BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord///OPTIMISTEN! en lekker BIER, lekkere whisky en Jägermeister! (spa rood voor Obiku) topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
We hebben het over lekker bier? Hertog Jan, ja.
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 16:30 schreef FR-Henk het volgende:
We hebben het over lekker bier? Hertog Jan, ja.
Topictitel aangepast! BTW Grolsch, ja!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Grolsch? Onmogelijk! Ongezond bier! Koninck is ook lekker.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 16:30 schreef FR-Henk het volgende:
We hebben het over lekker bier? Hertog Jan, ja.
Over smaak valt niet te twisten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 16:37 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten.
Wel hoor.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wel hoor.
Heb het over bier,geen whiskey.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Heb het over bier,geen whiskey.
Dan nog.... Maar misschien kunnen ze een deal maken met "Newcastle Brown Ale" als wijnaldum die kant op gaat.
MMM
 MMM - woensdag 25 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:47 schreef JanM het volgende:

[..]

We horen niets (meer) over een nieuwe LB sinds Nelom is aangetrokken en ook rond Hadouir is het volledig stil. Qua spits is Dost genoemd, maar of Van Geel daar nu serieus mee bezig is is ook een raadsel. De kans dat Mario vertrekt acht ik 0, maar het nieuwe seizoen is nog niet begonnen ...

En wat betreft het bijtekenen: hoe langer het duurt, hoe groter ik de kans acht dat ze zullen vertrekken. Op de een of andere manier zal Van Geel dan wel vervangers aan moeten trekken, want anders wordt het denk ik erg moeilijk om Europees te halen volgend seizoen.

Ben in ieder geval blij dat je Mulder inmiddels geaccepteerd (b)lijkt te hebben als onze 1e keeper, of hoop je nog steeds stiekem op Velthuizen?
Als Velthuizen gratis over kan komen zou ik dat meteen doen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 mei 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan nog.... Maar misschien kunnen ze een deal maken met "Newcastle Brown Ale" als wijnaldum die kant op gaat.
haha Ja of met Fosters!

Wilt er iemand een fotootje plaatsen, krijg het GVD nog niet voorelkaar!!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 - 16:41 schreef JanM het volgende:
Zoals jullie misschien gemerkt hebben laat ik regelmatig een 'tegengeluid' horen als er weer iemand loopt te dramzeiken op onze trainer of één of meerdere selectiespelers. Inmiddels merk ik dat ik 'medestanders' heb, maar helaas ook dat mensen mijn reacties vervelend beginnen te vinden. Dat laatste betreur ik ten zeerste, maar ik kan er echt niet tegen als mensen alleen maar lopen af te geven op de club die in mijn hart zit. Ben ik een roeper in de woestijn?
Wat wil je nou dat we geen kritiek meer leveren op Feyenoord? Volgens mij probeer je gewoon zieltjes te winnen, ik word er een beetje moe van.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
JanM ik kon je altijd wel waarderen maar dit komt inderdaad wel erg "ik heb geen vrienden en wil ze wel graag" over!!!
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 19:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat wil je nou dat we geen kritiek meer leveren op Feyenoord? Volgens mij probeer je gewoon zieltjes te winnen, ik word er een beetje moe van.
Dit is een topic dat ik enkele maanden geleden opende toen er vrijwel alleen maar ongenuanceerd werd gezeken op spelers en Been. Tuurlijk mag er kritiek zijn, die post ik zelf ook regelmatig, maar een beetje nuance vind ik prettig. That's all!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Vooruit dan. Heb je er weer een vriend bij!
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vooruit dan. Heb je er weer een vriend bij!
Jou wil ik niet eens meer als vriend hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Krijg dan lekker de &&^##%^$$^%^^&^&($%$#$%##%#$@$@!#@%*(()*)(+_(**&^%$@#@#@#$^^%$!@@#%@@%#$@@#!@@@$!@@$%%%#@#$@%$$%%%&^#$$%$&&$%^&^&^$*%$%^$!!!!!!!!!! Hehehehehheheeheehe!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 mei 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Krijg dan lekker de &&^##%^$$^%^^&^&($%$#$%##%#$@$@!#@%*(()*)(+_(**&^%$@#@#@#$^^%$!@@#%@@%#$@@#!@@@$!@@$%%%#@#$@%$$%%%&^#$$%$&&$%^&^&^$*%$%^$!!!!!!!!!! Hehehehehheheeheehe!
Vertaling wordt op prijs gesteld.
JanM
 JanM - vrijdag 27 mei 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 13:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vertaling wordt op prijs gesteld.
Betekent zoiets als: Grolsch!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Nog steeds heb ik niet het recht (volgens mijn eigen) om nieuwe topics te maken.. maaar ik wou jullie toch delen met het volgende! :

