BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijff gaat aan de slag en polst Hiddink opnieuw voor functie bij Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Vrijdag, 11 februari 2011 om 13:02

Johan Cruijff neemt zitting in de klankbordgroep technische zaken van Ajax en bekleedt daarmee een kleine rol, maar hij kan een grote invloed hebben. Als lid van de klankbordgroep adviseert Cruijff Ajax bij het aanstellen van een nieuwe technisch directeur en volgens het NRC Handelsblad is Guus Hiddink al gepolst.

Het is niet de eerste keer dat Cruijff probeert om de Achterhoeker bij zijn jeugdliefde te betrekken: rondom het WK-bid spraken de twee ook al over een rol van Hiddink bij Ajax, maar dat liep op niets uit. De voormalig coach van onder meer PSV is nu werkzaam als bondscoach van Turkije, maar heeft nog een huis in Amsterdam.

Wanneer Hiddink niet haalbaar blijkt te zijn, wil Cruijff in ieder geval een andere gereputeerde naam binnenhalen. De namen van Co Adriaanse en Louis van Gaal zingen ook rond, al kan laatstgenoemde niet bijster goed opschieten met Cruijff. Frank Arnesen, die vertrekt bij Chelsea, zou ook een kandidaat zijn.

bron http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137682

mijn weekend kan niet meer stuk in iedergeval !!!! tenzij we niet winnen van roda natuurlijk dan weer wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door nummer10 --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Gvd lekker hoor...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
shiiiiit niks anders dan goed nieuws de laatste dagen !!!
Ride
 Ride - vrijdag 11 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Jc is back en hoe
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
`ja inderdaad ride... KABOEMMMMMM
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 11 februari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:30 schreef nummer10 het volgende:
`ja inderdaad ride... KABOEMMMMMM
BAM...HAHA
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Soms, maar dan ook heel soms, ben ik toch wel blij met Jol. Sinds hij trainer is geworden bij Ajax is pas echt duidelijk geworden waar het aan mankeerde bij Ajax. Door zijn onkunde legde hij een hoop problemen meer dan bloot. Nu wordt met een duidelijke revolutie ingegrepen en zie je lijnen zichtbaar worden die onze club moeten terugbrengen naar de top van Nederland en misschien wel Europa.

Natuurlijk zijn het geruchten over een mogelijke nieuwe TD, maar de namen die rondzingen zijn voor Ajax allemaal toppers. Daarnaast merk je dat de jeugdopleiding ook weer een belangrijk product word binnen Ajax en daar dus ook meer aandacht aan besteed gaat worden. Zo vallen alle puzzelstukjes in elkaar!
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 11 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
interessante ontwikkelingen. Maar ik wacht alles even rustig af. Wat ik me wel een beetje afvraag is wat de rol van Blind wordt. Als Hiddink of Arnesen (laatste lijkt me overigens het meest haalbaar) gepolst zijn voor een functie als TD, wat wordt dan de rol van Danny?
ajacied
 ajacied - vrijdag 11 februari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
alleen maar positief nieuws , nu hopen dat het een beetje meezit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 februari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
CRUIIJFF WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tommie77
 tommie77 - vrijdag 11 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 13:31 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

BAM...HAHA
BENG
tommie77
 tommie77 - vrijdag 11 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Cruijf is terrug HOPPA
tommie77
 tommie77 - vrijdag 11 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
ps Hiddink ook welkom
joduh
 joduh - vrijdag 11 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 15:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
CRUIIJFF WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom ook ens langs in ons cafe johan!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Wat is er nu eigenlijk waar van hetgeen de snor straks zei? Hij zei dat Piet Keizer zich al heeft teruggetrokken, omdat hij geen loopjongetje van vd.Boog wil zijn. Als vd.Boog erin slaagt om het plan van Cruijff en consorten te dwarsbomen, vouw ik 'm eigenhandig dubbel! Ik word er kots en kotsmisselijk van dat er, wanneer het waar is, er niet geluisterd word naar degene met een echt AJAX-hart. VD.BOOG PAS OP, EN LAAT ONZE HELDEN HUN WERK DOEN, ANDERS...........
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 11 februari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Slecht teken als Keizer nu al de handdoek in de ring gooit... Hoop dat van de Boog de eer aan zichzelf houd en snel aftreedt. Niemand is groter dan de club.
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Dit komt uit de strot van vd.Boog;

,,Het is geweldig als je het grootste icoon van Ajax weer bij de club kan betrekken. Over de kennis van Johan Cruijff bestaat geen enkele twijfel. Hij kan op voetbaltechnisch gebied een grote toegevoegde waarde voor ons zijn. Het is fantastisch dat er nu een klankbordgroep is die ons van adviezen kan voorzien. Die adviezen kunnen wij meenemen."

