|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou voor de F 1908 R schedel variant gaan>>> |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik vindt tattoos asociaal |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik ook, verminking van je lichaam. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Graag gedaan aso! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hangt van t lichaam af, geloof me bij mij was t aanwinst. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Volgens mij mag jij van je baas geen tattoo's hebben.... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ik heb een aapje op me buik getattoerd |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
en over 5 jaar hangen de vellen over je tattoo's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, moet ie toch beter opletten... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik zal hem even bellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goed idee, laat m ook ff vaart maken met mn promo naar Skill 6 band IV. April duurt me te lang. |
|
|
|
|
frray
|
|
|
ALs je ziet wat sommige mense op hun lichaam zetten. De raarste dingen komen erin voor, maar ja, je doet alles voor je club, laten we maar zeggen. Zit zelf te denken aan FR 1908, op me zij ofzo. Van boven naar benee. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 14:55 schreef frray het volgende:ALs je ziet wat sommige mense op hun lichaam zetten. De raarste dingen komen erin voor, maar ja, je doet alles voor je club, laten we maar zeggen. Zit zelf te denken aan FR 1908, op me zij ofzo. Van boven naar benee. eens!! maar wel leon ervoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
deze! ja! die! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hoe dom kun je zijn... (die kerel op het plaatje bedoel ik dan he) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zonder tattoo ben ik ook herkenbaar. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heb de namen van me ouders op me buik dus die ziet helemaal niemand. En ik heb nu een tattoo verbod gekregen van me vriendin. Maar ik wil dolgraag nog meer tattoo's maar doe het niet uit respect voor me vriendin.
Maar als wanneer Feyenoord weer x kampioen word dan laat ik een bulldog met een feyenoord vlag tussen z'n voorpoten op me kuit zetten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: he 2 minuut 5 is tattoo mario, Daar heb ik ook mijn tattoo's laten zetten, Hij heb echt ontygelijk veel prijzen, zelfs mensen uit friesland en belgie komen naar hem |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 17:28 schreef RedDevil1990 het volgende:Heb de namen van me ouders op me buik dus die ziet helemaal niemand. En ik heb nu een tattoo verbod gekregen van me vriendin. Maar ik wil dolgraag nog meer tattoo's maar doe het niet uit respect voor me vriendin. Maar als wanneer Feyenoord weer x kampioen word dan laat ik een bulldog met een feyenoord vlag tussen z'n voorpoten op me kuit zetten Hoe heet dat ook al weer??? onder de plak ofzo hehehe |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja maar nog niet kaal dus ik kan ermee leven |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Tattoos zijn voor altijd de meeste vrouwen niet gozer, doe lekker waar je zelf zin in hebt, alsze echt gek op je is boeit haar een paar plaatjes extra toch ook niet. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ik vind mensen asociaal die anderen in zekere zin asociaal noemen zonder iets te weten. vind je mensen die in de oorlog als gevangene nummers op hun arm getatoeerd kregen ook asociaal? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 20:27 schreef BRAYY het volgende:[..] ik vind mensen asociaal die anderen in zekere zin asociaal noemen zonder iets te weten. vind je mensen die in de oorlog als gevangene nummers op hun arm getatoeerd kregen ook asociaal? Weleens van cynisme gehoord?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ooooh net was ik nog een eikel? bang voor een ban? newsflash cynisme is niet zichtbaar als je typt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door BRAYY -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kaalheid leer je ook mee leven hehehe |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nee wil maar niet gelijk schelden..waar maak je jezelf druk over? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ik maak me niet druk hoor hahaha een vriend van me heeft in de oorlog gevangen gezeten en heeft zo'n tattoo gezet door de vijand destijds. mensen kijken hem vaak raar aan omdat 'de tattoo nergens op slaat' of gewoon lelijk is. maar ze weten het verhaal niet eens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
D8 al , je gaat tog niet serieus er op in. Scheh uit man : ) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Wel raar dat ik hem wel gelijk begreep en jij niet! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een vriend van me overweegt zijn held op z'n reet te laten zetten en neemt dit plaatje als voorbeeld:
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achja, wat moet je van zo'n figuur als JanMulder zeggen.. Triest. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hé, daar zul je mijn vriend net hebben! Ben je er al uit hoe je 'm erop laat zetten? Je twijfelde nog over òf die puntmuts òf Babovic's grote mond op je sterretje, toch? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: waarom triest? hij bewerkt ook plaatjes van babovic, net als jij! Kan je je die mooie vrachtwagen nog herinneren die je toen maakte? en je had geloof ik mokken met zn hoofd erop en een bus? jullie zouden iets samen gaan moeten doen! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ja jullie zitten op hetzelfde niveau! is dat nou een goed of een slecht teken??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 21:41 schreef BRAYY het volgende:[..] waarom triest? hij bewerkt ook plaatjes van babovic, net als jij! Kan je je die mooie vrachtwagen nog herinneren die je toen maakte? en je had geloof ik mokken met zn hoofd erop en een bus? jullie zouden iets samen gaan moeten doen! Nee dank je! Trouwens, het enige dat ik ooit eens heb toegevoegd aan een plaatje waarop die nietsnut al een puntmuts had gekregen van onze Babovic-verheerlijker is die clownsneus! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha zou dat het zijn? als je een beetje had opgelet kon je al iets zien aan het plaatje onder zijn naam ;-) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 21:45 schreef Vnny het volgende:[..] haha zou dat het zijn? als je een beetje had opgelet kon je al iets zien aan het plaatje onder zijn naam ;-) ooohja dat is een foto van hem! dom van me! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 20:38 schreef BRAYY het volgende:[..] ik maak me niet druk hoor hahaha een vriend van me heeft in de oorlog gevangen gezeten en heeft zo'n tattoo gezet door de vijand destijds. mensen kijken hem vaak raar aan omdat 'de tattoo nergens op slaat' of gewoon lelijk is. maar ze weten het verhaal niet eens. Hoe oud is je vriend nu? 89 jaar? |
|
|
|