BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
IK WORDT HELEMAAAL GEK!
ThreeStars
GOVERREDOMME DIKKE NEGER ZOENLIPP MET ZEN TERING KOP!
ThreeStars
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 februari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Lekker groningen gaat ons paseren,kut el hamklootzak
Guyt
 Guyt - zondag 13 februari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:13 schreef bird het volgende:
dit is wel klote voor de 3e ster ja
KLOTE IS NOG ZACHT UITGEDRUKT.GELOOF ME ER KOMT GEEN 3DE STER.WEER NIET VERDOMME.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Guyt --
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Whahahahaha, dit is echt werkelijk lachwekkend, niks niet de schuld van Mounir, Ajax had het in de eerste hgelft af moeten maken, en werden volledig weggespeeld door het provincieclubje ROda,net zoals Utrecht dat deed, en net zoals veel andre clubs dit nog zullen doen dit seizoen, ik ben er bang voor dat we tegen PSV een flinke oorwassing zullen krijgen...
Dit is echt te lachwekkend voor woorden, ik denk dat Ajax van vele clubs uit de eerste divisie niet zal kunnen winnen...
Pjettr
 Pjettr - zondag 13 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
vond het wel meevallen.. scheids was goed.. jammer van de penalty
mja doet ie ook niet met opzet e :P
AFCA!
 AFCA! - zondag 13 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
EL HAMDAOUI IS HET AJAX SHIRT NIET WAARD
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
IK HEB HET HELE SEIZOEN ME RUSTIG KUNNEN HOUDEN MAAR NU NIET MEER HET IS GENOEG! IK KIJK TOT PSV-AJAX niet meer als ze die winnen kijk ik weer klaar genoeg!
sebas79
 sebas79 - zondag 13 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:28 schreef Guyt het volgende:
AJAX???? OPTYFEN MET DIE KUT CLUB VERDOMME.STA JE GVD 0-2 VOOR IS TOCH OM JANKEN.IK GA GELIJK DIE FUCKING EREDIVISIELIVE OOK OPZEGGEN.VOOR MIJ FF GEEN AJAX MEER.
Ga ook pas volgend seizoen pas weer kijken , kan er ff niet meer tegen om ajacied te zijn
schijndel
 schijndel - zondag 13 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
dit is toch schande geen beleving bij ajax
geen win mentaliteit vandaag
al een paar weken niet klote
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:31 schreef remco k het volgende:
Whahahahaha, dit is echt werkelijk lachwekkend, niks niet de schuld van Mounir, Ajax had het in de eerste hgelft af moeten maken, en werden volledig weggespeeld door het provincieclubje ROda,net zoals Utrecht dat deed, en net zoals veel andre clubs dit nog zullen doen dit seizoen, ik ben er bang voor dat we tegen PSV een flinke oorwassing zullen krijgen...
Dit is echt te lachwekkend voor woorden, ik denk dat Ajax van vele clubs uit de eerste divisie niet zal kunnen winnen...
weggespeeld is overdreven Remco K;maar wel weer op inzet afgetroefd en ja, we hadden het in de 1e helft al af moeten maken el hamdaoui is amper een duel aangegaan en de zeeuw zakte steeds verder weg, maar het niet alleen de schuld van die 2. Het hele team laat het op zo'n moment afweten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Komop Remco ga jij die el ham nog verdedigen ook,is een niet Ajax voetballer,kwa spel,mentaliteit en uitstraling niet.Die gozer is Ajax niet waardig
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
joh,met dit team kan elke club winnen van ons man......wist je toch al???we hebben gewoon kampioenschap en derde ster verkocht in de winterstop......
AFCA!
 AFCA! - zondag 13 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:34 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]
Die gozer is Ajax niet waardig
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
ZE MOETEN NU ALLES WINNEN!
Pjettr
 Pjettr - zondag 13 februari 2011 - 16:37   quote  deeplink  
dat moesten ze vandaag ook al hoor :\
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
fijn he mannen?een financieel gezonde vereniging?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:31 schreef Pjettr het volgende:
vond het wel meevallen.. scheids was goed.. jammer van de penalty
mja doet ie ook niet met opzet e :P
SchIJts was goed????????? Hij is stekeblind en hij hoort op amateurniveau te fluiten!!! Opzouten met die man. Ik word kotsmisselijk van die scheidsrechters in Nederland!!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 13 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:34 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Die gozer is Ajax niet waardig
Lulkoek...