,,Alle commotie om de klankbordgroepen is commotie afkomstig van buiten. We zijn een nv, dat betekent dat er een structuur staat met een directie die het beleid bepaalt en de beslissingen moet nemen en een raad van commissarissen die dat controleert. Daar is niets vreemds aan, dat is hoe elk bedrijf werkt. En dan kom je samen met de organen om ons heen, de klankbordgroep, de ledenraad en natuurlijk de supporters, tot een eindresultaat", meent Van den Boog.

DIT IS ACHTERBAKS GELUL EN IN FEITE ZEGT HIJ; CRUIJFF EN CONSORTEN MOGEN ADVIEZEN GEVEN, MAAR DE DIRECTIE, DUS IK, HEEFT DE EINDBESLISSING EN KAN DE ADVIEZEN DUS VAN TAFEL GOOIEN! Wie denkt die gladjanus wel niet wat ie is? Dat ie groter dan JOHAN CRUIJFF is? GVD MAN, OPZOUTEN MET DIE KUTJANUS EN WEL VANDAAG NOG!!!!!!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
a
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:37 schreef alibabba het volgende:
Wat is er nu eigenlijk waar van hetgeen de snor straks zei? Hij zei dat Piet Keizer zich al heeft teruggetrokken, omdat hij geen loopjongetje van vd.Boog wil zijn. Als vd.Boog erin slaagt om het plan van Cruijff en consorten te dwarsbomen, vouw ik 'm eigenhandig dubbel! Ik word er kots en kotsmisselijk van dat er, wanneer het waar is, er niet geluisterd word naar degene met een echt AJAX-hart. VD.BOOG PAS OP, EN LAAT ONZE HELDEN HUN WERK DOEN, ANDERS...........
Ik treur met je mee, alibabba. Aan dat scenario moet je maar niet denken. In een ander topic (inzake de arbitragezaak tegen scout van der Zee) las ik dat die arbitragezaak zich wel eens tegen van den Boog zou kunnen keren. Laten we met z'n allen hopen, dat dat het geval is en dat van den Boog inderdaad z'n biezen moet pakken. En anders gaan we allemaal maar naar het Tahrir-plein in Caïro om te protesteren. De Egyptenaren (en Tunesiërs) hebben de wereld laten zien hoe je van dictators (want dat is van den Boog toch echt wel een beetje...) af kunt komen!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:54 schreef alibabba het volgende:
Dit komt uit de strot van vd.Boog;

,,Het is geweldig als je het grootste icoon van Ajax weer bij de club kan betrekken. Over de kennis van Johan Cruijff bestaat geen enkele twijfel. Hij kan op voetbaltechnisch gebied een grote toegevoegde waarde voor ons zijn. Het is fantastisch dat er nu een klankbordgroep is die ons van adviezen kan voorzien. Die adviezen kunnen wij meenemen."

,,Alle commotie om de klankbordgroepen is commotie afkomstig van buiten. We zijn een nv, dat betekent dat er een structuur staat met een directie die het beleid bepaalt en de beslissingen moet nemen en een raad van commissarissen die dat controleert. Daar is niets vreemds aan, dat is hoe elk bedrijf werkt. En dan kom je samen met de organen om ons heen, de klankbordgroep, de ledenraad en natuurlijk de supporters, tot een eindresultaat", meent Van den Boog.

DIT IS ACHTERBAKS GELUL EN IN FEITE ZEGT HIJ; CRUIJFF EN CONSORTEN MOGEN ADVIEZEN GEVEN, MAAR DE DIRECTIE, DUS IK, HEEFT DE EINDBESLISSING EN KAN DE ADVIEZEN DUS VAN TAFEL GOOIEN! Wie denkt die gladjanus wel niet wat ie is? Dat ie groter dan JOHAN CRUIJFF is? GVD MAN, OPZOUTEN MET DIE KUTJANUS EN WEL VANDAAG NOG!!!!!!!!!!!!!!!
Van den Boog past in rijtje Ben Ali en Mubarak. Dictators!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:55 schreef Pietje het volgende:
a
[..]

