|
|
scarface1979
|
|
|
De Vrij wil gewoon afwachten hoe Feyenoord er volgend jaar bijstaat. En zal dan vast wel bijtekenen. Maar er zijn nu veel spelers geleend en als Fer Wijnaldum en Vlaar niet bij willen tekenen(van Wijnaldum en Vlaar vind ik dat onbegrijpelijk na 2 jaar revalidatie en nog geen 5 goede wedstrijden in Fey1) moet je eens kijken wat er overblijft........ Dus de toekomst is erg onzeker.
Mulder
Fernandez Bahia de Vrij Indi
Leerdam Clasie van Haaren/Aouassar
Biseswar Cisse/Schaken Cabral
Prettig seizoen Stefan! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 10:26 schreef de.fan het volgende:[..] Ja daar heb je helemaal gelijk in: Bruins waren mijn eerste doelwitten die niet geschikt zijn voor Feyenoord en later kwam daar Mulder bij en nu ben ik zo ver dat als Mario Been niet gauw vertrekt, Feyenoord in de na-competitie aan de slag moet! En als jij daar zo blij mee ben moet je vooral spelers en trainers blijven steunen die het zo goed doen!!Er zijn nog zat spelers die gewoon niet Feyenoord waardig zijn. Dan help je Feyenoord zeker naar de filistijnen!! Dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk is Mario Been nu de GROOTSTE storende factor binnen Feyenoord. Ook weigert Mario elke hulp die hem wordt aangeboden! Het is nu gewoon een irritant en egoïstisch ventje die zijn eigen belang groter vind dan die van Feyenoord! Ik hoop echt van harte dat Feyenoord vanavond een leuke wedstrijd speel en win, maar aan de andere kant zou het voor Mario Been beter zijn als Feyenoord verliest!! Ik heb het helemaal gehad met deze waardeloze trainer waar ik in het begin dolblij mee was maar hij heeft in 2011 zijn krediet bij mij helemaal verspeelt. Als je zo'n aanbod krijgt van Willem van Hanegem,die zijn hulp aanbied en die Feyenoord wel groter vind dan zijn eigen ego!! Daar meot Mario maar eens een voorbeeld aan nemen. Gratis wil ie het nog wel doen.............. Nee opzouten Met Mario Been Dus je bent nogal wispelturig en laat je leiden door de waan van de dag. Hopelijk ben en word je nergens een beleidsbepaler. Dus het rijtje is nu: Been, Bahia, Bruins en Mulder. Al nagedacht over vervangers? Afkoopsommen, nieuwe contracten, salariseisen, financiele positie? Categorie 1? |
|
|
|
|
Klop
|
|
|
Als het echte feyenoorders zijn dan blijven ze en tekenen ze bij. Doen ze dat niet, dan zegt dat genoeg over hun gevoel voor Feyenoord en hun hart, we kennen ons druk maken maar die gassies doen toch wat ze zelf willen! We shall not be moved, daar staat het legioen voor!!
Amen.... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Kan me er niet meer druk om maken. Voor hun weer nieuwe talenten. Zolang ze maar wel verkocht. De hele eredivisie wil onze spelers hebben en daarbuiten ook.
dus geen clubliefde, dan is het KASSA!!