Ik heb een droom, dat op een dag deze ploeg zal opstaan en de ware betekenis van haar credo zal naleven: "Wij vinden de volgende waarheden vanzelfsprekend: dat alle Feyenoorders gelijk geschapen zijn". Ik heb een droom dat op een dag, op het grauwe asfalst van de Coolsingel, de zonen van rasechte supportersschare en de nazaten van het voormalige presterende Feyenoord in staat zullen zijn samen aan te schuiven aan een tafel en te eten van een ronde, zilveren bord. Ik heb een droom dat op een dag zelfs de technische staf, een staf, die blakert in de hitte van onrecht en en de supperters die blakerenin de hitte van onderdrukking, veranderd zullen worden in een oase van overwinningen, calixen (bekers) en adversariussen (kampioenschappen). Ik heb een droom dat mijn kind op een dag zal leven in een land waar zij mee zal kunnen maken, dat waar wij naar snakken, de inhoud van een kampioenschap! Ik heb een droom vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door FEY-Esm --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:47 schreef FEY-Esm het volgende:
Nog steeds heb ik niet het recht (volgens mijn eigen) om nieuwe topics te maken.. maaar ik wou jullie toch delen met het volgende! :

Ik heb een droom, dat op een dag deze ploeg zal opstaan en de ware betekenis van haar credo zal naleven: "Wij vinden de volgende waarheden vanzelfsprekend: dat alle Feyenoorders gelijk geschapen zijn". Ik heb een droom dat op een dag, op het grauwe asfalst van de Coolsingel, de zonen van rasechte supportersschare en de nazaten van het voormalige presterende Feyenoord in staat zullen zijn samen aan te schuiven aan een tafel en te eten van een ronde, zilveren bord. Ik heb een droom dat op een dag zelfs de technische staf, een staf, die blakert in de hitte van onrecht en en de supperters die blakerenin de hitte van onderdrukking, veranderd zullen worden in een oase van overwinningen, calixen (bekers) en adversariussen (kampioenschappen). Ik heb een droom dat mijn kind op een dag zal leven in een land waar zij mee zal kunnen maken, dat waar wij naar snakken, de inhoud van een kampioenschap! Ik heb een droom vandaag.
wat een onzin lul jij zeg. sorry hoor. maar als je en geen nederlands kan praten, en alleen kan lullen als een zogenaamde aartsbischop, ga dan naar het sandalen forum. jezus zeg wat dramatisch. zeg dan gewoon dat je net als ieder ander kampioen wil worden butt-head. ben ook blij dat je beseft dat het beter is geen topics te maken. dan krijg je dit nog veel vaker te horen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door FR-Han --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:47 schreef FEY-Esm het volgende:
Nog steeds heb ik niet het recht (volgens mijn eigen) om nieuwe topics te maken.. maaar ik wou jullie toch delen met het volgende! :

