|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:52 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax ging in '98 naar de beurs en toen is de ellende langzaam begonnen. Ajax als bedrijf geleid worden?? Schei aub uit kerel... ja inderdaad, een bedrijf wil winst maken ten koste van alles, een voetbal vereninging wil winnen ten koste van alles. Daar zit het verschil hem in. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:37 schreef Pietje het volgende:[..] Toen Frank de Boer het zaakje overnam, draaide het gelijk als een tierelier: Uit tegen Milaan, AZ et cetera. Alle Ajacieden hadden gelijk weer hoop. Direct na de winterstop bliezen we Feyenoord van het veld. En ineens is er de klad weer in gekomen. Tja... en de verkoop van Suárez... Ik ben er heilig van overtuigd, dat het nooit maar dan ook he-le-maal NOOIT de bedoeling is geweest van de heren pluche-zitters, dat er een vervanger voor Luis zou zijn gekomen. Lekker 26,5 miljoen op de spaarrekening zetten. GVD!!! En inderdaad, gabri, na de zomer zo heb ik begrepen gaat meer dan de helft van onze spelers verkocht worden naar diverse Engelse clubs. Jeroen Slop heeft er nu al een forse erectie van! Weer een loos jaar, weer gaan bouwen, weer moeten (lang) wachten op een kampioenschap. :-(((( Het is al vaker voorgekomen Pietje dat als er een nieuwe trainer voor de groep staat, het een tijd beter gaat, maar dan zakt het weer weg. Het is nu zaak om de weg naar boven weer te vinden en van daaruit nog meer groeien. Dat kan alleen wanneer het goed zit bij AJAX en daar gaan hopelijk nu JC en consorten voor zorgen. Ik heb hoop dat het goed komt Pietje:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:57 schreef alibabba het volgende:[..] Het is al vaker voorgekomen Pietje dat als er een nieuwe trainer voor de groep staat, het een tijd beter gaat, maar dan zakt het weer weg. Het is nu zaak om de weg naar boven weer te vinden en van daaruit nog meer groeien. Dat kan alleen wanneer het goed zit bij AJAX en daar gaan hopelijk nu JC en consorten voor zorgen. Ik heb hoop dat het goed komt Pietje:) Ik help het je hopen, alibabba. Maar ik heb zo mijn twijfels. Zolang dat bestuur er nog rondloopt... Ik weet het niet. Van den Boog, Van der Aat, maar vooral Slop. Tjonge, ik kook echt van woede. Ik heb al eerder geschreven, dat ik enkele weken geleden Slop op de radio hoorde zeggen, dat een (toen nog) eventuele verkoop van Luis Suárez volledig ten goede zou komen aan de verlies- en winstrekening, terwijl ik (wij) Frank de Boer hoorde(n) zeggen, dat hij de toezegging had gekregen om voor Luis per direct een vervanger te mogen zoeken... En, wie heeft er zijn zin gekregen? God allemachtig, wat ben ik gierend kwaad! Als ik alle berichten daarover moet geloven, dan wordt de halve selectie (of zelfs wat meer) van Ajax in de zomer verkocht aan diverse Engelse clubs. En weer zal Jeroen Slop de lachende derde zijn. Ik schreef hier al: die kerel loopt enkel bij die gedachte, dat er weer vele miljoenen euro's zullen binnenstromen, nu al met een erectie van genot rond. Natuurlijk moeten we hopen dat het allemaal gaat meevallen en al helemaal met El Salvador in een bindende functie, maar toch... alibabba, we wachten al zo lang op een kampioenschap, die moet er nu echt eens gaan komen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 22:10 schreef Pietje het volgende:[..] Ik help het je hopen, alibabba. Maar ik heb zo mijn twijfels. Zolang dat bestuur er nog rondloopt... Ik weet het niet. Van den Boog, Van der Aat, maar vooral Slop. Tjonge, ik kook echt van woede. Ik heb al eerder geschreven, dat ik enkele weken geleden Slop op de radio hoorde zeggen, dat een (toen nog) eventuele verkoop van Luis Suárez volledige ten goede zou komen aan de verlies- en winstrekening, terwijl ik (wij) Frank de Boer hoorde(n) zeggen, dat hij de toezegging had gekregen om voor Luis per direct een vervanger te mogen zoeken... En, wie