De Boer die als een beginneling gaat wisselen bij een vrije trap tegen, Enoh die drukker is met die idiote Kah dan met het muurtje... Twee punten verlies zijn te wijten aan dát gepruts, niet aan die gemiste pingel. Die overigens beroerd ingeschoten werd, maar dat zal Mounir zelf ook wel weten.
Jairo
 Jairo - zondag 13 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Nee, het lag niet alleen aan el hamdaoui maar hij speelde vandaag wel weer eens als een zwakkeling.
AFCA!
 AFCA! - zondag 13 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:40 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Lulkoek...

De Boer die als een beginneling gaat wisselen bij een vrije trap tegen, Enoh die drukker is met die idiote Kah dan met het muurtje... Twee punten verlies zijn te wijten aan dát gepruts, niet aan die gemiste pingel. Die overigens beroerd ingeschoten werd, maar dat zal Mounir zelf ook wel weten.
Heb jij Mounir iets goeds zijn doen dan? alle duels met halve inzet ingaan en denken dat hij penalty's wel even inschiet..
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
suarez ohoh
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 13 februari 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Ja hehe en wie heeft gvd die kansen in de eerste helft gemist????
Ja diezelfde marokkaan!!!
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
wAAROM LAAT JE MOUNIR PENALTYS NEMEN! LAAT VERTONGHEN HET KANON HET NEMEN OF Alderweireld
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
ZAG DE REACTIES NAAR de 2-2 ze kijkte net of het hun niet schelen ik zou helemaal gek worden
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 13 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
resultaten das nie belangerijk!!!!!!!!!!! winst maken en bonussen incaseren, daar gaat het ons bestuur om! een spits, nie nodig kunnen van da geld beter gaan CHINEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jacco
 Jacco - zondag 13 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Wat een ontzettend klote 2e helft. de zeeuw weer slecht, el hamdaoui was weer slecht.
Van de zomer maar ff de grote schoonmaak door de selectie.
Seedorf & Huntelaar halen, en dan weer opnieuw proberen
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Sorry voor mijn vloek daarstraks, maar ik ben emotioneel nu. Ajax geeft het gewoon weg. Bij rust moet je 0-2 voorstaan! Dan moet je gewoon rustig blijven en het zakelijk oplossen, door de zekerheid te kiezen. Roda kreeg het initiatief doordat het 1 op 1 ging spelen, waardoor ze de meerderheid kregen op het middenveld. AJAX moet in zo'n situatie hetzelfde doen, dus ook 1 op 1. Dan word het een duel op het middenveld, dus de schuld geven aan het middenveld van Ajax is niet reeel omdat ze in ondertal waren. Ik vind wel dat de Zeeuw veel te weinig brengt en Enoh op dit moment nooit aan voetballen toe mag komen. Hij is een afpakker en hem had je voor rust na de 0-2 puur controlerend moeten laten spelen. Siem is op dit moment de beste spits, maar hij komt klasse tekort. El Hammie had die pingel niet moeten nemen, maar Siem. De wissel van Roda van Skoubo was ook slim, want Anita raakte daardoor in de war. Het is elke keer hetzelfde liedje en ik ben pisnijdig!!!!!!!!!
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:47 schreef alibabba het volgende:
Sorry voor mijn vloek daarstraks, maar ik ben emotioneel nu. Ajax geeft het gewoon weg. Bij rust moet je 0-2 voorstaan! Dan moet je gewoon rustig blijven en het zakelijk oplossen, door de zekerheid te kiezen. Roda kreeg het initiatief doordat het 1 op 1 ging spelen, waardoor ze de meerderheid kregen op het middenveld. AJAX moet in zo'n situatie hetzelfde doen, dus ook 1 op 1. Dan word het een duel op het middenveld, dus de schuld geven aan het middenveld van Ajax is niet reeel omdat ze in ondertal waren. Ik vind wel dat de Zeeuw veel te weinig brengt en Enoh op dit moment nooit aan voetballen toe mag komen. Hij is een afpakker en hem had je voor rust na de 0-2 puur controlerend moeten laten spelen. Siem is op dit moment de beste spits, maar hij komt klasse tekort. El Hammie had die pingel niet moeten nemen, maar Siem. De wissel van Roda van Skoubo was ook slim, want Anita raakte daardoor in de war. Het is elke keer hetzelfde liedje en ik ben pisnijdig!!!!!!!!!
ahhhh het is je vergeven ali man.....hahahah kom maar bij je internetmaatje.....gaan we samen lekker bieren man.....
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Wat moet ik doen?
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
GVD
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:43 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Ja hehe en wie heeft gvd die kansen in de eerste helft gemist????
Ja diezelfde marokkaan!!!
Ja inderdaad, het ligt alleen maar aan de marrokaan...
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:43 schreef joduh het volgende:
suarez ohoh
HEHE
Pema
 Pema - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
De Boer zal keuzes moeten maken:
- El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team
- El Hamaoui en Sulejmani in je ploeg is te veel balverlies
- met Enoh en De Zeeuw samen op je middenveld win je de oorlog niet
- De Jong mist te veel om als volwaardige spits te functioneren