lekker toch? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 11:47 schreef de flh het volgende:Kan me er niet meer druk om maken. Voor hun weer nieuwe talenten. Zolang ze maar wel verkocht. De hele eredivisie wil onze spelers hebben en daarbuiten ook. dus geen clubliefde, dan is het KASSA!! lekker toch? Klopt als een verende zwinger....euh...... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op saturday 12 february 2011 - 11:36 schreef Els het volgende:[..] Dus je bent nogal wispelturig en laat je leiden door de waan van de dag. Hopelijk ben en word je nergens een beleidsbepaler. Dus het rijtje is nu: Been, Bahia, Bruins en Mulder. Al nagedacht over vervangers? Afkoopsommen, nieuwe contracten, salariseisen, financiele positie? Categorie 1? Nou wispelturig ben ik zeker niet!!Ik zeg gewoon dat sommige spelers en trainers niet bekwaam zijn voor Feyenoord. Maar als je na ruim 1,5 jaar een elftal niet beter kan laten voetballen doe je volgens mij iets niet goed. Ja en een beleidsbepaler ben ik wel en dat gaat me heel goed af.En ik kan gelukkig met half- en jaar contracten werken. En ik heb het niet over vervangers en afkoopsommen. Nou voor Been dan wel maar spelers kan je er ook naast zetten en andere erin zetten. Maar waar ik me bij Been aan stoor is dat hij een helpende hand negeert!! En dan kan ie wel zeggen dat Willem van Hanegem zelf heeft afgezegd maar die laat zich niet als een klein kind behandelen door Mario Been. Mario heeft jammer genoeg een ego die hij groter vind dat het redden van Feyenoord!! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
De storende factoor is niet Mario, maar jij. Volgens mij heb je last van kortzichtigheid. Beterschap! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:20 schreef Ch€sz het volgende:De storende factoor is niet Mario, maar jij. Volgens mij heb je last van kortzichtigheid. Beterschap! Denk niet dat het te genezen is |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 - 20:25 schreef Els het volgende:[..] Sjonge jonge, als we toch iemand kunnen veroordelen, dat staan we ook wel te trappelen. De conclusie die jij trekt, slaat nergens op. Nergens in het artikel hint hij naar een vertrek naar een andere nederlandse club. Ik zie eigenlijk alleen maar een reactie van een verstandige jongen, die graag bij Feyenoord speelt, en die van zijn zaakwaarnemer opdracht heeft gekregen om nog niets aan Feyenoord toe te zeggen, omdat dat beter is voor de onderhandelingen over het nieuwe contract. Jongens, en weer heeft Els helemaal gelijk. Jullie blaten maar wat. Maar natuurlijk hebben die zaakwaarnemers tegen die spelers gezegd dat ze allemaal nog even moeten wachten om hun onderhandelingspositie te verbeteren, en tot Feyenoord (hopelijk !) weer wat te makken heeft. Alleen als Els het over 'zaakwaarnemers' heeft is ze veel te netjes. Ik noem ze liever pooiers, zakkenvullers, parasieten, patsers of hufters. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ben ik ook niet! Daarvoor is mijn liefde voor Feyenoord groter dan welke speler of trainer dan ook! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Er wordt weer eens wat geroepen in de media en meteen hebben we weer een oordeel klaar. De media heeft ook altijd gelijk.... tuurlijk....
Pas als ik het De Vrij zelf heb horen zeggen dat het zo is en de reden waarom ga ik er op in. Anders is het alleen maar speculaas!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:49 schreef de.fan het volgende:[..] Ben ik ook niet! Daarvoor is mijn liefde voor Feyenoord groter dan welke speler of trainer dan ook! Maar is dan weer niet zo groot dat je je over je afkeer tegen bepaalde spelers kan heen zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dit is alweer een kansloos zeikpijp topic geworden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zoals ik in mijn nieuwe topic al aangaf!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Puntje 9: narcistisch linken Verwijzingen naar eigen topics in andere topics. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 12:17 schreef de.fan het volgende:[..] Nou wispelturig ben ik zeker niet!!Ik zeg gewoon dat sommige spelers en trainers niet bekwaam zijn voor Feyenoord. Maar als je na ruim 1,5 jaar een elftal niet beter kan laten voetballen doe je volgens mij iets niet goed. Ja en een beleidsbepaler ben ik wel en dat gaat me heel goed af.En ik kan gelukkig met half- en jaar contracten werken. En ik heb het niet over vervangers en afkoopsommen. Nou voor Been dan wel maar spelers kan je er ook naast zetten en andere erin zetten. Maar waar ik me bij Been aan stoor is dat hij een helpende hand negeert!! En dan kan ie wel zeggen dat Willem van Hanegem zelf heeft afgezegd maar die laat zich niet als een klein kind behandelen door Mario Been. Mario heeft jammer genoeg een ego die hij groter vind dat het redden van Feyenoord!! -100.000 |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Dat spelers met zo instelling bij een club spelen doet pijn! ik heb de goude tijden niet mee gemaakt maar in de tijd dat ik kon lopen ging ik naar de trainingen (tijd van larson, obiku) dat waren mooie tijden. je had het gevoel dat spelers een feyenoord hard hadden. tegenwoordig valt dat erg tegen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jullie trekken allemaal te snel conclusies. Vroeger werd er ook gewacht. Kwam alleen niet alles in t nieuws nog dezelfde dag. Eerst zien dan oordelen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stefan de Vrij draaide met een grijns van hier tot de geboorteplaats van Myaichi terug naar vak Z, toen we hem toezongen. Mooi was dat, en je ziet dat hij er ook van geniet.
