|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Cruijf terug |
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
In navolging op de vergadering van de Ledenraad van maandag 7 februari en een constructief gesprek van dinsdag 8 februari tussen algemeen directeur Rik van den Boog, de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax en Johan Cruijff, zijn drie klankbordgroepen benoemd die de clubleiding van Ajax van advies gaan voorzien. De reeds bestaande financiƫle commissie uit de Ledenraad wordt omgevormd tot de klankbordgroep financiƫle zaken en heeft een nieuwe bezetting gekregen. De groep bestaat nu uit Hein Blocks, Roger van Boxtel, Kees Timman en Leo van Wijk. Jeroen Slop en Joop Krant nemen namens de directie en de RvC van Ajax zitting in deze groep.
De twee nieuwe adviesorganen gaan zich richten op de verenigingszaken en het technische beleid. In de klankbordgroep verenigingszaken nemen Mark Geestman, Ruud Haarms, Hennie Henrichs, Keje Molenaar en Cees van Oevelen zitting. Namens de RvC zijn Uri Coronel en Cor van Eijden in dit platform vertegenwoordigd. De klankbordgroep technische zaken bestaat uit Peter Boeve, Johan Cruijff, Piet Keizer en Dick Schoenaker. Namens de directie van Ajax neemt Rik van den Boog zitting in deze groep.
De komende weken wordt in vervolggesprekken besloten in hoeverre Johan Cruijff een verdergaande rol bij Ajax zal gaan vervullen.
bron: www.ajax.nl
Lijkt me een goede zaak! Veel oud ajacieden, en El Salvador! |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Kijk, dit lijkt me inderdaad een prima begin!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Gvd gaat lekker hoor...joduuuh joduuuh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ah wou het net posten man !!
GOEIE ZAAK !!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Vooral die laatste zin doet me goed. Als dit dan ook maar uitkomt! Johan for president! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
FANTASTISCH NIEUWS MENSEN;
Johan Cruijff keert definitief terug bij Ajax. De legendarische nummer veertien neemt plaats in de klankbordgroep technische zaken, samen met Piet Keizer, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Ajax-voorzitter Rik van den Boog. |
|
|
|
|
BARRY DELFT
|
|
|
yes cruijff for president!! delft |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 februari 2011 - 22:34 schreef alibabba het volgende:FANTASTISCH NIEUWS MENSEN; Johan Cruijff keert definitief terug bij Ajax. De legendarische nummer veertien neemt plaats in de klankbordgroep technische zaken, samen met Piet Keizer, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Ajax-voorzitter Rik van den Boog. Hebben we eindelijk ons zin kerel.... Hahahaha |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
G E W E L D I G !!! Welkom thuis Johan !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Yep, maar wat vind je ervan dat nu Keizer alweer opgestapt is? Als het waar is tenminste.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vreemd.... als het idd waar is, het komt bij VI-Johan Derksen vandaan en wat zijn bron is..... ik weet het niet. Volgens mij is/was nog niet eens precies bekend wie nu eigen lijk wat precies gaat doen, want er moet natuurlijk wel een goed taakverdeling komen bij elk orgaan. lijkt mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|