BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 18:55 schreef gabri het volgende:
nou remco wat vind je van mij suggesties
Je doet geen enkele suggestie, je loopt alleen maar te klagen, zonder ook maar 1 oplossing te noemen..
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Ik heb de plek van de overtreding van Vertonghen nog gezien en de plek waar de vrije trap werd genomen, bij die 2-2. Dat is gewoon 3 meter verschil! De vrije bal had 3 meter terug moeten liggen en dan was het voor Hadouir een stuk lastiger geweest!!
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
waren wel meer VAGE beslissingen van de scheidsrechter...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze proberen nooit een team bij elkaar te houden??? Suarez was gewoon onhoudbaar voor Ajax, en ja ook ik vind dat ze dat meer zouden moeten proberen, maar dat is niet altijd haalbaar, Wat moet je doen als Suarez perse weg wil?? de Jeugd krijgt nu toch de kans??
Afgelopen zomer zijn er geen topspelers verkocht, en werd Mounir aangetrokken, iedereen was helemaal in rep en roer toen Jol weg wou, en de gehele directie moest van de supportsr oprotten als ze hem hadden laten gaan, 2 maand later was alles omgedraaid, en moest Jol opzouten bij Ajax, dan gaat de Boer het doen, en binnen 2 wedstrijden denkt de hele wereld dat de Boer Ajax als onervaren trainer wel even kampioen zou maken...

Compleet onrealistisch om dit dus te denken, hoe vaak denk je dat in de geschiedenis van Ajax, een trainerswissel tijdens de competitie tot een kampoenschap heeft geleid????

En jij eist een kampioenschap???? en als dat niet lukt wordt je dus maar boos?? hoe komen alle andere clubs in NL die nog nooit kampioen zijn geworden dan aan supporters?? hoe moeten die zich altijd voelen dan?? moeten die dan ook maar naar ieder verlies direct alles bij de club weg willen....

Nee, sorry, ik snap dat je wat wilt, maar het is ontzettend kort door de bocht om een kamioenschap te eisen, zeker dit seizoen..
+1 ik had uberhaubt al niet verwacht kampioen te worden dit seizoen.. volgend seizoen is een ander verhaal.. deboer kan dan zijn eigen team neerzetten met gerichte aankopen die hij wil. dit seizoen kan misschien nog wel maar word wel lastig..
Afcarius
 Afcarius - zondag 13 februari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
wat een kutmanier om te verliezen, Je mag zo'n voorsprong gewoon niet weggeven. dat zal dat jeugdige wel zijn. Vond anita trouwens ook niet al te sterk op rechts.
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+1 ik had uberhaubt al niet verwacht kampioen te worden dit seizoen.. volgend seizoen is een ander verhaal.. deboer kan dan zijn eigen team neerzetten met gerichte aankopen die hij wil. dit seizoen kan misschien nog wel maar word wel lastig..
EENS, Alles wat dit seizoen nog gehaald wordt, is een plus en een mooie extra...
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:20 schreef alibabba het volgende:
Ik heb de plek van de overtreding van Vertonghen nog gezien en de plek waar de vrije trap werd genomen, bij die 2-2. Dat is gewoon 3 meter verschil! De vrije bal had 3 meter terug moeten liggen en dan was het voor Hadouir een stuk lastiger geweest!!
Dat heb ik dan niet terug gezien..
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zondag 13 februari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het niveau in de Eredivisie gewoon slecht met enkele uitzonderingen uiteraard en daardoor laten ploegen zoals Psv, Fc Twente weinig liggen.. (Ik vertel niets nieuws)
Ik hoop alsnog op een kampioenschap maar ben redelijk tevreden als we voorrondes CL of Uefa spelen..