heeft er zijn zin gekregen? God allemachtig, wat ben ik gierend kwaad! Als ik alle berichten daarover moet geloven, dan wordt de halve selectie (of zelfs wat meer) van Ajax in de zomer verkocht aan diverse Engelse clubs. En weer zal Jeroen Slop de lachende derde zijn. Ik schreef hier al: die kerel loopt enkel bij die gedachte, dat er weer vele miljoenen euro's zullen binnenstromen, nu al met een erectie van genot rond. Natuurlijk moeten we hopen dat het allemaal gaat meevallen en al helemaal met El Salvador in een bindende functie, maar toch... alibabba, we wachten al zo lang op een kampioenschap, die moet er nu echt eens gaan komen!!! precies pietje we worden genaaid waar we bij staan en het stomme is ze flikken het elke keer weer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 22:31 schreef verbrande harry het volgende:[..] precies pietje we worden genaaid waar we bij staan en het stomme is ze flikken het elke keer weer... Klopt helemaal, harry. Die gasten flikken het jaar in, jaar uit. En wij, de betalende supporters trappen er elke keer weer in. Maar ja, wat moeten we dan? We staan met onze rug tegen de muur. Ik baal toch zo onwaarschijnlijk!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 22:49 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt helemaal, harry. Die gasten flikken het jaar in, jaar uit. En wij, de betalende supporters trappen er elke keer weer in. Maar ja, wat moeten we dan? We staan met onze rug tegen de muur. Ik baal toch zo onwaarschijnlijk!!! ja dit is herkenbaar vandaar mijn reactie... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:38 schreef morkanne het volgende:remco, in het veld maak men regelmatig een 1-2. Heb jij dan met je machtige voetbalkennis niet gezien dat ik het over het doelpunt van Siem de Jong heb en niet over Suljemanie... Sulejmani zul je wel bedoelen denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:53 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik heb wel het geluk dat ik ED live heb. Helaas heeft dit ook een keerzijde. Ik ben een Ajacied in hart en nieren, maar ook deze keer kan ik alleen maar concluderen dat ons AJAX niet verdient had om te winnen. Het was een slechte eerste en een dramatische tweede helft. Ik kijk nu voortaan alle wedstrijden en dan kan ik me wel een gewenste voorhoede van ons AJAX bij elkaar scouten. Ik snap niet dat de scouts van ons AJAX dit zelf niet zien. Rechtsbuiten zou ik graag bij AJAX Wesley Verhoek zien van ADO Den Haag. Op dit moment hoeft hij nog niet zo veel te kosten en een ideale RB. In de spits zou Bulykin niet slecht staan. Hij werkt als een paard en heeft een neusje voor doelpunten. Als linksbuiten zou ik graag Dzsudzsák van PSV zien, over hem hoef ik denk ik niemand te overtuigen. Ik denk dat als ons AJAX dit soort spelers aan zich weet te binden we volgend jaar gemakkelijk de derde ster binnen halen. Als we niets doen vissen we voorlopig naast het net. Ik denk dat je helemaal fout zit, Ajax staat met 2-0 voor en scoort vrijwel iedere wedtrijd, je verliest deze wedstrijd niet in de aanval, maar controlerend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:[..] klopt maar in de jaren 80 had onderanderen cruijff alles al op gezet en daar heeft vgaal goed van geprofiteerd, mooiste zou zijn als vgaal en jc terug kwamen zo zat dat destijds toch niet helemaal bij Ajax hoor, Cruijff ging toch echt weg bij Ajax als trainer voordat hij echt iets had neergezet, men wou toen dat hij meer zou gaan doen met de rest van Ajax, maar toendertijd wou hij zich alleen met het eerste bemoeien.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
FR-ynwa
|
|
|