Ik heb een droom, dat op een dag deze ploeg zal opstaan en de ware betekenis van haar credo zal naleven: "Wij vinden de volgende waarheden vanzelfsprekend: dat alle Feyenoorders gelijk geschapen zijn". Ik heb een droom dat op een dag, op het grauwe asfalst van de Coolsingel, de zonen van rasechte supportersschare en de nazaten van het voormalige presterende Feyenoord in staat zullen zijn samen aan te schuiven aan een tafel en te eten van een ronde, zilveren bord. Ik heb een droom dat op een dag zelfs de technische staf, een staf, die blakert in de hitte van onrecht en en de supperters die blakerenin de hitte van onderdrukking, veranderd zullen worden in een oase van overwinningen, calixen (bekers) en adversariussen (kampioenschappen). Ik heb een droom dat mijn kind op een dag zal leven in een land waar zij mee zal kunnen maken, dat waar wij naar snakken, de inhoud van een kampioenschap! Ik heb een droom vandaag.
+1
Laatste tijd word er de ene na de andere topic geopend dus jij mag dat ook gewoon.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wat een onzin lul jij zeg. sorry hoor. maar als je en geen nederlands kan praten, en alleen kan lullen als een zogenaamde aartsbischop, ga dan naar het sandalen forum. jezus zeg wat dramatisch. zeg dan gewoon dat je net als ieder ander kampioen wil worden butt-head. ben ook blij dat je beseft dat het beter is geen topics te maken. dan krijg je dit nog veel vaker te horen
Haha laat lekker jo, je snap toch wat er bedoelt word.
Ieder zijn eigen manier
Els
 Els - vrijdag 27 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:47 schreef FEY-Esm het volgende:
Nog steeds heb ik niet het recht (volgens mijn eigen) om nieuwe topics te maken..
Ik snap je punt.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:55 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha laat lekker jo, je snap toch wat er bedoelt word.
Ieder zijn eigen manier
is toch niet te lezen zulke crap. sorry ieder zijn ding. mischien moet ik dan gewoon niets zeggen. maar geen doorkomen aan man. hahahaha
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
haha.. is de vertaling van I have a dream.. ibloku.. never mind.. had het intellectualisme hoger ingeschat.. ebleku, mijn fout.. my bad.. sorry, abliko..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:59 schreef FEY-Esm het volgende:
haha.. is de vertaling van I have a dream.. ibloku.. never mind.. had het intellectualisme hoger ingeschat.. ebleku, mijn fout.. my bad.. sorry, abliko..
eindelijk snap ik je weert!! sinds ik de dope links laat liggen ga ik minder diep man. hahahaha. FEY-Esm///held!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:03   quote  deeplink  
haha.. U was mijn held al, Obliku! En zoals u gemerkt, heb ik, door het voorval van daarnet, Uw naam niet met een hoofdletter geschreven!.. Het spijt me! Voortaan beter.. enne.. *Serieus :"Respect enzo en hou vol he!" All hail, Obrisku!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:57 schreef obiku010 het volgende:

[..]

is toch niet te lezen zulke crap. sorry ieder zijn ding. mischien moet ik dan gewoon niets zeggen. maar geen doorkomen aan man. hahahaha
Wat gaat het worden. Cursus nederlands lezen voor jou of cursus nederlands schrijven voor de ander
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:03 schreef FEY-Esm het volgende:
haha.. U was mijn held al, Obliku! En zoals u gemerkt, heb ik, door het voorval van daarnet, Uw naam niet met een hoofdletter geschreven!.. Het spijt me! Voortaan beter.. enne.. *Serieus :"Respect enzo en hou vol he!" All hail, Obrisku!
komt goed gozert! niemand zo creabea gezien met mijn naam! alleen al daarvoor loftrompetterts!! een nobele sprekert als gij wil ik natuurlijk aan mijn zijde! en uw steun heeft mijn ziel geholpen! ik ben al 16 dagen nuchter! al hail!! FEY-sm!!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
@Red-Devil.. ik doe dit al tijdjes.. Naamcreaties.. Over de rest van mijn berichteninhoud.. Ik ben sociale donder.. alles wat ik schrijf, of bedenk, doe ik met volle overgave, altijd een diepere betekenis.. een lichte laag van humor, danwel narcisme/sarcasme.. 90% vindt dat humor.. 10% vindt het niet leuk.. swa..

