet meer uit dat hij een zetel krijgt in de raad van commissarissen. ,,Ik zeg nergens bij voorbaat nee op, zei hij dinsdag in De Volkskrant. ,,Het gaat erom dat mensen op de goede plaats zitten. Als dit de goede plaats voor mij is, gaan we daarnaar kijken.
De Boer,
Cruijff onderhoudt nauwe banden met hoofdtrainer Frank de Boer. Hij vreest dat de onervaren oefenmeester eveneens voortijdig sneuvelt, als er geen dingen veranderen bij Ajax, dat nog steeds geen technisch directeur heeft.
http://ajax1.nl/archief/cruijff-vreest-dat-de-boer-sneuvelt-bij-ajax/#more-3148 |
|
|
|
|
dege
|
|
|
let maar op dat er dingen gaan veranderen en dat Cruijff plaats gaan nemen in die commissie, hij roept dit niet voor niets. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en als er iets niet is wat johan wil is dat dat deboer sneuvelt.. dus het begint erop te lijken dat Johan komt... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zou het een mogelijk zijn dat JC het bestuur op een of andere manier buitenspel wil/kan zetten? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ja dat denk ik wel aangezien hij de halve rvc heeft neergezet. en de enige wie 't bestuur er uit kan gooien is de rvc. dus dat is mischien wel een mogelijkheid |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Niet de rvc maar de ledenraad! Is toch ff wat anders |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Geweldige opmerking van Cruyff: Formeel beslist vd Boog. Wat eigenlijk inhoud: Anderen bepalen wat er gebeurt en Rick mag zeggen wat er besloten is. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Topictitel is wel heel suggestief |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: ja, vind ik ook. Dacht dat er al weer heel wat aan de hand was. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wanneer er niet geluisterd word naar Cruijff, zal FRANK DE BOER inderdaad sneuvelen helaas! Ze moeten bij AJAX beseffen dat er niemand groter is dan HELD JC! Ook Frank moet goed luisteren naar Johan en zijn kennis voor vol aannemen, anders komt ie op den duur in een lastig parket! |
|
|
|