|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: daar zijn weer blinde geleidehonden voor. En zijn we niet allen op z'n tijd schizo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 16:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] daar zijn weer blinde geleidehonden voor. En zijn we niet allen op z'n tijd schizo? als ik schizo was, had ik me niet zo vaak alleen op de top van de berg gevoeld... dan was ik nooit alleen... hahahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als schizofreen ben je nooit alleen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: He wat zeggie?Huh wat moet jij nou weer !!Ja lekker weer Kees ,of ik fred heb gezien?Sjonge jonge ben je blind ofzo wie zit er nou naast me?Ja frits je ziet toch dat ik achter de PC zit... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Mmmm.. is het hebben van meerdere persoonlijkheidsstoornissen (frwendy, babs) ook niet schizo? :D Oziku? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 22:40 schreef FEY-Esm het volgende:Mmmm.. is het hebben van meerdere persoonlijkheidsstoornissen (frwendy, babs) ook niet schizo? :D Oziku? als jij dus op msn een andere naam hebt dan hier, en op hyves of facebook... dan ben je denk net zo in de war man. hahahaha |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
yep... geconstateerd : "multipele persoonlijkheidsstoornis".. In het bezit van meerdere kenmerken...
- Derealisatie, stond ik daar op de coolsingel, 15 mei.. te juichen.. - Automutilatie, ik rook nog steeds (heeeel weinig!!) - Depersonalisatie, geen gevoel volgens de vrouw.. (hé, ik blijf een man! :D)
Lekentaal.. true, im pretty fucked up.. (Overigens.. dit is mijn enige andere persoonlijkheid.. haha) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wijnaldum:
Vindt zichzelf rijp voor het buitenland, maar is niet tevreden over zijn seizoen.
Dát heet schizofreen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:Wijnaldum: Vindt zichzelf rijp voor het buitenland, maar is niet tevreden over zijn seizoen. Dát heet schizofreen. Uw mening.. Opoe Wijnaldum.. als u dit leest, wij houden nog steeds van uw kleinzoon hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala bier en tieten lalalalalalala [ afbeelding ] Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] He wat zeggie?Huh wat moet jij nou weer !!Ja lekker weer Kees ,of ik fred heb gezien?Sjonge jonge ben je blind ofzo wie zit er nou naast me?Ja frits je ziet toch dat ik achter de PC zit... +10 voor jou en je vrienden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zou wel een Grolschje lusten! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
feyenoord volgend jaar kampioen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan lust ik wel een krat!
Even voor de goede orde: een krat Grolsch, geen Grolschkrat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door JanM -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tis maar wat je lekker vind... doe mij maar een heerlijke spa rood...;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Spa rood, da's relnichtennat :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zal de titel ff aanpassen voor jou Obiku! Volhouden hè! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Jezus, gelijk geheelonthouder geworden....gaat me toch niet vertellen dat je nu ook naar Mekka bid en alleen nog maar halal-burgers eet? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:48 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Jezus, gelijk geheelonthouder geworden....gaat me toch niet vertellen dat je nu ook naar Mekka bid en alleen nog maar halal-burgers eet? hahahahaha. geweldig topic!! hulde voor janm!! voorlopig effe niks. als ik gewent ben aan niks, zal ik vast wel eens een biertje gaan doen. alleen het thuis zuipen hoefd van mij niet meer. gewoon als ik een uitje heb moet kunnen. maar nu eerst aan mezelf en me dierbaren laten zien dat ik zonder kan. en daarna zien we wel weert. komt goed :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zorg je dat ook de supermarkten in je buurt geen bier meer hebben staan? En de slijterijen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:Zorg je dat ook de supermarkten in je buurt geen bier meer hebben staan? En de slijterijen? Die zijn ondertussen virtueel failliet... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jan,
zet dan ook ff whisky in de topictitel bij.
Iemand anders nog iets? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jagermeister.
En ja, er hoort een 'umlaut' op de 'a' maar telefoon toetsenbord heeft geen speciale lettertekens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jägermeister.
Ik help je ff. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Roseetje? RBC roosendaal failliet, een club minder voor feyenoord om rekening te houden op de ranglijst volgend jaar? :D //SARCAST
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door FEY-Esm -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Liedje zingen en dansen..
Sweet dreams are made of this Who am I to disagree? Travel the world and the seven seas Everybody's looking for something........ (Kampioenschapje ofzo)
Some of them want to use you Some of them want to get used by you Some of them want to abuse you Some of them want to be abused |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ohw shit, een 'bewuste' double-post.. ik is boefje.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zo, het zonnetje schijnt, straks lekker BBQ. bier, braadworst en burgers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
verjaardagje. koffie en water dus. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zonder Fer en Wijnaldum zijn we bijna schuldenvrij en met Hadouir er nog bij kunnen we gewoon Europees voetbal halen komend seizoen! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 23:49 schreef JanM het volgende:Zonder Fer en Wijnaldum zijn we bijna schuldenvrij en met Hadouir er nog bij kunnen we gewoon Europees voetbal halen komend seizoen! Fer en Wijnaldum tekenen gewoon bij. Vervolgens draaien ze een goed seizoen en zullen door van Marwijk beloond worden met een plek in de E.K selectie. Nadat het nl elftal de europese titel heeft veroverd zullen onze helden een toptransfer naar het buitenland maken. Feyenoord haald hier dermate veel geld mee binnen dat ze schuldenvrij het seizoen 2013 in kunnen gaan. Tevens blijft er nog een royaal bedrag over om de toch al goed presteerende selectie van een grote kwaliteitsinjectie te voorzien.
Getekend, Jozo |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|