En zoals ook door Remco wordt aangegeven kunnen we niet verwachten dat een onervaren trainer als Frank de Boer ons in 1 helft van de competitie kampioen maakt!
gabri
 gabri - zondag 13 februari 2011 - 19:58   quote  deeplink  
ik loop niet te klagen man het is gewoon de realiteit die jij niet onder ogen wil zien schijnbaar .Jij bekijkt alles door een roze bril.Dan moet jij mij is vertellen waarvoor er nog contracten worden getekent .Dat heeft in mij ogen dan helemaal geen zin meer want er er een club met een pot geld komt is hij toch weg en dat moet je als supporter maar accepteren in jou ogen.Jij kan niks negatiefs horen en zeggen.Volgens mij wil jij het niet zien REMCO BOY
soccer
 soccer - zondag 13 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, maar je moet wel het geduld opbrengen, juist nu moet dat, De Boer is de juiste man, daar is iedereen het over eens, we zijn op de goede weg wat betreft het bestuur en alles daar omheen want:
1.) Er zitten weer voetbal mensen in de ledenraad.
2.) Het platform dat Cruijff al tijden wil creeren is nu eindelijk daar.
3.) Mensen gaan af worden gerekend op hun prestaties in de toekomst, en daar waar nodig zal men worden afgerekend op het verleden.
4.) Zoals gezegd hebben we weer een voetbaltrainer.

Wat extreem belangrijk is voor de supporters, is om te snappen, dat men nu aan het bekijken en aan het plannen is wat men volgens seizoen wil bereiken, en ja we willen graag CL bereiken, maar ik denk dat het nog veel belangrijker is, om het afgelopen tijdperk achter je te laten, complete rust te bewaren, en zorgen dat je er volgend seizoen staat, voetballend ben je dan een stuk verder, en ook Cruijff kan tegen die tijd misschien al echt zijn stempel op onze club drukken...
Men moet nu gewoon gaan snappen dat Ajax rust nodig heeft en accepteren dat we geen kampioen gaan worden...
dus jij zegt dat ten cate ,v.basten,jol en weet ik wie nog meer geen voetbal trainers zijn? Ik denk dat er geen rekening mee gehouden wordt dat de spelers geen clubtrouw meer hebben en ook een bepaalde mentaliteit missen. De club die daar het beste in mee kan bewegen heeft het meeste kans om aan de top te blijven. Bij Ajax is het zo dat de spelers constant horen dat ze de beste zijn en dat de rest er niets van kan.Het is echter zo dat de meeste spelers er niet boven uitsteken en dan nog op inzet helemaal afgetroeft worden.
soccer
 soccer - zondag 13 februari 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:20 schreef alibabba het volgende:
nou dan kun je elke vrije trap wel ter discussie stellen. Ik denk dat ik nog nooit een vrije trap genomen zien worden op de plaats waar de overtreding plaats vond.
Ajx
 Ajx - zondag 13 februari 2011 - 20:06   quote  deeplink  
is dus niet goed afgelopen heh..... en dat nog nadat we zo goed begonnen... en dan nog zulke kansen missen heh, ongelooflijk!!
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:01 schreef soccer het volgende:

[..]

dus jij zegt dat ten cate ,v.basten,jol en weet ik wie nog meer geen voetbal trainers zijn? Ik denk dat er geen rekening mee gehouden wordt dat de spelers geen clubtrouw meer hebben en ook een bepaalde mentaliteit missen. De club die daar het beste in mee kan bewegen heeft het meeste kans om aan de top te blijven. Bij Ajax is het zo dat de spelers constant horen dat ze de beste zijn en dat de rest er niets van kan.Het is echter zo dat de meeste spelers er niet boven uitsteken en dan nog op inzet helemaal afgetroeft worden.
wat remco aangaf is gewoon dat er nu mensen zitten met een AJAX hart.. en geloof me dat hadden tencate en Jol niet.. vBasten wel maar vBasten is gewoon te vroeg voor de leeuwen gegooit (met het verkeerde bestuur om hem heen).... bij deboer ligt dat iets anders die heeft eerst een aantal jaren de jeugd gedaan.. de spelers wat we nu hebben hebben bijna 2 jaar onder de Jol manier getraint.. nu met deboer ligt dat anders en is het weer de AJAX manier van trainen, alles met bal en op combinatie gericht... dat kan niet binnen 1 maand erin zitten... maar het platform komt eraan van JC en daar gaat gewoon een tijd overheen voordat daar iets moois uitkomt.. dat er verandering zit aan te komen in het Bestuur/structuur is ook gewoon een FEIT
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:01 schreef soccer het volgende:

[..]

