BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax benoemt adviesorganen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Cruijf terug
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 10 februari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
In navolging op de vergadering van de Ledenraad van maandag 7 februari en een constructief gesprek van dinsdag 8 februari tussen algemeen directeur Rik van den Boog, de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax en Johan Cruijff, zijn drie klankbordgroepen benoemd die de clubleiding van Ajax van advies gaan voorzien.
De reeds bestaande financiƫle commissie uit de Ledenraad wordt omgevormd tot de klankbordgroep financiƫle zaken en heeft een nieuwe bezetting gekregen. De groep bestaat nu uit Hein Blocks, Roger van Boxtel, Kees Timman en Leo van Wijk. Jeroen Slop en Joop Krant nemen namens de directie en de RvC van Ajax zitting in deze groep.

De twee nieuwe adviesorganen gaan zich richten op de verenigingszaken en het technische beleid. In de klankbordgroep verenigingszaken nemen Mark Geestman, Ruud Haarms, Hennie Henrichs, Keje Molenaar en Cees van Oevelen zitting. Namens de RvC zijn Uri Coronel en Cor van Eijden in dit platform vertegenwoordigd. De klankbordgroep technische zaken bestaat uit Peter Boeve, Johan Cruijff, Piet Keizer en Dick Schoenaker. Namens de directie van Ajax neemt Rik van den Boog zitting in deze groep.

De komende weken wordt in vervolggesprekken besloten in hoeverre Johan Cruijff een verdergaande rol bij Ajax zal gaan vervullen.

bron: www.ajax.nl

Lijkt me een goede zaak!
Veel oud ajacieden, en El Salvador!
MBB
 MBB - donderdag 10 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Kijk, dit lijkt me inderdaad een prima begin!!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 10 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Gvd gaat lekker hoor...joduuuh joduuuh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 februari 2011 door verbrande harry --
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
ah wou het net posten man !!

GOEIE ZAAK !!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 10 februari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Vooral die laatste zin doet me goed.
Als dit dan ook maar uitkomt!
Johan for president!
alibabba
 alibabba - donderdag 10 februari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
FANTASTISCH NIEUWS MENSEN;

Johan Cruijff keert definitief terug bij Ajax. De legendarische nummer veertien neemt plaats in de klankbordgroep technische zaken, samen met Piet Keizer, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Ajax-voorzitter Rik van den Boog.
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - donderdag 10 februari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
yes cruijff for president!! delft
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 10 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Da's natuurlijk logisch
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 - 22:34 schreef alibabba het volgende:
FANTASTISCH NIEUWS MENSEN;

Johan Cruijff keert definitief terug bij Ajax. De legendarische nummer veertien neemt plaats in de klankbordgroep technische zaken, samen met Piet Keizer, Peter Boeve, Dick Schoenaker en Ajax-voorzitter Rik van den Boog.
Hebben we eindelijk ons zin kerel.... Hahahaha
cvita
 cvita - vrijdag 11 februari 2011 - 00:56   quote  deeplink  
G E W E L D I G !!! Welkom thuis Johan !!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 00:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Hebben we eindelijk ons zin kerel.... Hahahaha
Yep, maar wat vind je ervan dat nu Keizer alweer opgestapt is? Als het waar is tenminste....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 februari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Yep, maar wat vind je ervan dat nu Keizer alweer opgestapt is? Als het waar is tenminste....
Vreemd.... als het idd waar is, het komt bij VI-Johan Derksen vandaan en wat zijn bron is..... ik weet het niet. Volgens mij is/was nog niet eens precies bekend wie nu eigen lijk wat precies gaat doen, want er moet natuurlijk wel een goed taakverdeling komen bij elk orgaan. lijkt mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax benoemt adviesorganen

0.0063920