Laat Cruijff De Boer maar bijstaan in de te maken keuzes
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:49 schreef joduh het volgende:

[..]

ahhhh het is je vergeven ali man.....hahahah kom maar bij je internetmaatje.....gaan we samen lekker bieren man.....
Ik zit al aan het gerstennat Joduh, want ik moet rustig worden. Dit forum helpt enorm, want voorheen zat ik meer in de kroeg en kon toen mijn frustratie zeker kwijt. Nu ik gewoon thuis zit moet ik het niet opkroppen maar eruit tikken. Dat helpt zeker. Proost Joduh!!
Sphinx
 Sphinx - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Tis terecht dat roda langs zij komt. Ze hadden nog wel mogen winnen gebaseerd op de 2de helft.
Ajax is de 2de helft te slap begonnen geen instelling ze willen niet eens kampioen worden. 1ste helft was goed 2-0 voor vlak voor rust 2-1 shit happend
maar begin dan de 2de helft gvd niet zo gigantisch triest dan verdien je het niet om te winnen klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Sphinx --
thomASS
 thomASS - zondag 13 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Ongelofelijk de Zeeuw uber slecht. Ga lekker the voice of holland kijken ofzo
sebas79
 sebas79 - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
vormer ruilen tegen enoh zou een heel verschil maken
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Speelde een hele goede eerste helft, HEEL AJAX WAS DRAMATISCH DE TWEEDE HELFT
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:55 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zit al aan het gerstennat Joduh, want ik moet rustig worden. Dit forum helpt enorm, want voorheen zat ik meer in de kroeg en kon toen mijn frustratie zeker kwijt. Nu ik gewoon thuis zit moet ik het niet opkroppen maar eruit tikken. Dat helpt zeker. Proost Joduh!!
proost man
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:55 schreef Pema het volgende:
- El Hamdaoui had gewisseld moeten worden, geen snelheid, geen chemie met de rest van het team

De jong scoort 4 keer in de laatste 5 wedtrijden, Sulejmani vrijwel geen balverlies, en Mounir ook weinig, meeste balverlies komt door foute passes van achteruit of de controlerende middenvelders.
ThreeStars
 ThreeStars - zondag 13 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Als we thuis tegen VVV niet winnen met 3-0 of meer dan mogen ze allemaal kapot vallen dan ga ik verhuizen naar de rimboe in me eentje zitten janken en dan kom terug als ze 1e staan
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:55 schreef Pema het volgende:

Ajax was nie meer balvast voorin, er4 kwam teveel druk op het hele elftal. Ajax had mee moete gaan met Roda en ook 1 op 1 moeten spelen. Het middenveld in handen hebben is van cruciaal belang want dasar win je de wedstrijd
anti010
 anti010 - zondag 13 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
graafschap 1-0 voor tegen groningen
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 16:56 schreef sebas79 het volgende:
vormer ruilen tegen enoh zou een heel verschil maken
Vormer vind ik echt een goeie speler, evenals Janssen en Bodor.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax was nie meer balvast voorin, er4 kwam teveel druk op het hele elftal. Ajax had mee moete gaan met Roda en ook 1 op 1 moeten spelen. Het middenveld in handen hebben is van cruciaal belang want dasar win je de wedstrijd
EENS
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vormer vind ik echt een goeie speler, evenals Janssen en Bodor.
NIet goed genoeg voor Ajax..
anti010
 anti010 - zondag 13 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
ik bedoel 0-1 kutkutkut
sebas79
 sebas79 - zondag 13 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:00 schreef anti010 het volgende:
graafschap 1-0 voor tegen groningen
staat 1-0 voor groningen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

0.0082318