Je leest niet wat ik schrijf, je pakt slechts 1 zinnetje en ligt dat uit, het is een combinatie van verschillende factoren.
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:03 schreef soccer het volgende:

[..]

nou dan kun je elke vrije trap wel ter discussie stellen. Ik denk dat ik nog nooit een vrije trap genomen zien worden op de plaats waar de overtreding plaats vond.
Dat klopt, maar dit was wil heel duidelijk en zeer esentieel!
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat remco aangaf is gewoon dat er nu mensen zitten met een AJAX hart.. en geloof me dat hadden tencate en Jol niet.. vBasten wel maar vBasten is gewoon te vroeg voor de leeuwen gegooit (met het verkeerde bestuur om hem heen).... bij deboer ligt dat iets anders die heeft eerst een aantal jaren de jeugd gedaan.. de spelers wat we nu hebben hebben bijna 2 jaar onder de Jol manier getraint.. nu met deboer ligt dat anders en is het weer de AJAX manier van trainen, alles met bal en op combinatie gericht... dat kan niet binnen 1 maand erin zitten... maar het platform komt eraan van JC en daar gaat gewoon een tijd overheen voordat daar iets moois uitkomt.. dat er verandering zit aan te komen in het Bestuur/structuur is ook gewoon een FEIT
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, alleen wat betreft van Basten en dat hij te vroeg voor de Leeuwen gegooid zou zijn, niet helemaal, alles wat je zegt klopt behalve wat betreft zijn ervaring, ook van Basten heeft de jeugdopleiding gedaan, niet net zolang, maar hij heeft het wel gedaan, en vergeet niet het NL elftal daarin, van Basten is in mijn ogen net zo'n goede kandidaat als de Boer.

Het gaat echter om een ander stukje dat je post, het gaat namelijk inderdaad om het bestuur dat hij wel/niet om zich heen had, zoals ook Alibabba en ook jij altijd zegt, als de problemen bovenin niet worden opgelost, en het daar dus niet goed zit, dan kun je onmogelijk verwachten dat het eerste elftal en dus ook de trainer goed presteerd..
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dit was wil heel duidelijk en zeer esentieel!
Buiten het feit dat die vrije trap op een verkeerde plek genomen moet worden, denk ik dat Ajax ook hier weer eerst naar zichzelf moet kijken, het is namelijk een hele domme overtreding van Vertongen, die echt helemaal niet nodig is, en nergens op slaat..
Ajax moet hierin altijd eerst naar zichzelf kijken, en nooit naar de tegenstander of Scheidsrechter..
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Buiten het feit dat die vrije trap op een verkeerde plek genomen moet worden, denk ik dat Ajax ook hier weer eerst naar zichzelf moet kijken, het is namelijk een hele domme overtreding van Vertongen, die echt helemaal niet nodig is, en nergens op slaat..
Ajax moet hierin altijd eerst naar zichzelf kijken, en nooit naar de tegenstander of Scheidsrechter..
Dat ben ik 100% met je eens, maar de schIJtsrechters in Nederland vind ik gewoon een drama en dat kwam vandaag weer naar buiten.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, alleen wat betreft van Basten en dat hij te vroeg voor de Leeuwen gegooid zou zijn, niet helemaal, alles wat je zegt klopt behalve wat betreft zijn ervaring, ook van Basten heeft de jeugdopleiding gedaan, niet net zolang, maar hij heeft het wel gedaan, en vergeet niet het NL elftal daarin, van Basten is in mijn ogen net zo'n goede kandidaat als de Boer.

