Ik weet het, is erg OPTIMISTISCH, maar ik heb mijn voorspellingen naar boven bijgesteld. Ik denk echt dat we alleen tegen PSV 2 punten gaan laten liggen:
20 mrt '11, Roda JC Kerkrade - Feyenoord 3 2 apr '11, Feyenoord - AZ 3 10 apr '11, FC Utrecht - Feyenoord 3 17 apr '11, Feyenoord - Willem II 3 24 apr '11, Feyenoord - PSV 1 1 mei '11, VVV Venlo - Feyenoord 3 15 mei '11, Feyenoord - NEC 3
Op vrijdag 11 februari 2011 - 17:44 schreef T-FeYeN00rD het volgendequote: Op vrijdag 11 februari 2011 - 17:39 schreef Quiroz het volgende: Quiroz is sowieso een wijf
eens
lol (ik heb het nu pas gelezen, maar blijft lol!!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Arie.Klooster --
Op zondag 24 april 2011 - 12:02 schreef jaykee het volgende: Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken TWente wordt weer landskampioen !!!
Op zondag 24 april 2011 - 12:02 schreef jaykee het volgende: Feyenoord gaat winnen vandaag, en om AJAX hoef je je niet druk te maken TWente wordt weer landskampioen !!!
Een FEYENOORD en TWENTE fan
Ik hoop (en verwacht) dat jouw tweede voorspelling ook uit gaat komen!
Een FEYENOORD en TWENTE fan
En nu maar hopen (en bidden?) dat jouw tweede voorspelling WEL uitkomt!
ON: ik zie nog een kleine kans dat we de achtste plek alsnog en zeer verrassend binnenslepen. Zelf een ruime overwinning tegen NEC en dan hopen dat Heracles en Utrecht een (voldoende ruime) nederlaag oplopen, wat zeer goed mogelijk is!
Op woensdag 04 mei 2011 - 13:17 schreef MMM het volgende: AZ zie ik nog wel winnen bij Utrecht, ADO (tegenstander van Heracles) is uitgespeeld en kan zich richten op de play-offs..
Bulyekin wil topscorert worden, daar zullen ze wel voor spelen.
En nu maar hopen (en bidden?) dat jouw tweede voorspelling WEL uitkomt!
ON: ik zie nog een kleine kans dat we de achtste plek alsnog en zeer verrassend binnenslepen. Zelf een ruime overwinning tegen NEC en dan hopen dat Heracles en Utrecht een (voldoende ruime) nederlaag oplopen, wat zeer goed mogelijk is!
is wel erg optimistisch, doelsaldo scheelt 10 in het voordeel van Heracles volgens mij....
We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in!
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:04 schreef JanM het volgende: We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in!
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:04 schreef JanM het volgende: We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in!
Ik was heel even bang dat Castaignos niet kon nadenken en dat die niet zo slim is omdat die zomaar naar inter gaat maar na het lezen van een intervieuw heb ik weer hoop dat hij het helemaal gaat maken daar
We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in! We gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in, we gaan Europa in!
We moeten de moed er natuurlijk wel gewoon inhouden: een paar versterkingen en we doen gewoon weer mee!
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:24 schreef MMM het volgende: Alleen met een goede linksback, Hadouir, een spits en een nieuwe trainer is dat mogelijk.
En Vlaar, Wijnaldum en Fer moeten dan bijtekenen..
We horen niets (meer) over een nieuwe LB sinds Nelom is aangetrokken en ook rond Hadouir is het volledig stil. Qua spits is Dost genoemd, maar of Van Geel daar nu serieus mee bezig is is ook een raadsel. De kans dat Mario vertrekt acht ik 0, maar het nieuwe seizoen is nog niet begonnen ...
En wat betreft het bijtekenen: hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht dat ze zullen vertrekken. Op de een of andere manier zal Van Geel dan wel vervangers aan moeten trekken, want anders wordt het denk ik erg moeilijk om Europees te halen volgend seizoen.
Ben in ieder geval blij dat je Mulder inmiddels geaccepteerd (b)lijkt te hebben als onze 1e keeper, of hoop je nog steeds stiekem op Velthuizen?
En kampioen is wel weer het summum van optimisme. Europees voetbal halen lijkt me een mooie eerste doelstelling en haal je dat als kampioen word ik helemaal gek volgend jaar!