BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - donderdag 10 februari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
a.s. zondag een cruciale wedstrijd.

Zie hier het resterende programma:

Resterend programma Ajax:
Roda JC (uit), VVV (thuis), PSV (uit), AZ (thuis), Willem II (uit), ADO (uit), Heracles (thuis), FC Groningen (thuis), NEC (uit), Excelsior (thuis), SC Heerenveen (uit), FC Twente (thuis)

Resterend programma FC Twente:
Vitesse (thuis), NEC (thuis), AZ (uit), NAC (thuis), VVV (thuis), Excelsior (uit), PSV (thuis), Roda JC (thuis), De Graafschap (uit), ADO (uit), Willem II (thuis), Ajax (uit)

Resterend programma PSV:
AZ (uit), NAC (thuis), Ajax (thuis), Excelsior (uit), NEC (uit), Utrecht (thuis), FC Twente (uit), SC Heerenveen (thuis), Heracles (uit), Feyenoord (uit), Vitesse (thuis), FC Groningen (uit)

Belangrijkste is winst op die Kerkratten.. en ook nog met een mooie pot voetbal graag.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 februari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
PSV heeft het moeilijkste schema, maar er kan vanalles gebeuren..
bird
 bird - donderdag 10 februari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
mooi hoeft nie 3 punten meenemen op naar de volgende hope dat psv en twente weer wat liggen
jacqueline
 jacqueline - donderdag 10 februari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
1-1
tom
 tom - donderdag 10 februari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
op naar het kampioenschap.
deze horde is genomen

1-3(1-1)

el hamdoui 1x
de jong 1x
alderweireld 1x
Guyt
 Guyt - donderdag 10 februari 2011 - 18:32   quote  deeplink  
1-2
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 februari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Als Ajax maar wint.. ;)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 10 februari 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Psv heeft echt nog een lastig programma!:D
Op Psv en Heerenveen uit, zou Ajax op zich alles wel moeten winnen!
Twente krijgt het nog lastig bij Ajax, Psv en AZ!
Twente wel het makkelijkste programma, helaas.
Hoop dat Ajax de 3e ster nu eindelijk eens pakt maar heb er een zwaar hoofd in en denk dat Twente weer kampioen wordt, Ajax 2e.
Maar dat hoop ik niet!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 februari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Raar dat mn gevoel iedere week anders is, nu denk ik weer dat we gaan winnen in kerkrade, maar vorige week was ik er van overtuigd dat we de bietenbrug op gingen met 2-1 ofzo!

Ik denk nu: 0-3 2 x kah en 1 x blind!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 februari 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 19:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Raar dat mn gevoel iedere week anders is, nu denk ik weer dat we gaan winnen in kerkrade, maar vorige week was ik er van overtuigd dat we de bietenbrug op gingen met 2-1 ofzo!

2 eigen doelpunten van Kah?? LOL XD
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 februari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 19:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

2 eigen doelpunten van Kah?? LOL XD
hahahaha goed he?!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 19:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

hahahaha goed he?!
Naizz ;)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 10 februari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 19:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Het zou maar zo kunnen, die Kah heeft een IQ van een chimpansee....
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 10 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 17:33 schreef jacqueline het volgende:
1-1
?

Waar kom jij onder vandaan gekropen

Heb van Ride begrepen dat hij geblokkeerd is om op jullie gedeelte te kunnen reageren.
Zou ook op jou van toepassing horen te zijn...
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 11 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Ach.. ik ben waarschijnlijk gewoon beleefder ;-)
En als het zondag op een gegeven moment 1-1 wordt, denk je toch weer even aan mij(n voorspelling) ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 11:40 schreef jacqueline het volgende:
Ach..
Wil je helemaal hier niet zien.
En met mij zeker 99%

Je voegt niks toe dan ergernis en aversie op dit topic.
Blijkbaar wil je dat maar niet begrijpen.
Hierbij het dringende verzoek om gewoon weg te blijven.
dege
 dege - vrijdag 11 februari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
het zal een heel lastige pot worden, verwacht toch een kleine overwinning van ajax.
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  

afca.gif
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
En als het zondag op een gegeven moment 1-1 wordt, denk je toch weer even aan mij(n voorspelling) ;-)
heb je Erica Terpstra ook weer...pfffffff
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:01 schreef Ride het volgende:

[ afbeelding ]
hehe...
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
1-3 ajax pakt 3 punten natuurlijk !! heb zon vermoeden dat psv dit weekeind al punten laat liggen!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:01 schreef Ride het volgende:

[ afbeelding ]
Hahahahahahaha
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 11 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
humor .................. ahum
joduh
 joduh - vrijdag 11 februari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
4-0
muntie vol
 muntie vol - vrijdag 11 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
ajax.moet meer lef tonen opstelling steek anita jan toby daley demy cristian enoj miralem siem mounir
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 17:33 schreef jacqueline het volgende:
1-1
Huh? Laat ik nou denken, dat je je lesje geleerd had, namelijk dat je hier niet meer welkom bent. Nou ja, sommige mensen hebben wat meer tijd nodig voordat het kwartje valt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 februari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Huh? Laat ik nou denken, dat je je lesje geleerd had, namelijk dat je hier niet meer welkom bent. Nou ja, sommige mensen hebben wat meer tijd nodig voordat het kwartje valt.
Ik heb er geen problemen dat ze hier post,ze is bedeest,en beleeft(doe ik ook op hun forum,ga daar niet relschoppen,maar geef wel een mening).Ze is niet zoals maximus die loopt te rellen
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:51 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen dat ze hier post,ze is bedeest,en beleeft(doe ik ook op hun forum,ga daar niet relschoppen,maar geef wel een mening).Ze is niet zoals maximus die loopt te rellen
Ze begint aardig en dan gaat ze je zieken met hoe zwak we wel niet zijn en weglopers en hoe waardeloos wij als supporters zijn.
Lees maar eens wat topics terug.
Het is een intrigante met enig doel om te zieken.
Ze kwam eerst niet eens op het feyenoord gedeelte alleen hier.
Ze kennen haar daar niet eens.

Daarom wegwezen met haar.

Of je hoort bij die 1% hahahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:51 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik ben het vaak en graag met je eens, nemam. Maar nu helaas niet.
Het begint vaak met een dolletje, maar het eindigt permanent met gestook en gesar. Ik heb daar helemaal geen trek in. Laat hem of haar dat maar in Rotterdam doen. Overigens wel gek, dat zij/hij niet bekend is op het Feyenoord-forum... En dat voor een Feyenoord-fan... Daarom zeg ik tegen jacqueline: wegwezen in viervoud!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 februari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
jacqueline is een bamisliert in 4voud!
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 februari 2011 - 00:24   quote  deeplink  
Ik heb het eens nagekeken: De afgelopen 19 (!) jaar heeft Ajax maar 5 x gewonnen in Kerkrade. Dat geeft mij nou niet bepaald een optimistisch gevoel. Ook al omdat Roda zo'n fysiek sterke ploeg is, waar Ajacieden het nou niet zo op hebben. Maar positivo als ik ben, gok ik deze keer op een kleine overwinning voor onze helden:
1-2. Misschien tegen beter weten in... De Ajax-speler hebben wel iets goed te maken richting supporters na de wanvertoning thuis tegen de Graafschap. Kom Ajax, laat ons niet janken of chagrijnig zijn en kleun er vanaf minuut 1 in! GO GO GO
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 februari 2011 - 00:38   quote  deeplink  
ik denk dat wij relatief makkelijk, althans in vergelijking met de laatste 2 voorgaande edities, want die zijn gelijk geëindigd, gaan winnen. ik heb zo een voor gevoel.... als we idd bij roda winnen dat we aan het eind van het seizoen met *** op ons shirt lopen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 februari 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik denk dat wij relatief makkelijk, althans in vergelijking met de laatste 2 voorgaande edities, want die zijn gelijk geëindigd, gaan winnen. ik heb zo een voor gevoel.... als we idd bij roda winnen dat we aan het eind van het seizoen met *** op ons shirt lopen...
Ik hoop helemaal dat je gelijk hebt, Ronald. We wachten al zo lang, veel te lang, op die derde ster. Ik kan het maar moeilijk verkroppen. Als het toch eens waar zou zijn. Maar ja, dan moeten ze wel beter spelen dan vorige week vrijdag tegen de Graafschap. Ik zat met kromme tenen en samengeknepen billen (ik had géén last van mijn darmen ;-)) te kijken. Dat kon mijn Ajax niet zijn. Zo slecht. Maar ze waren het wel...
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Ajax neemt het morgenmiddag op tegen Roda JC. In het Parkstad Limburg Stadion moeten de Amsterdammers zien te winnen om bovenin de Eredivisie mee te kunnen blijven draaien. Frank de Boer weet ook dat het een lastige uitwedstrijd is, maar: "Wij hebben er een goed geloof in dat die wedstrijd voor ons op het juiste moment komt", geeft hij aan. Vorige week won Ajax nog van De Graafschap, al ging dat niet gemakkelijk. "Als je zo blijft spelen, loop je geheid tegen nederlagen aan", zegt De Boer. "Wij willen winnen met goed voetbal en als je goed voetbalt, komt het resultaat ook. Daar ben ik van overtuigd". Juist FRANK!