Het gaat echter om een ander stukje dat je post, het gaat namelijk inderdaad om het bestuur dat hij wel/niet om zich heen had, zoals ook Alibabba en ook jij altijd zegt, als de problemen bovenin niet worden opgelost, en het daar dus niet goed zit, dan kun je onmogelijk verwachten dat het eerste elftal en dus ook de trainer goed presteerd..
ja klopt heb je gelijk in remco.. maar zoals ik ook nu heb gepost bij dat interview met Mvb.. denk niet dat het lang meer duurt dat het bestuur eruit vliegt... Mvb doet nu een boekje open.. JC bemoeit zich nu bij Ajax en mvb en jc zijn vrienden... dus ik hoop echt dat voor volgend seizoen de rotte appels eruit zijn.. en we kunnen bouwen aan een AJAX.. bedoel slop ofzo zit er nu 10 jaar.. maar heeft eigenlijk niks anders dan ellende met zich meegebracht de laatste 10 jaar.. in die 10 jaar ook al 10 trainers gehad ? komt dat dan niet door zoon slop en vd aat of is het toeval ???
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat ben ik 100% met je eens, maar de schIJtsrechters in Nederland vind ik gewoon een drama en dat kwam vandaag weer naar buiten.
tjah wel vaker man gisteren bij feyenoord heracles ook weer paar dingen dat ik denk van nou moe.. en vandaag heb ik ook behoorlijk lopen vloeken en tieren.. (totdat me vrouw zei van pas op je hart :D )
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja klopt heb je gelijk in remco.. maar zoals ik ook nu heb gepost bij dat interview met Mvb.. denk niet dat het lang meer duurt dat het bestuur eruit vliegt... Mvb doet nu een boekje open.. JC bemoeit zich nu bij Ajax en mvb en jc zijn vrienden... dus ik hoop echt dat voor volgend seizoen de rotte appels eruit zijn.. en we kunnen bouwen aan een AJAX.. bedoel slop ofzo zit er nu 10 jaar.. maar heeft eigenlijk niks anders dan ellende met zich meegebracht de laatste 10 jaar.. in die 10 jaar ook al 10 trainers gehad ? komt dat dan niet door zoon slop en vd aat of is het toeval ???
Daar komt het zeker door nummer10. Er word teveel naar het bedrijf Ajax gehandeld dan naar de voetbalclub Ajax. Vd.Boog praat altijd over het bedrijf Ajax en daar gaat het mis!
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ook daar heb je gelijk in...
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

100% mee eens.....
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
ja ik zag dat interview ook met vdb in ajax tv over wat cruijff zijn functie was.. en bij elke fucking zin gebruikt het woord BEDRIJF toch grote ergenis van mij.. en vele met mij denk ik... zoals ik eerder zei denk nie dat hij er nog lang zit.. en dan denk ik dat Keje naar voren word geschoven....
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:23 schreef alibabba het volgende:

[..]

Daar komt het zeker door nummer10. Er word teveel naar het bedrijf Ajax gehandeld dan naar de voetbalclub Ajax. Vd.Boog praat altijd over het bedrijf Ajax en daar gaat het mis!
voor de verandering ben ik het maar een keertje met je eens..
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
ik zeg whiskey... met me eens Remco ??? :D
morkanne
 morkanne - zondag 13 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Ajax moet niet klagen.
Kijk de herhaling vanavond maar na op tv en dan zie je dat het doelpunt van Siem De Jong buitenspel was. De eerste 1-2 in de zestien ging mis en toen kwam Siem uit buitenspelpostitie teruglopen
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:
ja ik zag dat interview ook met vdb in ajax tv over wat cruijff zijn functie was.. en bij elke fucking zin gebruikt het woord BEDRIJF toch grote ergenis van mij.. en vele met mij denk ik... zoals ik eerder zei denk nie dat hij er nog lang zit.. en dan denk ik dat Keje naar voren word geschoven....
Ik hoop het van harte, Ajax was vroeger voordat het een bedrifj was vrijwel altijd winstgevend, sinds het een echt bedrijf is geworden, wordt er geen stuiver meer verdiend, en dat met mensen die verstand van geld verdienen zouden moeten hebben,....
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:31 schreef morkanne het volgende:
Ajax moet niet klagen.
Kijk de herhaling vanavond maar na op tv en dan zie je dat het doelpunt van Siem De Jong buitenspel was. De eerste 1-2 in de zestien ging mis en toen kwam Siem uit buitenspelpostitie teruglopen
Helemaal niet, hij is 1 teen verder dan de verdediger, en dat kan de leidsman dus nooit zien, en zoals ook jij waarschijlijk wel weet, moet bij twijfel altijd het voordeel worden gegeven aan de aanvallende partij..