Ik treur met je mee, alibabba. Aan dat scenario moet je maar niet denken. In een ander topic (inzake de arbitragezaak tegen scout van der Zee) las ik dat die arbitragezaak zich wel eens tegen van den Boog zou kunnen keren. Laten we met z'n allen hopen, dat dat het geval is en dat van den Boog inderdaad z'n biezen moet pakken. En anders gaan we allemaal maar naar het Tahrir-plein in Caïro om te protesteren. De Egyptenaren (en Tunesiërs) hebben de wereld laten zien hoe je van dictators (want dat is van den Boog toch echt wel een beetje...) af kunt komen!!!
Ik ga direct met je mee Pietje, want als dit allemaal mislukt, voel ik me zo klote en dan is AJAX ten dode opgeschreven!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ga direct met je mee Pietje, want als dit allemaal mislukt, voel ik me zo klote en dan is AJAX ten dode opgeschreven!
Klopt, alibabba. Ik heb het steeds al geschreven, dat ik Rik van den Boog niet vertrouw. Die kerel eist alle macht op. Voor de vorm komen er drie commissies (klankborden) maar uiteindelijk zullen de heren op het pluche te allen tijde hun zin doordrijven, op hun strepen gaan staan. Wat Johan Cruijff ook zal constateren, als het tegen de zin van van den Boog is, zal hij het niet ten uitvoer brengen. Ik ken Piet Keizer goed genoeg dat hij daarmee nooit of te nimmer genoegen mee zal nemen. Hij heeft nooit, ook niet als speler, een blad voor zijn mond genomen. Bravo! Karakter! Van den Boog, Slop en Coronel zijn machtswellustelingen pur sang en dat weet iedereen. Johan Cruijff denkt die macht te kunnen breken, maar ik waag het te betwijfelen. Overigens hoop ik dat ik mij gigantisch vergis, maar ik verwacht dat niet :-(
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 21:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van den Boog past in rijtje Ben Ali en Mubarak. Dictators!!
Ik kan er niet meer tegen Pietje. Gisteren was ik zo opgelucht dat JC met Keizer en consorten iets gingen doen voor AJAX, maar telkens krijg je na een positief geluid, de deksel op de neus. Zo ook vanavond na het verhaal van snor. Ik hoop dat ie onzin uitkraamt, want ik ben geladen en emotioneel nu. Ik wil dat mijn club geneest, want het is ziek, zwak en misselijk.

Aan de andere kant ga ik denken dat het ook een opgezet plan kan zijn om vd.Boog te laten struikelen. Molenaar, Keizer en JC zijn op mekaars hand en elke Ajacied wil dat deze mannen het hardnodige werk gaan doen. Er zal een opstand komen binnen en buiten de club om dit te laten doorgaan en vd.Boog zal hierdoor in zijn hemd gezet kunnen worden en het advies krijgen op te krassen. Ik hoop zo op het laatste, want als vd.Boog zijn zijn krijgt, voel ik me gebroken in alles!
ronald
 ronald - vrijdag 11 februari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, alibabba. Ik heb het steeds al geschreven, dat ik Rik van den Boog niet vertrouw. Die kerel eist alle macht op. Voor de vorm komen er drie commissies (klankborden) maar uiteindelijk zullen de heren op het pluche te allen tijde hun zin doordrijven, op hun strepen gaan staan. Wat Johan Cruijff ook zal constateren, als het tegen de zin van van den Boog is, zal hij het niet ten uitvoer brengen. Ik ken Piet Keizer goed genoeg dat hij daarmee nooit of te nimmer genoegen mee zal nemen. Hij heeft nooit, ook niet als speler, een blad voor zijn mond genomen. Bravo! Karakter! Van den Boog, Slop en Coronel zijn machtswellustelingen pur sang en dat weet iedereen. Johan Cruijff denkt die macht te kunnen breken, maar ik waag het te betwijfelen. Overigens hoop ik dat ik mij gigantisch vergis, maar ik verwacht dat niet :-(
hoe krijgen wij in gods naam die v d boog uit de arena ,die gaat de hele boel tegen zitten ik voel het ,die kerel helpt elk bedrijf waar hij de baas is naar de klote
hij moet er echt uit ,wordt het geen tijd voor aktie ??? voor het echt te laat is
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:09 schreef ronald het volgende:

[..]

hoe krijgen wij in gods naam die v d boog uit de arena ,die gaat de hele boel tegen zitten ik voel het ,die kerel helpt elk bedrijf waar hij de baas is naar de klote
hij moet er echt uit ,wordt het geen tijd voor aktie ??? voor het echt te laat is
Ik ga met je mee Ronald! Ik wil in eerste instantie dat AJAX weer gaat heersen in Nederland. We zijn gvd in 2004 voor de laatste keer kampioen geworden en we leven nu in 2011! Ik heb mensenkennis genoeg om te zien en te horen dat vd.Boog er meer voor zichzelf zit dan voor AJAX en dat stuit mij zo tegen de borst. Ik kan er niet meer tegen en hoop dat mensen binnen Ajax ervoor kunnen zorgen dat hij aftreedt!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:09 schreef ronald het volgende:

[..]

