|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: stefan is een best ventje. maar moet echt normaal gaan doen!! |
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
http://www.feyenoordleven.nl/?p=4685
Hij wilt nog jaren in NL voetballen. maar weet nog niet of hij gaat bijtekenen.
ik dacht dat dit een echt feyenoordertje was. maar blijkbaar zou hij ook voor twente, psv of erger kunnen spelen.
fer,vrij en vlaar....met hunnie ben ik klaar!
wanneer leer ik dat stoken eens af(H)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2011 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
ach die jongen heeft gewoon geen zin om in de eerste divisie te gaan voetballen |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: Gini gaat geloof ik naar arsenal, volgens fr12 en feyenoordleven voor 5 miljoen, Vlaar voor 9 miljoen naar Bayern, zelfde bron |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: jij hebt echt een kapot goeie instelling, jij gaat het ver schoppen! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Sarcasme wel leuk op z'n tijd Stefan Ben het met je eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 18:06 schreef kansenbenutter het volgende:http://www.feyenoordleven.nl/?p=4685Hij wilt nog jaren in NL voetballen. maar weet nog niet of hij gaat bijtekenen. ik dacht dat dit een echt feyenoordertje was. maar blijkbaar zou hij ook voor twente, psv of erger kunnen spelen. fer,vrij en vlaar....met hunnie ben ik klaar! gebaseerd op t feit dat ze na dit seizoen eventueel bij willen tekenen.
Ja goh.. Wat gek! Zou ik ook doen. Zorg dat je je handhaaft en de Vrij blijft. Fer ws ook. Vlaar. don't care. cashen is ook goed. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FER VLAAR DE VRIJ LUC WIJNALDUM Joden lopen altijd weg!!!!!!! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: er zijn clubs waar jezelf als feyenoorder geen nee tegen kunt zeggen. inter,arsenal en liverpool horen daar zeker bij. en buiten dat heb ik voor gini een zwak. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: De hele dag jumpen op t forum/internet wordt je suf van.
kitkat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar hoef jij helemaal niks voor te doen haha |
|
|
|
|
LangeJan36
|
|
|
quote: Stel je niet zo aan, man. Hij wil gewoon weten hoe het bij Feyenoord verder gaat. Degraderen ze zal hij zeker niet bijtekenen en komt er geen andere trainer ook niet. Lijkt me ook heel logisch. Heeft niets met joden te maken, maar gewoon met gezond verstand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door LangeJan36 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 19:38 schreef LangeJan36 het volgende:[..] Stel je niet zo aan, man. Hij wil gewoon weten hoe het bij Feyenoord verder gaat. Degraderen ze zal hij zeker niet bijtekenen en komt er geen andere trainer ook niet. Lijkt me ook heel logisch. Heeft niets met joden te maken, maar gewoon met gezond verstand. sorry ik heb het even hersteld... FER VLAAR DE VRIJ LUC WIJNALDUM hartloze lopen altijd weg!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
allemaal geen angst!! want Leobiku holing & co, is er voor jou!!! we hebben al aardige opvolgers vast weten te leggen. zie de 2 nieuwe spitsen topic... geen dank... twan, van leobiku media!! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: ik heb je foto gezien en je bent te suf om mee te communiceren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Probeer het dan ook niet niksnutter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
is het geld al over gemaakt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niet lelijk doen tegen me maat he!!? ik mike scherpte alias obiku010, trek je arm van je rompje en sla je met de bloerige kant zo hard voor je kop dat het wit van je ogen dwars voor je poepertje zit. dit terzijde, ik wil gewoon geen lelijke dingen overt leon horen hier. das niet on-topic! dus... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:04 schreef obiku010 het volgende:[..] niet lelijk doen tegen me maat he!!? ik mike scherpte alias obiku010, trek je arm van je rompje en sla je met de bloerige kant zo hard voor je kop dat het wit van je ogen dwars voor je poepertje zit. dit terzijde, ik wil gewoon geen lelijke dingen overt leon horen hier. das niet on-topic! dus... AMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Het is trouwens een publiek geheim dat P$V erg gecharmeerd is van de Vrij, ik hoop echt dat die jongen blijft ik vind hem erg goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jongens foei denk an het evangelie en sla daarna kansenbenutter even op zijn neusje. Ach ik geloof niet dat de Vrij al weggaat.dat mister Feyenoord ???????????Vlaar rare taal uitslaat wist ik al en die zal wel gaan aan Gini is ook niets verloren. Fer ach weet ik niet.En van dat geld leggen we Meeuwis en Myachi vast. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Als je het hele artikel goed leest wil hij inderdaad gewoon niet in de eerste divisie spelen.. en dat doen der maar weinig! Sowieso bestaat feyenoord niet meer in de eerste divisie!