EN DE EERSTE 1-2????? HAD JE OOK EEN TWEEDE 1-2??
morkanne
 morkanne - zondag 13 februari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
remco, in het veld maak men regelmatig een 1-2. Heb jij dan met je machtige voetbalkennis niet gezien dat ik het over het doelpunt van Siem de Jong heb en niet over Suljemanie...
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte, Ajax was vroeger voordat het een bedrifj was vrijwel altijd winstgevend, sinds het een echt bedrijf is geworden, wordt er geen stuiver meer verdiend, en dat met mensen die verstand van geld verdienen zouden moeten hebben,....
Precies kerel..
sebas79
 sebas79 - zondag 13 februari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:31 schreef morkanne het volgende:
Ajax moet niet klagen.
100 % geen buitenspel
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:38 schreef morkanne het volgende:
remco, in het veld maak men regelmatig een 1-2. Heb jij dan met je machtige voetbalkennis niet gezien dat ik het over het doelpunt van Siem de Jong heb en niet over Suljemanie...
o_O stoned ? de kopbal van dejong buitenspel ?hoe dan ? hij komt erachter weg rennen en word nog geraakt door een roda speler... leg is uit dan ?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zondag 13 februari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Ik heb wel het geluk dat ik ED live heb. Helaas heeft dit ook een keerzijde. Ik ben een Ajacied in hart en nieren, maar ook deze keer kan ik alleen maar concluderen dat ons AJAX niet verdient had om te winnen. Het was een slechte eerste en een dramatische tweede helft.
Ik kijk nu voortaan alle wedstrijden en dan kan ik me wel een gewenste voorhoede van ons AJAX bij elkaar scouten. Ik snap niet dat de scouts van ons AJAX dit zelf niet zien. Rechtsbuiten zou ik graag bij AJAX Wesley Verhoek zien van ADO Den Haag. Op dit moment hoeft hij nog niet zo veel te kosten en een ideale RB. In de spits zou Bulykin niet slecht staan. Hij werkt als een paard en heeft een neusje voor doelpunten. Als linksbuiten zou ik graag Dzsudzsák van PSV zien, over hem hoef ik denk ik niemand te overtuigen.
Ik denk dat als ons AJAX dit soort spelers aan zich weet te binden we volgend jaar gemakkelijk de derde ster binnen halen. Als we niets doen vissen we voorlopig naast het net.
morkanne
 morkanne - zondag 13 februari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Kijk maar een goed naar de herhaling. Bij de eerste actie gaat een 1-2 verkeerd en komt De Jong uit buitenspelpositie lopen en legt de bal terug voor het schot op de goal. In het vervolg van de actie wordt het schot gesmoord en kopt hij de bal(niet in buitenspelpositie) binnen.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:53 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik heb wel het geluk dat ik ED live heb. Helaas heeft dit ook een keerzijde. Ik ben een Ajacied in hart en nieren, maar ook deze keer kan ik alleen maar concluderen dat ons AJAX niet verdient had om te winnen. Het was een slechte eerste en een dramatische tweede helft.
Ik kijk nu voortaan alle wedstrijden en dan kan ik me wel een gewenste voorhoede van ons AJAX bij elkaar scouten. Ik snap niet dat de scouts van ons AJAX dit zelf niet zien. Rechtsbuiten zou ik graag bij AJAX Wesley Verhoek zien van ADO Den Haag. Op dit moment hoeft hij nog niet zo veel te kosten en een ideale RB. In de spits zou Bulykin niet slecht staan. Hij werkt als een paard en heeft een neusje voor doelpunten. Als linksbuiten zou ik graag Dzsudzsák van PSV zien, over hem hoef ik denk ik niemand te overtuigen.
Ik denk dat als ons AJAX dit soort spelers aan zich weet te binden we volgend jaar gemakkelijk de derde ster binnen halen. Als we niets doen vissen we voorlopig naast het net.
ben ik blij dat jij geen scout bent ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:53 schreef morkanne het volgende:
Kijk maar een goed naar de herhaling. Bij de eerste actie gaat een 1-2 verkeerd en komt De Jong uit buitenspelpositie lopen en legt de bal terug voor het schot op de goal. In het vervolg van de actie wordt het schot gesmoord en kopt hij de bal(niet in buitenspelpositie) binnen.
dus is het doelpunt geen buitenspel... ;)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zondag 13 februari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben ik blij dat jij geen scout bent ;)
Dat kan ik me voorstellen dat jij dat denkt, maar met deze voorhoede redden wij het ook niet. Niet dit jaar en niet volgend jaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:58 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen dat jij dat denkt, maar met deze voorhoede redden wij het ook niet. Niet dit jaar en niet volgend jaar.
je kan geen wonderen verwachten en automatisme in dit elftal krijgen in 6 weken 8 weken kerel.... zoals ik eerder zei geef Frankie de tijd en je zou zien dat het erin komt..
morkanne
 morkanne - zondag 13 februari 2011 - 21:02   quote  deeplink  
@nummer10
De aanval had eerder afgefloten moeten worden.
soccer
 soccer - zondag 13 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij stonden ze er begin jaren 90 ook niet goed voor. Toen kwam er een bestuur zonder oud voetballers en zonder JC maar met van Gaal en ging het beter met het gevolg beursgang en toch nog een CL finale.Ik denk verder dat een club met een omzet van meer dan laten we zeggen 10 miljoen als bedrijf geleid moet worden. De meeste ondernemingen in nederland zullen die omzet niet halen.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
ach zo waren er wel meer dingen van roda zijn kant wat afgefloten had moeten worden.. zoals die vieze kah en dat soort ongein... als ik zie hoe vies enoh op de knie word geschopt, hoe eriksen hard word neer geschopt en er komt geen kaart voor dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn... spelers moeten in bescherming worden genomen ook andere teams.. maar vooral bij Ajax want het is algemeen bekend als je gaat lopen schoppen tegen Ajax dat je ze letterlijk en figuurlijk uit de wedstrijd schopt.. en ik vind dat scheidsrechters hier harder tegen moeten optreden nogmaals ongeacht welk team de schoppen krijgt
nummer10
 nummer10 - zondag 13 februari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 21:04 schreef soccer het volgende:

[..]

volgens mij stonden ze er begin jaren 90 ook niet goed voor. Toen kwam er een bestuur zonder oud voetballers en zonder JC maar met van Gaal en ging het beter met het gevolg beursgang en toch nog een CL finale.Ik denk verder dat een club met een omzet van meer dan laten we zeggen 10 miljoen als bedrijf geleid moet worden. De meeste ondernemingen in nederland zullen die omzet niet halen.
klopt maar in de jaren 80 had onderanderen cruijff alles al op gezet en daar heeft vgaal goed van geprofiteerd, mooiste zou zijn als vgaal en jc terug kwamen
gabri
 gabri - zondag 13 februari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
ook remco gaat het nu begrijpen wat ik bedoel want hij neemt het woord bedrijf in zijn mond hehe we zijn er maar je praat wel een beetje tegenstrijdig
soccer
 soccer - zondag 13 februari 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest niet wat ik schrijf, je pakt slechts 1 zinnetje en ligt dat uit, het is een combinatie van verschillende factoren.
oke dan pakken we er nog wat andere factoren bij:
Zaten er midden jaren 90 wel oud voetballers in de ledenraad? En wie wordt waar voor afgerekend ? kun je een bestuur kwalijk nemen dat spelers weggekocht worden of weg willen?
Kan een nederlandse club tegen salarissen op van Engeland ,Spanje of Italie? Dat zijn ook allemaal factoren die meespelen.Kan JC dat allemaal wel veranderen? Wat verandert er aan bovenstaande factoren als er een bestuur komt dat bestaat uit oud voetballers? Ik denk dat je meer hebt aan een sterke voorzitter en een sterke TD.En dan geen oud speler die van af de zijkant iets staat te roepen.
Pietje
 Pietje - zondag 13 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Ik heb helemaal niks van de wedstrijd gezien. We vierden alvast mijn verjaardag. Ik zag op teletekst de uitslag... Tjonge, jonge. Ik heb gelijk weer gigantisch de ziekte in. GVD. 2-0 voorstaan en weer gelijk, net als de allereerste wedstrijd van dit seizoen (uit tegen Groningen) Ik lees hier dat het weer helemaal niks is geweest? Ook las ik ergens, dat Frank de Boer veel positieve dingen heeft gezien. Nogal tegenstrijdig. Wie moet ik geloven? En weer moeten we (minimaal) een jaar wachten om feest te vieren met de schaal. Jezus, ik weet echt niet of ik dat kan opbrengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Pietje --
gabri
 gabri - zondag 13 februari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
ik begrijp je piet ik weet het ook niet steeds heb je het gevoel dat het gaat gebeuren en dan pleuren ze de trainer eruit en dan de meest belangrijke speler verkopen dat is vragen om problemen en van de zomer gaat er een half elftal weg dus komen er nog een paar jaar bij vrees ik
Pietje
 Pietje - zondag 13 februari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 21:29 schreef gabri het volgende:
ik begrijp je piet ik weet het ook niet steeds heb je het gevoel dat het gaat gebeuren en dan pleuren ze de trainer eruit en dan de meest belangrijke speler verkopen dat is vragen om problemen en van de zomer gaat er een half elftal weg dus komen er nog een paar jaar bij vrees ik
Toen Frank de Boer het zaakje overnam, draaide het gelijk als een tierelier: Uit tegen Milaan, AZ et cetera. Alle Ajacieden hadden gelijk weer hoop. Direct na de winterstop bliezen we Feyenoord van het veld. En ineens is er de klad weer in gekomen. Tja... en de verkoop van Suárez... Ik ben er heilig van overtuigd, dat het nooit maar dan ook he-le-maal NOOIT de bedoeling is geweest van de heren pluche-zitters, dat er een vervanger voor Luis zou zijn gekomen. Lekker 26,5 miljoen op de spaarrekening zetten. GVD!!! En inderdaad, gabri, na de zomer zo heb ik begrepen gaat meer dan de helft van onze spelers verkocht worden aan diverse Engelse clubs. Jeroen Slop heeft er nu al een forse erectie van! Weer een loos jaar, weer gaan bouwen, weer moeten (lang) wachten op een kampioenschap. :-((((