(Overigens.. ik hanteer voor mezelf wel een aantal topicregels (universeel).. dit mogen meer mensen wel eens doen.. 1. niet double of meer posten! 2. Géén kansloze topics openen, ofwel uit nood, ofwel omdat je jezelf bewezen hebt op een forum 3. Houdt het netjes 4. Met dis-waarderingen, ben ik er weer weg van..

Maar tot nu toe, houdt ik het goed uit! :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:14 schreef FEY-Esm het volgende:
@Red-Devil.. ik doe dit al tijdjes.. Naamcreaties.. Over de rest van mijn berichteninhoud.. Ik ben sociale donder.. alles wat ik schrijf, of bedenk, doe ik met volle overgave, altijd een diepere betekenis.. een lichte laag van humor, danwel narcisme/sarcasme.. 90% vindt dat humor.. 10% vindt het niet leuk.. swa..

(Overigens.. ik hanteer voor mezelf wel een aantal topicregels (universeel).. dit mogen meer mensen wel eens doen.. 1. niet double of meer posten! 2. Géén kansloze topics openen, ofwel uit nood, ofwel omdat je jezelf bewezen hebt op een forum 3. Houdt het netjes 4. Met dis-waarderingen, ben ik er weer weg van..

Maar tot nu toe, houdt ik het goed uit! :)
Wat mij betreft ben je zoieso altijd welkom.
Maar ik ben benieuwd vanaf wanneer vind jij dat je je eigen heb bewezen op het forum om topics te mogen openen?
Tuurlijk is het normaal gesproken niet de bedoeling om kansloze topics te starten maar al gebeurt dat wel dan hebben we altijd Boudewijn nog
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
- Als ik niet meer hoef uit te leggen, waarom ik opmerkingen plaats ;)..
- Als ik 100 posts heb gehad, ben ik beginner..
- 200 posts, dan ga ik uit nood starten (belangrijk nieuws/hersenspinsels, etc)
- Bij 300 posts ben ik ge-acclimatiseert..

Overigens, 56 posts nu.. ;) Ik turf!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Ja ik wil wel eens weten hoeveel posts ik in totaal hier al heb
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Forum nog steeds Beta he.. wellicht ergens een idee-en-topic voor Boudewijn nodig?.. Kan hij een aantal zaken delegeren.. er was pas ook iets over een avatar geloof ik.. ? :D
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:21 schreef FEY-Esm het volgende:
- Als ik niet meer hoef uit te leggen, waarom ik opmerkingen plaats ;)..
- Als ik 100 posts heb gehad, ben ik beginner..
- 200 posts, dan ga ik uit nood starten (belangrijk nieuws/hersenspinsels, etc)
- Bij 300 posts ben ik ge-acclimatiseert..

Overigens, 56 posts nu.. ;) Ik turf!
je vergeet dat een echte held al minimaal 2 bans heeft gehad, en dat de forum lieden er een topic voor geopend moeten hebben om je terug te krijgen, alvorens je echt tot de sas of seals van het forum behoort, de spetznaz van het forum! elite!! maar je bent op weg!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:28 schreef FEY-Esm het volgende:
Forum nog steeds Beta he.. wellicht ergens een idee-en-topic voor Boudewijn nodig?.. Kan hij een aantal zaken delegeren.. er was pas ook iets over een avatar geloof ik.. ? :D
Ik heb Boudewijn van de week nog berichten gestuurd met die ideeën en dat hijzelf een topic tijdelijk moet openen voor vragen waar alleen hij en thomas antwoorden op kunnen geven.
maar misschien is die met de.fan mee op vakantie
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je vergeet dat een echte held al minimaal 2 bans heeft gehad, en dat de forum lieden er een topic voor geopend moeten hebben om je terug te krijgen, alvorens je echt tot de sas of seals van het forum behoort, de spetznaz van het forum! elite!! maar je bent op weg!
potver ik heb er maar 1 gehad
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:31 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

potver ik heb er maar 1 gehad
hahahaha. gewoon een beetje provoceren of beter nog, maak een dubbel account! dat helpt man! :-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:33 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahaha. gewoon een beetje provoceren of beter nog, maak een dubbel account! dat helpt man! :-)
Daar zit ik wel aan te denken.
Ik heb Boudewijn 7 x een bericht gestuurd dat ik mn naam wil veranderen en thomas ook 2 x ofzo.
En thomas reageert wel maar die zegt alleen dat ik dan naar boudewijn moet gaan.
En boudewijn doet alsof zn neus bloed.
Volgens mij sta ik echt aangevinkt als elk bericht direct verwijderen hij reageert echt NOOIT

