BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tijd voor Seedorf?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Galactico
 Galactico - vrijdag 11 februari 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Clarence Seedorf wordt de laatste tijd veelal gelinkt aan verschillende clubs oa Wolfsburg en Werder Bremen.

Ook loopt zijn contract bij Milan af.

Zou dit nu niet de ideale gelegenheid zijn om hem terug naar Amsterdam te halen?? En dan de soort Rijkaard effect te creeeren?!
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Seedorf, Enoh en Eriksen. Dat is een aardig middeneveld.
EUMD
 EUMD - vrijdag 11 februari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Als je Seedorf haalt "moet" hij spelen. Dus wie ga je er dan uit halen? Vooralsnog hebben we daar met Eriksen een potentiele wereldtopper staan, dus dat lijkt me niet verstandig. Hoewel ik wel fan ben van Seedorf, en hem eigenlijk ook graag terug zou willen zien, hangt het er vanaf hoe hij zijn eigen rol ziet. Dan pas kan je gaan inschatten of zijn terugkeer een succes kan worden. Seedorf kan voor deze groep (ook buiten de lijnen) van grote invloed zijn met zijn persoonlijkheid en ervaring, maar zoals gezegd; er zijn toch wat factoren om rekening mee te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door EUMD --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:20   quote  deeplink  
met alleen talenten red je het niet.. en met enoh en eriksen op het middenveld wil het uitstekend !! en dan chivu nog terug en dan seedorf of chivu als aanvoerder.. oh wat zou dit prachtig zijn (aangezien Steek aanvoerder 1 en vertonghen aanvoerder 2) waarschijnlijk allebei verkassen..
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:14 schreef Brandje het volgende:
Oh my fokking god..

of Seedorf, Eriksen en De Zeeuw.

Met Seedorf nog eens de CL winnen... krijg nu al een stijve

Hahahahahahahah
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 februari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
die keert waarschijnlijk toch niet erug vrees ik ! hij is meer dan welkom een klasse voetballer !
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
hij heeft gezegt als hij klaar was bij Milan dat hij wou terugkeren...

Titel met AC komt eraan, contract loopt af.. dus why nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door nummer10 --
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 februari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
eerst zien dan geloven , klinkt goed :P
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
doen,neemt een hoop ervaring mee
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:24 schreef nummer10 het volgende:
hij heeft gezegt als hij klaar was bij Milan dat hij wou terugkeren...

Titel met AC komt eraan, contract loopt af.. dus why nog
Herinner ik me ook

quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:27 schreef ajacied het volgende:
eerst zien dan geloven , klinkt goed :P
Dat dan ook weer wel...
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Ik denk dat een middenveld met Seedorf en Eriksen heel goed kan. Enoh erachter als stofzuiger. Droomscenario wat mij betreft. Seedorf als een nieuwe Rijkaard. Met zijn ervaring kan hij ontzettend belangerijk zijn voor deze groep jonge spelers.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Helemaal eens met nummer10. Seedorf terughalen en op het middenveld posteren. Daarnaast Chivu terughalen als leider van de verdediging. Ik denk namelijk dat we in de zomerstop afscheid kunnen gaan nemen van Stekelenburg en Vertonghen.

Je moet proberen in elke lijn een ervaren speler te hebben om daarom heen talenten in te passen. Daarop moet je vervolgens een aantal seizoenen proberen te bouwen. Echter is dit vaak moeilijk, aangezien goede jonge spelers al snel door clubs uit het buitenland worden aangetrokken. Hopelijk blijft het de komende jaren financieel goed bij Ajax zodat ze wat vaker nee kunnen zeggen tegen hoge biedingen en zodoende spelers kunnen behouden.
Rogier
 Rogier - vrijdag 11 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Zou ik zeker proberen ! Transfervrij.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Doen doen doen doen
1nummer14
 1nummer14 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Enoh is veel te langzaam, dat moet je onderhand wel hebben gezien.
sebas79
 sebas79 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Zat ik laats ook aan te denken , hij speelt bijna nooit meer !! Er komen nog eerder jeugdspelers in dan clarence ,zou ideaal zijn voor ajax !!!
1nummer14
 1nummer14 - vrijdag 11 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Enoh is veel te langzaam, dat moet je onderhand wel hebben gezien. Siem de Jong is weer aan het scoren dat hebben we allemaal gezien, kunnen jullie het weer niet hebben? Hoeveel gaols heeft Eriksen eigenlijk gemaakt? men is hier op dit forum weg van hem, maar zo productief is hij niet voor een Ajax nummer 10.