Laten we nog even afwachten, Ronald. Ik heb op een ander topic hier gelezen (inzake de arbitrage zaak van Ajax tegen scout van der Zee), dat die rechtszaak zich wel eens tegen van den Boog zou kunnen keren, waardoor niet van der Zee, maar van den Boog de ArenA zou moeten verlaten! Laten we met z'n allen maar gaan duimen!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kan er niet meer tegen Pietje. Gisteren was ik zo opgelucht dat JC met Keizer en consorten iets gingen doen voor AJAX, maar telkens krijg je na een positief geluid, de deksel op de neus. Zo ook vanavond na het verhaal van snor. Ik hoop dat ie onzin uitkraamt, want ik ben geladen en emotioneel nu. Ik wil dat mijn club geneest, want het is ziek, zwak en misselijk.

Aan de andere kant ga ik denken dat het ook een opgezet plan kan zijn om vd.Boog te laten struikelen. Molenaar, Keizer en JC zijn op mekaars hand en elke Ajacied wil dat deze mannen het hardnodige werk gaan doen. Er zal een opstand komen binnen en buiten de club om dit te laten doorgaan en vd.Boog zal hierdoor in zijn hemd gezet kunnen worden en het advies krijgen op te krassen. Ik hoop zo op het laatste, want als vd.Boog zijn zijn krijgt, voel ik me gebroken in alles!
Echt waar, alibabba: ik had hetzelfde gevoel. Toen ik het gisteren hoorde begon ik spontaan te juichen, man!! Ik voorzag prachtige tijden met mijn (onze) club. Maar nu...??
alibabba
 alibabba - vrijdag 11 februari 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Echt waar, alibabba: ik had hetzelfde gevoel. Toen ik het gisteren hoorde begon ik spontaan te juichen, man!! Ik voorzag prachtige tijden met mijn (onze) club. Maar nu...??
Ik ben zoveel Ajacied Pietje, dat ik na zo'n verhaal van snor gelijk de koelkast induik om bier te pakken. Ik kan er gewoon niet tegen dat de juiste mensen niet de macht krijgen. Het is al jaren een puinhoop bij AJAX en het gaat maar door, omdat pipo's als Boog zich groter voelen dan bijv. Cruijff en Keizer. Dit kan gewoon niet en dit moet een halt toegeroepen worden, anders gaat mijn en onze club naar de verdommenis!
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 februari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:23 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben zoveel Ajacied Pietje, dat ik na zo'n verhaal van snor gelijk de koelkast induik om bier te pakken. Ik kan er gewoon niet tegen dat de juiste mensen niet de macht krijgen. Het is al jaren een puinhoop bij AJAX en het gaat maar door, omdat pipo's als Boog zich groter voelen dan bijv. Cruijff en Keizer. Dit kan gewoon niet en dit moet een halt toegeroepen worden, anders gaat mijn en onze club naar de verdommenis!
Ik ben ook zo'n Ajacied, alibabba. Als Ajax verloren heeft (of zelfs gelijkgespeeld heeft...) ben ik niet te genieten. Ik heb al eens geschreven, dat Ajax in mijn genen zit. Ik ben al 56 jaar supporter. Ajax is (voor mij) een manier van leven.
Al die zakelijke ellende is snotverdrie zo'n beetje begonnen, toen het toenmalige bestuur het nodig vond om Ajax naar de beurs te brengen. Vervolgens was er geen of weinig ruimte meer voor ex-spelers, maar moesten "echte" managers veelal uit het bedrijfsleven komen. En toen ging het helemaal mis. Dat soort gasten heeft - mag je aannemen - veel verstand van het bedrijfsleven en hoe je winst kunt maken, maar ze hebben geen ene moer verstand van voetballen. En dat merk je dus goed helaas! Ik wacht nog maar even af, maar als het waar is dat Piet Keizer er nu al de brui aan geeft vind ik dat een teken aan de wand en vrees ik met grote vrezen!
Dat euforische gevoel van gisteren is weer he-le-maal verdwenen. GVD!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 februari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Cruijff wil ook bami!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben ook zo'n Ajacied, alibabba. Als Ajax verloren heeft (of zelfs gelijkgespeeld heeft...) ben ik niet te genieten. Ik heb al eens geschreven, dat Ajax in mijn genen zit. Ik ben al 56 jaar supporter. Ajax is (voor mij) een manier van leven.