Wat een reactie's. Bij Feyenoord gaat het bijna heel het seizoen al zo dramatisch. Feyenoord - Heraclass, uitverkocht. &Bij jullie na een gelijk spelletje blablabla ik kijk niet meer dit en dat. Wat een club liefde! They only sing when they win |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef FR-ynwa het volgende:Wat een reactie's. Bij Feyenoord gaat het bijna heel het seizoen al zo dramatisch. Feyenoord - Heraclass, uitverkocht. &Bij jullie na een gelijk spelletje blablabla ik kijk niet meer dit en dat. Wat een club liefde! They only sing when they win |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef FR-ynwa het volgende:Wat een reactie's. Bij Feyenoord gaat het bijna heel het seizoen al zo dramatisch. Feyenoord - Heraclass, uitverkocht. &Bij jullie na een gelijk spelletje blablabla ik kijk niet meer dit en dat. Wat een club liefde! They only sing when they win jij praat vuile kakkerlak over clubliefde jullie bedreigde je eigen trainer vorig seizoen toen jullie naar twente moesten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 10:24 schreef verbrande harry het volgende:[..] jij praat vuile kakkerlak over clubliefde jullie bedreigde je eigen trainer vorig seizoen toen jullie naar twente moesten. Hahahaha! Geen woord gelogen, harry. Hoe brutaal kun je zijn??? |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 20:53 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik heb wel het geluk dat ik ED live heb. Helaas heeft dit ook een keerzijde. Ik ben een Ajacied in hart en nieren, maar ook deze keer kan ik alleen maar concluderen dat ons AJAX niet verdient had om te winnen. Het was een slechte eerste en een dramatische tweede helft. Ik kijk nu voortaan alle wedstrijden en dan kan ik me wel een gewenste voorhoede van ons AJAX bij elkaar scouten. Ik snap niet dat de scouts van ons AJAX dit zelf niet zien. Rechtsbuiten zou ik graag bij AJAX Wesley Verhoek zien van ADO Den Haag. Op dit moment hoeft hij nog niet zo veel te kosten en een ideale RB. In de spits zou Bulykin niet slecht staan. Hij werkt als een paard en heeft een neusje voor doelpunten. Als linksbuiten zou ik graag Dzsudzsák van PSV zien, over hem hoef ik denk ik niemand te overtuigen. Ik denk dat als ons AJAX dit soort spelers aan zich weet te binden we volgend jaar gemakkelijk de derde ster binnen halen. Als we niets doen vissen we voorlopig naast het net. Alsjeblieft.. Ik mag hopen dat dit niet serieus bedoeld is. Verhoek? Komt simpelweg tekort voor de top van het Nederlandse voetbal, dit ziet iedereen. Actie te voorspelbaar, nét te weinig snelheid. Voorzet is oke, en hij heeft veels assists maar hij komt ook vaak in de gelegenheid om simpel voor te geven omdat teams tegen ADO wat meer vooruit spelen en er meer ruimte is. 4x per wedstrijd een man uitspelen op 3 vierkante meter zie ik hem niet snel doen. Zijn mentaliteit is niks mis mee... Maar zet een willekeurige Ajax fan in Ajax-1 en die blijft ook rennen tot ie erbij neervalt. Bulykin? Heeft zeker een neusje voor de goal, maar is te oud, en presteert volgens mij momenteel boven zijn kunnen. Bovendien is hij niet wendbaar en snel genoeg. En daar doet 1 sprintje tegen VVV echt niets aan af hoor. Simpelweg niet het niveau wat je bij Ajax wilt zien. Voor ADO prima spits. Voor subtop wellicht ook nog. Dzsudzsák is natuurlijk niet haalbaar. Daar hoef je ook geen Einstein voor te zijn. Waarom zou PSV een van zijn betere spelers aan een directe concurrent verkopen terwijl er zat andere opties in het buitenland zijn? En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de speler dit zelf nooit zou doen. Dus... never gonna happen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 12:17 schreef EUMD het volgende:[..] Alsjeblieft.. Ik mag hopen dat dit niet serieus bedoeld is. Verhoek? Komt simpelweg tekort voor de top van het Nederlandse voetbal, dit ziet iedereen. Actie te voorspelbaar, nét te weinig snelheid. Voorzet is oke, en hij heeft veels assists maar hij komt ook vaak in de gelegenheid om simpel voor te geven omdat teams tegen ADO wat meer vooruit spelen en er meer ruimte is. 4x per wedstrijd een man uitspelen op 3 vierkante meter zie ik hem niet snel doen. Zijn mentaliteit is niks mis