Seedorf is oud en speelde tegen Ajax ook helemaal niet goed. Geen enkele reden om zo iemand tegen een of ander belachelijk hoog salaris naar amsterdam te halen.
dege
 dege - vrijdag 11 februari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
iemand met zulke prijzen achter zijn naam MOET je proberen terug te halen:
Erelijst[bewerken] Nederland - AFC AjaxNederlands landskampioen
1994, 1995
Nederlandse beker
1993
Nederlandse Super Cup
1993 (PTT Telecom Cup)
1994 (Nederlandse Super Cup)
UEFA Champions League
1995
FIFA Wereldbeker voor clubteams
1995
[bewerken] Spanje - Real MadridSpaans landskampioen
1996/1997
Spaanse Super Cup
1997
UEFA Champions League
1998
1998
[bewerken] Italië - AC MilanItaliaans landskampioen
2003/2004
Italiaanse beker
2002/2003
Italiaanse Super Cup
2004
UEFA Champions League
2003, 2007
UEFA Super Cup
2003, 2007
Wereldkampioenschap voetbal voor clubs
2007
Om bang van te worden toch, een van NL meest succesvolle voetballers, wat een lijst zeg! Hoop dat hij terug komt, ideaal scenario, net zoals in 1995, zie het al helemaal voor me.
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Rijkaard was 33 in 1995
Seedorf is 35 in 2011

Relatief verschil is er wel dus.. want Rijkaard kwam in '93 toen die 31 was...

Rijkaard... ook een held
dege
 dege - vrijdag 11 februari 2011 - 15:06   quote  deeplink  
33 of 35 maakt in dit geval niet zo heel veel uit, Seedorf komt nog ontzettend goed mee en doet menigeen zelfs nog wat voor. En zijn ervaring/uitstraling kan alleen maar stimulerend werken naar de jongeren bij ajax.
1nummer14
 1nummer14 - vrijdag 11 februari 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:06 schreef dege het volgende:
33 of 35 maakt in dit geval niet zo heel veel uit, Seedorf komt nog ontzettend goed mee en doet menigeen zelfs nog wat voor. En zijn ervaring/uitstraling kan alleen maar stimulerend werken naar de jongeren bij ajax.
Echt nietszeggend gebrabbel dit, allemaal loze kreten. 35 jaar is gewoon oud in voetbal. Ik heb gelijk zoals wel vaker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door 1nummer14 --
tommie77
 tommie77 - vrijdag 11 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Seedorf is een HELD!!!!!!!!!
Blade85
 Blade85 - vrijdag 11 februari 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 14:43 schreef dege het volgende:
iemand met zulke prijzen achter zijn naam MOET je proberen terug te halen:
Erelijst[bewerken] Nederland - AFC AjaxNederlands landskampioen
1994, 1995
Nederlandse beker
1993
Nederlandse Super Cup
1993 (PTT Telecom Cup)
1994 (Nederlandse Super Cup)
UEFA Champions League
1995
1995
[bewerken] Spanje - Real MadridSpaans landskampioen
1996/1997
Spaanse Super Cup
1997
UEFA Champions League
1998
1998
[bewerken] Italië - AC MilanItaliaans landskampioen
2003/2004
Italiaanse beker
2002/2003
Italiaanse Super Cup
2004
UEFA Champions League
2003, 2007
UEFA Super Cup
2003, 2007
Wereldkampioenschap voetbal voor clubs
2007
Om bang van te worden toch, een van NL meest succesvolle voetballers, wat een lijst zeg! Hoop dat hij terug komt, ideaal scenario, net zoals in 1995, zie het al helemaal voor me.
en dan heb je zijn persoonlijke prijzen er niet eens bij;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:56 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Echt nietszeggend gebrabbel dit, allemaal loze kreten. 35 jaar is gewoon oud in voetbal. Ik heb gelijk zoals wel vaker.
verschil is dat seedorf nog met gemak mee kan in de serie A waar het verschil met de eredivisie enorm is. seedorf is gewoon nog topfit
remco k
 remco k - vrijdag 11 februari 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jij hebt eigenlijk nooit gelijk gehad over de dingen waarvan je van tevoren altijd zei dat je wel gelijk zou krijgen...
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 11 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
mis aardig wat tekst hier?
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Seedorf, een ECHTE AJACIED is altijd welkom. Ik ken geen andere speler met zoveel ervaring. Ik denk en verwacht, dat juist die ervaring zich gaat uitbetalen. We hebben op dit moment een wat (te) jonge selectie die bovendien niet geheel in balans is. Clarence: je bent welkom, man!!
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 11 februari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:58 schreef FsideVak129 het volgende:
mis aardig wat tekst hier?
Weggehaald door de moderator(s). Opgeruimd staat netjes. Teveel off-topic meuk.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 11 februari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat een onzin. Cocu was op zijn 37ste nog één van de beste middenvelders in de eredivisie. Waarom zou Seedorf dat dan niet kunnen? Iemand die jarenlang in de absolute top heeft gespeeld, kan op 70% nog met gemak mee in de eredivisie.
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat een onzin. Cocu was op zijn 37ste nog één van de beste middenvelders in de eredivisie. Waarom zou Seedorf dat dan niet kunnen? Iemand die jarenlang in de absolute top heeft gespeeld, kan op 70% nog met gemak mee in de eredivisie.
Ik ben het geheel en al met je eens, PSVMocro!! Die jongen (of eigenlijk: die man) heeft zich al die jaren dermate goed verzorgd, dat hij nog altijd topfit is. En wat een gigantische ervaring zou hij meebrengen naar Ajax!
schapio
 schapio - vrijdag 11 februari 2011 - 23:35   quote  deeplink  
seedorf proberen te halen en een goede spits dan zijn we een heel eind.
als vertonghen weg gaat nog n ervaren centrale verdediger halen al denk ik dat chivu nog niet komt is het te proberen en anders cruijff´s contacten en know how benutten dan komt het helemaal goed.
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:35 schreef amsterdammer113 het volgende:
Helemaal eens met nummer10. Seedorf terughalen en op het middenveld posteren. Daarnaast Chivu terughalen als leider van de verdediging. Ik denk namelijk dat we in de zomerstop afscheid kunnen gaan nemen van Stekelenburg en Vertonghen.

