|
|
dege
|
|
|
AMSTERDAM - Vurnon Anita begint met Ajax aan de uitwedstrijd bij Roda JC. De Amsterdammer vervangt de geschorste rechtsback Gregory van der Wiel rechts in de defensie.
Siem de Jong is de centrumspits van de nummer drie van de eredivisie. Mounir El Hamdaoui verhuist naar de linkerflank. Het duel tussen Roda JC en Ajax begint om 14.30 uur. Het Parkstad-Limburg stadion is voor het eerst tijdens een eredivisiewedstrijd uitverkocht. (ANP) http://www.ad.nl/ad/nl/1450/Roda-JC/article/detail/568157/2011/02/13/Ajax-met-Anita-tegen-Roda-JC.dhtml
Wel verstandig dit, dan staat Siem tenminste niet op het middenveld, want daar vind ik hem zwakker als voorin. Zal waarschijnlijk het middenveld staan met Enoh, Eriksen en De Zeeuw. Anita als rechtsback, de rest kunnen we zelf ook wel invullen. Hopenlijk winnen we maar de wedstrijden tegen Roda zitten me nooit lekker. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Zal me allemaal benieuwen. Ben er bang voor eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 12:59 schreef remco k het volgende:Ik heb er een minder goed gevoel over vandaag, Ajax moet nu weer aangezien de concurrenten ook hebben gewonnen, en dat is vaak niet aan Ajax besteed... Ik hoop op een 1-3, maar denk een 1-1 hoezo ik hoop op een 1-3 ?? ik hoop op een 0-100 :D |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik sta 100% achter de woorden van FRANK DE BOER. Hij was net in gesprek met v.Gangelen en FRANK zegt alleen maar zinnige dingen. Ik ben zo tevreden met de Boer, dat ik vandaag gewoon een overwinning verwacht. Zijn opstelling is een beste; Steek, Anita, Vertonghen, Alderweireld, Blind, de Zeeuw, Enoh, Eriksen, El Hammie, de Jong en Sulejmani. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Okee dit wordt klote wedstrijd... Leo Driessen, gvd man. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
niet vergeten he, ik heb 1-1 voorspeld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahahaha.......Jacky wil je met me trouwen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Altijd prijs big brother is watching you,weg is je post |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: als ze nou eerst die pruimtabakhork eens bannen hier..... :O |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
WAT IS DIE COMMENTATOR WEER AAN HET ZEIKEN DAT DE GOAL VAN AJAX MISSCHIEN WEL BUITENSPEL IS DAAR WORDT JE NIET GOED VAN |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah pak ze altijd prijs..... |
|
|
|
|
themarlboro1980
|
|
|
Mocht Vertonghen in de zomer vertrekken,dan lijkt Wielaert me de geschikte opvolger...:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja volgens mij is Boudewijn een feijenoorder dus dat gaat niet gebeuren vrees ik |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wordt gek van Leo, houd gewoon je bek!!! Wel lekker van Mickey:D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
man geen aandacht aan schenken....is de schik er zo af bij die kuthoer man...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: GRRRRRRRRrrrrrrr!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens wat een paardelul die driessen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
0-2!!
Jaqueline heeft het nu al fout! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
jalalalalalalala jalalalalalalalala jalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa
ohooooooooooooohoooooohohohoooooooe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die kuthoer bedoel je toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vind het wel lekkere pot zeg... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
neeeee latijd prijs ik vindf haar geen lekker potje hebben...hahahah |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
laltijd? is dat een bepaalde tijd van de dag dat we kenne gaan lallen?? 8-) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
buiten spel man.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit kost je weer de drie punten!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ik ga nu weg tv = uit ik kijk niet meer tot over een uur! verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag me af waarom ik weg ben gegaan!?
TYFUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TERING GRAFPLEURISZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch hou ik van Ajax! ken gebeuren dit! :S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ech nie wordt 1-4,mijn dochter heeft altijd gelijk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
komt goed altijd prijs want wij zijn JODUHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Staan nog voor!! Komop Ajax, ff volhouden tot de rust!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
jammer van steek, maar verder goede wedstrijd vooral anita en sulejmani spelen goed |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
De Jong doet het goed in de spits. Jammer dat El Hamdaoui zo 'positieloos' speelt waardoor hij het positiespel verkloot. El Hamdaoui is heel gevaarlijk maar hij moet zich wat meer aan z'n taken houden, dan winnen we deze pot |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax hanteert de juiste speelwijze. Klote dat die 1-2 nog voor de rust viel en dat mag NOOIT gebeuren. Als je met 0-2 rust is het gedaan. Ajax is in de passing al beter, maar het kan nog veel beter, vooral de laatste 10 minuten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beetje aparte 1e helft, vond het voetballend niet goed, maar bij vlagen zag je wel dat er genoeg ruimte ligt om ROda bij de rust al op 3-0 te hebben, dat gebeurt niet, en dan geef je voor rust het weer terug aan RODA.... Sulejmani speelt heel goed, mede doordat Anita bij hem wegblijft, dit is iets dat Wiel nooit doet, Sulej heeft ruimte nodig en dat heeft hij hier, klasse goal trouwens met een hele mooie assist.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Snel 3-1 maken, dan ben je er van af! Als ze voorin wat minder slordiger worden, kan dit een grote score worden, wat een geklungel... Maargoed, lekkere goal Mickey en met een beetje geluk Siem! Jaja Siem onze centrumspits! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Jezus Anita, HIJ kan echt niks!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Blind speelt echt lekker! Enoh ook wel redelijk. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Kan die scheids nu alvast ophouden met fluiten? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zit me, niet voor het eerst dit seizoen, te ergeren aan Enoh. Vorig jaar lijk hij opbouwend enorm vooruit te zijn gegaan. Vandaag is elke bal bij Enoh balverlies. Hij pakt wel veel af hoor maar komop, een balletje over 5 meter mag toch echt wel in de voet zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind el hamdoei een drama |
|
|
|