mee... Maar zet een willekeurige Ajax fan in Ajax-1 en die blijft ook rennen tot ie erbij neervalt. Bulykin? Heeft zeker een neusje voor de goal, maar is te oud, en presteert volgens mij momenteel boven zijn kunnen. Bovendien is hij niet wendbaar en snel genoeg. En daar doet 1 sprintje tegen VVV echt niets aan af hoor. Simpelweg niet het niveau wat je bij Ajax wilt zien. Voor ADO prima spits. Voor subtop wellicht ook nog. Dzsudzsák is natuurlijk niet haalbaar. Daar hoef je ook geen Einstein voor te zijn. Waarom zou PSV een van zijn betere spelers aan een directe concurrent verkopen terwijl er zat andere opties in het buitenland zijn? En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de speler dit zelf nooit zou doen. Dus... never gonna happen. eens |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef FR-ynwa het volgende:Wat een reactie's. Bij Feyenoord gaat het bijna heel het seizoen al zo dramatisch. Feyenoord - Heraclass, uitverkocht. &Bij jullie na een gelijk spelletje blablabla ik kijk niet meer dit en dat. Wat een club liefde! They only sing when they win Ik herinner me de graafschap nog jullie verloren met 0-1. Spelers werden uitgefloten en voor rotte vis uitgemaakt zo erg zelfs dat er een aantal jongens huilend het veld verlieten.Jij praat over clubliefde schei toch uit man.DOMBO die je dr bent. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 22:10 schreef Pietje het volgende:[..] Ik help het je hopen, alibabba. Maar ik heb zo mijn twijfels. Zolang dat bestuur er nog rondloopt... Ik weet het niet. Van den Boog, Van der Aat, maar vooral Slop. Tjonge, ik kook echt van woede. Ik heb al eerder geschreven, dat ik enkele weken geleden Slop op de radio hoorde zeggen, dat een (toen nog) eventuele verkoop van Luis Suárez volledig ten goede zou komen aan de verlies- en winstrekening, terwijl ik (wij) Frank de Boer hoorde(n) zeggen, dat hij de toezegging had gekregen om voor Luis per direct een vervanger te mogen zoeken... En, wie heeft er zijn zin gekregen? God allemachtig, wat ben ik gierend kwaad! Als ik alle berichten daarover moet geloven, dan wordt de halve selectie (of zelfs wat meer) van Ajax in de zomer verkocht aan diverse Engelse clubs. En weer zal Jeroen Slop de lachende derde zijn. Ik schreef hier al: die kerel loopt enkel bij die gedachte, dat er weer vele miljoenen euro's zullen binnenstromen, nu al met een erectie van genot rond. Natuurlijk moeten we hopen dat het allemaal gaat meevallen en al helemaal met El Salvador in een bindende functie, maar toch... alibabba, we wachten al zo lang op een kampioenschap, die moet er nu echt eens gaan komen!!! Ik krijg het in de kop van Slop..:):) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 14 februari 2011 - 13:13 schreef Guyt het volgende:[..] Ik herinner me de graafschap nog jullie verloren met 0-1. Spelers werden uitgefloten en voor rotte vis uitgemaakt zo erg zelfs dat er een aantal jongens huilend het veld verlieten.Jij praat over clubliefde schei toch uit man.DOMBO die je dr bent. Gewoon triest volk dat het niet kan hebben dat wij tenminste nog de illusie hadden om ff voor de schaal meededen. Bij hun is dat idee al lichtjaren verwijdert van de werkelijkheid.
Hahahahaha
Liever een Ajacied dan een |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Op maandag 14 februari 2011 - 09:22 schreef FR-ynwa het volgende: Wat een reactie's. Bij Feyenoord gaat het bijna heel het seizoen al zo dramatisch. Feyenoord - Heraclass, uitverkocht. &Bij jullie na een gelijk spelletje blablabla ik kijk niet meer dit en dat. Wat een club liefde! They only sing when they win
jij praat vuile kakkerlak over clubliefde jullie bedreigde je eigen trainer vorig seizoen toen jullie naar twente moesten.
blijkt dus dat het helemaal geen fans/subtobbers van feyenooidt zijn, maar gewoon echte succes aanhangers. en als AJAX weer kampioen is, juicht de helft van die gasten voor ONS AJAX |
|
|
|
|
|