DE VRIJ///HELD! enige jonge speler met een greintje verstand in ze donder! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En hij heeft al een voetbalplaatje! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:15 schreef Xapter het volgende:Als je het hele artikel goed leest wil hij inderdaad gewoon niet in de eerste divisie spelen.. en dat doen der maar weinig! Sowieso bestaat feyenoord niet meer in de eerste divisie! DE VRIJ///HELD! enige jonge speler met een greintje verstand in ze donder! Als dit zo zo zijn ,wat ik niet geloof.Zou Feyenoord doorgaan onder de naam Feyenoord Excelsior combinatie (HCS formule)en aan bovenstaande schrijver zou ik even herhalen DIT IS EEN FEYENOORD SITE.En maak in je leven effe een keuze welk team je support en ga baar hun site. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:20 schreef piet de paler het volgende:[..] Als dit zo zo zijn ,wat ik niet geloof.Zou Feyenoord doorgaan onder de naam Feyenoord Excelsior combinatie (HCS formule)en aan bovenstaande schrijver zou ik even herhalen DIT IS EEN FEYENOORD SITE.En maak in je leven effe een keuze welk team je support en ga baar hun site. ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja idd. als kansenverprutsert een bijdrage wil leveren, prop dat hoofd dan op een ah voetbal kaartje en maak je onstervelijk net als de echte helden! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
? FEYENOORD DEGRADEERT NOOIT.EN EEN SUPPORTER SUPPORT EN BLIJFT OPTIMISTISCH !!!!!!!BERGRIJP JE DIT ????? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 18:06 schreef kansenbenutter het volgende:http://www.feyenoordleven.nl/?p=4685Hij wilt nog jaren in NL voetballen. maar weet nog niet of hij gaat bijtekenen. ik dacht dat dit een echt feyenoordertje was. maar blijkbaar zou hij ook voor twente, psv of erger kunnen spelen. fer,vrij en vlaar....met hunnie ben ik klaar! Sjonge jonge, als we toch iemand kunnen veroordelen, dat staan we ook wel te trappelen. De conclusie die jij trekt, slaat nergens op. Nergens in het artikel hint hij naar een vertrek naar een andere nederlandse club. Ik zie eigenlijk alleen maar een reactie van een verstandige jongen, die graag bij Feyenoord speelt, en die van zijn zaakwaarnemer opdracht heeft gekregen om nog niets aan Feyenoord toe te zeggen, omdat dat beter is voor de onderhandelingen over het nieuwe contract. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 19:38 schreef LangeJan36 het volgende:[..] Stel je niet zo aan, man. Hij wil gewoon weten hoe het bij Feyenoord verder gaat. Degraderen ze zal hij zeker niet bijtekenen en komt er geen andere trainer ook niet. Lijkt me ook heel logisch. Heeft niets met joden te maken, maar gewoon met gezond verstand. Nieuwe trainer, moet dat gerubriceerd worden onder stemmingmakerij of is dit nou die journalistieke vrijheid?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 februari 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:25 schreef Els het volgende:[..] Sjonge jonge, als we toch iemand kunnen veroordelen, dat staan we ook wel te trappelen. De conclusie die jij trekt, slaat nergens op. Nergens in het artikel hint hij naar een vertrek naar een andere nederlandse club. Ik zie eigenlijk alleen maar een reactie van een verstandige jongen, die graag bij Feyenoord speelt, en die van zijn zaakwaarnemer opdracht heeft gekregen om nog niets aan Feyenoord toe te zeggen, omdat dat beter is voor de onderhandelingen over het nieuwe contract. elke tik van deze tekst was verspilde moeite besefte ik nadat ik mijn eigen tekst getiept had. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:25 schreef piet de paler het volgende:? FEYENOORD DEGRADEERT NOOIT.EN EEN SUPPORTER SUPPORT EN BLIJFT OPTIMISTISCH !!!!!!!BERGRIJP JE DIT ????? vent, doe is stil.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 19:48 schreef obiku010 het volgende:allemaal geen angst!! want Leobiku holing & co, is er voor jou!!! we hebben al aardige opvolgers vast weten te leggen. zie de 2 nieuwe spitsen topic... geen dank... twan, van leobiku media!! Onzin, er is nog niemand weg. En ook met de Vrij....We zien het wel medio juni of zo. |
