BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Eriksen wordt een hele grote'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Hoewel Denemarken het vriendschappelijke duel met Engeland met 2-1 verloor, was Christian Eriksen de onbetwiste uitblinker op het veld.

De Ajacied was constant aanspeelbaar, strooide met loepzuivere passes en had daarnaast enkele technische hoogstandjes in petto. Thomas Sörensen, doelman van de Deense ploeg, kwam na afloop woorden tekort om zijn ploeggenoot te complimenteren. 'In Denemarken verwacht iedereen terecht veel van Christian.'

Eriksen ontwikkelt zich de laatste jaren stormachtig. In de media werd de jongeling al meermaals vergeleken met Michael Laudrup. 'Toen iedereen voor het eerst kennismaakte met Eriksen, was dat een grote hype. Voor de media zijn het leuke verhalen, maar je kunt ze niet met elkaar vergelijken.'

'Eriksen startte goed in de nationale ploeg, maar viel toen ver terug. Inmiddels is Christian volwassener geworden, komt bij Ajax meer aan spelen toe. Fouten gaat-ie ongetwijfeld nog maken en slechte wedstrijden speelt-ie net zo goed nog, maar in twee, drie, vier jaar is het een hele grote speler.'

Komend weekeinde speelt Eriksen met Ajax de lastige uitwedstrijd tegen Roda JC.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/195163/Eriksen-is-over-aantal-jaren-een-hele-grote-speler.htm
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 09:33   quote  deeplink  
helemaal mee eens...
cvita
 cvita - vrijdag 11 februari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Bij AJAX zie ik tot nu toe te weinig zat hij zelf een man uitspeelt en veel breedtepassen, dat laatste omdat we ook geen echte spits hebben. Verder is zijn schot dramatisch in AJAX 1, dat was in de jeugd ook een van zijn sterke punten.
Hopelijk komt het er de dit seizoen al uit te beginnen aankomende zondag in Kerkrade.
Rogier
 Rogier - vrijdag 11 februari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Ik zie hem vaak zat mensen uitspelen...meerdere keren per wedstrijd dus misschien dat je eens een keer een wedstijd moet kijken Cvita.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 11 februari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Zo snel mogelijk zijn contract verlengen !!
Jeronimus82
 Jeronimus82 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers: check hier de acties van Eriksen tijdens de wedstrijd tegen Engeland...

Brandje
 Brandje - vrijdag 11 februari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 10:27 schreef cvita het volgende:
Bij AJAX zie ik tot nu toe te weinig zat hij zelf een man uitspeelt en veel breedtepassen, dat laatste omdat we ook geen echte spits hebben. Verder is zijn schot dramatisch in AJAX 1, dat was in de jeugd ook een van zijn sterke punten.
Hopelijk komt het er de dit seizoen al uit te beginnen aankomende zondag in Kerkrade.
Zelden zoveel onzin gelezen in zo'n klein stukje tekst.
Sphinx
 Sphinx - vrijdag 11 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 10:27 schreef cvita het volgende:
wel knap dat je dan bijna elke wedstrijd man of the match bent vind je niet :)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
nou rogier en brandje ik zeg het niet graag maar ik heb het zelfde al eens aangegeven.. bij ajax1 vind ik hem gewoon nog niet zo goed als wat ik nu zie op het filmpje.. zogauw hij zo speelt als in dit filmpje dan zou ik mijn ongelijk toegeven...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
ff terugkomend op het filmpje.. zo goed heb ik hem echt nog nooit gezien en met zoveel wilskracht...
dege
 dege - vrijdag 11 februari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
bij ajax is hij nu al vaak een van de beste en als je dan dit filmpje ziet kun je alleen maar in je handen wrijven over wat we van hem nog kunnen verwachten, heerlijke voetballer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
klopt dege, en toch vind ik hem bij Ajax echt een HEEL stuk minder dan in dit filmpje..
EUMD
 EUMD - vrijdag 11 februari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Jammer dat we waarschijnlijk maar 1-2 jaar van hem kunnen genieten voordat hij naar het buitenland vertrekt. Eriksen is zo'n uitzonderlijk talent, dat gaan we nooit lang in Amsterdam houden vrees ik.
MBB
 MBB - vrijdag 11 februari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Eriksen heeft nog lang niet z´n beste tijd bij Ajax gehad. Hopen dat we nog een tijdje van hem mogen genieten!
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:02 schreef EUMD het volgende:
Jammer dat we waarschijnlijk maar 1-2 jaar van hem kunnen genieten voordat hij naar het buitenland vertrekt. Eriksen is zo'n uitzonderlijk talent, dat gaan we nooit lang in Amsterdam houden vrees ik.
Weet niet, hij klinkt als een superverstandige jongen.
Misschien toch eerder 2 tot 3 jaar.
Afhankelijk van het team en de successen. Het Ajax spel qua opleiding en idee is wat Barcelona nu speelt.
Zie het interview met Xavi die specifiek de term Ajax gebruikt voor het soort voetbal wat ze spelen.
Nu J.C. terug is in een technische rol zie ik juist de talentjes meer blijven.
Zelfs Steek en Vertonghen ben ik nog niet eens zo zeker van dat ze weg gaan.