Je moet proberen in elke lijn een ervaren speler te hebben om daarom heen talenten in te passen. Daarop moet je vervolgens een aantal seizoenen proberen te bouwen. Echter is dit vaak moeilijk, aangezien goede jonge spelers al snel door clubs uit het buitenland worden aangetrokken. Hopelijk blijft het de komende jaren financieel goed bij Ajax zodat ze wat vaker nee kunnen zeggen tegen hoge biedingen en zodoende spelers kunnen behouden.
SEEDORF//////CHIVU//////HELD
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 12 februari 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 23:35 schreef schapio het volgende:
seedorf proberen te halen en een goede spits dan zijn we een heel eind.
als vertonghen weg gaat nog n ervaren centrale verdediger halen al denk ik dat chivu nog niet komt is het te proberen en anders cruijff´s contacten en know how benutten dan komt het helemaal goed.
Ik hoorde toevallig vanavond uit betrouwbare bron dat Cruijff bij Barcelona heeft gepolst of Messi voor 1 seizoen te huur is, zodat Ajax komend seizoen de CL kan gaan winnen. Daarnaast heeft Cruijff ook gevraagd of Iniesta en Xavi beschikbaar zijn, zodat we het middenveld stevig kunnen aansterken. ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 12 februari 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Inderdaad en wat zou het toch mooi wezen om deze 2 spelers komend seizoen in je selectie te hebben.
schapio
 schapio - zaterdag 12 februari 2011 - 01:13   quote  deeplink  
ach ja amsterdammer als je zo´n spelers wil zien ben je in het verkeerde land geboren. ik denk dat cruijff nog wel meer contacten heeft, ook buiten barcelona,om voor ons wat te kunnen betekenen. ik denk toch dat wij op n ander niveau zitten als die, dus spelers die voor barcelona nog niet goed genoeg zijn kunnen ons n heel stuk verder brengen. n paar ervaren jongens en dan talenten erbij zetten die zich kunnen ontwikkelen tot topspelers dan zou ik al dik tevreden zijn....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 12 februari 2011 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 01:13 schreef schapio het volgende:
ach ja amsterdammer als je zo´n spelers wil zien ben je in het verkeerde land geboren. ik denk dat cruijff nog wel meer contacten heeft, ook buiten barcelona,om voor ons wat te kunnen betekenen. ik denk toch dat wij op n ander niveau zitten als die, dus spelers die voor barcelona nog niet goed genoeg zijn kunnen ons n heel stuk verder brengen. n paar ervaren jongens en dan talenten erbij zetten die zich kunnen ontwikkelen tot topspelers dan zou ik al dik tevreden zijn....
Hey Schapio, het was ook als een grapje bedoeld man. Maar inderdaad heb je gelijk, maar eigenlijk wil ik niet dat Ajax een opleidinsinsituut wordt voor andere clubs. Op spelers die maar 1 seizoen meedraaien kunnen we niet bouwen. We moeten dit soort jongens zelf scouten en via de jeugd laten binnenkomen in de selectie. En daarna mag een Barcelona of Manchester United langskomen om miljoenen te geven voor deze spelers.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 februari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:18 schreef Pietje het volgende:
Seedorf, een ECHTE AJACIED is altijd welkom. Ik ken geen andere speler met zoveel ervaring. Ik denk en verwacht, dat juist die ervaring zich gaat uitbetalen. We hebben op dit moment een wat (te) jonge selectie die bovendien niet geheel in balans is. Clarence: je bent welkom, man!!
persoonlijk denk ik wle dat hij komt man heb al eenhele tijd dit gevoel......
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 februari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:27 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Weggehaald door de moderator(s). Opgeruimd staat netjes. Teveel off-topic meuk.
off topic meuk valt wel mee.. te veel racistische dingen... :)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 februari 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