PS: Quiroz is er ook goed in toch in bannetjes krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door RedDevil1990 --
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
@Obisko, sorry man.. maar ik probeer de allereerste ban-loze held te worden.. ik weet dat ik een lange, zware, maar ook spetterende weg voor me heb liggen.. En ik bedank u ook, dat U mij bij de hand neemt..! Ebiku010///HELD!!! (Ik zie mezelf ook meer, dat ik de status wil bereiken op dit forum als onderdeel van en benoeming in Unit 777, SLACR, De Palmach, Tempeliers van de forums! :)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:37 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Daar zit ik wel aan te denken.
Ik heb Boudewijn 7 x een bericht gestuurd dat ik mn naam wil veranderen en thomas ook 2 x ofzo.
En thomas reageert wel maar die zegt alleen dat ik dan naar boudewijn moet gaan.
En boudewijn doet alsof zn neus bloed.
Volgens mij sta ik echt aangevinkt als elk bericht direct verwijderen hij reageert echt NOOIT
ik had eerst de naam chari. toen die gebanned werd door extreme onzin, en het negeren van waarschuwingen werd ik gebanned. toen een half jaar gewacht, en obiku aangemaakt vanaf een andere ip. die vervolgens op mijn ip geintroduceert. daar 2 bans mee gehad. en ik een soort van charme offensief gelanseert met behulp van leon. na wat pm,s en beloftes op beterschap aan de vaste forumkliek ben ik toen in de armen gesloten. dit betekende natuurlijk wel dat ik wat moest in binden. iets meer respect tonen voor mijn medemens! en dat is redelijk gelukt! zonder els, en milo, stylzz, ftid, leon, enz, en het goede hart van boudewijn (gekookt, lol) had ik nu nog niet terug geweest. en inmiddels heb ik zelfs steun voor mijn probleem van mijn forumgenoten! en dat helpt me nog ook. daarom koester ik mijn forumhelden! en ben ik dankbaar! dus 3 bans is het nieuwe minimum... hahahahaa

quiroz is ook een held behoorende tot de elite! hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door FR-Han --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:14 schreef FEY-Esm het volgende:
@Red-Devil.. ik doe dit al tijdjes.. Naamcreaties.. Over de rest van mijn berichteninhoud.. Ik ben sociale donder.. alles wat ik schrijf, of bedenk, doe ik met volle overgave, altijd een diepere betekenis.. een lichte laag van humor, danwel narcisme/sarcasme.. 90% vindt dat humor.. 10% vindt het niet leuk.. swa..

(Overigens.. ik hanteer voor mezelf wel een aantal topicregels (universeel).. dit mogen meer mensen wel eens doen.. 1. niet double of meer posten! 2. Géén kansloze topics openen, ofwel uit nood, ofwel omdat je jezelf bewezen hebt op een forum 3. Houdt het netjes 4. Met dis-waarderingen, ben ik er weer weg van..

Maar tot nu toe, houdt ik het goed uit! :)
swa of soit?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik had eerst de naam chari. toen die gebanned werd door extreme onzin, en het negeren van waarschuwingen werd ik gebanned. toen een half jaar gewacht, en obiku aangemaakt vanaf een andere ip. die vervolgens op mijn ip geintroduceert. daar 2 bans mee gehad. en ik een soort van charme offensief gelanseert met behulp van leon. na wat pm,s en beloftes op beterschap aan de vaste forumkliek ben ik toen in de armen gesloten. dit betekende natuurlijk wel dat ik wat moest in binden. iets meer respect tonen voor mijn medemens! en dat is redelijk gelukt! zonder els, en milo, stylzz, ftid, leon, enz, en het goede hart van boudewijn (gekookt, lol) had ik nu nog niet terug geweest. en inmiddels heb ik zelfs steun voor mijn probleem van mijn forumgenoten! en dat helpt me nog ook. daarom koester ik mijn forumhelden! en ben ik dankbaar! dus 3 bans is het nieuwe minimum... hahahahaa

