|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Hahaha , hij is beter dan de Zeeuw en Enoh bijelkaar man |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 15:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:ik ga nu weg tv = uit ik kijk niet meer tot over een uur! verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vraag me af waarom ik weg ben gegaan!? TYFUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TERING GRAFPLEURISZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toch hou ik van Ajax! ken gebeuren dit! :S . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga lekker de afwas doen ofzo... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Koop Roberto Carlos, hij is gevlucht bij zijn club en zou graag naar een europese club zoeken is links back hij is nog zeer goed! kun je goed gebruijen 1 of 2 jaar en blind laten groeien en laten rijpen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: GIET JE DAN VOL!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hou van je man... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
tegen wie moet twente en psv volgende week |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Het begon allemaal bij stekelenburg, al vond ik anita nog niet eens zo slecht spelen op rechts. De zeeuw, el hamdadoei mogen van mijn part weg. enoh is een ongeleid projectiel, en we laten een club terug in de wedstrijd komen, door een foute uittrap van een van de sterkhouders van het elftal.maken we de kansen af voor rust dan win je geheid, en dit is wat twente en pisvee nou wel goed doen. Daar hebben ze elke week wel iemand die opstaat om de punten te pakken, en dat is bij ajax weer jammergenoeg niet het geval.ik vrees met grote vrezen voor elk uit duel die we nog krijgen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] De jong scoort 4 keer in de laatste 5 wedtrijden, Sulejmani vrijwel geen balverlies, en Mounir ook weinig, meeste balverlies komt door foute passes van achteruit of de controlerende middenvelders. Ben ik niet met je eens Remco. Sulejmani had in de 2e helft een paar keer onnodig balverlies, evenals El Hammie. Het hele elftal kwam onder druk door balverlies in alle geledingen, dus ook wat jij zegt. Als Ajax ook 1 op 1 was gaan spelen, was het goed gekomen, 100%.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Psv nac thuis Twente nec thuis
Die gaan niet verliezen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het is godverdomme niet normaal. Sta je 0-2 voor. De wedstrijd onder controle en dan vervolgens zo knullig 2 punten verspelen. Met dank aan die kut-Marrokaan (overigens niet discriminerend bedoeld) kunnen we het kampioenschap dit seizoen vanaf nu ook wel uit onze hoofd zetten. Wat een slappe instelling. Leek soms wel alsof ik Mido achter een bal aan zag rennen, bleek het vervolgens El Hamdoei te zijn. Ik ben opgefokt en het halve interieur is eraan gegaan. Nu ga ik mezelf maar helemaal bezatten zodat ik morgen misschien niet meer weet wat er vandaag is gebeurd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:08 schreef alibabba het volgende:[..] Ben ik niet met je eens Remco. Sulejmani had in de 2e helft een paar keer onnodig balverlies, evenals El Hammie. Het hele elftal kwam onder druk door balverlies in alle geledingen, dus ook wat jij zegt. Als Ajax ook 1 op 1 was gaan spelen, was het goed gekomen, 100%.. Buitenspelers hebben iedere wedstrijd een aantal keren balverlies, dat is normaal en heel logisch, als dat namelijk niet gebeurt lukt iedere actie die ze proberen, en dat is nog nooit gebeurt, op rechts moeten Anita en de Zeeuw hierin doordekken, Anita deed dat in mijn ogen te weinig, op links moeten in mijn ogen Enoh en Blind hiervoor zorgen, Blind deed dit goed, maar Enoh stond aanvallend te ver terug, en stapte heel vaak verkeerd, vaak omdat hij in overtal kwam te staan bij balverlies. Zoals we allebei al zeiden, moet men dat inderdaad 1op1 gaan spelen, dan gaat het namelijk normaal gesproken alleen maar om kwaliteit 1 tegen 1, en dat moet Ajax winnen, waardoor men het middenvelde in handen krijgt, Ajax deed dan niet en dan kost balverlies iedere keer te veel kracht.