|
|
Leon FR1908
|
|
|
ROTTERDAM - Tim de Cler werkte in zijn loopbaan onder grote trainers. Louis van Gaal en Co Adriaanse springen er volgens de verdediger uit, zo zegt hij tegen het AD. ,,De eerste jaren onder Adriaanse waren een feest. Hij deed echt geweldige dingen."
,,We speelden ooit thuis tegen Feyenoord. We hadden de warming- up gedaan en we kwamen een paar minuten voor de wedstrijd de kleedkamer binnen. Plotseling vertelde Co dat hij alles anders ging doen. Barry Opdam was centrumverdediger, maar hij werd plotseling linkerspits. Wij waren verrast, maar Feyenoord helemaal. We stonden binnen honderd seconden met 1-0 voor. Adriaanse kon een team echt tot grote hoogte laten stijgen."
,,Louis van Gaal maakte de spelers individueel veel beter, tactisch en technisch. Maar ook Marco van Basten vond ik een geweldige trainer. Onder Van Basten heeft Nederland gewoon het beste voetbal in jaren gespeeld", aldus de voormalig international die waarschijnlijk aan zijn laatste seizoen in het shirt van Feyenoord bezig is.
,,En Mario Been? Ik was teleurgesteld dat ik vorig jaar niet speelde. Onze ruzie op Woudestein was echt een miscommunicatie. Dat was snel uit de wereld. Ik kan erg goed met hem opschieten." 09/02/11 22u00 AD sportwereld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hmmm als hij zegt dat Van Basten een fantastische trainert is neem ik de rest ook niet meer serieus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker een jaartje bijtekenen voor een lager salaris. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Bij die andere trainers wordt positief gepraat over hun trainers kwaliteiten. En Mario vindt hij wel een aardige vent....
+ Als je vBasten hoger inschat dan Mario terwijl hij er toch echt dichter opzit dan wij, zegt dat volgens mij wel wat. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hij kan goed op Mario schieten???????????????????? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik kan af en toe ook wel op mario schieten !
OOO Opschieten met mario haha
Maar mijn statement blijft staan haha :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien mag ie met van Basten mee naar een club in 't buitenland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die de Cler blinkt niet uit in verrassende uitspraken. Voetballers-gelul. Grijs. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Zondag was hij ziek.... En maandagavond trof ik hem in de VIPlounge van het World Tennis Tournement in Ahoy... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
adriaanse: een feest van basten: geweldig been: kan wel goed met hem opschieten
ofterwijl been is een trainert van niks |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 20:33 schreef BRAYY het volgende:adriaanse: een feest van basten: geweldig been: kan wel goed met hem opschieten ofterwijl been is een trainert van niks Ja, die de Cler is een professionele analyticus... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 20:33 schreef BRAYY het volgende:adriaanse: een feest van basten: geweldig been: kan wel goed met hem opschieten ofterwijl been is een trainert van niks rancune. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij deze heeft de Cler duidelijk gemaakt dat ie een miezerig naar kereltje is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 20:03 schreef scarface1979 het volgende:Zondag was hij ziek.... En maandagavond trof ik hem in de VIPlounge van het World Tennis Tournement in Ahoy... Wat doe je dan ook bij tennis? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
scarface1979