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Pietje --
alibabba
 alibabba - zondag 13 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 21:04 schreef soccer het volgende:

[..]

Ajax ging in '98 naar de beurs en toen is de ellende langzaam begonnen. Ajax als bedrijf geleid worden?? Schei aub uit kerel...
Afcarius
 Afcarius - zondag 13 februari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 21:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Toen Frank de Boer het zaakje overnam, draaide het gelijk als een tierelier: Uit tegen Milaan, AZ et cetera. Alle Ajacieden hadden gelijk weer hoop. Direct na de winterstop bliezen we Feyenoord van het veld. En ineens is er de klad weer in gekomen. Tja... en de verkoop van Suárez... Ik ben er heilig van overtuigd, dat het nooit maar dan ook he-le-maal NOOIT de bedoeling is geweest van de heren pluche-zitters, dat er een vervanger voor Luis zou zijn gekomen. Lekker 26,5 miljoen op de spaarrekening zetten. GVD!!! En inderdaad, gabri, na de zomer zo heb ik begrepen gaat meer dan de helft van onze club verkocht worden naar diverse Engelse clubs. Jeroen Slop heeft er nu al een forse erectie van! Weer een loos jaar, weer gaan bouwen, weer moeten (lang) wachten op een kampioenschap. :-((((
Dat klopt, het was lang en breed voor iedereen duidelijk dat hij binnenkort zou gaan vertrekken, al helemaal na zo'n WK dus hadden ze al een vervanger op het oog moeten hebben. Ook als je ziet welke spelers ze wouden halen, namelijk mertens en Dost. Allebij geen vervangers voor Suarez.

Ook iets maar dit geheel terzijde. Elke keer als ik elia zie spelen vind ik het jammer dat Ajax elia toendertijd niet heeft gekocht voor 10 miljoen. Wat hebben we daarvoor in de plaats gekregen? Lodeiro 4,3 miljoen en ene mounir die niet wil koppen en zich graag ziek meld. 5 miljoen. samen 9,3 miljoen. Voor 7 ton meer had je een voetballer gehad die je had opgeleid en dus het ajax spel kent, en een goede flankspeler. maar goed achteraf praten is altijd makkelijker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - AFC AJAX (zo 13-02-2010, 14:30): 2-2

0.0094339