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Vertonghen op het middenveld fysiek genoeg |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:[..] Buitenspelers hebben iedere wedstrijd een aantal keren balverlies, dat is normaal en heel logisch, als dat namelijk niet gebeurt lukt iedere actie die ze proberen, en dat is nog nooit gebeurt, op rechts moeten Anita en de Zeeuw hierin doordekken, Anita deed dat in mijn ogen te weinig, op links moeten in mijn ogen Enoh en Blind hiervoor zorgen, Blind deed dit goed, maar Enoh stond aanvallend te ver terug, en stapte heel vaak verkeerd, vaak omdat hij in overtal kwam te staan bij balverlies. Zoals we allebei al zeiden, moet men dat inderdaad 1op1 gaan spelen, dan gaat het namelijk normaal gesproken alleen maar om kwaliteit 1 tegen 1, en dat moet Ajax winnen, waardoor men het middenvelde in handen krijgt, Ajax deed dan niet en dan kost balverlies iedere keer te veel kracht.. Als ik dit zo lees, heb je gelijk ook man. Ik ben hevig teleurgesteld in AJAX!!!!!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Weet niet of jij wel eens wedstrijden kijkt van ajax ,tussen het reageren op forums door!! Vormer heeft echt een goeie wedstijd instelling (kan je van de zeeuw niet zeggen) , en is voetballend 10x beter dan enoh dus beter dan alle 2 bijelkaar ! Afwassen had ik de 2e helft alle tij voor |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
remco k kijkt op teletekst de tusenstanden |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
we wisten dat ajax het kampioenschap heeft verkocht om suarez te verkopen ajax word geen kampioen punt uit ik ga denk ik ook mijn seizoen kaart weg doen heb geen zin meer om stedds naar een team in opbouw te kijken en vervolgens worden de krenten uit de pap weer verkocht ik ben er klaar mee PS in eindhoven worden we helemaal weg gespeeld let maar op vak 427 rulez |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, als jij alle wedtrijden nog moet bekijken die ik al gezien heb live, dan moet je nog wel een paar jaartjes kerel... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
lekker jongens elkaar afzeiken hier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:18 schreef sebas79 het volgende:[..] Weet niet of jij wel eens wedstrijden kijkt van ajax ,tussen het reageren op forums door!! Vormer heeft echt een goeie wedstijd instelling (kan je van de zeeuw niet zeggen) , en is voetballend 10x beter dan enoh dus beter dan alle 2 bijelkaar ! Afwassen had ik de 2e helft alle tij voor BLABLABLA, dat zal ook de reden zijn dat Vormer basisspeler is bij het NL elftal.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: pffffff, denk dat dat de reden is dat de Zeeuw geen basisspeler is ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis maar net hoe je er naar kijkt toch,,, eerlijk gezegd had ik het al wel zien aankomen, ik zei dat ook in m;n voorspelling, ajax gaat dit seizoen geen kampioen worden, dat wist iedereen toen Suarez werd verkocht en toen Jol wegging, je gaat zelden kampioen worden met een trainerswissen tijdens het seizoen. Ajax moet bouwen voor komend seizoen, en nee dat is niet leuk, maar juist van de wedstrijden zoals tegen Utrecht en vandaag kun je heel veel leren. Er zullen nog een aantal zeperds komen, en misschien worden we wel niet eens derde, ja allemaal kut en allemaal waar, maar niemand mag dat deze trainer kwalijk nemen, en niemand mag dat de spelers kwalijk nemen, zolang ze maar inzet tonen, sommige spelers strijden nu eenmaal niet omdat het ander type spelers zijn, je mag bijvoorbeelde Mounir niet kwalijk nemen dat hj niet de hele wedstrijden de beuk in duels gooit, zo'n speler is dat eenmaal niet.
Ajax is wee aan het leren voetballen zoals ze dat altijd hebben gedaan, ik heb daar vrede mee, en snap dat dit niet gaat met nog 14 wedstrijden op rij gaan winnen.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
lekker mee kappen ben diep teleurgesteld weer geen kampioen 7 jaar dat kan gewoon niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wist dat je dit ging zeggen lekker voorspelbaar.