quiroz is ook een held behoorende tot de elite! hahahaha
67oe4x2.jpg
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Ben je gevolgd?, door een team van de EO, camera's in je nek.. Voor het programma "Van forum-boer naar forum-held" opvolger van "Van del naar dame"? :)

@Styllz.. Als ik dure woorden gebruikt, begrijpt niemand me.. dus swa.. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door FEY-Esm --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
hahahahaha. neem ik weer aan dat de d staat voor detox?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:48 schreef FEY-Esm het volgende:
Ben je gevolgd?, door een team van de EO, camera's in je nek.. Voor het programma "Van forum-boer naar forum-held" opvolger van "Van del naar dame"? :)

@Styllz.. Als ik dure woorden gebruikt, begrijpt niemand me.. dus swa.. :)
je kan een papagaai ook dure woorden leren! maar het blijft een vreemde vogel! ;-)
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:50 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je kan een papagaai ook dure woorden leren! maar het blijft een vreemde vogel! ;-)
Je begint me aardig te kennen.. :D
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:48 schreef FEY-Esm het volgende:
Ben je gevolgd?, door een team van de EO, camera's in je nek.. Voor het programma "Van forum-boer naar forum-held" opvolger van "Van del naar dame"? :)

@Styllz.. Als ik dure woorden gebruikt, begrijpt niemand me.. dus swa.. :)
swa is ook goed hoor, maar dan vat Obiku t weer op als maat/vriend/gozer, in plaats van "het zij zo"
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

swa is ook goed hoor, maar dan vat Obiku t weer op als maat/vriend/gozer, in plaats van "het zij zo"
eens swa! +1 hahahaha. vind FEY-Esm een sranang sweety!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
ach, Obeku begint ook wel een digitaal maatje te worden! :) Aardig wat overeenkomsten..
- Allebei lichtelijk humoristisch en neurotisch
- Allebei cold turkey.. (Mja, ook van nicotine afstappen is lichtelijk stressend)
- Allebei redelijk filosofistisch typend ingesteld.. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door FEY-Esm --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik had eerst de naam chari. toen die gebanned werd door extreme onzin, en het negeren van waarschuwingen werd ik gebanned. toen een half jaar gewacht, en obiku aangemaakt vanaf een andere ip. die vervolgens op mijn ip geintroduceert. daar 2 bans mee gehad. en ik een soort van charme offensief gelanseert met behulp van leon. na wat pm,s en beloftes op beterschap aan de vaste forumkliek ben ik toen in de armen gesloten. dit betekende natuurlijk wel dat ik wat moest in binden. iets meer respect tonen voor mijn medemens! en dat is redelijk gelukt! zonder els, en milo, stylzz, ftid, leon, enz, en het goede hart van boudewijn (gekookt, lol) had ik nu nog niet terug geweest. en inmiddels heb ik zelfs steun voor mijn probleem van mijn forumgenoten! en dat helpt me nog ook. daarom koester ik mijn forumhelden! en ben ik dankbaar! dus 3 bans is het nieuwe minimum... hahahahaa

quiroz is ook een held behoorende tot de elite! hahahaha
Haha ja om jou terug te krijgen weet ik nog wel.
Ik was al hele lange tijd aan het lezen hier en op een gegeven moment ook account aagemaakt maar toen duurde het nog maande eerdat ik echt ging poste.
En ik begon met posten toen ze idd met operatie redt obiku bezig waren :P

Haha ja Quiroz had af en toe een iets te grote mond om het zo maar te formuleren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door RedDevil1990 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Feyenoord///OPTIMISTEN! en lekker BIER, lekkere whisky en Jägermeister! (spa rood voor Obiku) topic









0.0094130