Eerst kampioen worden zodat we zeker CL spelen.. dat zal een hoop transfers schelen.
Geld of geen geld. Met Ajax heb je een gegeven dat die al 4x de CL gewonnen heeft.

Barcelona heeft 'm 3x gewonnen.. 1 minder dan ons.

Liverpool weer 1x meer dan ons en Real en AC zijn de toppers maar verder staan wij boven de rest in Europese Cups.

Vergis je niet in de naam en roem van Ajax in Europa.
Die landen kijken niet naar de afgelopen 7 jaar. die kijken naar de afgelopen 100 jaar.
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 februari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:28 schreef Ride het volgende:

[..]

Weet niet, hij klinkt als een superverstandige jongen.
Misschien toch eerder 2 tot 3 jaar.
Afhankelijk van het team en de successen. Het Ajax spel qua opleiding en idee is wat Barcelona nu speelt.
Zie het interview met Xavi die specifiek de term Ajax gebruikt voor het soort voetbal wat ze spelen.
Nu J.C. terug is in een technische rol zie ik juist de talentjes meer blijven.
Zelfs Steek en Vertonghen ben ik nog niet eens zo zeker van dat ze weg gaan.

Eerst kampioen worden zodat we zeker CL spelen.. dat zal een hoop transfers schelen.
Geld of geen geld. Met Ajax heb je een gegeven dat die al 4x de CL gewonnen heeft.

Barcelona heeft 'm 3x gewonnen.. 1 minder dan ons.

Liverpool weer 1x meer dan ons en Real en AC zijn de toppers maar verder staan wij boven de rest in Europese Cups.