Is het dan zo moeilijk winnen in Kerkrade? Dat is het wel zeker, want van de 37 ontmoetingen in de Eredivisie won AJAX er slechts 14. 15x eindigde het duel in een gelijkspel. Als ik dan kijk naar het aantal overwinningen van Roda, dan verschijnt er bij mij toch weer een glimlach ( 8x slechts ). Het doelsaldo is met 7 treffers in het voordeel van Ons ( 50-43 ).

Een opvallende basisopstelling op 19-05-1979; Piet Schrijvers, Piet Wijnberg ( vleugelverdediger en 4 seizoenen Ajax ), Ruud Krol, Jan Everse, Wim Meutstege ( rechtsback en 2 seizoenen Ajacied ), Søren Lerby, Frank Arnesen, Dick Schoenaker, Simon Tahamata, Ray Clarke, Hans Erkens ( 3 seizoenen Ajax ). Oud-Ajacied Sten Ziegler ( middenvelder, 2 seizoenen Ajax ) en oud-Ajax trainer Adri Koster speelden mee in het zwart-geel van de tegenstander. Zij konden echter niet verhinderen dat Ajax met de zege aan de haal ging ( 1-3 ), door 2 doelpunten van de Engelsman Ray Clarke ( 1 seizoen Ajax en 26 treffers dat seizoen ) en een goal van Tahamata. Dick Nanninga scoorde bij 0-3 tegen.

In dit filmpje 4 overwinningen van AJAX in Kerkrade;

Ajax werd ook een keer kampioen in Kerkrade! Het was de 32e wedstrijd van het seizoen 84'85, om precies te zijn op 25-05-1985. Aad de Mos werd na de nederlagen tegen Groningen en Haarlem ontslagen op 06-05-1985. Spitz Kohn, Tonny Bruins Slot en Cor vd.Hart namen het 5 wedstrijden voor het einde van de competitie over en ze slaagden erin om de titel te pakken. Ajax won die dag met 2-3. Martin v.Geel en Ron Jans maakten deel uit van het verloren Roda en Ajax speelde met deze 11; Hans Galjé, Peter Boeve, Ronald Spelbos, Walter Meeuws ( Belg, centrale verdediger en alleen in het kampioensseizoen 84'85 Ajacied ), Sonny Silooy, Frank Rijkaard, Ronald Koeman, Felix Gasselich, Marco van Basten, Rob de Wit, Gerald Vanenburg. Scoreverloop? Edwin Gorter 1-0 ('11), Gasselich 1-1 ('12), Martin v.Geel 2-1 ('41), Koeman 2-2 ('56), Vanenburg 2-3 ('69).

Een speler die voor zowel Ajax als Roda heeft gespeeld is Rob Rijnink en hij maakte in het kampioensseizoen deel uit van de selectie van AJAX. Toevallig scoorde hij in dat seizoen een schitterende treffer;

FRANK DE BOER in aanloop naar morgen; "Ik wil me niet vastpinnen op een vaste spits. Dat bepalen we in de loop van de week. Aan welk type spits we tegen Roda JC behoefte denken te hebben, zal je zondag zien." Ik verwacht morgen deze opstelling: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, El Hamdaoui, Ebecilio. Jullie zijn wellicht benieuwd naar mijn prognose, maar ik laat het volledig aan jullie over en kom morgenmiddag kort voor de wedstrijd met een oordeel over jullie voorspellingen;-)