Geef die gozer wat tijd, 1 van de weinige Feyenoorders in het elftal! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Precies een beetje meer krediet en respect voor deze jongen is op zijn plaats |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:Jullie trekken allemaal te snel conclusies. Vroeger werd er ook gewacht. Kwam alleen niet alles in t nieuws nog dezelfde dag. Eerst zien dan oordelen 't Is idd wel vervelend om weer een speler op basis van niets af te gaan branden. Hij speelt geweldig als CV, dus van mij mag ie -als hij dat wilt- wachten met tekenen. Dat krediet gun ik hem zeker. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2011 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:Jullie trekken allemaal te snel conclusies. Vroeger werd er ook gewacht. Kwam alleen niet alles in t nieuws nog dezelfde dag. Eerst zien dan oordelen is ook weer waar, maar met al die contracten die nog niet verlengd zijn ga je toch zorgen maken... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
laten we eerst nu maar eens afwachten wat de toekomst brengt! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: hij heb toch nog helemaal nergens anders getekend nog.....wacht het ff af..niemand weet van de hoed en de rand hij wil in het centrum blijven spelen en niet op de backplaats..valt toch wat voor te zeggen.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
tuulk is feyenoord zn favoriete club. maar als je echt van een club houdt dan teken je blind bij. en als hij zn kansen wilt benutten doet hij dat niet en gaat hij voor de grote snippers.
dussuh.... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
staat zn krabbel er al onder? t zou een van die ventjes sieren wneer hij zegt blind te tekenen en t voortouw te nemen op zn ploeggenoten. maar blijkbaar zit er in heel dat groepie niet een die beseft wat feyenoord betekent. dan pleit ik in zo een geval toch voor type`s boskamp/WvH die ff aan die trutjes hun oren trekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 23:47 schreef kansenbenutter het volgende:staat zn krabbel er al onder? t zou een van die ventjes sieren wneer hij zegt blind te tekenen en t voortouw te nemen op zn ploeggenoten. maar blijkbaar zit er in heel dat groepie niet een die beseft wat feyenoord betekent. dan pleit ik in zo een geval toch voor type`s boskamp/WvH die ff aan die trutjes hun oren trekken. Ja dan blijven ze echt. |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Ik was gister bij de training en naderhand ff gaan eten bij t maasgebouw. daar kwam de vrij ook langs voor een intervieuw. daar werd hem de vraag gesteld of hij bij feyenoord wilde blijven, zijn antwoord was; Ik heb gehoord dat feyenoord me graag wil behouwen. maar heb nog geen aanbieding gezien en als feyenoord met een leuke aanbieding komt heb ik daar zeker intresse in. hij gaf aan dat hij t naar zn zin had en graag wilde blijven. Dus hoop dat hij de waarheid sprak!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bron: AD Met geduld naar de top
ROTTERDAM - Stefan de Vrij ontwikkelt zich stormachtig. De centrale verdediger van Feyenoord, pas 19 jaar oud, denkt de Europese voetbaltop te kunnen bereiken, maar wel via de weg van de geleidelijkheid.
Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie Zijn generatie- en ploeggenoot Luc Castaignos meldt zich straks op de eerste training van Internazionale. Stefan de Vrij heeft een heel andere route uitgestippeld op weg naar de top. De 19-jarige centrale verdediger ontwikkelt zich stormachtig, maar heeft geen haast om te vertrekken. De Vrij ziet een contractverlenging bij Feyenoord eigenlijk wel zitten.
,,Ik ben gewoon nog niet klaar bij Feyenoord,'' zegt de jeugdinternational vandaag in het AD. ,,Ik wil hier graag langer spelen en een betere voetballer worden. Dan komt die stap naar het buitenland later wel. Nee, zoals ik er nu over denk is er voor mij geen enkele andere Nederlandse club waar ik voor wil spelen. Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie."
Het is De Vrij ten voeten uit. Het grote publiek leerde hem kennen als het emotionele gezicht van Feyenoord na de nederlaag in de Kuip tegen De Graafschap. De beelden van een huilende De Vrij haalden toen de media. ,,Ik brak op het veld. Ik voelde die dag letterlijk de pijn van onze supporters en liet de tranen vloeien,'' zegt hij.
Geen doorsnee voetballer Een afgeronde vwo-opleiding, zijn voornemen om komend jaar verder te studeren, de openhartigheid over zijn geloof. De Vrij is absoluut geen doorsnee voetballer. Ook binnen de lijnen valt hij op.
,,Er zijn mensen die vinden dat ik niet gemeen genoeg ben om centraal achterin te spelen,'' zegt hij. ,,Maar ik zie dat anders. Ik ben misschien te lief, maar ik wil bewijzen dat het ook zonder ruw en gemeen spel kan op deze positie.
,,Ik realiseer mij wel dat mijn stijl niet in alle landen zal passen. Duitsland zou voor mij een mooie stap zijn, maar nogmaals: ik wil voorlopig nog bij Feyenoord spelen. De trainer zegt wel vaak dat ik korter moet dekken en daar heeft hij gelijk in.''
Belangstelling ,,Onlangs lag ik op zondagavond al in bed toen plotseling mijn mobiele telefoon op tilt leek te staan. Had Jack van Gelder geroepen dat Arsenal 3,5 miljoen voor mij neer wilde tellen. Ik had zelfs niets gehoord. Het klopt niet, of niet dat ik weet. Maar het streelt mij wel. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik ooit op dat niveau terecht kan komen. Maar ik ben daar nog lang niet.
Goed ventje! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wijs, verstandig, beide voeten op de grond. Voorbeeld-Feyenoorder en voorbeeld voor vele voetballers.
Als ie getekend heeft hoop ik met het hele Legioen die gast toe te kunnen zingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2011 - 13:31 schreef Els het volgende:Bron: AD Met geduld naar de top ROTTERDAM - Stefan de Vrij ontwikkelt zich stormachtig. De centrale verdediger van Feyenoord, pas 19 jaar oud, denkt de Europese voetbaltop te kunnen bereiken, maar wel via de weg van de geleidelijkheid. Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie Zijn generatie- en ploeggenoot Luc Castaignos meldt zich straks op de eerste training van Internazionale. Stefan de Vrij heeft een heel andere route uitgestippeld op weg naar de top. De 19-jarige centrale verdediger ontwikkelt zich stormachtig, maar heeft geen haast om te vertrekken. De Vrij ziet een contractverlenging bij Feyenoord eigenlijk wel zitten. ,,Ik ben gewoon nog niet klaar bij Feyenoord,'' zegt de jeugdinternational vandaag in het AD. ,,Ik wil hier graag langer spelen en een betere voetballer worden. Dan komt die stap naar het buitenland later wel. Nee, zoals ik er nu over denk is er voor mij geen enkele andere Nederlandse club waar ik voor wil spelen. Het ideale scenario voor mij is nog een paar seizoenen in de Kuip en dan de stap naar een mooie club in een grote competitie." Het is De Vrij ten voeten uit. Het grote publiek leerde hem kennen als het emotionele gezicht van Feyenoord na