Vergis je niet in de naam en roem van Ajax in Europa.
Die landen kijken niet naar de afgelopen 7 jaar. die kijken naar de afgelopen 100 jaar.
eens !
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Groeimiddel?
1nummer14
 1nummer14 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 12:58 schreef nummer10 het volgende:
klopt dege, en toch vind ik hem bij Ajax echt een HEEL stuk minder dan in dit filmpje..
Mee eens Eriksen wordt teveel gehypt op dit forum. Maar dit ziet er goed uit, je ziet dat hij traptechniek heeft. Bij Ajax krijgt hij minder ruimte dan in deze wedstrijd en er wordt ook steeds gewisseld met suarez als spits dan hamdoei dan de jong en de andere middenvelders de zeeuw en enoh bewegen niet goed, dat doet een nummer 10 geen goed. Maar het blijft dat hij nog weining doelpunten heeft gemaakt voor ajax, ik zou eerder de jong op nr 10 zetten.
joduh
 joduh - vrijdag 11 februari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
de jong op rij 10 op de tribune ja......
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 14:39 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Mee eens Eriksen wordt teveel gehypt op dit forum. Maar dit ziet er goed uit, je ziet dat hij traptechniek heeft. Bij Ajax krijgt hij minder ruimte dan in deze wedstrijd en er wordt ook steeds gewisseld met suarez als spits dan hamdoei dan de jong en de andere middenvelders de zeeuw en enoh bewegen niet goed, dat doet een nummer 10 geen goed. Maar het blijft dat hij nog weining doelpunten heeft gemaakt voor ajax, ik zou eerder de jong op nr 10 zetten.
alles klopt totdat je dejong op nr10 wil zetten.. dejong lekker op de tribune zetten lijkt me een stuk beter en persoonlijk denk ik dat dat ook gaat gebeuren als dezeeuw weer 100% fit is.. want deboer laat gewoon eriksen staan en elham ook enige wat nog zou kunnen is elham op link en dejong in de spits anders is het reserverstaan voor dejong
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 12:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin gelezen in zo'n klein stukje tekst.
+432
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Snap echt 0,0 van de mensen die negatief over hem zijn, hij laat het tegen vrijwel iedere tegenstander weer zien, hij zet iedere wedstrijd, meerdere malen spelers alleen voor de keeper, en gaat constant de combinatie aan. Ik heb het hier ook al eerder gezegd, maar kijk eens verder dan je neus lang is als hij balverlies lijdt, komt dat door hem???? Of zal het ook iets met sommige andere spelers te maken hebben, die niet of nauwelijks bewegen...
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:
de jong op rij 10 op de tribune ja......
hehe
Guyt
 Guyt - vrijdag 11 februari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Eerst zien en dan geloven.
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Als je het niet ziet, ben je blind...Sorry, maar dit is echt zo, als je dit talent niet ziet, dan zul je dat ook niet bij een Messi hebben gezien op z'n 17e 18e
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 21:06   quote  deeplink  
kweet niet remco.. zoals ik zei als ik hem zo zie spelen zoals in het filmpje hoor je mij niet klagen kerel...
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:
kweet niet remco.. zoals ik zei als ik hem zo zie spelen zoals in het filmpje hoor je mij niet klagen kerel...
Staat nog een leuk flimpje op Youtube, zok maar even, je ziet exact dezelfde dingen doen bij Ajax...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 februari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Topictitel wijzigen AUB, wordt = heeft
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Degene die niet zien dat Eriksen enorm talent heeft, vraag ik om naar Pearle te gaan. Je ziet aan alles dat hij veel in zijn mars heeft, maar het komt er nog niet altijd uit. Die jongen is 18 en gaat straks beseffen hoe goed hij wel niet is. Dat in samenstelling met vertrouwen krijgen van een trainer in een goed draaiend elftal, maakt hem een topper pursang!
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 12 februari 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:51 schreef remco k het volgende:
Snap echt 0,0 van de mensen die negatief over hem zijn, hij laat het tegen vrijwel iedere tegenstander weer zien, hij zet iedere wedstrijd, meerdere malen spelers alleen voor de keeper, en gaat constant de combinatie aan. Ik heb het hier ook al eerder gezegd, maar kijk eens verder dan je neus lang is als hij balverlies lijdt, komt dat door hem???? Of zal het ook iets met sommige andere spelers te maken hebben, die niet of nauwelijks bewegen...
mischien geen voetbalkennis?
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 februari 2011 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:51 schreef remco k het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Die jongen is een groeibriljantje. Nog zo jong, die kan alleen maar nog veel beter worden. En nu al geeft hij blijk van het feit dat hij een prima overzicht heeft, een prachtige traptechniek en een hoop flair. Een typische Ajax-speler. Ik hoop oprecht dat hij nog een aantal jaren bij Ajax zal blijven. We gaan er nog veel plezier aan beleven. Het enige "minpuntje" aan hem vind ik, is dat hij wat meer mag scoren. Maar ach, dat komt ook zeker nog wel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 februari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 23:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Topictitel wijzigen AUB, wordt = heeft
Eriksen heeft een hele grote?
LOL XD
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 12 februari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

LOL XD
wie weet...hehe kan het wel is vragen hij woont bij mij in de buurt bij een gastgezin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 februari 2011 door verbrande harry --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

LOL XD
XD hahahahaha idd
joduh
 joduh - zaterdag 12 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

LOL XD
ik ook wel....;-0
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:39 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ook wel....;-0
Ik heb gehoord dat je je de bijnaam, "kinderarm" hebt???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Eriksen wordt een hele grote'

0.0086059