zijn ook miijn helden Ali ;) dus ik doe met je mee...
Robinho
 Robinho - zaterdag 12 februari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Seedorf/Chivu/Huntelaar.
Zou een aardig trio zijn. In elke linie een beetje ervaring erbij.
Galactico
 Galactico - dinsdag 22 maart 2011 - 13:13   quote  deeplink  
In mijn ogen,word het steeds noodzakelijker om ervaring in elftal toe te passen en ik ben nog steeds van mening dat Seedorf de ideale verbindingsman is binnen dit jeugdige elftal.
Rogier
 Rogier - dinsdag 22 maart 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Ik zou het meteen doen !! Wie weet loopt PSV dadelijk met v Bommel en Ruud rond...beiden ook op hen retour maar kunnen wel enorm belangrijk zijn vooral in de NL competitie.
Galactico
 Galactico - dinsdag 22 maart 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 13:20 schreef Rogier het volgende:
Ik zou het meteen doen !! Wie weet loopt PSV dadelijk met v Bommel en Ruud rond...beiden ook op hen retour maar kunnen wel enorm belangrijk zijn vooral in de NL competitie.
Idd............hoor vaak dat Seedorf eigenlijk te oud is,maar als je ziet hoe krachtig hij nog is,kan hij alleen maar een versterking zijn.....op alle fronten!!
corvermeer
 corvermeer - dinsdag 22 maart 2011 - 14:07   quote  deeplink  
helemaal mee eens seedorf erbij en ik hoop dat huntelaar volgend seizoen onze spits zal zijn
Rogier
 Rogier - dinsdag 22 maart 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 13:41 schreef Galactico het volgende:

[..]

Idd............hoor vaak dat Seedorf eigenlijk te oud is,maar als je ziet hoe krachtig hij nog is,kan hij alleen maar een versterking zijn.....op alle fronten!!
Alleen al zijn overzicht en perfecte passing zou een verademing zijn.
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 maart 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Leuk en aardig allemaal maar volgens mij gaan jullie allemaal voorbij aan het feit dat Seedorf volgens mij heel kritisch was over de Boetjes in zijn boek. Dat was ook de rede dat hij destijds werd uitgefloten in de Arena. Ik denk dat Seedorf helemaal niet onder de Boer willen voetballen!!
joduh
 joduh - dinsdag 22 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
je heb een punt man.....
Twanus
 Twanus - dinsdag 22 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Opstelling voor 2011-2012 waarbij ik er vanuit ga dat Stekelenburg, vd Wiel, Vertongen en El Hamdoei vertrekken.

Tyton

Anita Alderweireld Chivu Boilesen

Vd Heijden

Seedorf Eriksen

Sulemani Mertens

Huntelaar

Kom maar op met het seizoen 2011-2012! Dit zou wel heel erg mooi zijn.
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 23 maart 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Seedorf wil graag nog een keer naar een club waar de kans is op een cl-winst. Huntelaar gaat ook niet komen, ik denk dat er voor hem echt genoeg buitenlandse clubs komen. Bovendien is dan gelijk de salarishuishouding naar de knoppen. Maar uiteraard zou ik Chivu, Seedorf en Huntelaar met open armen ontvangen.
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - woensdag 23 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:38 schreef Twanus het volgende:
Opstelling voor 2011-2012 waarbij ik er vanuit ga dat Stekelenburg, vd Wiel, Vertongen en El Hamdoei vertrekken.

Tyton

Anita Alderweireld Chivu Boilesen

Vd Heijden

Seedorf Eriksen

Sulemani Mertens

Huntelaar

Kom maar op met het seizoen 2011-2012! Dit zou wel heel erg mooi zijn.
Denk niet dat dit het elftal wordt van volgend jaar, Tyton zou wel een goede vervanger zijn van Stekel maar we hebben Vermeer ook nog en daar zit ook potentie in! Controlerende middenvelder zie ik dan liever Enoh, Anita of eventueel de Zeeuw ipv vd Heijden. Chivu kun je niet betalen, Seedorf wil graag nog een keer een gooi doen naar de CL dat is bij ons uitgesloten! Mertens zou een leuke versterking zijn maar remt wel de groei van andere talenten! En ze zullen wel de hoofdprijs vragen! Daarbij is het weer een kleinere speler. Huntelaar is nog te vroeg om terug te keren, hij kan denk ik in elke competitie aan de slag en kan dan veel meer verdienen als bij ons!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tijd voor Seedorf?

0.0075960