de nederlaag in de Kuip tegen De Graafschap. De beelden van een huilende De Vrij haalden toen de media. ,,Ik brak op het veld. Ik voelde die dag letterlijk de pijn van onze supporters en liet de tranen vloeien,'' zegt hij. Geen doorsnee voetballer Een afgeronde vwo-opleiding, zijn voornemen om komend jaar verder te studeren, de openhartigheid over zijn geloof. De Vrij is absoluut geen doorsnee voetballer. Ook binnen de lijnen valt hij op. ,,Er zijn mensen die vinden dat ik niet gemeen genoeg ben om centraal achterin te spelen,'' zegt hij. ,,Maar ik zie dat anders. Ik ben misschien te lief, maar ik wil bewijzen dat het ook zonder ruw en gemeen spel kan op deze positie. ,,Ik realiseer mij wel dat mijn stijl niet in alle landen zal passen. Duitsland zou voor mij een mooie stap zijn, maar nogmaals: ik wil voorlopig nog bij Feyenoord spelen. De trainer zegt wel vaak dat ik korter moet dekken en daar heeft hij gelijk in.'' Belangstelling ,,Onlangs lag ik op zondagavond al in bed toen plotseling mijn mobiele telefoon op tilt leek te staan. Had Jack van Gelder geroepen dat Arsenal 3,5 miljoen voor mij neer wilde tellen. Ik had zelfs niets gehoord. Het klopt niet, of niet dat ik weet. Maar het streelt mij wel. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik ooit op dat niveau terecht kan komen. Maar ik ben daar nog lang niet. Goed ventje! idd een heel goed ventje.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mmmm vorige week was dat nog anders. Hup stefan |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
meningen veranderen net zo snel als het weer hierzo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lijkt mij vrij simpel,teken je bij heb je het juiste hart,teken je niet bij dan ben je het shirt niet waard.. Is geen zware wiskunde voor nodig,hoef je zelfs niet eens bij stil te staan als Feyenoorder.Zo liggen de feiten er nu eenmaal!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goeie gozer die Stefan---------((((((((HELD!)))))))) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Al weken met kop en schouders erbovenuit!!
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De Vrij///HELD! We hebben weer van je genoten gisteren! Maak ajb niet de fout die Luc wel gemaakt heeft (vrees ik). Ga eerst nog een paar jaar lekker voor Feyenoord uitblinken, dan komen de grote clubs echt wel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelt ondertussen week na week prima wedstrijden. Vindt z'n passing naar voren ook verbeteren (vond ik als rb nog vrij matig). Dé voorbeeld-Feyenoorder op dit moment! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:11 schreef FR-girl het volgende:Ik was gister bij de training en naderhand ff gaan eten bij t maasgebouw. daar kwam de vrij ook langs voor een intervieuw. daar werd hem de vraag gesteld of hij bij feyenoord wilde blijven, zijn antwoord was; Ik heb gehoord dat feyenoord me graag wil behouwen. maar heb nog geen aanbieding gezien en als feyenoord met een leuke aanbieding komt heb ik daar zeker intresse in. hij gaf aan dat hij t naar zn zin had en graag wilde blijven. Dus hoop dat hij de waarheid sprak!! jouw neuws bereikt mn scherm een week eerder dan dat van http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14035-de-vrij-tekent-niet-zomaar-bij.html |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoe kan het in hemelsnaam dat ze hem nog niets aangeboden hebben?? Spijkers met koppen moeten er geslagen worden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 - 09:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hoe kan het in hemelsnaam dat ze hem nog niets aangeboden hebben?? Spijkers met koppen moeten er geslagen worden! geloof nou toch niet meteen al die eenrichtingscomunicatie. Ook spelers vertellen wel eens halve waarheden.. |
|
|
|