|
|
|
|
LangeJan36
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:27 schreef Els het volgende:[..] Nieuwe trainer, moet dat gerubriceerd worden onder stemmingmakerij of is dit nou die journalistieke vrijheid? Logisch nadenken, stemmingmakerij, noem het hoe je wilt, maar dan wel van mijn kant en niet van de Vrij. Lijkt mij in ieder geval logisch dat een speler niet graag verder gaat met een trainer die continu alles omgooit en waar niemand zijn plaats zeker is behoudens twee dikke vriendjes van deze trainer. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Hersenloze opmerking.... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] sorry ik heb het even hersteld... FER VLAAR DE VRIJ LUC WIJNALDUM hartloze lopen altijd weg!!!!!!! Nee hartloze tekenen bij omdat jij ze zo graag in de eerste divisie wilt zien spelen?? Teken jij bij op je werk als je contract afloopt en je mogelijk bij een nieuw contract een mindere functie gaat vervullen?? Jij bent een man met een Feyenoord-hart neem ik aan.... jank dan niet zoveel op die spelers.
Alvast bedankt |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En sorry Obiku010, niks tegen de persoon Leon FR1908.. wel tegen zijn opmerkingen... Dit gezegd te hebben voor je ook een vreemd soort fetish met mijn armen wilt gaan ondernemen.... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
daar hoef ik het artikel niet voor te ontcijferen. maar had wel verw8 dat hij voor dat salaris in combi met wat clubliefde t stront voor feyenoord op zou eten. van vlaar en luc kan ik t nog begrijpen.maar dit is een van de jongens die helemaal geen argumenten heeft om dit te roepen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:23 schreef obiku010 het volgende:[..] ja idd. als kansenverprutsert een bijdrage wil leveren, prop dat hoofd dan op een ah voetbal kaartje en maak je onsterfelijk net als de echte helden! aan jouw spelling te zien neem ik aan dat je de fase van:welk shirt er bij welke voetbalclub hoort ontstegen bent. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 04:11 schreef kansenbenutter het volgende:daar hoef ik het artikel niet voor te ontcijferen. maar had wel verw8 dat hij voor dat salaris in combi met wat clubliefde t stront voor feyenoord op zou eten. van vlaar en luc kan ik t nog begrijpen.maar dit is een van de jongens die helemaal geen argumenten heeft om dit te roepen. En waarom niet dan?? Elke wedstrijd gaat deze jongen voor de volle 100%, de enige die dit mag zeggen is hij... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Zo erg is het al gesteld met Feyenoord dat de jonge jongens al er aan te denken om niet bij te tekenen! En dat komt volgens mij maar door 1 storende factor: Mario Been. Oke Mario heeft de Vrij veel laten spelen. Maar ik weet zeker als er 1 tekent dat je dan een domino effect krijg.Omdat iedereen nu weigert om een contract verlenging te tekenen volgt bijna iedereen binnen Feyenoord dit op. Maar het is een publiek geheim dat er enkele spelers zijn die helemaal geen vertrouwen meer in Mario Been hebben. Ik ga hier niet zeggen van wie ik dit heb. Deze persoon moet ook gewoon kunnen blijven werken bij Feyenoord!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 08:30 schreef de.fan het volgende:Zo erg is het al gesteld met Feyenoord dat de jonge jongens al er aan te denken om niet bij te tekenen! En dat komt volgens mij maar door 1 storende factor: Mario Been. Oke Mario heeft de Vrij veel laten spelen. Maar ik weet zeker als er 1 tekent dat je dan een domino effect krijg.Omdat iedereen nu weigert om een contract verlenging te tekenen volgt bijna iedereen binnen Feyenoord dit op. Maar het is een publiek geheim dat er enkele spelers zijn die helemaal geen vertrouwen meer in Mario Been hebben. Ik ga hier niet zeggen van wie ik dit heb. Deze persoon moet ook gewoon kunnen blijven werken bij Feyenoord!! Ja, een DOMINO-effect, zo zou je dat kunnen noemen. Hoop echt, dat dat werkt, anders zie ik het somber in voor ons cluppie! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Daar heb je een punt maar als zogenaamde echte Feyenoorder blijf je dan niet in Nederland! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 00:17 schreef LangeJan36 het volgende:[..] Logisch nadenken, stemmingmakerij, noem het hoe je wilt, maar dan wel van mijn kant en niet van de Vrij. Lijkt mij in ieder geval logisch dat een speler niet graag verder gaat met een trainer die continu alles omgooit en waar niemand zijn plaats zeker is behoudens twee dikke vriendjes van deze trainer. Aha, dus jij bent zo iemand die weet wat een ander denkt. Knap. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 08:30 schreef de.fan het volgende:Zo erg is het al gesteld met Feyenoord dat de jonge jongens al er aan te denken om niet bij te tekenen! En dat komt volgens mij maar door 1 storende factor: Mario Been. Oke Mario heeft de Vrij veel laten spelen. Maar ik weet zeker als er 1 tekent dat je dan een domino effect krijg.Omdat iedereen nu weigert om een contract verlenging te tekenen volgt bijna iedereen binnen Feyenoord dit op. Maar het is een publiek geheim dat er enkele spelers zijn die helemaal geen vertrouwen meer in Mario Been hebben. Ik ga hier niet zeggen van wie ik dit heb. Deze persoon moet ook gewoon kunnen blijven werken bij Feyenoord!! Ik dacht dat jij van mening was dat Bahia en Bruins storende factoren waren. Zijn deze nu geschrapt en ingewisseld, of is Mario er als storende factor bij gekomen? En heb je al zicht op wie je de volgende week zo gaat betitelen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stemmingmakerij hoor. Hij vind t nu nog te vroeg prima. Hij moet zn hoofd ook bij t voetballen houden. Ondertussen moet zn sjaakwaarnemer alvast met Feyenoord gaan praten, dat zal ook wel gebeuren. Ik denk dat zodra Feyenoord zich veilig gevoetbald heeft de mensen gaan tekenen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Hij tekent heus wel bij, het is gewoon een goeie gozer maar heeft nu wel ff wat anders aan zijn kop |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 09:45 schreef Els het volgende:[..] Ik dacht dat jij van mening was dat Bahia en Bruins storende factoren waren. Zijn deze nu geschrapt en ingewisseld, of is Mario er als storende factor bij gekomen? En heb je al zicht op wie je de volgende week zo gaat betitelen? Ja daar heb je helemaal gelijk in: Bruins waren mijn eerste doelwitten die niet geschikt zijn voor Feyenoord en later kwam daar Mulder bij en nu ben ik zo ver dat als Mario Been niet gauw vertrekt, Feyenoord in de na-competitie aan de slag moet! En als jij daar zo blij mee ben moet je vooral spelers en trainers blijven steunen die het zo goed doen!!Er zijn nog zat spelers die gewoon niet Feyenoord waardig zijn. Dan help je Feyenoord zeker naar de filistijnen!! Dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk is Mario Been nu de GROOTSTE storende factor binnen Feyenoord. Ook weigert Mario elke hulp die hem wordt aangeboden! Het is nu gewoon een irritant en egoïstisch ventje die zijn eigen belang groter vind dan die van Feyenoord! Ik hoop echt van harte dat Feyenoord vanavond een leuke wedstrijd speel en win, maar aan de andere kant zou het voor Mario Been beter zijn als Feyenoord verliest!! Ik heb het helemaal gehad met deze waardeloze trainer waar ik in het begin dolblij mee was maar hij heeft in 2011 zijn krediet bij mij helemaal verspeelt. Als je zo'n aanbod krijgt van Willem van Hanegem,die zijn hulp aanbied en die Feyenoord wel groter vind dan zijn eigen ego!! Daar meot Mario maar eens een voorbeeld aan nemen. Gratis wil ie het nog wel doen.............. Nee opzouten Met Mario Been |
|
|
|