AJAX IS MIJN TROTS, AJAX IS MIJN LEVEN!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door alibabba --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 februari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop helemaal dat je gelijk hebt, Ronald. We wachten al zo lang, veel te lang, op die derde ster. Ik kan het maar moeilijk verkroppen. Als het toch eens waar zou zijn. Maar ja, dan moeten ze wel beter spelen dan vorige week vrijdag tegen de Graafschap. Ik zat met kromme tenen en samengeknepen billen (ik had géén last van mijn darmen ;-)) te kijken. Dat kon mijn Ajax niet zijn. Zo slecht. Maar ze waren het wel...
ik denk niet dat het nog slechter kan als de wedstrijden tegen utrecht en de Graafschap en daar komt ook bij dat wij nooit 2x achter elkaar zulke slechte wedstrijden spelen. ik hoop dat we volgende tegen vvv en weer een week later tegen psv goed spelen, maar laat ze maar slecht spelen (en natuurlijk wel winnen) tegen vvv en daarna tegen psv een top-wedstrijd spelen (en ook winnen natuurlijk). En mocht het zo zijn dat we 3 slechte wedstrijden achter elkaar spelen en winnen (roda, vvv en psv) zal je mij alleen maar horen over het vertoonde spel. ik zeg je; Als we de komende 3 wedstrijden 9 punten halen, worden we echt kampioen.

AJAX FOREVER!!!
astra
 astra - zaterdag 12 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
zit dat vis wijf/man=een gestranden walrus weer hier...heb je foto gezien hier.
rot op naar je eigen forum

maar on topic word roda jc -Ajax 1-2
schijndel
 schijndel - zaterdag 12 februari 2011 - 17:56   quote  deeplink  
ajax wint met uitblinker onse jonge deen
joduh
 joduh - zaterdag 12 februari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
mooi stukkie alibabba.....maar waarom morgen je uitslag????hahahah je bent nog niet zeker he man????heb hetzelfde ...ik ben niet gerust man.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Mijn dochtertje (5 jaar) zei vanmidag zonder dat ik wat vroeg:Ajax zet hem op,Feijnoord hou je kop.Daarna vroeg ik haar wat gaat Ajax doen morgen ?? Zij zegt winnen met 1-4
joduh
 joduh - zaterdag 12 februari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
zal mijn dochter ff vragen...
zij zegt 2-0 voor ajax...hahahah
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Voor Tele2 abbonees vanaf vandaag tot 1 Maart gratis Eredivisie live kijken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 februari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 19:26 schreef joduh het volgende:
Oke dus wordt het 1/2 -2,dubieus doelpunt roda en 2 voltrefers Ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 februari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 19:26 schreef joduh het volgende:
Maar ja die van jou is 11 toch
joduh
 joduh - zaterdag 12 februari 2011 - 19:34   quote  deeplink  
ze is 10 nemam!maar wel al aardig fanatiek....;-) heerlijk man....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
hé mannen, over dochters gesproken, onze dochter van 4 1/2 jaar zingt dus gewoon het clublied mee en nog een ander AJAX lied;
Alle fans in de ArenA buiten zinnen,
één ding is zeker, AJAX gaat weer overwinnen,
want de ploeg zit vol talent, vol met rood wit sentiment,
het wordt tijd om diep te buigen
en voor AJAX hard te juichen
AJAX staat weer bovenaan,
AJAX is niet te verslaan,
AJAX zal het altijd doen,
AJAX is mijn kampioen
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 08:00   quote  deeplink  
dat zijn ze ronald!!!!!nieuwe lichting f-side!!!!!!!en dan kijken wij in alle rust met ze mee vanaf de zijkant!!!haahahhaa
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 13 februari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Winnen is nu zeer belangrijk gezien de winst van die pisboeren op die kaasboeren gisteren.
Maakt niet uit hoe maar om mee te blijven doen moeten we met 3 punten naar huis.
Verliezen we vanmiddag is het definitief over dit seizoen.
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:44 schreef joduh het volgende:
mooi stukkie alibabba.....maar waarom morgen je uitslag????hahahah je bent nog niet zeker he man????heb hetzelfde ...ik ben niet gerust man.....
Het wordt 1-3 Joduh;-)
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
ik heb een goed gevoel over vandaag

WE GAAN WINNEN! JA HOOR IK DAT GOED JA WINNEN!

cheerleader%20-%20littlerottenrobin1218643490.jpg
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Ik heb er een minder goed gevoel over vandaag, Ajax moet nu weer aangezien de concurrenten ook hebben gewonnen, en dat is vaak niet aan Ajax besteed...

Ik hoop op een 1-3, maar denk een 1-1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

0.0082590