De Zeeuw is als hij fit is gewoon basisspeler bij Ajax, en gewoon de eerste of tweede wissel op het middenveld van Oranje. Vormer is typisch zo'n speler die het leuk doet bij ROda, maar bij een club als Ajax gewoon heel veel te kort gaat komen, of moet ik de gekochte eredivisie spelers die bij ons gefaalt hebben weer gaan opnoemen??? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
he remco wat gaat er nu wel slagen bij ajax ....... helemaal niks enoh is gewoon kut de zeeuw haalt zijn nivo niet en de rest heeft geen instelling en suarez weg dus is er niks meer helemaal niks |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:34 schreef remco k het volgende:[..] Tis maar net hoe je er naar kijkt toch,,, eerlijk gezegd had ik het al wel zien aankomen, ik zei dat ook in m;n voorspelling, ajax gaat dit seizoen geen kampioen worden, dat wist iedereen toen Suarez werd verkocht en toen Jol wegging, je gaat zelden kampioen worden met een trainerswissen tijdens het seizoen. Ajax moet bouwen voor komend seizoen, en nee dat is niet leuk, maar juist van de wedstrijden zoals tegen Utrecht en vandaag kun je heel veel leren. Er zullen nog een aantal zeperds komen, en misschien worden we wel niet eens derde, ja allemaal kut en allemaal waar, maar niemand mag dat deze trainer kwalijk nemen, en niemand mag dat de spelers kwalijk nemen, zolang ze maar inzet tonen, sommige spelers strijden nu eenmaal niet omdat het ander type spelers zijn, je mag bijvoorbeelde Mounir niet kwalijk nemen dat hj niet de hele wedstrijden de beuk in duels gooit, zo'n speler is dat eenmaal niet. Ajax is wee aan het leren voetballen zoals ze dat altijd hebben gedaan, ik heb daar vrede mee, en snap dat dit niet gaat met nog 14 wedstrijden op rij gaan winnen.. Ik wil te graag dat AJAX weer gezond word. Ajax is al jaren onstabiel en ik hoop nu echt dat Cruijff en consorten doordrukken. Daar ben ik wel hoopvol in en met trainer de Boer, moeten we eindelijk eens gaan bouwen aan een stabiel AJAX. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:40 schreef gabri het volgende:he remco wat gaat er nu wel slagen bij ajax ....... helemaal niks enoh is gewoon kut de zeeuw haalt zijn nivo niet en de rest heeft geen instelling en suarez weg dus is er niks meer helemaal niks Ik ben van mening, dat als je serieus nog gedacht hebt aan het kampioenschapna het vertrek van Suarez en eigenlijk ook al Jol, dat je dan heel naief bent, en geen reeele kijk hebt op het spelletje dat Ajax momenteel speelt..
Er zit genoeg rek in deze selectie, maar omdat men niet meer gewend is om zelf te "voetballen" hebben een aantal spelers nu een achterstand, maar aangezien deze spelers wel het talent hebben om dit te kunnen, moet je deze jongens en trainer de tijd geven om zich te ontwikkelen... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ja remco en die tijd is er niet ik zit al 7 jaar te wachten en dat verhaaltje hangen ze ons voor de neus ik heb gewoon gelijk wi worden in de maling genomen .En als het weer gaat lopen word het weer opgehaald door de (grote) clubs en kun je weer opnieuw beginnen en daar vind ik geen tering meer aan klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. DIT IS DE WAARHEID |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben van mening, dat als je serieus nog gedacht hebt aan het kampioenschapna het vertrek van Suarez en eigenlijk ook al Jol, dat je dan heel naief bent, en geen reeele kijk hebt op het spelletje dat Ajax momenteel speelt.. Er zit genoeg rek in deze selectie, maar omdat men niet meer gewend is om zelf te "voetballen" hebben een aantal spelers nu een achterstand, maar aangezien deze spelers wel het talent hebben om dit te kunnen, moet je deze jongens en trainer de tijd geven om zich te ontwikkelen... allemaal mooie praat man....maar kan je voorstellen dat sommigen een beetje moe worden van altijd dat bouwen man????????????????horen we al heeeeeeel erg lang....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:48 schreef gabri het volgende:ja remco en die tijd is er niet ik zit al 7 jaar te wachten en dat verhaaltje hangen ze ons voor de neus ik heb gewoon gelijk wi worden in de maling genomen .En als het weer gaat lopen word het weer opgehaald door de (grote) clubs en kun je weer opnieuw beginnen en daar vind ik geen tering meer aan klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. DIT IS DE WAARHEID en ik ben het gvd 30000% met jou eens man........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:42 schreef alibabba het volgende:[..] Ik wil te graag dat AJAX weer gezond word. Ajax is al jaren onstabiel en ik hoop nu echt dat Cruijff en consorten doordrukken. Daar ben ik wel hoopvol in en met trainer de Boer, moeten we eindelijk eens gaan bouwen aan een stabiel AJAX. Helemaal gelijk, maar je moet wel het geduld opbrengen, juist nu moet dat, De Boer is de juiste man, daar is iedereen het over eens, we zijn op de goede weg wat betreft het bestuur en alles daar omheen want: 1.) Er zitten weer voetbal mensen in de ledenraad. 2.) Het platform dat Cruijff al tijden wil creeren is nu eindelijk daar. 3.) Mensen gaan af worden gerekend op hun prestaties in de toekomst, en daar waar nodig zal men worden afgerekend op het verleden. 4.) Zoals gezegd hebben we weer een voetbaltrainer.