Al die zakelijke ellende is snotverdrie zo'n beetje begonnen, toen het toenmalige bestuur het nodig vond om Ajax naar de beurs te brengen. Vervolgens was er geen of weinig ruimte meer voor ex-spelers, maar moesten "echte" managers veelal uit het bedrijfsleven komen. En toen ging het helemaal mis. Dat soort gasten heeft - mag je aannemen - veel verstand van het bedrijfsleven en hoe je winst kunt maken, maar ze hebben geen ene moer verstand van voetballen. En dat merk je dus goed helaas! Ik wacht nog maar even af, maar als het waar is dat Piet Keizer er nu al de brui aan geeft vind ik dat een teken aan de wand en vrees ik met grote vrezen!
Pietje, ik ben het helemaal met je eens. Mijn gevoel voor AJAX was in het verleden groter dan nu, want toen was ik na een nederlaag 3 dagen niet te genieten. Mijn gevoel is de laatste jaren iets verminderd en dat komt gewoon door het wanbeleid van de laatste jaren, wat inderdaad voortkomt uit die ellendige beurs. Als Ajax slecht speelt, weet je vantevoren wat de uitkomst is. Het intense gevoel is dan niet bij me aanwezig, maar als ze ook maar 1 helft weer datgene brengen wat wij Ajacieden voor ogen hebben, ben ik gelijk hoopvol en gaat er na een doelpunt een gejuich op van heb ik jou daar. AJAX staat voor mooi voetbal en als dat eenmaal goed zit, komen de resultaten vanzelf, maar dan moet Ajax in alle geledingen gezond zijn en puur voetbal uitstralen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 februari 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Pietje, ik ben het helemaal met je eens. Mijn gevoel voor AJAX was in het verleden groter dan nu, want toen was ik na een nederlaag 3 dagen niet te genieten. Mijn gevoel is de laatste jaren iets verminderd en dat komt gewoon door het wanbeleid van de laatste jaren, wat inderdaad voortkomt uit die ellendige beurs. Als Ajax slecht speelt, weet je vantevoren wat de uitkomst is. Het intense gevoel is dan niet bij me aanwezig, maar als ze ook maar 1 helft weer datgene brengen wat wij Ajacieden voor ogen hebben, ben ik gelijk hoopvol en gaat er na een doelpunt een gejuich op van heb ik jou daar. AJAX staat voor mooi voetbal en als dat eenmaal goed zit, komen de resultaten vanzelf, maar dan moet Ajax in alle geledingen gezond zijn en puur voetbal uitstralen.
Eens! EENS! EENS! E E N S! E e N s!
Kortom, ik ben het met je eens, alibabba
alibabba
 alibabba - zaterdag 12 februari 2011 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 - 01:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens! EENS! EENS! E E N S! E e N s!
Kortom, ik ben het met je eens, alibabba
Volgens mij ben je het eens Pietje...hahahahaha;-)
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
ik ook............ben een man van weinig woorden......
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:09   quote  deeplink  
EENS
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Dat waren minder woorden dan jioj Joduh...
joduh
 joduh - zondag 13 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
hahah weer baas boven baas......
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 februari 2011 - 19:10 schreef joduh het volgende:
hahah weer baas boven baas......
+1
remco k
 remco k - zondag 13 februari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Whahaha
soccer
 soccer - zondag 13 februari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 22:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

volgens mij is JC ook al eens door de ledenraad terug gefloten.Toen was er nog geen v.d.Boog. Ik denk dat er te weinig gedacht wordt aan het leiden van een bedrijf. Dat is Ajax tenslotte. Dat zelfs jij Pietje daar aan meedoet kan ik niet begrijpen.Je hebt tenslotte in de top van een bank gezeten. Jij moet toch als geen ander weten dat de baten hoger moeten zijn dan de inkomsten. Tenminste zo zijn de banken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijff gaat aan de slag en polst Hiddink opnieuw voor functie bij Ajax'

0.0064098