Wat extreem belangrijk is voor de supporters, is om te snappen, dat men nu aan het bekijken en aan het plannen is wat men volgens seizoen wil bereiken, en ja we willen graag CL bereiken, maar ik denk dat het nog veel belangrijker is, om het afgelopen tijdperk achter je te laten, complete rust te bewaren, en zorgen dat je er volgend seizoen staat, voetballend ben je dan een stuk verder, en ook Cruijff kan tegen die tijd misschien al echt zijn stempel op onze club drukken... Men moet nu gewoon gaan snappen dat Ajax rust nodig heeft en accepteren dat we geen kampioen gaan worden... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
he he eindelijk 1 met verstand hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer het is moeilijk te verkroppen maar het is zo en niemand wil het onder ogen zien hier in de zomer gaan er gewoon ook weer bepalende spelers weg en is er echt helemaal niks van over dus komt er nog wel 10 jaar bij |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Zat je er toch mooi langs, 2-2 LOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:49 schreef joduh het volgende:[..] allemaal mooie praat man....maar kan je voorstellen dat sommigen een beetje moe worden van altijd dat bouwen man????????????????horen we al heeeeeeel erg lang....... Ja maar wat wil je er dan aan doen kerel, ik snap je helemaal, maar je moet gewoon begrijpen, dat voordat er ook maar iets weer gaat lopen, er eerst een nieuw goed plan moet zijn, en gaat Cruijff en consorten nu bewerkstelligen...
Natuurlijk wil ik kampioen worden, maar ik wil er ook nog wel een miljoen Euro bij en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:48 schreef gabri het volgende:ja remco en die tijd is er niet ik zit al 7 jaar te wachten en dat verhaaltje hangen ze ons voor de neus ik heb gewoon gelijk wi worden in de maling genomen .En als het weer gaat lopen word het weer opgehaald door de (grote) clubs en kun je weer opnieuw beginnen en daar vind ik geen tering meer aan klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. DIT IS DE WAARHEID Door wie wordt je in de mailng genomen dan, als je echt serieus hebt gedacht dat je dit seizoen na een trainers wissen en de verkoop van je beste speler nog kampioen ging worden, dan ben de realiteitszin een beetje verloren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Door wie wordt je in de mailng genomen dan, als je echt serieus hebt gedacht dat je dit seizoen na een trainers wissen en de verkoop van je beste speler nog kampioen ging worden, dan ben de realiteitszin een beetje verloren.. ook ik heb allang gezegt dat de derde ster verkocht is.....maar ik begrijp zijn in de maling genomen wel...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] Ja maar wat wil je er dan aan doen kerel, ik snap je helemaal, maar je moet gewoon begrijpen, dat voordat er ook maar iets weer gaat lopen, er eerst een nieuw goed plan moet zijn, en gaat Cruijff en consorten nu bewerkstelligen... Natuurlijk wil ik kampioen worden, maar ik wil er ook nog wel een miljoen Euro bij en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren... ik ben benieuwd man.......maar nu is het johan cruyff......jij hebt precies in je koppie wie het ook allemaal geprobeerd hebben 7 jaar lang man......en tuurlijk geloof ik ook in johan,maar de moed verdwijnt zolangzamerhand wel aardig in mijn schoenen man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 18:00 schreef joduh het volgende:[..] ook ik heb allang gezegt dat de derde ster verkocht is.....maar ik begrijp zijn in de maling genomen wel...... Ik zeg ook niet dat ik het niet snap... |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
WEER EEN 0-2 VOORSPRONG WEGGEGEVEN. Zo kan het echt niet verder. Dat bestuur moet ook een keer op ze de mieteren. Die Van den boog zegt wel dat die weg gaat als dat het beste is voor ajax, nou nee dus want dan was die nu al lang weggegaan. Hij krijgt bijna 3 miljoen euro bij die transfer van Suarez en die Slop ook. Hij maakt heel de club KAPOT. We hadden ook gewoon veel beter moeten handelen bij het vertrek van Suarez. We wisten dat die wegging en dan moet je al meteen gaan handelen met spelers waarbij je al van de club zelf hebt gehandeld over de vraagprijs. Dit is niet gedaan want we kwamen bij Bas en Dries maar de vraagprijs was de opstakel. Je moet dus niet alleen met de speler zelf hebben gepraat maar ook al met de club. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] Wist dat je dit ging zeggen lekker voorspelbaar. De Zeeuw is als hij fit is gewoon basisspeler bij Ajax, en gewoon de eerste of tweede wissel op het middenveld van Oranje. Vormer is typisch zo'n speler die het leuk doet bij ROda, maar bij een club als Ajax gewoon heel veel te kort gaat komen, of moet ik de gekochte eredivisie spelers die bij ons gefaalt hebben weer gaan opnoemen??? Nee ,dit is niet lekker voorspelbaar ! Ik heb niet gezegd dat ajax niet veel verkeerde spelers heeft gekocht ! Begin alleen steeds meer van mening te zijn dat de Zeeuw er ook 1 is !! |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Vandaag met Mertens er bij en geen Al Ham. Dan was er geen enkel probleem geweest. |
|
|
|
|
vakkie-----P
|
|
|
maar toch wordt de schaal in de arena uitgedeelt alleen niet aan jullie
kun je er toch nog iets van genieten |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
als je dat niet snapt wat ik hier mee bedoel remco zal ik het uit leggen ik wiord in de maling genomen door ajax omdat ze hard op weg zijn om echt een bedrijf te worden en niet mmeer aan het voetbal denken ze deenken alleen maar aan geld en proberen nooit een team bij elkaar te houden .De supporters is van het wanbeleid van de laatse jaren de dupe van 2e rangs aankopen en geven de jeugd geen kans w,want laten we eerlijk zijn wat zijn we er nou mee opgeschoten met al die (wereld) aankopen.DUS VOEL IK MIJ IN DE MALING GENOMEN. dat bedoel ik we worden blij gemaakt met echt helemaal niks iok zit onder hand ook naar de A 1 te kijken |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Compleet gelul. Je staat 2-0 voor, dus heeft het helemaal niks met je aanval te maken, dat je er weer eens 2 tegen krijgt.. Kijk een naar de overreding die Vertongen maakt waar die vrije trap uit komt, hoe dom kun je zijn zeg, dat ie dat daar doet slaat echt helemaal nergens op.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
nou remco wat vind je van mij suggesties |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 18:35 schreef gabri het volgende:als je dat niet snapt wat ik hier mee bedoel remco zal ik het uit leggen ik wiord in de maling genomen door ajax omdat ze hard op weg zijn om echt een bedrijf te worden en niet mmeer aan het voetbal denken ze deenken alleen maar aan geld en proberen nooit een team bij elkaar te houden .De supporters is van het wanbeleid van de laatse jaren de dupe van 2e rangs aankopen en geven de jeugd geen kans w,want laten we eerlijk zijn wat zijn we er nou mee opgeschoten met al die (wereld) aankopen.DUS VOEL IK MIJ IN DE MALING GENOMEN. dat bedoel ik we worden blij gemaakt met echt helemaal niks iok zit onder hand ook naar de A 1 te kijken Ze proberen nooit een team bij elkaar te houden??? Suarez was gewoon onhoudbaar voor Ajax, en ja ook ik vind dat ze dat meer zouden moeten proberen, maar dat is niet altijd haalbaar, Wat moet je doen als Suarez perse weg wil?? de Jeugd krijgt nu toch de kans?? Afgelopen zomer zijn er geen topspelers verkocht, en werd Mounir aangetrokken, iedereen was helemaal in rep en roer toen Jol weg wou, en de gehele directie moest van de supportsr oprotten als ze hem hadden laten gaan, 2 maand later was alles omgedraaid, en moest Jol opzouten bij Ajax, dan gaat de Boer het doen, en binnen 2 wedstrijden denkt de hele wereld dat de Boer Ajax als onervaren trainer wel even kampioen zou maken...
Compleet onrealistisch om dit dus te denken, hoe vaak denk je dat in de geschiedenis van Ajax, een trainerswissel tijdens de competitie tot een kampoenschap heeft geleid????
En jij eist een kampioenschap???? en als dat niet lukt wordt je dus maar boos?? hoe komen alle andere clubs in NL die nog nooit kampioen zijn geworden dan aan supporters?? hoe moeten die zich altijd voelen dan?? moeten die dan ook maar naar ieder verlies direct alles bij de club weg willen....
Nee, sorry, ik snap dat je wat wilt, maar het is ontzettend kort door de bocht om een kamioenschap te eisen, zeker dit seizoen.. |
|
|
|